|
|
|
Het ABC van bellen in deze tijd: Aanhouden Bellen Corona
Follow-up - 7,5 (31 stemmen)
Het kan niet uitblijven, de telefoon in Corona tijd. Hoe ga je ermee om? Wat zijn de voor- en nadelen en vooral. Wat doe jij?
|
Lees verder..
|
|
|
De goede follow up
Follow-up - 7,8 (58 stemmen) - 7 reacties
Vaak vinden verkopers na klantbezoek de follow up onnodig. Dit argument en deze tips zullen uw mening veranderen.
|
Lees verder..
|
|
|
De kracht van uw eigen territorium
Psychologie in de verkoop - 6,9 (13 stemmen) - 11 reacties
Het lijkt bijna ‘normaal’ dat u op pad gaat en klanten bezoekt. Maar hoeveel moeite neemt u om klanten en prospects uit te nodigen en te lokken naar úw kantoor of fabriek? Bekijk de voordelen.
|
Lees verder..
|
|
|
Wanneer kopen klanten?
Psychologie in de verkoop - 7,6 (35 stemmen) - 7 reacties
De meeste verkopen gebeuren niet wanneer de verkoper met de klant spreekt, maar op een ander moment. Hoe bepaalt u uw rol in dit proces?
|
Lees verder..
|
|
|
Hoe reageert u op offerteaanvragen?
Succesfactoren - 7,0 (43 stemmen) - 2 reacties
Verkopers ontvangen regelmatig offerteaanvragen van onbekenden. Het groentje smult: een prachtige kans op makkelijke productie. De ervaren rot gruwt: weer veel werk zonder dat het iets oplevert.
|
Lees verder..
|
|
|
Referenties krijgen
Referenties - 6,0 (1 stemmen)
Hoe moeilijker de omstandigheden, hoe belangrijker de referenties. Er bestaan nog al wat misverstanden op dat vlak. Wat is een referentie en hoe gaan we ermee om?
|
Lees verder..
|
|
|
De andere kant van de tafel
Inkopen - 7,0 (1 stemmen) - 1 reacties
Bij elke verkooptraining stuit ik op vage veronderstellingen van verkopers over het denken en doen van inkopers. Tijd om enige helderheid te geven. Wat verwachten inkopers (klanten) nu echt? Waarom kiezen ze voor u en niet voor een ander?
|
Lees verder..
|
|
|
|