Alle artikelen over Geloofwaardigheid

Een leugentje om de deur te openen, dat moet toch kunnen? Klantenbinding - 7,4 (10 stemmen) Er zijn verkopers die denken slim te zijn. Ze proberen mensen via de telefoon met een leugentje over te halen om zaken met ze doen. Het lijkt slim. Maar is het ook verstandig?
Lees verder..
Laat zien dat u ongewapend bent Communicatie - 8,4 (14 stemmen) Een verborgen agenda, van de ander of van u, die toch aan het licht komt, kan rampzalige gevolgen hebben. Voorkomen is beter dan genezen: advies over transparant zijn
Lees verder..
Pleidooi voor uzelf zijn Geloofwaardigheid - 8,0 (6 stemmen) Verkopers lopen vanwege hun vak een verhoogd risico op afwijzing. Angst voor afwijzing is voor iedereen een slechte raadgever. Onderzoek uw gedragspatronen, met tips om uzelf te blijven.
Lees verder..
Zo maken verkopers een onprofessionele indruk Geloofwaardigheid - 7,2 (40 stemmen) - 1 reacties Uw geloofwaardigheid is uw belangrijkste bezit. Het is ook een mijnenveld. Bewust en onbewust gedrag kan u veel kosten. 7 tips om het beeld dat u uitstraalt positief te houden.
Lees verder..
Hoe zegt u "nee" tegen wensen van uw klant? Geloofwaardigheid - 7,3 (10 stemmen) - 2 reacties Hoe reageert u wanneer u niet kunt voldoen aan de wensen van uw klant? Ontdek waarom het de moeite loont uw ‘nee’ te trainen.
Lees verder..
Authenticiteit bij koude acquisitie: hoe blijft u zichzelf? Koude Acquisitie - 6,7 (14 stemmen) - 4 reacties Authentiek zijn is heel belangrijk bij koude acquisitie. Wanneer u zich anders voordoet dan u bent, valt u vroeg of laat door de mand. Maar hoe blijft u aan de telefoon authentiek?
Lees verder..
Hoe overtuigt u de ander? Overtuigen - 7,9 (10 stemmen) - 8 reacties In een presentatie of verkoopgesprek zijn deze woorden funest: "Ik ga u vandaag overtuigen van ...". Inzicht in hoe overtuiging wel en niet werkt.
Lees verder..
Gelóóft de klant wat u vertelt? Overtuigen - 7,1 (35 stemmen) - 7 reacties Dat is de hamvraag. U kunt praten wat u wilt, maar als de klant denkt: ‘Die vent kletst maar wat’, dan is het afgelopen. Hoe is het met úw geloofwaardigheid? Neemt de klant ú serieus?
Lees verder..
Gelóóft de klant wat u vertelt? Psychologie in de verkoop - 1,0 (1 stemmen) - 1 reacties Uw geloofwaardigheid berust op verschillende factoren. De twee belangrijkste zijn kennis en deskundigheid. Ze lijken op elkaar maar zijn niet hetzelfde. Hoe belangrijk is het dat u geloofwaardig overkomt?
Lees verder..
Meer verkopen met minder inspanning Succesfactoren - 7,3 (27 stemmen) - 1 reacties Het blijft me verbazen hoe vaak organisaties en verkopers tijd en energie steken in het overtuigen van klanten. Het kan nochtans veel eenvoudiger, mits je enkele regels in acht neemt.
Lees verder..
Persoonlijke Sales Ontwikkeling


Abonneer
Onze auteurs
Willem  Verbeke

Willem Verbeke

Willem Verbeke is Emeritus Professor aan de Erasmus Universiteit te Rotterdam. Hij studeerde wijsb.. meer..

Jan-Willem  Seip

Jan-Willem Seip

Jan-Willem Seip (1968) is oefenmeester in klantcontact. Zijn motto is “Verkopen is mensenwerk”.. meer..

Rene  Knecht

Rene Knecht

Sinds 1999 ben ik continu op zoek gegaan naar betere manieren om mijn eigen diensten te verkopen. .. meer..

Natasja   Hoogenboom

Natasja Hoogenboom

De missie van Natasja Hoogenboom is kristalhelder: bedrijven helpen succesvoller te worden in hun .. meer..

Michel  Hoetmer

Michel Hoetmer

Michel Hoetmer helpt met zijn verkooptrainingen en publicaties bedrijven meer winstgevende omzet t.. meer..

Harro  Willemsen

Harro Willemsen

Harro Willemsen is commercieel trainer, publicist en partner van 3to1. "Mijn missie is simpel: Ik .. meer..

Richard van Houten

Richard van Houten

Richard van Houten is directeur/ eigenaar en trainer bij Bron & Partners. Hij adviseert bedrijven .. meer..

Marianne van de Water

Marianne van de Water

Expert koude acquisitie | Trainen, schrijven en vertellen over succesvol bellen | Iedereen met een.. meer..

Toine  Simons

Toine Simons

Toine Simons is Consultative Selling specialist en oprichter van trainingsbureau Beerschot & Simon.. meer..

Jorg  Hartog

Jorg Hartog

Hoe bouw je een new business machine waarmee je iedere maand een constante flow van afspraken en n.. meer..

Jos  Burgers

Jos Burgers

Jos Burgers is veelgevraagd spreker en auteur van bestsellers zoals ‘Klanten zijn eigenlijk net .. meer..

André  Hagelen

André Hagelen

André Hagelen is ondernemer en heeft meerdere bedrijven opgericht in marketing en sales. Zijn spe.. meer..