Volg ons op Facebook 2.881
Volg ons op Twitter 6.776
Sluit u aan bij onze LinkedIn groep 5.778
Word lid van onze gratis nieuwsbrief 24.073
Maak van ieder bezwaar een kans
Maak van ieder bezwaar een kans

André Hagelen (12/6) (Bezwaren)

Lees meer..
Bezwaren? Zoek ze op in het verkoopgesprek!
Bezwaren? Zoek ze op in het verkoopgesprek!

André Hagelen (22/5) (Bezwaren)

Bezwaren: dagelijkse kost voor de verkoper en toch vaak lastig te verteren. Drie technieken en een andere perspectief voor effectief omgaan met bezwaren.
Lees meer..
Verkopen is mensenwerk
Verkopen is mensenwerk

Jan-Willem Seip (11/5) (Koopproces)

De klant en u willen hetzelfde: resultaat. Maak gebruik van die overeenkomst met deze tips, en baan u een weg naar meer verkoopsucces.
Lees meer..
Bent u als verkoper inwisselbaar?
Bent u als verkoper inwisselbaar?

Rene Knecht (2/5) (Verkooptechniek)

Lees meer..
De gemiddelde verkoper bestaat niet
De gemiddelde verkoper bestaat niet

Rene Knecht (6/4) (Verkooptechniek)

De verkoper die wint, wint alles. Bent u een potentiële winnaar? Als u ooit een deal heeft binnengehaald, dan beschikt u al over het potentieel. Ontdek hoe u dat optimaal in kunt zetten.
Lees meer..
Activeer uw ingebouwde leugendetector
Activeer uw ingebouwde leugendetector

Rene Knecht (1/3) (Intuïtie)

Het gebeurt regelmatig: we denken dat de klant gaat kopen, maar toch verliezen wij de order. Hadden we dit kunnen zien aankomen?
Lees meer..
Je vrouw uitbesteden
Je vrouw uitbesteden

Jos Burgers (27/2) (Klantenbinding)

Mijn vrouw is gek op aandacht en nu zoek ik iemand die dat van me over kan nemen. Ik weet niet of u erg opkijkt van deze actie, maar voor veel bedrijven is het de gewoonste zaak van de wereld.
Lees meer..
Presentatietechniek die werkt als u geen podiumbeest bent
Presentatietechniek die werkt als u geen podiumbeest bent

Rene Knecht (9/2) (Presenteren)

U geeft een verkooppresentatie aan een groep beslissers. Hoe maakt u contact en laat u de deelnemers zichzelf overtuigen? Met andere woorden: hoe beïnvloedt u een groep?
Lees meer..
Top Verkoper = Top Chef!
Top Verkoper = Top Chef!

Richard van Houten (23/1) (Topverkopers)

TopVerkopers zijn als Topkoks. Iedereen heeft de beschikking over dezelfde ingrediënten, maar slechts een enkel restaurant verdient een Michelin-ster, laat staan 3 sterren….
Lees meer..
NIET over uzelf beginnen
NIET over uzelf beginnen

Victor Bonke (18/1) (Entree)

Veel koude acquisiteurs praten, na hun begroeting, onwillekeurig eerst over zichzelf. Wat is daar mis mee?
Lees meer..
Hoe komt u optimaal voor de dag?
Hoe komt u optimaal voor de dag?

David Bloch (16/1) (Taalgebruik)

Een enkele verkoper zal wel eens geïnterviewd worden voor radio, een blad of TV. Maar vele verkopers kunnen iets leren van tips voor een geslaagd interview – zet uzelf ijzersterk neer!
Lees meer..
Intuïtie in Verkoop – verborgen signalen

Rene Knecht (10/1) (Intuïtie)

Ieder verkoopproces bevat verborgen signalen die u kunnen helpen. Maar hoe pikt u ze op?
Lees meer..
Een goed gesprek? Drie vragen die u na elk klantcontact moet stellen.
Een goed gesprek? Drie vragen die u na elk klantcontact moet stellen.

