Alle artikelen over Aandacht

Wat uw weggedrag zegt over uw presentaties Presenteren - 7,2 (26 stemmen) - 4 reacties Als verkoper maakt u de nodige kilometers. U heeft uw eigen rijstijl. Wist u dat die veel zegt over hoe u presenteert? Lees mee en ontdek wat u van uzelf kunt leren.
Lees verder..
Prospectgesprekken: kwantiteit v. kwaliteit Aandacht - 8,5 (11 stemmen) Omzettargets leiden vaak tot gesprekstargets die verkopers dwingen hun gesprekstijd steeds efficiënter te benutten. Mijn advies: maak nog eens een praatje! Lees waarom, met 3 praktische tips.
Lees verder..
Oprechte interesse tonen; moeite loont Aandacht - 8,5 (4 stemmen) - 1 reacties Voor verkopers is oprechte interesse tonen van levensbelang, maar dat gaat lang niet altijd vanzelf. Integendeel… Het goede nieuws: moeite doen loont! Lees hier hoe dat werkt.
Lees verder..
Vindt de prospect uw aanbod nu écht te hoog geprijsd? Prijsdruk - 8,2 (6 stemmen) Het aantal prospects dat afwijst op prijs is vele malen hoger dan het aantal prospects dat werkelijk niet te spreken is over de prijs. Ontdek hoe dat zit en wat u met deze kennis kunt doen.
Lees verder..
De ‘Big 5’ van charmeren Klantenpsychologie - 7,8 (8 stemmen) Charmeren is fantastisch, iedereen wil graag gecharmeerd worden. Maar het mag geen gegoochel met emoties worden. Hoe u dat aanpakt? Oefening baart kunst.
Lees verder..
Aandacht geven: een groeimarkt! Aandacht - 8,3 (18 stemmen) - 1 reacties Wie nooit meer een klant kwijtraakt, wordt vanzelf succesvol. Theoretisch gezien is het eenvoudig om al je klanten te behouden. Gewoon een kwestie van aandacht geven. Waarom is het dan toch zo moeilijk?
Lees verder..
Word een onnatuurlijk goede verkoper Klantbehoefte - 8,0 (49 stemmen) - 8 reacties Het zit in de mens om over zichzelf te praten en te horen wat wij willen horen. Maar in de verkoop werkt dit niet. Hoe dan wel? 7 tips!
Lees verder..
Gedachteloos verkopen is destructief Aandacht - 7,3 (26 stemmen) - 4 reacties Iedereen verricht dagelijks talloze handelingen totaal gedachteloos. Juist bij verkopen is dat gevaarlijk. Tips om uzelf uit uw onopgemerkte sleur te halen
Lees verder..
“Yves Gijrath verliest Badr Hari” – verkooplessen van een journalist Entree - 7,7 (13 stemmen) - 1 reacties Hoe kunt u opvallen in de informatie-overload waarmee uw klanten tegenwoordig worden geconfronteerd? Gebruik de Badr Hari techniek.
Lees verder..
Hoe houdt u de aandacht van uw klant vast? Presenteren - 7,8 (10 stemmen) - 1 reacties Zorg voor een goede afloop van uw verkooppresentatie met de kunst van het labelen.
Lees verder..
Misser: te weinig aandacht voor de klant Klantenpsychologie - 7,1 (30 stemmen) - 1 reacties Aandacht, dat is wat iedereen wil en zeker degene die van u wil kopen. Gebrek aan aandacht is de belangrijkste reden van de klant om af te zien van de koop. Laat dat u niet gebeuren en focus al uw aandacht op de klant.
Lees verder..
Net iets meer en persoonlijker aandacht voor uw klant Psychologie in de verkoop - 7,3 (12 stemmen) - 4 reacties Aandacht voor de klant mag nooit routine worden maar vraagt een subtiele aanpak en persoonlijke benadering. Besteed u altijd voldoende aandacht aan dit aspect? Deze aanwijzingen helpen u op weg.
Lees verder..
Persoonlijke Sales Ontwikkeling


Abonneer
Onze auteurs
Rene  Knecht

Rene Knecht

Sinds 1999 ben ik continu op zoek gegaan naar betere manieren om mijn eigen diensten te verkopen. .. meer..

Marcel  Hoefman

Marcel Hoefman

Marcel Hoefman traint en adviseert organisaties en individuen die meer rendement uit commerciële .. meer..

Natasja   Hoogenboom

Natasja Hoogenboom

De missie van Natasja Hoogenboom is kristalhelder: bedrijven helpen succesvoller te worden in hun .. meer..

Michel  Hoetmer

Michel Hoetmer

Michel Hoetmer is oprichter van SalesQuest, een trainingsbureau gespecialiseerd in acquisitie- en .. meer..

Harro  Willemsen

Harro Willemsen

Harro Willemsen is commercieel trainer, publicist en partner van 3to1. "Mijn missie is simpel: Ik .. meer..

Richard van Houten

Richard van Houten

Richard van Houten is directeur/ eigenaar en trainer bij Bron & Partners. Hij adviseert bedrijven .. meer..

Toine  Simons

Toine Simons

Toine Simons is Consultative Selling specialist en oprichter van trainingsbureau Beerschot & Simon.. meer..

Jan-Willem  Seip

Jan-Willem Seip

Jan-Willem Seip (1968) is oefenmeester in klantcontact. Zijn motto is “Verkopen is mensenwerk”.. meer..

Victor  Bonke

Victor Bonke

Als bevlogen spreker, trainer en coach helpt Victor salesmensen bij (koude) acquisitie, gebaseerd .. meer..

Jos  Burgers

Jos Burgers

Jos Burgers is veelgevraagd spreker en auteur van bestsellers zoals ‘Klanten zijn eigenlijk net .. meer..