Alle artikelen over Verkoopbevordering

Telling is selling Gesprekstechniek U kent dat verkoopgezegde van vroeger vast wel: telling is not selling. Dit wil zeggen dat u niet beter verkoopt door te praten, maar door te luisteren naar de klant. Dit artikel werpt een ander licht op de zaak.
Lees verder..
De beste online tools voor het produceren van content Personal branding - 9,7 (3 stemmen) - 3 reacties Content delen is een goede manier om aan je kennisleiderschap te werken. Heb je hier intern te weinig hulp bij, maak dan gebruik van deze tips.
Lees verder..
Trek klanten aan met een wit papier AIDA - 6,7 (3 stemmen) Uw arsenaal aan kennis en praktijkervaring kunt u gebruiken om klanten te werven en behouden. Onder meer met behulp van een zogenaamd ‘white paper’. Wat is het en hoe kunt u dit voor u laten werken?
Lees verder..
‘Belazeren is hier erg eenvoudig’ Vertrouwen - 8,7 (35 stemmen) - 3 reacties Mensen op voorhand vertrouwen is niet naïef of soft, het is een moedige daad. U loopt een fiks risico. Maar is dat echt zo? De praktijk wijst anders uit. Ontdek wat vertrouwen geven voor u kan doen.
Lees verder..
Geeft u ook wel eens wat weg? Omzet - 8,8 (10 stemmen) - 2 reacties De magie van ‘gratis’ zit nogal diep bij de mens. Maar is het slim om het maar weg te geven? Iets wat gratis is, heeft toch geen waarde? Gratis tips voor omgaan met ‘gratis’.
Lees verder..
De klant bepaalt wat ie betaalt?! Creativiteit in de Verkoop - 8,8 (4 stemmen) 'Waardebepaling achteraf', bekend mee? Het kan u meer opleveren dan menigeen denkt. Ontdek hier waarom, en hoe.
Lees verder..
Enthousiasme, geloof en uitstraling Communicatie - 9,0 (7 stemmen) - 2 reacties Het basisgereedschap voor een goede communicatie zit in die drie woorden. Lees hier wat je ermee kan bereiken.
Lees verder..
Nieuwe business via nieuwe kanalen Nieuwe klanten - 7,8 (26 stemmen) Hoe zorg je ervoor dat jij als eerste aan tafel zit bij je prospects? En hoe zorg je ervoor dat de juiste mensen je demo te zien krijgen? Gebruik deze tips!
Lees verder..
De dagstart – ideaal voor de retail Salemanager - 7,7 (3 stemmen) 6 tips om de verkoopdag gezamenlijk, verrassend en energiek te beginnen. Doe er uw voordeel mee!
Lees verder..
‘Dat doen wij al jaren zo!’ Creativiteit in de verkoop - 9,4 (8 stemmen) - 1 reacties Strategieën, regels en playbooks, ze kunnen geweldige resultaten boeken. Maar soms is het nodig om een uitzondering te (mogen) maken. Lees hier wat een beetje flexibiliteit voor u kan doen.
Lees verder..
Euforisch verkopen is meer verkopen Behoeften bepalen - 8,8 (28 stemmen) Bij de sales funnel methode wordt een scoringspercentage van 4% als normaal gezien. Dat moet beter! Volg deze twee tips en verhoog uw conversie! Aanzienlijk!
Lees verder..
Verkopen in de vakantie: een verrassend andere aanpak voor meer succes Problemen met Verkopen - 7,1 (28 stemmen) - 1 reacties Wat doen succesvolle verkopers anders tijdens de lastige vakantieperiode? Drie tips om frustratie in vakantietijd te vermijden.
Lees verder..
Tijd is geld, maar met geduld verkoopt u meer Persoonlijke ontwikkeling - 8,5 (25 stemmen) Wij hebben evenveel uren in een dag als een eeuw geleden, maar zó-veel meer om te doen. En toch, neem even de tijd voor dit artikel, leer waarom geduld goed is voor de omzet en ontdek hoe het anders kan.
Lees verder..
Hulp bieden Gunfactor - 9,1 (9 stemmen) Eens wat anders: een radio-interview, over die zo belangrijke gunfactor. “Hoor” wat u kunt leren van Chimpansees en waarom helpen zinvoller is dan borrelen.
Lees verder..
Consultative Selling 2.0: voorbij het Hamer-en-Spijkers Dilemma Vraagtechniek - 8,8 (8 stemmen) - 4 reacties Salesprofessionals vragen niet snel naar zaken waarvoor hun portfolio geen oplossing biedt. Het lijkt niet niet logisch. Waarom zouden ze??! Lees het hier.
Lees verder..
Vrienden die u nog niet kent Verkoopbevordering - 7,5 (4 stemmen) Xenofobie, angst voor het onbekende, is mensen aangeboren, maar werkt ook tegen ons, zeker in sales. Lees hier hoe dit werkt én hoe u er een positieve draai aan kan geven.
Lees verder..
Succesvolle offertes schrijven in minder tijd Offertes - 7,8 (11 stemmen) - 3 reacties Het schrijven van een perfecte offerte kost tijd. Daar kan ik niets aan veranderen. Maar met deze tips schrijft u wel een stuk sneller en enthousiaster een offerte, die naadloos aansluit bij de klant.
Lees verder..
Veranderangst: zo brengt u uw klant in beweging! Verkoopbevordering - 8,8 (10 stemmen) - 1 reacties U als verkoper weet vaak beter dan uw klant wat de risico’s en behoeften van de branche zijn. Doe daar uw voordeel mij en maak uw klant rijp voor verandering!
Lees verder..
Wonderwoorden in sales Gesprekstechniek - 8,8 (29 stemmen) - 1 reacties Ook zo’n afkeer van het werken met scripts? Lees dan dit ene geheim en verhoog uw verkoopresultaat met de bijbehorende tips.
Lees verder..
De winst van vriendelijkheid Kwaliteiten van de Verkoper - 7,8 (22 stemmen) In cafés en snackbars hingen vroeger nog weleens bordjes met teksten als ‘Vriendelijkheid kost geen geld’. Een waarheid als een koe, maar de vraag is: Brengt het ook iets op? En of, lees hier hoeveel!
Lees verder..
3 voorwaarden voor succesvolle acquisitie Acquisitie - 8,1 (26 stemmen) - 6 reacties
Sales Manager: ga het veld in en boek succes met uw team Sales Management - 7,1 (19 stemmen)
Scoren met e-mail: grijp direct de aandacht van uw prospect! E-mail - 6,4 (7 stemmen) - 4 reacties
10 Tips om meer te verkopen Acquisitie - 5,9 (143 stemmen) - 3 reacties
Nieuwe klanten zoeken doet pijn! Acquisitie - 7,7 (43 stemmen) - 11 reacties
Acties als de verkopen even tegen zitten Verkoopbevordering - 7,2 (22 stemmen) - 11 reacties
Minder is meer Verkoopbevordering - 4,8 (6 stemmen) - 1 reacties
Persoonlijke Sales Ontwikkeling