Marcel Hoefman (3/1) (Klantencontact)

Optimaliseer het resultaat van uw gesprekken en filter de prospects die toch niet gaan kopen: ontdek het verschil tussen een goed gevoel en een goed gesprek.
Lees meer..
Dien uzelf pijnprikkels toe
Dien uzelf pijnprikkels toe

Richard van Houten (19/12) (Gesprekstechniek)

Bij verkopen is zelfsturing en zelfmotivatie van groot belang. Bij het 'eigen doelen halen' is men veel meer gemotiveerd dan bij opgelegde doelen. Hoe gebruikt u dit in uw voordeel?
Lees meer..
De klantgerichtheid bij mijn slager
De klantgerichtheid bij mijn slager

Richard van Houten (28/11) (Klantencontact)

Wijst uw klant uw logische argumenten af probeer dan eens wat anders, wees ontwapenend.
Lees meer..
Weet waarom klanten van u kopen
Weet waarom klanten van u kopen

David Bloch (23/11) (Communicatie)

Het mooiste product, de hoogste korting– allemaal sterke verkooppunten maar niet de reden waarom de klant koopt. Welke vijf dan wel?
Lees meer..
Stilte... Uw geheime wapen in het verkoopgesprek
Stilte... Uw geheime wapen in het verkoopgesprek

David Bloch (15/11) (Presenteren)

Veel sprekers hebben één spraakgebrek: ze kunnen niet ophouden met praten. Wat kan de kracht van stilte voor u doen?
Lees meer..
De beste 5 tips uit de Sales Psychologie
De beste 5 tips uit de Sales Psychologie

Richard van Houten (31/10) (Psychologie in de verkoop)

Wat werkt beter? Een groot of klein aanbod? Bonussen of extraatjes? Zeker is dat u er anders naar kijkt dan de ontvanger. Doe uw voordeel met deze 5 tips uit de sales psychologie.
Lees meer..
Hoe goed luistert u?
Hoe goed luistert u?

David Bloch (18/10) (Luisteren)

Spreken is zilver, zwijgen is goud... Maar hoort u wel wat uw gesprekspartner zegt? Leer de geheimen van goed luisteren.
Lees meer..
De White paper en de Wet v/d 7 contactmomenten
De White paper en de Wet v/d 7 contactmomenten

Richard van Houten (3/10) (Klantencontact)

U kunt op vele manieren contact opnemen met uw klant, maar als u werkelijk wat wilt bereiken, schrijf dan liever een White paper.
Lees meer..
Een Mercedes voor de prijs van een Polo
Een Mercedes voor de prijs van een Polo

Jos Burgers (26/9) (Prijs)

De klant wil de order sluiten maar u moet 'nog even naar de prijs kijken'. Gevaar! Wat gaat u doen?
Lees meer..
Hoe goed luistert u?
Hoe goed luistert u?

David Bloch (20/9) (Luisteren)

Iedere verkoper kent het gezegde "U heeft 2 oren en maar 1 mond." Dus moet u meer luisteren dan praten. Maar hoe werkt dat in de praktijk?
Lees meer..
Een goede verkoper let op zijn woorden
Een goede verkoper let op zijn woorden

Richard van Houten (5/9) (Beïnvloeden)

In de verkoop is het gesprek uw belangrijkste werktuig, maar hebt u enig idee hoeveel impact uw woorden kunnen hebben? Deze kennis is van onschatbare waarde bij het overtuigen van uw klant.
Lees meer..
Bedankt! De grote kracht van een klein woord
Bedankt! De grote kracht van een klein woord

David Bloch (23/8) (Complimenten)

U kent al lang de motiverende kracht van een origineel en welgemeend compliment. Ontdek nu wat u kunt bereiken met eenvoudigweg bedanken.
Lees meer..
Wat verkopers kunnen leren van Louis van Gaal
Wat verkopers kunnen leren van Louis van Gaal

Marcel Hoefman (15/8) (Topverkopers)

Topsport en topverkoop – Louis van Gaal heeft vaak duidelijk laten zien waar deze disciplines op elkaar lijken. Deze drie mantra's brachten hem succes.
Lees meer..
Verkoopt u met een Push – of Pull strategie?

