Reacties
Beste David,
Dankjewel weer voor deze tip.
Hoe makkelijk je in oude gewoonte blijft communiceren en hoe mooi zijn de resultaten met bewuste aandacht(voor de ander) in je communicatie.
Henk de Gruiter
Waarheden zijn altijd eenvoudig, maar ze ook eenvoudig weergeven is iets anders. David slaagt daar altijd in en daarom zijn David's teksten zo lezenswaardig.
David Bloch
Wat fijn om deze warme woorden te lezen, Thomas.
Wel de volgende opmerking omdat je over oude gewoontes schrijft.
Let wel hoe jij 'je' gebruikt in je tweede zin.
Zelf voel ik me absoluut niet aangesproken
Over wie heb je het feitelijk? Over jezelf, toch?
En daar heeft de Nederlandse taal de prachtige woorden ik/mij/me/mijn voor.
Dank je, Henk, voor jouw bevestigende woorden.
Ik voel me gezien en gewaardeerd!
Ton
Simpel en verhelderend
... net als jouw reactie, Ton!
Henk de Groot
Nog een mooi praktisch voorbeeld wat bijna 1 op 1 loopt met NIVEA
ANNA is mijn richtlijn die ik ernaast gebruik.
Alles Navragen Niets Aannemen!
ANNA gebruikt NIVEA ...
Dank voor deze verrassende, voor mij nieuwe acroniem, Henk!
een goed artikel over de valkuil van aannames
Dank je, Sjef, voor deze bevestiging.
Op z'n 'goed' Amerikaans:
"When you ASSUME something, you make an ASS out of yoU and ME."
Peter Smeele
Weer een mooi zinvol artikel van David Bloch.
Dank je, Peter - wat aardig van je om je compliment en waardering te posten!
Arnout
goed verhaal
Heel fijn, Arnout, dank je.
En het mooie ervan is, dat de herinneringen in het artikel JOU ondersteunen in JOUW communicaties!
André Haver
Heel duidelijk, en eigenlijk heel normaal, ook in de dagelijkse leven zo om te gaan met mensen leer je snel en beter kennen.
Reageren
Let op
Uw naam en eventueel uw website worden getoond boven uw reactie.
Vul uw emailadres in als u op de hoogte gehouden wilt worden over reacties op dit artikel.
|