Differentiation Selling

Cyriel Buyssestraat, 6B
9850 Deinze (Nevele)
+32 497483852
Buyers personas, big Why, klantenmagneten, lokkertjes, ... maken jou voorspelbaar. Jouw concurrenten doen dat ook.

Omwille van die voorspelbaarheid zet jouw klant niet de volgende stap. Daardoor mis je "gevoelige informatie". En dan kan de klant niet de klantwaarde 'herkennen'.
Als je precies die punten weet waardoor je het ‘recht op aandacht’ wel krijgt meer...
Trainers
  • Rene Knecht
  • Specialisaties
  • Acquisitie
  • Verkoopvaardigheden
  • Sales Management
  • Verkopen via Videobellen
  • Account Management
  • Onderhandelen
  • Verkoopgesprek
  • Leadgeneratie
  • Consultative / Solution Selling
  • Klanten
  • ICT
  • Hightech
  • Diensten B-to-B

  • Aanbevelingen

    13

    Klantencijfer

    10,0 (13 stemmen)

    Uw beoordeling



      Ja, ik heb ervaring met dit bedrijf
    Zou u dit bedrijf aan uw relaties aanbevelen?

     Ja
     Nee
    Welk cijfer zou u dit bedrijf geven?

    1
    2
    3
    4
    5
    6
    7
    8
    9
    10


    Reviews

    Arne Valaert - VENN |  http://www.venn.be/?lang=nl

    Eind augustus, toen we de coachingsessies met u hadden, hadden we 5 klanten. Momenteel hebben we er 22! Dit is een enorme stijging. Uw tips en technieken hebben hier zeker bij geholpen. Ik denk dat het op Sales vlak dus redelijk goed loopt en dat we met uw technieken de gesprekken beter onder controle hebben.

    STAF LAVERGNE - Van Lanschot Bankiers |  http://https://www.vanlanschot.be/

    Veel verkoopseminars bieden enkel een vormelijk systeem om “het verkopen” gestructureerd aan te pakken en meestal is dit heel basic en algemeen zodat je je na het seminar steeds afvraagt hoe dat nu precies moet in jouw specifieke sector en situatie.

    Na jaren van deze seminars te hebben gevolgd bleef ik toch nog wat op mijn honger zitten. Toen ik enkele jaren geleden Differentiation Selling ontdekte, was mijn nieuwsgierigheid geprikkeld en besloot ik het seminar te volgen.

    Aanvankelijk met een zekere mate aan scepsis omdat ik in het verleden zeer vaak tegen “oude wijn in nieuwe zakken” ben aangelopen. Tijdens het seminar bleek wel degelijk dat het niet louter om vorm en structuur ging maar zeker ook om inhoud. Vooral die inhoudelijke manier om een prospectengesprek in te gaan, boeide me enorm. Ik gebruik de aangeleerde technieken zeker en vind dat ze een meerwaarde leveren aan het beroep van verkoper. Een collega wie ik aanraadde om het seminar ook te volgen, is tevens enthousiast teruggekeerd.

    René en zijn team hebben duidelijk ervaring in de verkoop en de omgang met klanten en prospecten, getuige hiervan hun inzichten hoe deze luisteren, denken en beslissen. Dit is wel degelijk uit het echte verkoops-leven gegrepen en maakt het herkenbaar en uiterst bruikbaa

    David Devogele - Cheops |  http://https://www.cheops.be/

    Na de opleiding Differentiation Selling ben ik erin geslaagd de salespitch van verschillende van onze innovatieve producten gevoelig te versterken.Bijvoorbeeld door te gaan doorvragen waarom een organisatie of persoon bepaalde aankoopbeslissingen heeft genomen in het verleden. En zelfs durven te vragen waarom de huidige leverancier niet kan helpen. Dit vraagt een bepaalde gezonde assertiviteit, maar het zijn zeer belangrijke vragen !