Abonneer
Onze auteurs
Jan-Willem  Seip

Jan-Willem Seip

Jan-Willem Seip (1968) is oefenmeester in klantcontact. Zijn motto is “Verkopen is mensenwerk”.. meer..

Rene  Knecht

Rene Knecht

Sinds 1999 ben ik continu op zoek gegaan naar betere manieren om mijn eigen diensten te verkopen. .. meer..

Natasja   Hoogenboom

Natasja Hoogenboom

De missie van Natasja Hoogenboom is kristalhelder: bedrijven helpen succesvoller te worden in hun .. meer..

Michel  Hoetmer

Michel Hoetmer

Michel Hoetmer helpt met zijn verkooptrainingen en publicaties bedrijven meer winstgevende omzet t.. meer..

Harro  Willemsen

Harro Willemsen

Harro Willemsen is commercieel trainer, publicist en partner van 3to1. "Mijn missie is simpel: Ik .. meer..

Richard van Houten

Richard van Houten

Richard van Houten is directeur/ eigenaar en trainer bij Bron & Partners. Hij adviseert bedrijven .. meer..

Marianne van de Water

Marianne van de Water

Expert koude acquisitie | Trainen, schrijven en vertellen over succesvol bellen | Iedereen met een.. meer..

Toine  Simons

Toine Simons

Toine Simons is Consultative Selling specialist en oprichter van trainingsbureau Beerschot & Simon.. meer..

Jorg  Hartog

Jorg Hartog

Hoe bouw je een new business machine waarmee je iedere maand een constante flow van afspraken en n.. meer..

Jos  Burgers

Jos Burgers

Jos Burgers is veelgevraagd spreker en auteur van bestsellers zoals ‘Klanten zijn eigenlijk net .. meer..

André  Hagelen

André Hagelen

André Hagelen is ondernemer en heeft meerdere bedrijven opgericht in marketing en sales. Zijn spe.. meer..