Reacties
Sylvia Hanau
Victor,
Je hebt altijd hele goede cold calling tips!
Alleen deze zijn wel een beetje standaard ...
Gr
Syl
Ab
Goedenmorgen meneer van dijk. Een heeeele goede dag gewenst meneer van Dijk ,wat vindt u van deze aanbieding meneer van Dijk , heeft u wel eens gehoord van blarie blarie blarie meneer van Dijk .
Het zal best zo zijn dat een klant het fijn vindt om bij zijn naam genoemd te worden , maar ik wordt vaak gebeld door van die droevige types die dat bij iedere vraag doen .
Kansloos,
misschien moet je tips geven hoe je op een ongedwongen manier jezelf kunt blijven .
Roy Beer
Beste heer Bonke,
Ik begrijp wat u zegt, maar de pijn benoemen als je nog niet eens weet waar de pijn van de klant zit is toch niet direct mogelijk?
Tips/ vragen om achter de daadwerkelijke pijn te komen lijken mij een stuk interessanter!
Victor,
Ik ben het met je eens dat de pijn benoemen belangrijk is om interesse bij een klant te wekken. Dit valt onder de nieuwe aanpak van 'insight selling'.
Prospects anno 2012 hebben zoveel informatie beschikbaar dat ze al weten wat hun pijn is, hoe ze die gaan oplossen en met wie. Ze zitten absoluut niet te wachten op leveranciers die hun huiswerk niet hebben gedaan en steeds maar vragen waar de pijn zit en of hun dienst dan mogelijk een oplossing voor die pijn is.
Reageren
Let op
Uw naam en eventueel uw website worden getoond boven uw reactie.
Vul uw emailadres in als u op de hoogte gehouden wilt worden over reacties op dit artikel.
|