Volg ons op Facebook 2.881
Volg ons op Twitter 6.776
Sluit u aan bij onze LinkedIn groep 5.778
Word lid van onze gratis nieuwsbrief 26.449
Zomer slappe tijd voor acquisitie? Onzin!
Zomer slappe tijd voor acquisitie? Onzin!

Richard van Houten (24/7) (Acquisitie)

Lees meer..
Geef uw klant de ruimte
Geef uw klant de ruimte

David Bloch (15/7) (Communicatie)

De veelvoorkomende communicatiefout 'invullen voor de ander' kan dodelijk zijn voor een deal. Gebruik dit ezelsbruggetje om te zorgen dat u de communicatie open houdt.
Lees meer..
Weet waarom klanten van u kopen
Weet waarom klanten van u kopen

David Bloch (20/6) (Communicatie)

Het mooiste product, de hoogste korting – allemaal sterke verkooppunten maar niet de reden waarom de klant koopt. Welke vijf dan wel?
Lees meer..
Heeft u klittenbandellebogen?
Heeft u klittenbandellebogen?

David Bloch (16/5) (Presenteren)

Lees meer..
Intuïtie: kenmerk van leiders én topverkopers
Intuïtie: kenmerk van leiders én topverkopers

David Bloch (23/4) (Intuïtie)

Is het u weleens opgevallen dat topverkopers bepaalde eigenschappen voor succes hebben? Het loont om dat succes na te streven.
Lees meer..
Maak van ieder bezwaar een kans
Maak van ieder bezwaar een kans

André Hagelen (25/3) (Bezwaren)

Alle mogelijk vormen die bezwaren van prospects kunnen aannemen, hebben één ding gemeen: U kunt er anders tegenaan gaan kijken.
Lees meer..
Waarom vragen stellen vaak niet werkt
Waarom vragen stellen vaak niet werkt

Peter Stinckens (23/3) (Communicatie)

Vragen stellen is een essentieel onderdeel van uw vak en kan daarom ook tegen u werken. Stel uzelf de vraag: wat doet u met de antwoorden?
Lees meer..
Verkoopsucces? Maak 3 keuzes
Verkoopsucces? Maak 3 keuzes

André Hagelen (19/3) (Acquisitie)

Er zijn drie zaken waar u zich voor de volle 100% aan moet binden, maar dan gaat de deur naar verkoopsucces ook gegarandeerd voor u open.
Lees meer..
Bezwaren? Zoek ze op in het verkoopgesprek!
Bezwaren? Zoek ze op in het verkoopgesprek!

André Hagelen (27/2) (Bezwaren)

Bezwaren: dagelijkse kost voor de verkoper en toch vaak lastig te verteren. Drie technieken en een andere perspectief voor effectief omgaan met bezwaren.
Lees meer..
Verkopen is mensenwerk
Verkopen is mensenwerk

Jan-Willem Seip (2/1) (Koopproces)

De klant en u willen hetzelfde: resultaat. Maak gebruik van die overeenkomst met deze tips, en baan u een weg naar meer verkoopsucces.
Lees meer..
Een goed gesprek? Drie vragen die u na elk klantcontact moet stellen
Een goed gesprek? Drie vragen die u na elk klantcontact moet stellen

Marcel Hoefman (20/12) (Klantencontact)

Optimaliseer het resultaat van uw gesprekken en filter de prospects die toch niet gaan kopen: ontdek het verschil tussen een goed gevoel en een goed gesprek.
Lees meer..
Beslis! Kies uw klant
Beslis! Kies uw klant

André Hagelen (5/12) (Doelgroep)

Fors groeien als het economisch klimaat even tegenzit? Dat kan, mits u selectief durft te zijn. Breng focus aan in uw klantenbestand; juist nu.
Lees meer..
Opgeven? Ik nooit!
Opgeven? Ik nooit!

Peter Stinckens (28/9) (Zelfontwikkeling)

Geeft u snel iets op? Nee natuurlijk niet! Niemand wil in de statistieken opgenomen worden als verliezer. We zien onszelf allemaal liever als doorzetters en winnaars. Toch wijst de praktijk vaak op...
Lees meer..
Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan?
Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan?

