|
|
|
Het ABC van bellen in deze tijd: Aanhouden Bellen Corona
Follow-up - 7,5 (31 stemmen)
Het kan niet uitblijven, de telefoon in Corona tijd. Hoe ga je ermee om? Wat zijn de voor- en nadelen en vooral. Wat doe jij?
|
Lees verder..
|
|
|
Verkopers hebben het druk, druk, druk ... maar waarmee?!
Verkoopstrategie - 7,8 (29 stemmen)
Verkopers hebben het druk en staan onder druk. De klant hangt er een beetje bij, de toekomst van het bedrijf ook. Tips voor een frisse kijk op wat echt belangrijk is voor uw resultaat.
|
Lees verder..
|
|
|
Kennen wij onze klanten écht?
Klantenkennis - 7,7 (16 stemmen) - 2 reacties
Dagelijks vinden vele afspraken met klanten plaats. Toch leggen weinig bedrijven deze gesprekken gestructureerd vast. Hoe effectief is úw CRM systeem?
|
Lees verder..
|
|
|
CRM: lust of last?
CRM - 7,8 (27 stemmen) - 21 reacties
De inzet van CRM kan voor de verkoper een lust of een last zijn. Dit komt door misverstanden over wat CRM is en de manieren waarop het wordt geïmplementeerd. Zet CRM in om duurzaam concurrentievoordeel te realiseren.
|
Lees verder..
|
|
|
CRM: verdiep het contact met uw prospects
CRM - 6,8 (18 stemmen) - 6 reacties
Met een goed ingericht CRM kunt u de gun-factor bij koude acquisitie beïnvloeden. Maar welke informatie uit een gesprek slaat u op om uw CRM zo effectief mogelijk te maken?
|
Lees verder..
|
|
|
Hoe effectief is uw CRM systeem?
CRM - 5,4 (7 stemmen) - 6 reacties
Met de aanschaf van CRM- of SFA systemen zijn de verwachtingen van sales managers vaak hoog. Vaak blijkt vervolgens dat het systeem niet of niet geheel aan de verwachtingen voldoet.
|
Lees verder..
|
|
|
|