Alle artikelen over Koopmotieven

Case stories: de beste manier om een klant te overtuigen Koopmotieven - 9,4 (5 stemmen) Als u een klant wilt overtuigen, kunt u beter geen standaard USP’s gebruiken. Case stories zijn veel krachtiger. Wat dit zijn en hoe ze werken leest u in dit artikel.
Lees verder..
Au, dat doet pijn! Afwijzingen - 7,4 (16 stemmen) - 2 reacties Amanda zit in gesprek met haar prospect. Ze komt er maar niet door heen. De prospect heeft alles namelijk al "goed geregeld". Om u dit leed te besparen, een artikel over ‘bewustwording van het probleem’.
Lees verder..
Hoe ontdekt u de -onbewuste- koopmotieven van uw klant? Koopmotieven - 7,3 (75 stemmen) - 11 reacties Om een verkoopgesprek met succes af te ronden, moet je te weten welke drijfveren de klant hanteert om tot een beslissing te komen. Dit noemen we koopmotieven. Waarom zijn deze zo belangrijk in het verkoopproces?
Lees verder..
10 redenen om de ‘bijna-klant’ te laten lopen Succesfactoren - 7,1 (61 stemmen) - 2 reacties U kent ze wel, de prospects die in de pijplijn zitten. Sommigen ‘komen door’, anderen niet. Tot zover prima. Teveel ‘bijna-klanten’ hebben lijkt goed; kans op veel nieuwe klanten. Maar trap niet in de valkuil van de 'bijna-klant'.
Lees verder..
De waarde van uw aanbod Prijs - 7,7 (37 stemmen) - 8 reacties Prijzen zijn steeds te hoog voor inkopers. Voor de leverancier is de marge steeds te laag. Tussen de twee in staat u als verkoper. Uw taak? Het zoeken van een balans.
Lees verder..
Vasthouden doet kopen Koopmotieven - 5,9 (8 stemmen) - 3 reacties Volgens onderzoekers moet u klanten uw product laten vasthouden, dan zou u meer verkopen. Hoe zit dat precies?
Lees verder..
Het dominante koopmotief zien Koopmotieven - 7,1 (8 stemmen) - 3 reacties Waarom koopt niet iedereen de auto met de beste prijs/prestatieverhouding? Omdat we niet kopen op grond van pure logica. We nemen emotionele beslissingen.
Lees verder..
De 5 redenen waarom een klant van u koopt Psychologie in de verkoop - 3,6 (16 stemmen) Wat zijn de basismotieven van de klant? Als u dat weet kunt u uw verkoopgesprek nog meer aanscherpen om uw doel te bereiken. Een overzicht van de 5 belangrijkste redenen waarom de klant bij u koopt.
Lees verder..
Kan jij jezelf een HORLOGE verkopen?
Je houdt van mooie spullen. Je wilt er goed uitzien. Misschien wil je eens variëren? ZGAN-Horloges.nl maakt je het makkelijk...

✓ Horloges uit
   ‘60-70-80-90-2000-2010

✓ Zo Goed Als Nieuw -
   TipTop in orde

✓ Van € 15 tot € 250


Bekijk NU ons assortiment...
Interesse in een Sales Training?
RUIM 22.000 LEDEN! - WORD OOK LID...


Abonneer
Onze auteurs
Rene  Knecht

Rene Knecht

Sinds 1999 ben ik continu op zoek gegaan naar betere manieren om mijn eigen diensten te verkopen. .. meer..

Marcel  Hoefman

Marcel Hoefman

Marcel Hoefman traint en adviseert organisaties en individuen die meer rendement uit commerciële .. meer..

Natasja   Hoogenboom

Natasja Hoogenboom

De missie van Natasja Hoogenboom is kristalhelder: bedrijven helpen succesvoller te worden in hun .. meer..

Michel  Hoetmer

Michel Hoetmer

Michel Hoetmer is oprichter van SalesQuest, een trainingsbureau gespecialiseerd in acquisitie- en .. meer..

Harro  Willemsen

Harro Willemsen

Harro Willemsen is commercieel trainer, publicist en partner van 3to1. "Mijn missie is simpel: Ik .. meer..

Richard van Houten

Richard van Houten

Richard van Houten is directeur/ eigenaar en trainer bij Bron & Partners. Hij adviseert bedrijven .. meer..

Toine  Simons

Toine Simons

Toine Simons is Consultative Selling specialist en oprichter van trainingsbureau Beerschot & Simon.. meer..

Jan-Willem  Seip

Jan-Willem Seip

Jan-Willem Seip (1968) is oefenmeester in klantcontact. Zijn motto is “Verkopen is mensenwerk”.. meer..

Victor  Bonke

Victor Bonke

Als bevlogen spreker, trainer en coach helpt Victor salesmensen bij (koude) acquisitie, gebaseerd .. meer..

Jos  Burgers

Jos Burgers

Jos Burgers is veelgevraagd spreker en auteur van bestsellers zoals ‘Klanten zijn eigenlijk net .. meer..