Volg ons op Facebook 2.881
Volg ons op Twitter 6.776
Sluit u aan bij onze LinkedIn groep 5.778
Word lid van onze gratis nieuwsbrief 28.150

Alle artikelen over Klantenbinding

Hulp bieden Gunfactor - 9,0 (3 stemmen) Eens wat anders: een radio-interview, over die zo belangrijke gunfactor. “Hoor” wat u kunt leren van Chimpansees en waarom helpen zinvoller is dan borrelen.
Lees verder..
Versterk de impact van wat u geeft Verkooptechniek - 8,5 (10 stemmen) Onbaatzuchtig iets weggeven kan uw positie, uw goede naam, bij klanten of prospects enorm versterken. Maar geven lijkt makkelijker dan het is. Doe uw voordeel met deze tips.
Lees verder..
Aandacht geven: een groeimarkt! Aandacht - 8,3 (18 stemmen) - 1 reacties Wie nooit meer een klant kwijtraakt, wordt vanzelf succesvol. Theoretisch gezien is het eenvoudig om al je klanten te behouden. Gewoon een kwestie van aandacht geven. Waarom is het dan toch zo moeilijk?
Lees verder..
Wat u nog niet wist over luisteren Luisteren - 7,8 (12 stemmen) - 1 reacties Een spreker die slecht kan luisteren maar er wel over schrijft, wat brengt u dat? Zoek de open deuren, én de tips die u betere relaties op gaan leveren.
Lees verder..
Laat zien dat u ongewapend bent Communicatie - 8,5 (11 stemmen) Een verborgen agenda, van de ander of van u, die toch aan het licht komt, kan rampzalige gevolgen hebben. Voorkomen is beter dan genezen: advies over transparant zijn
Lees verder..
Tijd is geld, maar met geduld verdient u meer Verkoopbevordering - 8,5 (15 stemmen) Evenveel uren in een dag als een eeuw geleden, maar zó-veel meer om te doen. En toch, neem even de tijd voor dit artikel, leer waarom geduld goed is voor de zaken en ontdek hoe het anders kan.
Lees verder..
20 ideeën voor nieuwe klanten Verkoopkansen - 8,3 (26 stemmen) - 1 reacties Lukt verkopen even niet? Pak het eens heel anders aan! Welke van deze 20 verrassende ideeën vindt u de beste?
Lees verder..
Klassieke misser: laat uw hefboom niet vallen! Verkoopstrategie - 7,4 (26 stemmen) - 1 reacties In concurrerende markten kan het handig zijn uzelf van een hefboom te verzekeren om deals binnen te halen. Hoe doet u dat en wat zijn de valkuilen?
Lees verder..
Zo maken verkopers een onprofessionele indruk Geloofwaardigheid - 7,2 (40 stemmen) - 1 reacties Uw geloofwaardigheid is uw belangrijkste bezit. Het is ook een mijnenveld. Bewust en onbewust gedrag kan u veel kosten. 7 tips om het beeld dat u uitstraalt positief te houden.
Lees verder..
De klantgerichtheid bij mijn slager Klantencontact - 8,7 (44 stemmen) - 4 reacties Wijst uw klant uw logische argumenten af probeer dan eens wat anders, wees ontwapenend.
Lees verder..
Koude acquisitie en de brief vooraf Koude Acquisitie - 7,5 (67 stemmen) - 19 reacties Ik krijg veel brieven waar ik niet om heb gevraagd. Soms belt een verkoper deze brief na. Heeft dit zin?
Lees verder..
Focus op de 2e verkoop Klantenbinding - 9,5 (11 stemmen) Het doelgericht binnenhalen van nieuw klanten overschaduwt geregeld de zoveel minder kostbare repeat buy. Verhoog uw omzet met deze kennis en tips.
Lees verder..
De ‘seven-year itch’, bron van gevaren en kansen Klantenbinding - 8,6 (8 stemmen) - 1 reacties Het is bekend dat organisaties eens in de zoveel tijd weer eens vers bloed willen. Laat dit fenomeen in uw voordeel werken!
Lees verder..
Acht tips voor succesvol offreren Offertes - 7,8 (48 stemmen) - 10 reacties Een offerte is een logische stap in het verkoopproces. Maar is het wel altijd noodzakelijk? En hoe schrijft u een offerte die scoort?
Lees verder..
'Let maar niet op de rommel' Klantenbinding - 7,8 (76 stemmen) - 15 reacties 'Let maar niet op de rommel', zei de manager terwijl hij mij uitnodigde om z’n kantoor binnen te gaan. En hij had geen woord te veel gezegd.
Lees verder..
Zorg dat uw klant u niet vergeet Klantenbinding - 8,7 (32 stemmen) - 2 reacties Veel verkooppresentaties gaan het ene oor in en het andere oor uit. Zorg met deze vijf technieken dat uw klant uw presentatie beter onthoudt.
Lees verder..
Een tevreden klant is niet meteen een loyale klant Klanttevredenheid - 7,7 (51 stemmen) - 12 reacties Behaalde resultaten zijn geen garantie voor de toekomst. Dat is het verschil tussen tevredenheid en loyaliteit. Lees hoe u kunt inzetten op dat laatste.
Lees verder..
Gespreksopeningen voor vaste klanten Klantenbinding - 7,2 (18 stemmen) - 1 reacties Vindt u het prettig om als een meubelstuk behandeld te worden? Of heeft u liever het gevoel bijzonder te zijn? De antwoorden liggen voor de hand. Maar waarom behandelen sommige verkopers hun vaste klanten dan zo onverschillig?
Lees verder..
Verkoopgeheim nr. 1: Transfer trust Verkooptactiek - 7,7 (13 stemmen) - 2 reacties Het belangrijkste in het verkoopvak is een vertrouwensband creëren. Hoe u dat doet maakt het verschil: wordt u een allemansvriend, of een topverkoper?
Lees verder..
Verkoop meer bij bestaande klanten Klantenbinding - 6,7 (18 stemmen) - 2 reacties Loopt u ook steeds achter nieuwe klanten aan? Zo scoort u meer bij bestaande klanten.
Lees verder..
Hoeveel korting wilt u? Korting - 7,5 (111 stemmen) - 16 reacties
Waarom ook tevreden klanten makkelijk weglopen Acquisitie - 7,1 (58 stemmen) - 9 reacties
Hoe heet u ook alweer? Netwerken - 6,7 (11 stemmen)
Taalgebruik in offertes: blijf actief en persoonlijk! Taalgebruik - 7,9 (55 stemmen) - 8 reacties
Wij ook van jou... Klantvriendelijkheid - 4 reacties
Kan ik u ergens mee van dienst zijn? Nee! Klantenbinding - 8,4 (10 stemmen)
De 7 doodzonden van het verkoopgesprek Gesprekstechniek - 7,0 (81 stemmen) - 4 reacties
Welke taal spreekt u? Taalgebruik - 6,2 (11 stemmen)
Gratis en vrijblijvend 3 offertes? Klik hier!
5 tips Sales Training selecteren
7 tips Personal Branding voor Sales Trainers
Onze auteurs
Victor  Bonke

