Doodzonden in een verkoopgesprek


Tip 2: Te laat komen: dodelijk
Te laat komen is dodelijk voor de allesbepalende eerste indruk. U loopt zelfs het risico dat de klant u niet meer wil ontvangen of dat uw gesprekstijd flink wordt ingekort. Plan uw route een dag van tevoren en bedenk welke obstakels u tegen kunt komen. Vertrek ruimschoots op tijd.

Programmeer het directe nummer van uw klant in uw telefoon. Gebeurt er tijdens uw reis iets onverwachts en ziet u dat u het niet op tijd gaat redden? Dan kunt u de klant hiervan tijdig op de hoogte brengen. Meestal heeft men daarvoor wel begrip en de meeste klanten zijn bereid mee te werken aan een soepele oplossing.
Volgende Tip



Welk cijfer geeft u deze tip?
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Lezerswaardering: 7,8 (9 stemmen)


Tip van: Michel Hoetmer 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7
Kan jij jezelf een HORLOGE verkopen?
Je houdt van mooie spullen. Je wilt er goed uitzien. Misschien wil je eens variëren? ZGAN-Horloges.nl maakt je het makkelijk...

✓ Horloges uit
   ‘60-70-80-90-2000-2010

✓ Zo Goed Als Nieuw -
   TipTop in orde

✓ Van € 15 tot € 250


Bekijk NU ons assortiment...
Interesse in een Sales Training?
NOG MEER VERKOPEN?
Onze auteurs
Rene  Knecht

Rene Knecht

Sinds 1999 ben ik continu op zoek gegaan naar betere manieren om mijn eigen diensten te verkopen. .. meer..

Marcel  Hoefman

Marcel Hoefman

Marcel Hoefman traint en adviseert organisaties en individuen die meer rendement uit commerciële .. meer..

Natasja   Hoogenboom

Natasja Hoogenboom

De missie van Natasja Hoogenboom is kristalhelder: bedrijven helpen succesvoller te worden in hun .. meer..

Michel  Hoetmer

Michel Hoetmer

Michel Hoetmer is oprichter van SalesQuest, een trainingsbureau gespecialiseerd in acquisitie- en .. meer..

Harro  Willemsen

Harro Willemsen

Harro Willemsen is commercieel trainer, publicist en partner van 3to1. "Mijn missie is simpel: Ik .. meer..

Richard van Houten

Richard van Houten

Richard van Houten is directeur/ eigenaar en trainer bij Bron & Partners. Hij adviseert bedrijven .. meer..

Toine  Simons

Toine Simons

Toine Simons is Consultative Selling specialist en oprichter van trainingsbureau Beerschot & Simon.. meer..

Jan-Willem  Seip

Jan-Willem Seip

Jan-Willem Seip (1968) is oefenmeester in klantcontact. Zijn motto is “Verkopen is mensenwerk”.. meer..

Victor  Bonke

Victor Bonke

Als bevlogen spreker, trainer en coach helpt Victor salesmensen bij (koude) acquisitie, gebaseerd .. meer..

Jos  Burgers

Jos Burgers

Jos Burgers is veelgevraagd spreker en auteur van bestsellers zoals ‘Klanten zijn eigenlijk net .. meer..