Reacties
Hallo,
Zelfreflectie is zeker goed af en toe. Vandaar dat we (eerst met email enquetes maar nu met Blogs) onze klanten de vraag stellen: Hoe gaat het met ons?
Dat levert goede informatie op waarmee je jezelf en de organisatie kunt verbeteren. Je gaat wel met de billen bloot maar so what? Het is 2011. Zo gaat dat tegenwoordig.
Kijk hier maar even en doe er je voordeel mee!
http://xeloq.wordpress.com/2009/12/08/36/
Succes met de business!
Milko van den Wollenberg
XeloQ Communications Internet Telephony
http://www.XeloQ.eu
Heerlijk hoe Milko gebruik maakt van alle mogelijkheden om zijn bedrijf en zijn diensten te etaleren en aan te prijzen.
EN, beste lezer, een bezoek aan Milko's URL is de moeite waard - tekstueel een voorbeeld van hoe het kán.
Veel bedrijven maken duidelijk dat ze echt niet geïnteresseerd zijn in enige feedback uit de markt.
Maar bedrijven met die arrogantie krijgen het steeds moeilijker in de markt, waar klantgerichtheid, toegankelijkheid en vriendelijkheid de winnaars zijn.
Getuige de actuele YouTube-hit http://www.youtube.com/watch?v=s1ElEpbYPEg (cut/paste) over Mobistar in België.
10 minuten LOL!
Happy days,
DAVID
Hallo David,
Dank voor je leuke reactie. Inderdaad zouden meer bedrijven naar zichzelf moeten kijken. Maar daar is lef voor nodig en het moet bij het soort bedrijf passen. Aan de andere kant: het ka je in weze alleen maar beter maken.
That which does not kill us makes us stronger....
Even een opmerking over de reacties op dit soort artikelen: er zit geen hyperlink onder URL's dus je kan de links niet aanklikken......
Zou dat in jullie CMS aangepast kunnen worden?
Ik heb het al eerder gezien.
Groet en tot horens.
Milko van den Wollenberg
Dit wordt een heus gesprek met jou, Milko!
Tip voor andere lezers: zie hoe Milko gebruik maakt van korte alinea's en witregels.
Zó vul je dit soort 'commentaar' in op websites!
Wat betreft jouw tip: ik geef het door aan de beheerder en oprichter van de site.
Let wel: het IS mogelijk om op de URL naast de naam te klikken.
Tip: zeker waar je geen bedenktijd hebt om te redigeren, check, check en dubbelcheck je spelling ...
DAVID
Hi David,
Thx again voor je enthousiaste reacties. Leuk!
Ik zie het wel wanneer de URL's in het artikel 'klikbaar' zijn. Naast de naam is duidelijk maar in vele gevallen wil je naar geheel andere artikelen verwijzen.
Wat betreft de spelfoutjes. Ik zie het nu ook (ka en in weze). Ik typete dat vanaf mijn iPad en die doet af en toe vreemde correcties. Ook als ik heel snel type mis ik dan wat letters en dan zie ik dat niet. Mea Culpa.
Ik ben af en toe net een mens ;-)
Fijne dag!
Milko
Milko: je bewandelt het eenzame pad van kwaliteit.
Ik zie hoe je ermee bezig bent ...
Happy days,
DAVID
Niets gaat vanzelf........je moet altijd en overal positieve energie in blijven stoppen.
Ook nee durven te zeggen. Duidelijk zijn naar jezelf, je organisatie en naar je klanten. Dan gaat het de goede kant op.
Op een stoel zitten en niets doen heeft niemand verder geholpen. En relax. Des te meer je dingen blijft 'willen' des te minder het lukt en blijft het bij willen in plaats van dat het echt gebeurt. Leer loslaten.
Zo sta ik in het leven en geef ik sturing aan XeloQ.
Ik zie op je website dat je soortgelijk denkt / handelt. En dat is mooi. Zo gaan we de toekomst in.
A little positivity goes a long way...
Fijne dag en tot horens!
Milko
Waardevolle input - ook voor andere lezers, Milko!
Dank je.
DAVID
Reageren
Let op
Uw naam en eventueel uw website worden getoond boven uw reactie.
Vul uw emailadres in als u op de hoogte gehouden wilt worden over reacties op dit artikel.
|