Alle artikelen over Vertrouwen

‘Belazeren is hier erg eenvoudig’ Vertrouwen - 8,7 (24 stemmen) - 2 reacties Mensen op voorhand vertrouwen is niet naïef of soft, het is een moedige daad. U loopt een fiks risico. Maar is dat echt zo? De praktijk wijst anders uit. Ontdek wat vertrouwen geven voor u kan doen.
Lees verder..
Incasseren kunt u leren: 3 manieren om met afwijzing om te gaan Afwijzingen - 8,9 (29 stemmen) - 1 reacties Elke salesprofessional maakt het mee: “Nee” te horen krijgen. Soms verwacht, soms onverwacht, maar nooit leuk. Zo gaat u er effectief mee om.
Lees verder..
Vijf tips om vertrouwen te winnen Vertrouwen - 8,4 (28 stemmen) - 2 reacties Als het over vertrouwen gaat, gaat het over wat uw gedrag laat zien aan de klant. Niet over wat u denkt, maar over wat u doet! 5 tips om direct aan de slag te gaan met effectiever vertrouwen winnen.
Lees verder..
20 ideeën voor nieuwe klanten Verkoopkansen - 8,3 (26 stemmen) - 1 reacties Lukt verkopen even niet? Pak het eens heel anders aan! Welke van deze 20 verrassende ideeën vindt u de beste?
Lees verder..
De ‘V’ in Verkopen Verkoopproces - 8,5 (13 stemmen) Er zijn meer dan 700 technische tools om verkopers te helpen verkopen. Wat we wel eens vergeten is dat het belangrijkste woord in die zin nog steeds ‘Verkopen’ is. Ontdek de waarde van de mens achter de techniek.
Lees verder..
Vertrouwen Verkopen: omgaan met woordbreuk en bedrog Koude Acquisitie - 9,0 (18 stemmen) - 3 reacties De prospect moet de verkoper vertrouwen. Omgekeerd moet de prospect betrouwbaar gedrag vertonen en zijn woord nakomen. Als verkoper verkoopt u daarom eerst een vertrouwensproces.
Lees verder..
Wat heeft geduld met verkoop te maken? Zelfvertrouwen - 7,7 (59 stemmen) - 6 reacties Natuurlijk, u wilt alles en u wilt het direct. Geduld is niet uw sterkste kant. Dus blijft u zich haasten en veel uren maken. Ondertussen vraagt u zich af: waarom leveren al die inspanningen niet altijd op wat ik wil? Herkenbaar?
Lees verder..
Verkoopgeheim nr. 1: Transfer trust Verkooptactiek - 7,7 (13 stemmen) - 2 reacties Het belangrijkste in het verkoopvak is een vertrouwensband creëren. Hoe u dat doet maakt het verschil: wordt u een allemansvriend, of een topverkoper?
Lees verder..
Spreken is maar zilver Luisteren - 7,0 (27 stemmen) - 8 reacties Het kan geen kwaad om uw spreekkamer, showroom of andere plaats waar u klanten spreekt zo snel mogelijk te bombarderen tot ‘luisterkamer’. Want spreken is maar zilver …..
Lees verder..
Beslissingen nemen … of: laten ontstaan? Vertrouwen - 7,9 (23 stemmen) - 7 reacties Velen hebben moeite met het nemen van beslissingen. Anderen pronken met hun zakelijke vaardigheid in het nemen van beslissingen. Toch is er een andere weg die voor beide groepen, zelfs 'iedereen', een verrassende oplossing biedt.
Lees verder..
Werkt het of werkt het niet? Vertrouwen - 7,2 (14 stemmen) - 5 reacties Er bestaan verschillende vormen van intelligentie: IQ, EQ, SQ en LQ. Elke vorm heeft een bepaalde functie voor lichaam en geest. Het gaat er om deze vier vormen zodanig te verbinden dat u met visie, vertrouwen en plezier uw werk doet.
Lees verder..
U bent wat u zegt, als u zegt wat u denkt Vertrouwen - 7,9 (54 stemmen) - 15 reacties Het belangrijkste in uw werk is de overtuiging dat u in staat bent dingen te realiseren. Maar hoe krijgt u die zekerheid?
Lees verder..
Bouwen aan zelfvertrouwen Zelfvertrouwen - 7,6 (88 stemmen) - 1 reacties In de verkoop geldt nog sterker dan waar dan ook, dat u maar één keer de kans heeft om een eerste indruk te maken. Het aantal varieert per inzicht, maar weet dat uw kansen in de eerste seconden worden bepaald.
Lees verder..
Succes in eigen hand Relatiemanagement - 7,9 (22 stemmen) - 3 reacties De eerste noodzakelijke stap naar sales succes is 'Weten wat je wilt'. De tweede is: 'Weten waarom je wilt wat je wilt.' De derde stap is: Jezelf voor 100% 'focussen'.
Lees verder..
U bent eigenlijk een Homo Ludens... Vertrouwen - 7,4 (10 stemmen) Staat u wel eens bewust stil bij de ervaring van uw klanten met uw organisatie? Hoe ervaren zij de producten en dienstverlening? En hoe ervaren zij de mensen? Klanten voor wie deze ervaring een belevenis is, komen terug en zijn uw ambassadeurs.
Lees verder..
Persoonlijke Sales Ontwikkeling


Abonneer
Onze auteurs
Rene  Knecht

Rene Knecht

Sinds 1999 ben ik continu op zoek gegaan naar betere manieren om mijn eigen diensten te verkopen. .. meer..

Marcel  Hoefman

Marcel Hoefman

Marcel Hoefman traint en adviseert organisaties en individuen die meer rendement uit commerciële .. meer..

Natasja   Hoogenboom

Natasja Hoogenboom

De missie van Natasja Hoogenboom is kristalhelder: bedrijven helpen succesvoller te worden in hun .. meer..

Michel  Hoetmer

Michel Hoetmer

Michel Hoetmer is oprichter van SalesQuest, een trainingsbureau gespecialiseerd in acquisitie- en .. meer..

Harro  Willemsen

Harro Willemsen

Harro Willemsen is commercieel trainer, publicist en partner van 3to1. "Mijn missie is simpel: Ik .. meer..

Richard van Houten

Richard van Houten

Richard van Houten is directeur/ eigenaar en trainer bij Bron & Partners. Hij adviseert bedrijven .. meer..

Toine  Simons

Toine Simons

Toine Simons is Consultative Selling specialist en oprichter van trainingsbureau Beerschot & Simon.. meer..

Jan-Willem  Seip

Jan-Willem Seip

Jan-Willem Seip (1968) is oefenmeester in klantcontact. Zijn motto is “Verkopen is mensenwerk”.. meer..

Victor  Bonke

Victor Bonke

Als bevlogen spreker, trainer en coach helpt Victor salesmensen bij (koude) acquisitie, gebaseerd .. meer..

Jos  Burgers

Jos Burgers

Jos Burgers is veelgevraagd spreker en auteur van bestsellers zoals ‘Klanten zijn eigenlijk net .. meer..