Alle artikelen van Marianne van de Water

Marianne van de Water

Expert koude acquisitie | Trainen, schrijven en vertellen over succesvol bellen | Iedereen met een glimlach aan de telefoon | Passion For Powertalk Quorum Preliminary Sales

Acquisitie en je CRM Acquisitie - 9,0 (1 stemmen) Acquisitie en CRM, twee ondergeschoven kindjes in het land van de sales. Er is altijd wel iets wat meer haast heeft. Maar ‘doen we straks wel’ kost klanten, en veel ook.
Lees verder..
Alweer dezelfde klant bellen?! Koude acquisitie - 8,7 (7 stemmen) Wanneer haak je af als een prospect niet in beweging komt? Vooral niet te snel. Veel contactmomenten zijn noodzaak. Lees hier waarom en doe je voordeel met de tips.
Lees verder..
Nieuwe Klanten, hoe dan? Acquisitie - 8,4 (8 stemmen) - 3 reacties Waarom wachten op klanten als je zelf proactief aan de slag kunt? Lees hier wat een goede start en aandacht voor je kunnen doen.
Lees verder..
Waarom voorsorteren in je telefoongesprek handig is Acquisitie - 8,6 (5 stemmen) Waarom zou je anticiperen in het telefoongesprek? Je wilt toch gewoon je ding doen?! Ontdek hier hoe een vooruitziende blik je succesvoller maakt.
Lees verder..
Contact met je klant? Bellen! Cold calling - 1 reacties Bellen… het blijft een ondergeschoven kindje. Zo jammer. Je kunt er zoveel mee bereiken! Lees hier waar de schoen wringt en hoe je dat oplost en van je bellers weer een topteam maakt.
Lees verder..
'Even een klant binnen roeien' Acquisitie - 5,0 (2 stemmen) - 2 reacties Roeien beleven is geweldig. Maar ‘even een klant binnen roeien’??! Past jouw taal bij de manier waarop jouw prospects klanten worden? Een blog over waarden, gevoel en acquisitiesucces.
Lees verder..
Koude acquisitie: training v. whitepaper Koude acquisitie - 1,0 (1 stemmen) - 1 reacties Er wordt veel gelezen in de organisatie. Maar sales is een kwestie van doen, zeker koude acquisitie. Een artikel voor het boosten van de sales voor managers én accountmanagers.
Lees verder..
Over kwakzalvers, heksen en andere bezemsteel piloten Acquisitie - 2 reacties Een mooie zin om mee te beginnen en je eens even door de war te schudden. Dat kan je ook met je klanten doen. Verras ze! Lees hier waarom en hoe.
Lees verder..
Aan de slag met een beller! Acquisitie - 8,0 (2 stemmen) Wat een beller kan en een organisatie denkt dat nodig is loopt nog wel eens uiteen. Volg deze trainingsdag en leer waar vaak knelpunten zitten.
Lees verder..
Overtuigen aan de telefoon - de 5 beste tips! Cold calling - 8,8 (12 stemmen) - 2 reacties De meest gehoorde vraag die ik krijg: hoe kan ik nou overtuigen aan de telefoon? Ik geef je de beste 5 tips voor cold calling succes.
Lees verder..
Wat je zegt ben je zelf Acquisitie - 9,3 (3 stemmen) De woorden die je gebruikt laten zien wie je van binnen bent. Dat is mooi: dit kun je in je voordeel inzetten bij je acquisitiegesprek.
Lees verder..
Een goed telefoongesprek levert meer op dan alleen een afspraak Koude acquisitie - 9,1 (14 stemmen) Bellen naar potentiële klanten levert meer op dan uitsluitend sales. Wist je dat koude acquisitie ook werkt voor je imago, je marketing, je branding en je klantbeleving? Gebruik deze tips en laat dit ook voor jou werken.
Lees verder..
De kracht van de herhaling! Cold calling - 8,4 (11 stemmen) - 3 reacties Is koude acquisitie bellen met een bord voor je kop? Nee, tien keer dezelfde bellen hoort erbij! Lees hier waarom, met tips om je effectiviteit te verhogen.
Lees verder..
De 3 meest gehoorde weerstanden ontrafeld Koude acquisitie - 7,2 (5 stemmen) - 1 reacties In het land van koude acquisitie is het vooral een kwestie van volhouden. Waar anderen afhaken begint het pas. Lees hier hoe je dat aanpakt.
Lees verder..
Acquisitie is leuk! Acquisitie - 1 reacties De gunfactor maakt acquisitie veel leuker dan vaak wordt gedacht. Maar hoe kom je in de gunst bij toekomstige klanten? Je zal versteld staan van wat oprechte aandacht kan doen!
Lees verder..
5 Krachtige manieren om een afspraak te realiseren Koude acquisitie - 7,4 (10 stemmen) Bellen is je lust en je leven. Alles draait om sales en customer relations management, of beter gezegd: customer succes management. Je bent ambitieus en vraagt je af hoe het nog beter kan. Zo:
Lees verder..
De voordelen van een vooruitziende blik Koude acquisitie Je wil gewoon je ding doen, zeggen waar het op staat, zorgen dat je de afspraak maakt. Zo simpel is het. Waarom zou je moeten anticiperen in het telefoongesprek? Lees het hier.
Lees verder..
“Voor Steffan is iederéén een potentiële klant” Acquisitie - 8,3 (4 stemmen) - 1 reacties Optimisme is een groot goed als je acquisitie of sales medewerker bent. Maar moet je het zijn? Kan je het leren? Lees er hier alles over.
Lees verder..
Laat de buitendienst niet binnen blijven. Relatiebeheer - 6,6 (10 stemmen) - 2 reacties Covid is weer overal. Buitendienst medewerkers zitten binnen, tegen al hun natuurlijke instincten in. Hoe zorg je dat ze met plezier klanten blijven binnenhalen?
Lees verder..
Nieuw leven in afgeschreven prospects Koude Acquisitie - 8,0 (1 stemmen) In de wereld van telefonische acquisitie blijven veel, heel veel kansen liggen. Ontdek hier hoe je van schijnbaar afgeschreven prospects een nieuwe kans kan maken.
Lees verder..
Telefonisch acquisitie met een (te?) warm gevoel Acquisitie - 4,8 (10 stemmen)
5 vrolijke vakantie voorbeelden voor zomerse acquisitie Cold calling - 7,3 (4 stemmen)
Finance: Feiten en Fabels Acquisitie - 7,0 (1 stemmen) - 2 reacties
Je zult in deze tijd maar salesmanager zijn…. Sales Management - 8,0 (1 stemmen)
Wat heeft de Grand Prix Formule 1 van doen met acquisitie? Acquisitie - 7,3 (6 stemmen)
Acquisitie… veel meer dan alleen de telefoon pakken. Acquisitie - 7,9 (14 stemmen) - 1 reacties
Waarom koude acquisitie wel van deze tijd is Koude acquisitie - 8,2 (17 stemmen) - 2 reacties
Hoe kom je voorbij de secretaresse Acquisitie - 6,9 (14 stemmen) - 2 reacties
Het ABC van bellen in deze tijd: Aanhouden Bellen Corona Follow-up - 7,5 (37 stemmen)
Waarom een goed belscript zo belangrijk is Koude acquisitie - 8,4 (12 stemmen) - 3 reacties
Persoonlijke Sales Ontwikkeling


