|
|
Hoe je doelen sneller bereikt door je netwerk in te schakelen?
Netwerken - 8,3 (19 stemmen) - 1 reacties
Zoals je vaak kan lezen is het belangrijk om doelen te stellen, deze SMART te maken, visualisaties te gebruiken om deze helderer te maken, deze écht te voelen en je doelen op te schrijven. Maar...
|
Lees verder..
|
|
|
5 Tips om via LinkedIn companies nieuwe klanten te vinden
LinkedIn - 6,7 (9 stemmen) - 3 reacties
De Companies-functionaliteit op LinkedIn is helaas nog weinig bekend en wordt door nog minder gebruikt.Toch is het een handige tool om nieuwe klanten te vinden.
|
Lees verder..
|
|
|
Het verschil tussen verkopen en netwerken
Netwerken - 8,2 (52 stemmen) - 7 reacties
Netwerken heeft vaak een negatieve bijklank. Dit komt door het feit dat veel verkopers netwerken misbruiken om te verkopen. Bij netwerken is dit dus duidelijk niet het doel.
|
Lees verder..
|
|
|
De belangrijkste factor in het succesvol zijn op LinkedIn voor verkopers
LinkedIn - 6,9 (11 stemmen)
De belangrijkste reden waarom veel mensen zeggen dat ze geen resultaten halen uit hun LinkedIn lidmaatschap of uit (online) netwerken in het algemeen is dat ze geen goede doelen stellen.
|
Lees verder..
|
|
|
7 Weinig bekende, maar belangrijke karakteristieken van LinkedIn
LinkedIn - 7,1 (41 stemmen) - 5 reacties
LinkedIn is een superkrachtige tool die ons als verkoper kan helpen snel resultaten te halen. Er zijn echter een aantal belangrijke karakteristieken die uw resultaten negatief kunnen beïnvloeden als u niet weet hoe ze werken of er geen rekening mee houdt.
|
Lees verder..
|
|
|
Verhoog uw visibiliteit bij de doelgroep door LinkedIn
LinkedIn - 6,7 (15 stemmen)
LinkedIn is een heel krachtige tool om als verkoper succesvol te zijn. In dit artikel focussen we op hoe de visibiliteit, reputatie en online branding van u zelf en uw organisatie te verhogen door gebruikt te maken van LinkedIn.
|
Lees verder..
|
|
|
Wat is de toegevoegde waarde van LinkedIn voor een verkoper?
LinkedIn - 7,9 (18 stemmen)
Veel mensen en dus ook verkopers zijn vandaag de dag lid van LinkedIn en hebben een aantal connecties. De meeste mensen stellen zich echter de vraag: wat kan ik er nu eigenlijk mee? Wat is de toegevoegde waarde van LinkedIn voor mij?
|
Lees verder..
|
|
|
Het IS een kleine wereld: de 6 degrees of proximity
Netwerken - 7,6 (25 stemmen) - 10 reacties
Iedereen in de wereld is via 6 stappen met elkaar verbonden. Wanneer u op de juiste manier de mensen in uw netwerk mobiliseert levert dat dus een schat aan contactmogelijkheden op. Hoe gaat u dat doen?
|
Lees verder..
|
|
|
12 redenen waarom verkopers LinkedIn zouden moeten gebruiken
LinkedIn - 9,9 (7 stemmen) - 3 reacties
Hoewel de titel misschien wat misleidend is, je MOET nu eenmaal niets in het leven, noemen we 12 redenen waarom LinkedIn interessant en nuttig is voor u als verkoper. Praktische adviezen en suggesties.
|
Lees verder..
|
|
|
Waarom sommige verkopers denken dat LinkedIn niet voor hen werkt
LinkedIn - 10,0 (4 stemmen)
LinkedIn is een krachtige tool is die ons kan ondersteunen bij het in contact komen met potentiële klanten. Veel verkopers echter denken dat LinkedIn niet werkt voor hen. Een misvatting.
|
Lees verder..
|
|
|
7 manieren om potentiële klanten te vinden via LinkedIn
LinkedIn - 8,2 (12 stemmen) - 2 reacties
LinkedIn is een ongelooflijk krachtige tool die ons niet enkel kan helpen om snel potentiële klanten te vinden, maar ook de personen die we gemeenschappelijk hebben.
|
Lees verder..
|
|
|
Wat is de toegevoegde waarde van LinkedIn voor een verkoper? deel 1
LinkedIn - 9,4 (5 stemmen) - 6 reacties
Veel mensen en dus ook verkopers zijn vandaag de dag lid van LinkedIn en hebben een aantal connecties. De meeste mensen stellen zich echter de vraag: wat kan ik er nu eigenlijk mee? Wat is de toegevoegde waarde van LinkedIn voor mij?
|
Lees verder..
|
|
|
Wat is het beste tijdstip om een prospect of klant te bellen?
Telefoontechniek - 5,2 (27 stemmen) - 11 reacties
Zowel bij netwerken als bij verkopen zit de return on investment in de follow up. Tegenwoordig hebben we heel wat middelen tot onze beschikking: e-mail, SMS enz. Maar niets gaat boven het 'ouderwetse'' telefonische contact.
|
Lees verder..
|
|
|
Ik ben op LinkedIn en krijg toch geen klanten
LinkedIn - 8,4 (7 stemmen) - 5 reacties
Wanneer het onderwerp van online netwerken op tafel komt, zijn er altijd mensen die zeggen: "Die online business netwerken werken niet, ik heb nog geen enkele klant gekregen via LinkedIn." De werkelijkheid is anders.
|
Lees verder..
|
|
|
Waar zitten de bronnen van doorverwijzingen naar nieuwe klanten?
Referenties - 8,2 (10 stemmen) - 5 reacties
Referrals of doorverwijzingen zijn de gemakkelijkste, meest efficiënte en dus beste manier om aan nieuwe klanten te komen. Hoe zet u dit verkoopmiddel doelmatig in?
|
Lees verder..
|
|
|
Een strategie voor online netwerken in 10 tips
Netwerken - 8,1 (18 stemmen)
Netwerken via het Internet is helemaal in en lijkt niet meer weg te denken uit het moderne zakenleven. Denkt u nu: "hoe begin ik hier nu aan?". Begin dan met deze stragegie voor online netwerken in 10 tips.
|
Lees verder..
|