Niemand zit op u te wachten

Niemand zit echt op u te wachten, maar zou het niet geweldig zijn als  klanten dat wel deden?  

Niemand zit op u te wachten

Als ze niet konden wachten op uw volgende bezoek of niet konden wachten om weer een bestelling te plaatsen?

Tips voor personal branding
Dat is het doel van wat we personal branding noemen. Namelijk een reputatie opbouwen waar niemand aan kan weerstaan. Hoe pakt u dat aan? Enkele tips
  • Wees een vriend voor iedereen die u ontmoet. Van receptioniste tot CEO.
  • Help waar u kan. Als u goed rondkijkt, ziet u steeds mogelijkheden om anderen te helpen. Doe dit zonder er iets voor terug te verwachten.
  • Hou op elk moment het 'goed' voor uw klant en uw contactpersonen voor ogen. Stel dat boven uw eigen wensen.
  • Ga altijd net iets verder waar anderen stoppen. Doe dat kleine extra meer dan anderen.
  • Maak van alles wat je doet iets uitzonderlijks. Beschouw al uw acties als een unieke kans om indruk te maken op uw klant, van het sturen van een e-mail tot het afsluiten van een deal.

Tip
Pas deze adviezen toe en u zult snel merken dat klanten echt op u zitten te wachten!
Veel succes

Peter Stinckens
House of Imagination

Peter  Stinckens

Peter Stinckens

Peter Stinckens werkt momenteel als algemeen directeur voor het House Of Imagination. Hij werkte als verkoper, key account manager, commercieel directeur en CEO. Als spreker en auteur is hij een vaste waarde in sales land.
Alle artikelen van deze auteur
Lezerswaardering 7,3
(9 stemmen)
 
Hoe waardeert u dit artikel?









10

Dit artikel delen:

Sluit u aan bij onze LinkedIn groep
Volg ons op Twitter
Vind ons leuk op Facebook
Word lid van onze gratis nieuwsbrief
Reacties

Peter Blokland |  http://www.byaz.be

Heel goede tips! Het is het verschil dat je van "goed" naar "excellent" kan brengen!

Errol van Engelen |  http://slidesha.re/1kRgulG

Bedankt voor het sharen van deze informatie. Heel bruikbaar!

alfred nijman

perfect....helemaal mee eens...

Reageren

Let op
Uw naam en eventueel uw website worden getoond boven uw reactie.
Vul uw emailadres in als u op de hoogte gehouden wilt worden over reacties op dit artikel.

Uw naam
Uw emailadres  optioneel
Uw website optioneel
Persoonlijke Sales Ontwikkeling


Abonneer
Onze auteurs
Rene  Knecht

Rene Knecht

Sinds 1999 ben ik continu op zoek gegaan naar betere manieren om mijn eigen diensten te verkopen. .. meer..

Marcel  Hoefman

Marcel Hoefman

Marcel Hoefman traint en adviseert organisaties en individuen die meer rendement uit commerciële .. meer..

Natasja   Hoogenboom

Natasja Hoogenboom

De missie van Natasja Hoogenboom is kristalhelder: bedrijven helpen succesvoller te worden in hun .. meer..

Michel  Hoetmer

Michel Hoetmer

Michel Hoetmer helpt met zijn verkooptrainingen en publicaties bedrijven meer winstgevende omzet t.. meer..

Harro  Willemsen

Harro Willemsen

Harro Willemsen is commercieel trainer, publicist en partner van 3to1. "Mijn missie is simpel: Ik .. meer..

Richard van Houten

Richard van Houten

Richard van Houten is directeur/ eigenaar en trainer bij Bron & Partners. Hij adviseert bedrijven .. meer..

Toine  Simons

Toine Simons

Toine Simons is Consultative Selling specialist en oprichter van trainingsbureau Beerschot & Simon.. meer..

Jan-Willem  Seip

Jan-Willem Seip

Jan-Willem Seip (1968) is oefenmeester in klantcontact. Zijn motto is “Verkopen is mensenwerk”.. meer..

Victor  Bonke

Victor Bonke

Als bevlogen spreker, trainer en coach helpt Victor salesmensen bij (koude) acquisitie, gebaseerd .. meer..

Jos  Burgers

Jos Burgers

Jos Burgers is veelgevraagd spreker en auteur van bestsellers zoals ‘Klanten zijn eigenlijk net .. meer..

André  Hagelen

André Hagelen

André Hagelen is ondernemer en heeft meerdere bedrijven opgericht in marketing en sales. Zijn spe.. meer..