Abonneer
Onze auteurs
Jan-Willem  Seip

Jan-Willem Seip

Jan-Willem Seip (1968) is oefenmeester in klantcontact. Zijn motto is “Verkopen is mensenwerk”.. meer..

Rene  Knecht

Rene Knecht

Sinds 1999 ben ik continu op zoek gegaan naar betere manieren om mijn eigen diensten te verkopen. .. meer..

Natasja   Hoogenboom

Natasja Hoogenboom

De missie van Natasja Hoogenboom is kristalhelder: bedrijven helpen succesvoller te worden in hun .. meer..

Michel  Hoetmer

Michel Hoetmer

Michel Hoetmer helpt met zijn verkooptrainingen en publicaties bedrijven meer winstgevende omzet t.. meer..

Harro  Willemsen

Harro Willemsen

Harro Willemsen is commercieel trainer, publicist en partner van 3to1. "Mijn missie is simpel: Ik .. meer..

Richard van Houten

Richard van Houten

Richard van Houten was 15 jaar eigenaar/MD van Bron & Partners Sales- en Communicatieopleidingen.
Nu geeft hij met zijn bedrijf Blue Tree Consultancy BV advies op gebied van organisatiestrategie, .. meer..

Marianne van de Water

Marianne van de Water

Expert koude acquisitie | Trainen, schrijven en vertellen over succesvol bellen | Iedereen met een.. meer..

Toine  Simons

Toine Simons

Toine Simons is Consultative Selling specialist en oprichter van trainingsbureau Beerschot & Simon.. meer..

Jorg  Hartog

Jorg Hartog

Hoe bouw je een new business machine waarmee je iedere maand een constante flow van afspraken en n.. meer..

Jos  Burgers

Jos Burgers

Jos Burgers is veelgevraagd spreker en auteur van bestsellers zoals ‘Klanten zijn eigenlijk net .. meer..

André  Hagelen

André Hagelen

André Hagelen is ondernemer en heeft meerdere bedrijven opgericht in marketing en sales. Zijn spe.. meer..