Victor Bonke

Als bevlogen spreker, trainer en coach helpt Victor salesmensen bij (koude) acquisitie, gebaseerd .. meer..

Jos  Burgers

Jos Burgers

Jos Burgers is veelgevraagd spreker en auteur van bestsellers zoals ‘Klanten zijn eigenlijk net .. meer..

Michel  Hoetmer

Michel Hoetmer

Michel Hoetmer is oprichter van SalesQuest, een trainingsbureau gespecialiseerd in acquisitie- en .. meer..

Harro  Willemsen

Harro Willemsen

Harro Willemsen is commercieel trainer, publicist en partner van 3to1. "Mijn missie is simpel: Ik .. meer..

Rene  Knecht

Rene Knecht

Sinds 1999 ben ik continu op zoek gegaan naar betere manieren om mijn eigen diensten te verkopen. .. meer..

Jan-Willem  Seip

Jan-Willem Seip

Jan-Willem Seip (1968) is oefenmeester in klantcontact. Zijn motto is “Verkopen is mensenwerk”.. meer..

Walter  Spruyt

Walter Spruyt

Walter Spruyt is 1 van de 2 drijvende krachten acher Salesguide.be. Al 15 jaar vergezelt en coacht.. meer..

Marcel  Hoefman

Marcel Hoefman

Marcel Hoefman is als trainer en ondernemer actief bij Kenneth Smit. Hij helpt ambitieuze salespro.. meer..

Richard van Houten

Richard van Houten

Richard van Houten is directeur/ eigenaar en trainer bij Bron & Partners. Hij adviseert bedrijven .. meer..

David  Bloch

David Bloch

In zijn internationale praktijk is David een veelgevraagd presentator, trainer, consultant, coach .. meer..

Toine  Simons

Toine Simons

Toine Simons is Consultative Selling specialist en oprichter van trainingsbureau Beerschot & Simon.. meer..

   Rob Snoeijen

Rob Snoeijen

Sales-Inspirator Rob Snoeijen is gecertificeerd salestrainer, coach, spreker, oprichter van SalesT.. meer..

NOG MEER VERKOPEN?