Reacties
Ivan
Ik denk dat een topverkoper dit instinctief aanvoelt, maar toch zeer interessant artikel. Wat psychologie met de grijze massa doet...
Jorden
Het misschien iets wat iedere verkoper weet of zou moeten weten, toch kan het zeker geen kwaad om er nog eens op gewezen te worden.
Leuk artikel, bedankt!
Marianne
Interessant! Vooral omdat ik niet bij die 95% zat ;-)
Stof om over na te denken en dat werkt altijd inspirerend!
Ik ben het helemaal eens met Andre's verhaal. Het succes zit tussen de oren en met name in de binnenkomer. You never have a second chance to get a first impression, en dat geldt zeker in new business afspraken en het maken van afspraken.
Het sterke aan dit "tips" artikel vind ik de helderheid en beknoptheid er van. De tip is voor iedereen herkenbaar, direct toepasbaar en vraagt nauwelijks tijd om te bevatten.
Paul Stoffels
Het verschilm zit inderdaad vaak in kleine dingen. De tips in het artikel zijn al lezend nogal voor de hand liggend. Maar juist daardoor verlies je het makkelijk uit het oog.
Mark
Top verhaal!
R.Beverwijk
Dit geeft voor mij een hele nieuwe kijk op acquisitiegesprekken. Bedankt voor de tip, ga hem direct uitproberen.
Goed om te lezen dat de volgorde van je woorden mede je succes bepaalt.
Simpele, maar belangrijke tip voor het maken van een cold calling script.
Goede tip!
praat nooit over kosten maar investering.
Herhaal nooit het negatieve voorbeeld:
Dus het is voor u niet intressant om..... buig dit om
Het is toch belangrijk voor u dat........
Reageren
Let op
Uw naam en eventueel uw website worden getoond boven uw reactie.
Vul uw emailadres in als u op de hoogte gehouden wilt worden over reacties op dit artikel.
|