Peter Stinckens (16/8) (Taalgebruik)

Bij het verkopen speelt taal vrijwel constant een belangrijke rol. En toch letten we er zo weinig op. Laat u nogmaals overtuigen van het belang van uw taalgebruik.
Lees meer..
Houd die achterban in de peiling!
Houd die achterban in de peiling!

André Hagelen (10/8) (Bezwaren)

U heeft een fantastisch gesprek gehad, maar wanneer u weer contact opneemt is het klimaat opeens veranderd. Ze willen niet meer … Wat is er gebeurd?
Lees meer..
4 tips om tijdens het verkoopgesprek uw klant aan u te binden
4 tips om tijdens het verkoopgesprek uw klant aan u te binden

David Bloch (31/7) (Verkoopgesprek)

In sales hangt heel veel af van uw taalgebruik. Met deze 4 tips maakt u nog meer contact met uw klant.
Lees meer..
Vier ingrediënten voor het ideale klantencontact
Vier ingrediënten voor het ideale klantencontact

Peter Stinckens (17/7) (Klantencontact)

De meesten onder ons hebben begrepen dat het belangrijk is een duidelijk doel voor ogen te hebben bij een klantenbezoek. Wat voor velen minder duidelijk is, is hoe we dit aanpakken. Een 'emotionele...
Lees meer..
Bent u als verkoper inwisselbaar?
Bent u als verkoper inwisselbaar?

Rene Knecht (2/5) (Verkooptechniek)

Voetsoldaat of het verschil maken? Geen moeilijke keuze. Maar nu nog daadwerkelijk de stap naar verandering nemen. Tips en oefeningen om uw kansen te maximaliseren.
Lees meer..
De gemiddelde verkoper bestaat niet
De gemiddelde verkoper bestaat niet

Rene Knecht (6/4) (Verkooptechniek)

De verkoper die wint, wint alles. Bent u een potentiële winnaar? Als u ooit een deal heeft binnengehaald, dan beschikt u al over het potentieel. Ontdek hoe u dat optimaal in kunt zetten.
Lees meer..
Activeer uw ingebouwde leugendetector
Activeer uw ingebouwde leugendetector

Rene Knecht (1/3) (Intuïtie)

Het gebeurt regelmatig: we denken dat de klant gaat kopen, maar toch verliezen wij de order. Hadden we dit kunnen zien aankomen?
Lees meer..
Je vrouw uitbesteden
Je vrouw uitbesteden

Jos Burgers (27/2) (Klantenbinding)

Mijn vrouw is gek op aandacht en nu zoek ik iemand die dat van me over kan nemen. Ik weet niet of u erg opkijkt van deze actie, maar voor veel bedrijven is het de gewoonste zaak van de wereld.
Lees meer..
Presentatietechniek die werkt als u geen podiumbeest bent
Presentatietechniek die werkt als u geen podiumbeest bent

Rene Knecht (9/2) (Presenteren)

U geeft een verkooppresentatie aan een groep beslissers. Hoe maakt u contact en laat u de deelnemers zichzelf overtuigen? Met andere woorden: hoe beïnvloedt u een groep?
Lees meer..
Top Verkoper = Top Chef!
Top Verkoper = Top Chef!

Richard van Houten (23/1) (Topverkopers)

TopVerkopers zijn als Topkoks. Iedereen heeft de beschikking over dezelfde ingrediënten, maar slechts een enkel restaurant verdient een Michelin-ster, laat staan 3 sterren….
Lees meer..
NIET over uzelf beginnen
NIET over uzelf beginnen

Victor Bonke (18/1) (Entree)

Veel koude acquisiteurs praten, na hun begroeting, onwillekeurig eerst over zichzelf. Wat is daar mis mee?
Lees meer..
Hoe komt u optimaal voor de dag?
Hoe komt u optimaal voor de dag?

