Reacties
Hans Oelen
Een waardevol artikel, David. Ik onderschrijf van harte wat je uitdraagt. Dank je wel.
Gr. Hans
David zet ik zeer kort bestek nog eens uiteen waar het bij de bedrijfspromotie op de social media om draait.
Overdrijf het inderdaad niet maar rustig autoriteit op.
De tips over de schrijfwijze vond ik heel nuttig.
Van zo'n reactie als die van mede-schrijver Hans Oelen groei ik!
Heerlijk, zo'n heldere waardering - mijn dank hiervoor.
Ook dank aan jou, Kees, voor jouw bevestiging.
Fijn dat mijn tips jou ondersteunen!
Richard van Houten
Goed, David, om zulke nuttige tips te ontvangen.
Jij geeft aan hoe belangrijke kleine, subtiele elementen in ons schrijven een fors effect sorteren.
Ook ik ben daar blij mee.
Wat ben ik blij met jouw reactie, Richard - dank je!
Ook ben ik blij dat jij, als mede-auteur op VO, je voordeel kunt doen aan de tips in mijn artikel.
Top artikel, hier heb ik zeker wat aan!
Heel fijn, Mitchel!
Ik waardeer dat je je tevredenheid uit.
Heb je ook het vervolgartikel gelezen?
Deel II: http://www.verkopersonline.nl/artikel/4599/onderscheidend-gebruik-van-linkedin-deel-2-de-aanbeveling.html
Nee nog niet. Ik ga hem direct lezen!
Geen woorden maar daden :)
Mooi artikel weer David
Heerlijk om jouw vrolijke reactie hier te zien, Michael.
Dank je.
Tevens bied je me de kans om een schrijftip te geven.
Gebruik de KOMMA bij namen en aanspreektermen!
Dus,
Mooi artikel weer, David!
Dank je, David.
Verschil:
Dank David ==> "Ja, zeker, ik zal hem bedanken wanneer ik hem weer zie!"
Tja,
schrijven is nooit mijn sterkste punt geweest, David!
Zo beter :) ?
Misschien, Michael, is SCHRIJVEN 'niet je sterkste punt'... maar je bereidheid om te veranderen, leren en groeien is terdege een heel sterk punt!
Reageren
Let op
Uw naam en eventueel uw website worden getoond boven uw reactie.
Vul uw emailadres in als u op de hoogte gehouden wilt worden over reacties op dit artikel.
|