Reacties
Klinkt goed, belooft de kern van de verkoopproblemen aan te pakken. Ik ben benieuwd
De psychologie van de verkoper is het vermogen te relativeren, te vereenvoudigen. Simplicity. De kracht om reflecterend weer even terug te gaan tot de kern. Waar draait het nu allemaal om. Dit om met hernieuwde passie de draad gestructureerd weer te kunnen oppakken en nieuwe successen te kunnen boeken.
Ger de Bruijn
Beste Marvin,
Feedback hoe het beter moet. De bottelneck bij veel verkopers zit in hun veronderstellingen t.a.v.de uitkomst van een gesprek, bezoek e.d.. En we weten allemaal dat veronderstellingen de "killer"zijn in de verkoop.
Falen bestaat niet, leren wel.
Tip.
Thomas Edison die de gloeilamp uitvond, had duizenden mislukte pogingen achter de rug vooraleer zijn lamp eindelijk brandde. Hij zag zijn pogingen niet als mislukkingen maar als feedback over hoe het beter zou kunnen. En daardoor bleef hij doorzetten en moet ik dit bericht nu niet in het donker typen. ;-)
(bron: hersenspinsels, Jef Cumps)
henk-jan van essen
To all.
Laatst las ik een artikel van erwin wiggers. Hij deed enorm zijn best. Werd ook spontaan afgez... door een aantal stuurlui die langs de kant stonden te roepen.
Willen we nu onze vakbroeders een duwtje in de rug geven, of laten zien dat die van ons (toch) langer is?
Gaat het echt om angst, of gaat het om een "mind-created sence of self" waar we niet mee om weten te gaan.
Als iedereen in staat zou zijn zijn of haar gedachtes waar te nemen, zonder zich te laten beïnvloeden door deze gedachtes, zou de wereld, dus ook die van sales professionals, er heel anders uitzien!
Of, wat meer spiritueel, alles gebeurt in het nu, de rest zijn gedachtes!
Paul
In ons onderbewuste zit onze angst. Deze moeten we boven water krijgen dan kunnen we weer scoren
Reageren
Let op
Uw naam en eventueel uw website worden getoond boven uw reactie.
Vul uw emailadres in als u op de hoogte gehouden wilt worden over reacties op dit artikel.
|