Alle artikelen over Luisteren

De klant als adviseur Luisteren - 7,8 (24 stemmen) - 4 reacties Waarom bent u succesvol? En wat is de meest effectieve en simpele manier om hier achter te komen?
Lees verder..
Topverkopers; vaak zuinige praters Zelfontwikkeling - 8,1 (98 stemmen) - 15 reacties Zijn topverkopers goede praters? Allerminst. In werkelijkheid geldt het omgekeerde.
Lees verder..
De momenten waarop u uw mond moet houden Argumentatie - 8,0 (25 stemmen) - 2 reacties Weet u tijdens een verkoopgesprek precies wanneer u moet zwijgen? Soms kan praten u de order kosten in plaats van opleveren. Lees deze tips, zodat u niet onnodig omzet laat lopen.
Lees verder..
Wat zijn de geheimen van effectief luisteren? Luisteren - 7,0 (18 stemmen) - 1 reacties Luisteren, écht luisteren omvat meer dan u denkt. Als u luistert, doet u meer dan luisteren met uw oren. Idealiter gaat het om een combinatie van zintuigen.
Lees verder..
De drie belangrijkste punten van goede sales: Nurture, nurture, nurture! Vraagtechniek - 6,1 (10 stemmen) - 2 reacties Wij Nederlanders zijn er trots op dat we direct zijn en niet om de hete brij heendraaien. Wij zeggen waar het op staat en dat maakt ons geliefd als handelspartners. Je weet bij ons wat je krijgt.
Lees verder..
Grootmeester van de stilte Gesprekstechniek - 7,3 (6 stemmen) - 4 reacties Toon Hermans kon een zaal volkomen platleggen in euforische lach. Hoe deed hij dat? En wat kunt u ervan leren? >>>
Lees verder..
Het verkoopgesprek: enkele praktische tips Gesprekstechniek - 5,7 (30 stemmen) - 11 reacties Wanneer slaagt het verkoopgesprek en wanneer niet? Hieronder enkele praktische succestips.
Lees verder..
Uw eerste winst: de goede luisterhouding Acquisitie - 5,0 (5 stemmen) - 6 reacties Luisteren is de sleutel tot succes, vooral bij het acquisitiegesprek. Hoe luistert ú?
Lees verder..
Verkopen wordt bemiddelen Luisteren 'Vrouwen bloot, handel dood.' Een klassieker. Dit platte tegeltje blijkt de oppervlakkige variant van een onderliggende wijsheid: zwaktes bloot, handel



dood. Zo is het. Maar hoe nu verder? >>>
Lees verder..
Persoonlijke Sales Ontwikkeling


Abonneer
Onze auteurs
Jan-Willem  Seip

Jan-Willem Seip

Jan-Willem Seip (1968) is oefenmeester in klantcontact. Zijn motto is “Verkopen is mensenwerk”.. meer..

Rene  Knecht

Rene Knecht

Sinds 1999 ben ik continu op zoek gegaan naar betere manieren om mijn eigen diensten te verkopen. .. meer..

Natasja   Hoogenboom

Natasja Hoogenboom

De missie van Natasja Hoogenboom is kristalhelder: bedrijven helpen succesvoller te worden in hun .. meer..

Michel  Hoetmer

Michel Hoetmer

Michel Hoetmer helpt met zijn verkooptrainingen en publicaties bedrijven meer winstgevende omzet t.. meer..

Harro  Willemsen

Harro Willemsen

Harro Willemsen is commercieel trainer, publicist en partner van 3to1. "Mijn missie is simpel: Ik .. meer..

Richard van Houten

Richard van Houten

Richard van Houten was 15 jaar eigenaar/MD van Bron & Partners Sales- en Communicatieopleidingen.
Nu geeft hij met zijn bedrijf Blue Tree Consultancy BV advies op gebied van organisatiestrategie, .. meer..

Marianne van de Water

Marianne van de Water

Expert koude acquisitie | Trainen, schrijven en vertellen over succesvol bellen | Iedereen met een.. meer..

Toine  Simons

Toine Simons

Toine Simons is Consultative Selling specialist en oprichter van trainingsbureau Beerschot & Simon.. meer..

Jorg  Hartog

Jorg Hartog

Hoe bouw je een new business machine waarmee je iedere maand een constante flow van afspraken en n.. meer..

Jos  Burgers

Jos Burgers

Jos Burgers is veelgevraagd spreker en auteur van bestsellers zoals ‘Klanten zijn eigenlijk net .. meer..

André  Hagelen

André Hagelen

André Hagelen is ondernemer en heeft meerdere bedrijven opgericht in marketing en sales. Zijn spe.. meer..