Alle artikelen over Klantencontact

Respect van uw klant (terug) opeisen Klantencontact - 5,9 (7 stemmen) - 2 reacties Als uw klant of een prospect u op een verkeerde manier domineert, dan wordt het tijd om terug te slaan.
Lees verder..
Als de klant niet duidelijk is Moeilijke klanten - 6,1 (12 stemmen) - 2 reacties Sommige klanten zijn vaag en weinig specifiek in hun eisen en wensen. Hoe doorbreekt u dit dilemma?
Lees verder..
Lever net iets meer Klantencontact - 7,3 (4 stemmen) Een tevreden klant vertelt dat tegen drie anderen. een ontevreden klant vertelt het door aan 20 anderen!
Lees verder..
Wat doet u als de klant... Gesprekstechniek - 8,0 (7 stemmen) - 3 reacties Welke rol uw gesprekspartner ook speelt, u zult zich aan hem moeten aanpassen. Hoe doet u dat het beste?
Lees verder..
Praat met uw klant als met uw eigen kind Klantencontact - 7,1 (7 stemmen) - 1 reacties De kern van de Sandler methodiek is dat u niet te vroeg presenteert, offertes stuurt of al uw advies en kennis weggeeft, voordat u zeker weet dat uw prospect een echte klant kan worden.
Lees verder..
Maak het de koper makkelijk Moeilijke klanten - 6,0 (3 stemmen) - 1 reacties Veel inkopers komen moeilijk tot een beslissing of deinzen terug voor de consequenties van aankoop. Drie tips over wat te doen.
Lees verder..
Klantcontact = ALLES Klantencontact - 7,8 (4 stemmen) - 1 reacties Klantcontact = ALLES. Bij het begin van het verkoopproces en aan het eind!
Lees verder..
Zeg wat je hebben wil Klantencontact - 1 reacties Vaak hebben verkopers en klanten geen duidelijk beeld van wat de ander wil. Wat te doen?
Lees verder..
Interactie tussen de klanten Klantencontact - 4,5 (4 stemmen) - 1 reacties In veel gevallen heeft u te maken met niet één, maar twee of meer klanten. In dat geval is het ook belangrijk om er op te letten welke interacties er tussen de klanten plaatsvinden. Waar moet u speciaal op letten? >>>
Lees verder..
Hoe maakt u de juiste click met een prospect? Acquisitie - 4 reacties Een stevige cklick maken met de klant is wat iedere verkoper nastreeft. Maar ... hoe doet u dat? >>>
Lees verder..
De laatste indruk Klantencontact - 4,0 (9 stemmen) - 3 reacties Na het afscheid moet de klant aan u blijven denken. Dat gaat niet vanzelf. Hoe kunt dit het beste aanpakken? >>>
Lees verder..
Even een kletspraatje maken... Psychologie in de verkoop - 4,0 (1 stemmen) Om vertrouwen te wekken proberen verkopers soms geforceerd het ijs te breken. Onverstandig! Blijf gewoon doen. >>>
Lees verder..
Voelt de klant zich veilig bij u? Klantencontact - 6,6 (8 stemmen) - 1 reacties De klant wil erbij horen, zich thuis voelen bij u en uw bedrijf. Geeft u hem dat gevoel? >>>
Lees verder..
Wanneer komt die deal nou eindelijk eens binnen? Acquisitie - 6,8 (4 stemmen) - 1 reacties Bent u onzeker of de deal wel rondkomt? Wacht niet, stap op de koper af en pin hem vast op preciese afspraken.
Lees verder..
Laat verkopers zelf tot de conclusie komen Salesmanager - 5,5 (11 stemmen) - 2 reacties Je bent als sales manager mee op co-bezoek geweest, en je hebt gemerkt dat er iets fout gelopen is. Wat doe je?
Lees verder..
Waarom deze afspraak? Salesmanager - 6,5 (16 stemmen) Indien je met 1 van je verkopers meegaat naar een klant, is er een eenvoudige vraag die je nooit mag vergeten te stellen.
Lees verder..
Persoonlijke Sales Ontwikkeling


Abonneer
Onze auteurs
Willem  Verbeke

Willem Verbeke

Willem Verbeke is Emeritus Professor aan de Erasmus Universiteit te Rotterdam. Hij studeerde wijsb.. meer..

Jan-Willem  Seip

Jan-Willem Seip

Jan-Willem Seip (1968) is oefenmeester in klantcontact. Zijn motto is “Verkopen is mensenwerk”.. meer..

Rene  Knecht

Rene Knecht

Sinds 1999 ben ik continu op zoek gegaan naar betere manieren om mijn eigen diensten te verkopen. .. meer..

Natasja   Hoogenboom

Natasja Hoogenboom

De missie van Natasja Hoogenboom is kristalhelder: bedrijven helpen succesvoller te worden in hun .. meer..

Michel  Hoetmer

Michel Hoetmer

Michel Hoetmer helpt met zijn verkooptrainingen en publicaties bedrijven meer winstgevende omzet t.. meer..

Harro  Willemsen

Harro Willemsen

Harro Willemsen is commercieel trainer, publicist en partner van 3to1. "Mijn missie is simpel: Ik .. meer..

Richard van Houten

Richard van Houten

Richard van Houten is directeur/ eigenaar en trainer bij Bron & Partners. Hij adviseert bedrijven .. meer..

Marianne van de Water

Marianne van de Water

Expert koude acquisitie | Trainen, schrijven en vertellen over succesvol bellen | Iedereen met een.. meer..

Toine  Simons

Toine Simons

Toine Simons is Consultative Selling specialist en oprichter van trainingsbureau Beerschot & Simon.. meer..

Jorg  Hartog

Jorg Hartog

Hoe bouw je een new business machine waarmee je iedere maand een constante flow van afspraken en n.. meer..

Jos  Burgers

Jos Burgers

Jos Burgers is veelgevraagd spreker en auteur van bestsellers zoals ‘Klanten zijn eigenlijk net .. meer..

André  Hagelen

André Hagelen

André Hagelen is ondernemer en heeft meerdere bedrijven opgericht in marketing en sales. Zijn spe.. meer..