Rene Knecht (11/8) (Verkoopgesprek)

Bij het sluiten van een deal kunt focussen op het resultaat of op het proces. Met die laatste strategie zult u succesvoller zijn. Ontdek hier waarom.
Lees meer..
Neuro Sales werkt bij Cold Calling, want …

André Hagelen (10/8) (Neuro Sales)

... hoe u dingen zegt kan belangrijker zijn dan wat u zegt. Leer verbindingswoorden strategisch in te zetten bij cold calling.
Lees meer..
Geef uw klant de ruimte
Geef uw klant de ruimte

David Bloch (9/8) (Communicatie)

De veelvoorkomende communicatiefout 'invullen voor de ander' kan dodelijk zijn voor een deal. Gebruik dit ezelsbruggetje om te zorgen dat u de communicatie open houdt.
Lees meer..
Duivelse details bij verkopen
Duivelse details bij verkopen

Richard van Houten (8/8) (Communicatie)

Weet u hoe groot het verschil is tussen de beste verkoper en een gemiddelde verkoper? Klein! Het zit in de details.
Lees meer..
Zijn verkopers te goed van vertrouwen?
Zijn verkopers te goed van vertrouwen?

Rene Knecht (28/7) (Intuïtie)

Open staan voor het onverwachte helpt u deals te sluiten, maar maakt u ook kwetsbaar voor manipulatie. Tips om uw openheid te behouden en tegelijk de valkuilen te ontwijken.
Lees meer..
 Vorige Pagina  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10    ...   36  Volgende Pagina 
Gratis en vrijblijvend 3 offertes? Klik hier!
5 tips Sales Training selecteren
7 tips Personal Branding voor Sales Trainers
Account Management
Acquisitie
Consultative / Solution Selling
Klantgerichtheid
Leadgeneratie
Netwerken
Offertes schrijven
Onderhandelen
Overige
Presenteren
Retail
Sales Management
Telefonische vaardigheden
Verkoopgesprek
Verkoopvaardigheden
Onze auteurs
Victor  Bonke

Victor Bonke

Als bevlogen spreker, trainer en coach helpt Victor salesmensen bij (koude) acquisitie, gebaseerd .. meer..

Jos  Burgers

Jos Burgers

Jos Burgers is veelgevraagd spreker en auteur van bestsellers zoals ‘Klanten zijn eigenlijk net me.. meer..

Harro  Willemsen

Harro Willemsen

Harro Willemsen is commercieel trainer, publicist en partner van 3to1. "Mijn missie is simpel: Ik .. meer..

Rene  Knecht

Rene Knecht

Sinds 1999 ben ik continu op zoek gegaan naar betere manieren om mijn eigen diensten te verkopen. .. meer..

Jan-Willem  Seip

Jan-Willem Seip

Jan-Willem Seip (1968) is oefenmeester in klantcontact. Zijn motto is “Verkopen is mensenwerk”. Di.. meer..

Walter  Spruyt

Walter Spruyt

Walter Spruyt is 1 van de 2 drijvende krachten acher Salesguide.be. Al 15 jaar vergezelt en coacht.. meer..

Marcel  Hoefman

Marcel Hoefman

Marcel Hoefman is als trainer en ondernemer actief bij Kenneth Smit. Hij helpt ambitieuze salespro.. meer..

Richard van Houten

Richard van Houten

Richard van Houten is directeur/ eigenaar en trainer bij Bron & Partners. Hij adviseert bedrijven .. meer..

David  Bloch

David Bloch

In zijn internationale praktijk is David een veelgevraagd presentator, trainer, consultant, coach .. meer..

Toine  Simons

Toine Simons

Toine Simons is Consultative Selling specialist en oprichter van trainingsbureau Beerschot & Simon.. meer..

   Rob Snoeijen

Rob Snoeijen

Sales-Inspirator Rob Snoeijen is gecertificeerd salestrainer, coach, spreker, oprichter van SalesT.. meer..

NOG MEER VERKOPEN?