|
|
Acquisitie en je CRM
Acquisitie - 9,0 (1 stemmen)
Acquisitie en CRM, twee ondergeschoven kindjes in het land van de sales. Er is altijd wel iets wat meer haast heeft. Maar ‘doen we straks wel’ kost klanten, en veel ook.
|
Lees verder..
|
|
|
Alweer dezelfde klant bellen?!
Koude acquisitie - 8,7 (7 stemmen)
Wanneer haak je af als een prospect niet in beweging komt? Vooral niet te snel. Veel contactmomenten zijn noodzaak. Lees hier waarom en doe je voordeel met de tips.
|
Lees verder..
|
|
|
Nieuwe Klanten, hoe dan?
Acquisitie - 8,4 (8 stemmen) - 3 reacties
Waarom wachten op klanten als je zelf proactief aan de slag kunt? Lees hier wat een goede start en aandacht voor je kunnen doen.
|
Lees verder..
|
|
|
Waarom voorsorteren in je telefoongesprek handig is
Acquisitie - 8,6 (5 stemmen)
Waarom zou je anticiperen in het telefoongesprek? Je wilt toch gewoon je ding doen?! Ontdek hier hoe een vooruitziende blik je succesvoller maakt.
|
Lees verder..
|
|
|
Contact met je klant? Bellen!
Cold calling - 1 reacties
Bellen… het blijft een ondergeschoven kindje. Zo jammer. Je kunt er zoveel mee bereiken! Lees hier waar de schoen wringt en hoe je dat oplost en van je bellers weer een topteam maakt.
|
Lees verder..
|
|
|
'Even een klant binnen roeien'
Acquisitie - 5,0 (2 stemmen) - 2 reacties
Roeien beleven is geweldig. Maar ‘even een klant binnen roeien’??! Past jouw taal bij de manier waarop jouw prospects klanten worden? Een blog over waarden, gevoel en acquisitiesucces.
|
Lees verder..
|
|
|
Koude acquisitie: training v. whitepaper
Koude acquisitie - 1,0 (1 stemmen) - 1 reacties
Er wordt veel gelezen in de organisatie. Maar sales is een kwestie van doen, zeker koude acquisitie. Een artikel voor het boosten van de sales voor managers én accountmanagers.
|
Lees verder..
|
|
|
Over kwakzalvers, heksen en andere bezemsteel piloten
Acquisitie - 2 reacties
Een mooie zin om mee te beginnen en je eens even door de war te schudden. Dat kan je ook met je klanten doen. Verras ze! Lees hier waarom en hoe.
|
Lees verder..
|
|
|
Aan de slag met een beller!
Acquisitie - 8,0 (2 stemmen)
Wat een beller kan en een organisatie denkt dat nodig is loopt nog wel eens uiteen. Volg deze trainingsdag en leer waar vaak knelpunten zitten.
|
Lees verder..
|
|
|
Overtuigen aan de telefoon - de 5 beste tips!
Cold calling - 8,8 (12 stemmen) - 2 reacties
De meest gehoorde vraag die ik krijg: hoe kan ik nou overtuigen aan de telefoon? Ik geef je de beste 5 tips voor cold calling succes.
|
Lees verder..
|
|
|
Wat je zegt ben je zelf
Acquisitie - 9,3 (3 stemmen)
De woorden die je gebruikt laten zien wie je van binnen bent. Dat is mooi: dit kun je in je voordeel inzetten bij je acquisitiegesprek.
|
Lees verder..
|
|
|
Een goed telefoongesprek levert meer op dan alleen een afspraak
Koude acquisitie - 9,1 (14 stemmen)
Bellen naar potentiële klanten levert meer op dan uitsluitend sales. Wist je dat koude acquisitie ook werkt voor je imago, je marketing, je branding en je klantbeleving? Gebruik deze tips en laat dit ook voor jou werken.
|
Lees verder..
|
|
|
De kracht van de herhaling!
Cold calling - 8,4 (11 stemmen) - 3 reacties
Is koude acquisitie bellen met een bord voor je kop? Nee, tien keer dezelfde bellen hoort erbij! Lees hier waarom, met tips om je effectiviteit te verhogen.
|
Lees verder..
|
|
|
De 3 meest gehoorde weerstanden ontrafeld
Koude acquisitie - 7,2 (5 stemmen) - 1 reacties
In het land van koude acquisitie is het vooral een kwestie van volhouden. Waar anderen afhaken begint het pas. Lees hier hoe je dat aanpakt.
|
Lees verder..
|
|
|
Acquisitie is leuk!
Acquisitie - 1 reacties
De gunfactor maakt acquisitie veel leuker dan vaak wordt gedacht. Maar hoe kom je in de gunst bij toekomstige klanten? Je zal versteld staan van wat oprechte aandacht kan doen!
|
Lees verder..
|
|
|
5 Krachtige manieren om een afspraak te realiseren
Koude acquisitie - 7,4 (10 stemmen)
Bellen is je lust en je leven. Alles draait om sales en customer relations management, of beter gezegd: customer succes management. Je bent ambitieus en vraagt je af hoe het nog beter kan. Zo:
|
Lees verder..
|
|
|
De voordelen van een vooruitziende blik
Koude acquisitie
Je wil gewoon je ding doen, zeggen waar het op staat, zorgen dat je de afspraak maakt. Zo simpel is het. Waarom zou je moeten anticiperen in het telefoongesprek? Lees het hier.
|
Lees verder..
|
|
|
“Voor Steffan is iederéén een potentiële klant”
Acquisitie - 8,3 (4 stemmen) - 1 reacties
Optimisme is een groot goed als je acquisitie of sales medewerker bent. Maar moet je het zijn? Kan je het leren? Lees er hier alles over.
|
Lees verder..
|
|
|
Laat de buitendienst niet binnen blijven.
Relatiebeheer - 6,6 (10 stemmen) - 2 reacties
Covid is weer overal. Buitendienst medewerkers zitten binnen, tegen al hun natuurlijke instincten in. Hoe zorg je dat ze met plezier klanten blijven binnenhalen?
|
Lees verder..
|
|
|
Nieuw leven in afgeschreven prospects
Koude Acquisitie - 8,0 (1 stemmen)
In de wereld van telefonische acquisitie blijven veel, heel veel kansen liggen. Ontdek hier hoe je van schijnbaar afgeschreven prospects een nieuwe kans kan maken.
|
Lees verder..
|
Telefonisch acquisitie met een (te?) warm gevoel
Acquisitie - 4,8 (10 stemmen)
|
5 vrolijke vakantie voorbeelden voor zomerse acquisitie
Cold calling - 7,3 (4 stemmen)
|
Finance: Feiten en Fabels
Acquisitie - 7,0 (1 stemmen) - 2 reacties
|
Je zult in deze tijd maar salesmanager zijn….
Sales Management - 8,0 (1 stemmen)
|
Wat heeft de Grand Prix Formule 1 van doen met acquisitie?
Acquisitie - 7,3 (6 stemmen)
|
Acquisitie… veel meer dan alleen de telefoon pakken.
Acquisitie - 7,9 (14 stemmen) - 1 reacties
|
Waarom koude acquisitie wel van deze tijd is
Koude acquisitie - 8,2 (17 stemmen) - 2 reacties
|
Hoe kom je voorbij de secretaresse
Acquisitie - 6,9 (14 stemmen) - 2 reacties
|
Het ABC van bellen in deze tijd: Aanhouden Bellen Corona
Follow-up - 7,5 (37 stemmen)
|
Waarom een goed belscript zo belangrijk is
Koude acquisitie - 8,4 (12 stemmen) - 3 reacties
|