Reacties
Mooi, Arthur - ik ben het volledig met je eens in je analyse.
Zelf maak ik het nóg eenvoudiger: sleutelconcepten = VERBINDING (met zelf en van daaruit met de luisteraars/afnemers) + RELEVANT (inhoud/plaatjes).
En je andere punten, ja, die kloppen perfect.
Dank je voor jouw opsomming, en moge VELEN dit artikel lezen én vooral toepassen!
Hartegroet,
DAVID
Bedankt voor je informatie, goed om te lezen!
Vanuit mijn vak heb ik nog een belangrijke aanvulling: ZIEN ze ook dat je goed bent? Onderstreept de kleding (lees uitstraling) het verhaal? Je uitstraling is niet het doel op zich maar het is wel belangrijk als onderstreping van je kwaliteit.
Kwaliteit x Zichtbaarheid = Succes.
Kleurrijke en stijlvolle groet,
Greetje
Ramon
Keurige omschrijving van een duidelijke werk omschrijving.
Ben het er zeker mee eens dat deze punten effect hebben en toegepast moeten worden in een goed sales gesprek.
Groet,
Ramon
Martinet Yannick
Het klopt helemaal, door je verhaal te vertellen " op maat en in de woorden van de klant", zal hij/zij je veel beter begrijpen.Je verhaal toepassenop hun verhaal, rustig praten en hen ook rustig in de ogen kijken, scheppen rust en vertrouwen.
Reageren
Let op
Uw naam en eventueel uw website worden getoond boven uw reactie.
Vul uw emailadres in als u op de hoogte gehouden wilt worden over reacties op dit artikel.
|