    Dit is namelijk cruciale informatie voor het vergroten van de kans tot een nieuwe samenwerking. Voorheen was ik mij totaal niet bewust naar het belang hiervan.
    Mijn focus in het verleden lag door vroegere opleidingen iets te sterk op het detecteren van de pijnpunten en stakeholders.

    Verder zit er nu nog meer structuur in mijn salesaanpak, een meer procesgerichte aanpak die zeker bij de meer complexere cases altijd voor een goede houvast zorgt. Ook zorg ik voor nog meer dialoog en interactie met de klant/prospect, en er zo eigenlijk als een samenwerking wordt gebouwd voor er een contract is getekend. Telkens is het een boeiende oefening in empathie en begeleiden. De opleiding heeft er verder voor gezorgd dat ik nog meer als entrepreneur denk, zijnde niet het “klassieke verkopen” maar wél focus op de creatie van toegevoegde waarde bij de klant.

    Het leren herkennen en omgaan met bepaalde rationele en emotionele elementen in het salesproces vond ik persoonlijk één van de meest boeiende elementen uit de training.

    Ik heb de workshops alsook het boek reeds aan verschillende personen (zowel verkopers, zaakvoerder,consultants ea) uit verschillende sectoren sterk aanbevolen.

    We zijn enorm tevreden en zouden "Differentiation Selling" aan iedereen aanraden!

    Review plaatsen

    Let op
    Uw naam en eventueel uw website worden getoond boven uw review.
    Vul uw emailadres in als u op de hoogte gehouden wilt worden over andere reviews mbt dit bedrijf.

    Voornaam *
    Achternaam
    Bedrijfsnaam
    Uw website optioneel
    Vraag info aan
    Vraag vrijblijvend informatie aan bij
    Differentiation Selling.


    M V


    Stuur mij informatie en neem contact met mij op
    Omschrijf kort uw aanvraag
    (optioneel)

    Verstuur
    U heeft nog niet alles ingevuld
    Persoonlijke Sales Ontwikkeling


    Abonneer
    Onze auteurs
    Jan-Willem  Seip

    Jan-Willem Seip

    Jan-Willem Seip (1968) is oefenmeester in klantcontact. Zijn motto is “Verkopen is mensenwerk”.. meer..

    Rene  Knecht

    Rene Knecht

    Sinds 1999 ben ik continu op zoek gegaan naar betere manieren om mijn eigen diensten te verkopen. .. meer..

    Natasja   Hoogenboom

    Natasja Hoogenboom

    De missie van Natasja Hoogenboom is kristalhelder: bedrijven helpen succesvoller te worden in hun .. meer..

    Michel  Hoetmer

    Michel Hoetmer

    Michel Hoetmer helpt met zijn verkooptrainingen en publicaties bedrijven meer winstgevende omzet t.. meer..

    Harro  Willemsen

    Harro Willemsen

    Harro Willemsen is commercieel trainer, publicist en partner van 3to1. "Mijn missie is simpel: Ik .. meer..

    Richard van Houten

    Richard van Houten

    Richard van Houten was 15 jaar eigenaar/MD van Bron & Partners Sales- en Communicatieopleidingen.
    Nu geeft hij met zijn bedrijf Blue Tree Consultancy BV advies op gebied van organisatiestrategie, .. meer..

    Marianne van de Water

    Marianne van de Water

    Expert koude acquisitie | Trainen, schrijven en vertellen over succesvol bellen | Iedereen met een.. meer..

    Toine  Simons

    Toine Simons

    Toine Simons is Consultative Selling specialist en oprichter van trainingsbureau Beerschot & Simon.. meer..

    Jorg  Hartog

    Jorg Hartog

    Hoe bouw je een new business machine waarmee je iedere maand een constante flow van afspraken en n.. meer..

    Jos  Burgers

    Jos Burgers

    Jos Burgers is veelgevraagd spreker en auteur van bestsellers zoals ‘Klanten zijn eigenlijk net .. meer..

    André  Hagelen

    André Hagelen

    André Hagelen is ondernemer en heeft meerdere bedrijven opgericht in marketing en sales. Zijn spe.. meer..