David Bloch (16/1) (Taalgebruik)

Een enkele verkoper zal wel eens geïnterviewd worden voor radio, een blad of TV. Maar vele verkopers kunnen iets leren van tips voor een geslaagd interview – zet uzelf ijzersterk neer!
Lees meer..
Intuïtie in Verkoop – verborgen signalen
Intuïtie in Verkoop – verborgen signalen

Rene Knecht (10/1) (Intuïtie)

Ieder verkoopproces bevat verborgen signalen die u kunnen helpen. Maar hoe pikt u ze op?
Lees meer..
Dien uzelf pijnprikkels toe
Dien uzelf pijnprikkels toe

Richard van Houten (19/12) (Gesprekstechniek)

Bij verkopen is zelfsturing en zelfmotivatie van groot belang. Bij het 'eigen doelen halen' is men veel meer gemotiveerd dan bij opgelegde doelen. Hoe gebruikt u dit in uw voordeel?
Lees meer..
De klantgerichtheid bij mijn slager
De klantgerichtheid bij mijn slager

Richard van Houten (28/11) (Klantencontact)

Wijst uw klant uw logische argumenten af probeer dan eens wat anders, wees ontwapenend.
Lees meer..
Stilte... Uw geheime wapen in het verkoopgesprek
Stilte... Uw geheime wapen in het verkoopgesprek

David Bloch (15/11) (Presenteren)

Veel sprekers hebben één spraakgebrek: ze kunnen niet ophouden met praten. Wat kan de kracht van stilte voor u doen?
Lees meer..
De beste 5 tips uit de Sales Psychologie
De beste 5 tips uit de Sales Psychologie

Richard van Houten (31/10) (Psychologie in de verkoop)

Wat werkt beter? Een groot of klein aanbod? Bonussen of extraatjes? Zeker is dat u er anders naar kijkt dan de ontvanger. Doe uw voordeel met deze 5 tips uit de sales psychologie.
Lees meer..
 Vorige Pagina  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10    ...   36  Volgende Pagina 
Gratis en vrijblijvend 3 offertes? Klik hier!
5 tips Sales Training selecteren
7 tips Personal Branding voor Sales Trainers
Onze auteurs
Victor  Bonke

Victor Bonke

Als bevlogen spreker, trainer en coach helpt Victor salesmensen bij (koude) acquisitie, gebaseerd .. meer..

Jos  Burgers

Jos Burgers

Jos Burgers is veelgevraagd spreker en auteur van bestsellers zoals ‘Klanten zijn eigenlijk net .. meer..

Michel  Hoetmer

Michel Hoetmer

Michel Hoetmer is oprichter van SalesQuest, een trainingsbureau gespecialiseerd in acquisitie- en .. meer..

Harro  Willemsen

Harro Willemsen

Harro Willemsen is commercieel trainer, publicist en partner van 3to1. "Mijn missie is simpel: Ik .. meer..

Rene  Knecht

Rene Knecht

Sinds 1999 ben ik continu op zoek gegaan naar betere manieren om mijn eigen diensten te verkopen. .. meer..

Jan-Willem  Seip

Jan-Willem Seip

Jan-Willem Seip (1968) is oefenmeester in klantcontact. Zijn motto is “Verkopen is mensenwerk”.. meer..

Walter  Spruyt

Walter Spruyt

Walter Spruyt is 1 van de 2 drijvende krachten acher Salesguide.be. Al 15 jaar vergezelt en coacht.. meer..

Marcel  Hoefman

Marcel Hoefman

Marcel Hoefman is als trainer en ondernemer actief bij Kenneth Smit. Hij helpt ambitieuze salespro.. meer..

Richard van Houten

Richard van Houten

Richard van Houten is directeur/ eigenaar en trainer bij Bron & Partners. Hij adviseert bedrijven .. meer..

David  Bloch

David Bloch

In zijn internationale praktijk is David een veelgevraagd presentator, trainer, consultant, coach .. meer..

Toine  Simons

Toine Simons

Toine Simons is Consultative Selling specialist en oprichter van trainingsbureau Beerschot & Simon.. meer..

   Rob Snoeijen

Rob Snoeijen

Sales-Inspirator Rob Snoeijen is gecertificeerd salestrainer, coach, spreker, oprichter van SalesT.. meer..

NOG MEER VERKOPEN?