Brainpower: zet je ongebruikte 90 procent van je brein in om meer te verkop
Ik heb een paar weken geleden een uitdagend, mind-boggling DOEL uitgesproken dat mij kippenvel gaf, maar ook een ongemakkelijk gevoel. 
Ik wilde 2 nieuwe MEGA klanten. Mega = internationaal, groot en ik verdien hier een behoorlijk dagtarief mee. Uiteraard help ik dan deze klanten zo succesvol te zijn, dat hier herhaalopdrachten uit resulteren. Het resultaat? Begin januari heb ik de workshop Business Empowerment verzorgd voor niemand minder dan Essent. Microsoft volgde in februari. Van 27 februari tot 2 maart verzorg ik samen met mijn Duitse collega een driedaagse workshop: Personal Leadership and Sales Empowerment voor HP International in Berlijn. This stuff really works! Hoe zet je nu die 90% van je hersenen in die je niet gebruikt? - Spreek een Megawens uit!
Zo groot dat het uitkomen van de wens niet meer tot toeval te herleiden is.
- Energize deze wens:
- Visualiseer hoe deze wens er in beeld en kleur uitziet; - Voel hoe het is als deze wens al uitgekomen is; en - neem actie alsof deze wensen al gerealiseerd zijn!
Je denken, je gevoelens en gedrag moeten op 1 lijn zitten. - Neem intuïtief actie.
Soms schiet je iets te binnen. Voorbeelden? Je leest iets over iemand of een zaak. Je krijgt tijdens het wandelen een ingeving. Of je ontmoet toevallig een persoon waar meteen een klik mee is. Denk hier niet te lang over na, maar reageer meteen! - Heb vertrouwen!
Weet vanbinnen dat deze wens zal uitkomen. No matter what!
- Praat alleen met mensen die jouw wens een warm hart toedragen. Vermijd toxische mensen die jouw idee de grond inboren of die cynisch reageren!
Houd deze stappen minimaal 30 dagen vol! Dit is de tijd die nodig is om een nieuw neurologische patroon in je brein te vormen, en een nieuwe overtuiging te creëren in je hersenen.
Marvin Sutherland Entrepreneurs Academy
Marvin Sutherland
|
Marvin studeerde personeelsmanagement en organisatiekunde aan de UvA en heeft gewerkt bij verschillende middelgrote adviesbureaus. Nu is hij trainer en coach. Thema is voor hem oa "hoe breng je meer klanten binnen en hoe maak je van tevreden klanten enthousiaste ambassadeurs".
Alle artikelen van deze auteur
|
|