Alle artikelen over Tegenwerpingen

Omgaan met bezwaren is niet verkopen Bezwaren - 9,0 (27 stemmen) - 5 reacties Krijgt u vaak te maken met bezwaren en tegenwerpingen. Dan is het tijd om uw salesaanpak te evalueren. Lees hier wat niet en wel te doen bij weerstand.
Lees verder..
Verkopen aan autoritaire klanten Acquisitie - 9,1 (28 stemmen) - 3 reacties Stel u moet iets verkopen aan Donald Trump, bent u dan snel geïmponeerd? Verliest u gemakkelijk de leiding in het gesprek? Ontdek hoe u de bereidheid tot samenwerken creëert bij een autoritaire gesprekspartner.
Lees verder..
Gek op prijsbezwaren Prijs - 7,7 (10 stemmen) - 1 reacties Wie zijn huis voor de vraagprijs verkoopt is blij. Maar als dat aan de eerste koper is, rijst meteen de vraag of er niet meer in had gezeten. Ontdek wat u kunt leren van een beetje weerstand tegen uw prijs.
Lees verder..
Doe mij maar een goede helm Klantbehoefte - 6,8 (5 stemmen) Willen ook uw klanten altijd nog even steggelen over de prijs? Volgens de verkoopexperts Steinmetz en Brooks moet u ze dan wijzen op wat ze echt willen.
Lees verder..
En via de zijdeur weer naar binnen... Presenteren - 8,1 (19 stemmen) - 8 reacties U heeft zojuist de verkooppresentatie van uw leven gegeven en de prospect reageert nauwelijks of spreekt openlijk zijn twijfel uit. Hij wil er nog eventjes over nadenken. Staat u op en vertrekt u of is er nog een redmiddel?
Lees verder..
“Al zeg ik het zelf” Argumentatie - 6,0 (15 stemmen) Omgaan met tegenargumenten is nog niet zo gemakkelijk. Tenslotte bent u in de ogen van de klant niet helemaal objectief. Wat kan u daarbij helpen?
Lees verder..
Gesprekstechniek bij bezwaren Tegenwerpingen - 7,7 (86 stemmen) - 14 reacties Teveel in principe goede verkoopgesprekken resulteren helaas toch niet in het gewenste resultaat, omdat we vaak onnodig vastlopen in de valkuil van de bezwaren die de prospect aanvoert.
Lees verder..
De prijs moet geprezen worden Prijs - 7,8 (22 stemmen) - 4 reacties De presentatie van de prijs van een product vormt vaak het grootste dilemma tijdens of bij de afronding van een verkoopgesprek. Hoe brengt u dit gesprek tot een goed einde?
Lees verder..
Een klant heeft nooit tegenwerpingen! (waar/nietwaar?)* Tegenwerpingen - 7,9 (33 stemmen) - 4 reacties De betekenis die je aan een situatie geeft, bepaalt voor een groot gedeelte hoe je daar mee om gaat. Zo ook met de woorden van een klant. We blijken zelf te bepalen of een opmerking van de klant een tegenwerping of een koopsignaal is.
Lees verder..
Help! De klant komt met bezwaren in mijn verkoopgesprek Tegenwerpingen - 6,8 (5 stemmen) - 4 reacties Voor uw gevoel had u een perfect verkoopgesprek gevoerd. Maar in plaats van bijval stuitte u op een muur van onbegrip. Gelukkig heeft u meestal nog wel een tweede kans om het goed te maken.
Lees verder..
Non-verbale reacties op bezwaar Lichaamstaal - 7,6 (24 stemmen) - 2 reacties Hoe moet je reageren op de twijfel, onverschilligheid en bezwaren van de klant? Om op deze houdingen op de juiste wijze te reageren bestaan verschillende gesprekstechnieken.
Lees verder..
Maak duidelijk dat de klant geen risico’s loopt Koopproces - 7,2 (33 stemmen) - 1 reacties Bijna is de deal rond. En tóch krijgt u geen volmondig ja. De klant aarzelt, maar...waarom? Wat is er met hem aan de hand? U kunt er de vinger niet op leggen. Wat moet u doen?
Lees verder..
Hoe ga je om met weifelende klanten? Moeilijke klanten - 7,5 (62 stemmen) - 3 reacties Het verkoopvak zou er heel anders uitzien zonder een dagelijkse dosis "Ik wil er nog eventjes over nadenken!" Het zou allemaal een stuk makkelijker zijn. Helaas loop je regelmatig tegen dit bezwaar aan. Hoe pak je het aan?
Lees verder..
Show me the money Films voor verkopers - 6,6 (16 stemmen) - 3 reacties Drie korte inspirerende filmpjes, die niet alleen leuk zijn, maar waar wij verkopers iets van kunnen leren. Over klantbehoefte, tegenwerpingen en de kleine dingen die het verschil maken.
Lees verder..
Kan jij jezelf een HORLOGE verkopen?
Je houdt van mooie spullen. Je wilt er goed uitzien. Misschien wil je eens variëren? ZGAN-Horloges.nl maakt je het makkelijk...

✓ Horloges uit
   ‘60-70-80-90-2000-2010

✓ Zo Goed Als Nieuw -
   TipTop in orde

✓ Van € 15 tot € 250


Bekijk NU ons assortiment...
Interesse in een Sales Training?
RUIM 22.000 LEDEN! - WORD OOK LID...


Abonneer
Onze auteurs
Rene  Knecht

Rene Knecht

Sinds 1999 ben ik continu op zoek gegaan naar betere manieren om mijn eigen diensten te verkopen. .. meer..

Marcel  Hoefman

Marcel Hoefman

Marcel Hoefman traint en adviseert organisaties en individuen die meer rendement uit commerciële .. meer..

Natasja   Hoogenboom

Natasja Hoogenboom

De missie van Natasja Hoogenboom is kristalhelder: bedrijven helpen succesvoller te worden in hun .. meer..

Michel  Hoetmer

Michel Hoetmer

Michel Hoetmer is oprichter van SalesQuest, een trainingsbureau gespecialiseerd in acquisitie- en .. meer..

Harro  Willemsen

Harro Willemsen

Harro Willemsen is commercieel trainer, publicist en partner van 3to1. "Mijn missie is simpel: Ik .. meer..

Richard van Houten

Richard van Houten

Richard van Houten is directeur/ eigenaar en trainer bij Bron & Partners. Hij adviseert bedrijven .. meer..

Toine  Simons

Toine Simons

Toine Simons is Consultative Selling specialist en oprichter van trainingsbureau Beerschot & Simon.. meer..

Jan-Willem  Seip

Jan-Willem Seip

Jan-Willem Seip (1968) is oefenmeester in klantcontact. Zijn motto is “Verkopen is mensenwerk”.. meer..

Victor  Bonke

Victor Bonke

Als bevlogen spreker, trainer en coach helpt Victor salesmensen bij (koude) acquisitie, gebaseerd .. meer..

Jos  Burgers

Jos Burgers

Jos Burgers is veelgevraagd spreker en auteur van bestsellers zoals ‘Klanten zijn eigenlijk net .. meer..