Heeft de vergadering een op actie gerichte doelstelling?
Heeft de vergadering een op actie gerichte doelstelling?

Michel Hoetmer (5/3)

Effectief en actiegericht vergaderen is een kunst op zich en vereist de nodige vaardigheden. Hieronder een aantal praktische aanknopingspunten.
Lees meer..
Klanten en andere ergernissen
Klanten en andere ergernissen

Peter Stinckens (18/2)

Er is veel vraag naar artikelen over het belang van de klant. Bij een lezing hierover voor een beroepsvereniging, hoorde ik verbijsterende zaken.
Lees meer..
Leiderschap en beloningsstructuur
Leiderschap en beloningsstructuur

Piet Aarts (7/2)

In een verkooporganisatie beïnvloeden allerlei zaken succes in sales. Welke rol spelen beloningsstructuren en leiderschap daarbij?
Lees meer..
Benut strategische verkoopkansen
Benut strategische verkoopkansen

Ronald van den Berg (6/12)

Hoe denkt u mee met de klant over strategische oplossingen? In 4 stappen naar meer toegevoegde waarde.
Lees meer..
Haal meer rendement uit verkooptrainingen
Haal meer rendement uit verkooptrainingen

Ronald van den Berg (22/11)

Verkooptrainingen, hebben die wel zin? Misschien niet altijd, maar wel als u deze vier tips ook echt in de praktijk brengt.
Lees meer..
Verkoopstrategieën
Verkoopstrategieën

Ronald van den Berg (13/9)

De druk om het jaartarget 2013 te halen voelbaar. Toch is het zinvol om ook de verkoopstrategieën voor de middellange en lange termijn niet uit het oog te verliezen. Het groeimodel van Ansoff levert...
Lees meer..
Uw kortingen liggen op straat
Uw kortingen liggen op straat

Tips & Advies Verkoop (31/8)

Stel, de hogere korting van de ene klant wordt bekend bij een andere klant. Wat doet u: keihard ontkennen of dezelfde korting geven?
Lees meer..
De vijf essentiële onderdelen van uw verkoopplan
De vijf essentiële onderdelen van uw verkoopplan

Richard van Houten (27/8)

Met een jaarlijks vernieuwd verkoopplan voorkomt u dat u vastgeroest raakt. Zo'n plan kan niet buiten deze vijf onderdelen.
Lees meer..
Plan B: uw alternatieve verkoopplan
Plan B: uw alternatieve verkoopplan

Harro Willemsen (28/6)

De meeste verkopers weten hoe het werkt. Maar wat als het dan even anders gaat dan u verwacht? Vijf tips voor een goed plan B.
Lees meer..
De klant staat centraal!
De klant staat centraal!

Peter Stinckens (25/6)

Dit is de slogan voor veel organisaties. Maar in feite is het bijna altijd een dilemma.
Lees meer..
Hoe bedoel je…economische omstandigheden?
Hoe bedoel je…economische omstandigheden?

Hans Oelen (27/5)

Onder goede economische omstandigheden kan iedereen in de verkoop een goede boterham verdienen. In economisch mindere tijden echter blijven alleen de échte verkopers bovendrijven. Bent ú een echte...
Lees meer..
Strategische voorbereiding op het klantengesprek
Strategische voorbereiding op het klantengesprek

Redactie Verkopersonline.nl (29/9)

Voor de afspraak een doordachte gespreksstrategie op papier zetten. Weet u wie dat altijd doen? Topverkopers. En zo pakken zij dat aan.
Lees meer..
Heeft uw verkoopbinnendienst tijd om te verkopen?
Heeft uw verkoopbinnendienst tijd om te verkopen?

Herman Meijer (2/8)

Uit onderzoek blijkt dat een verkoopbinnendienst zelden een echte verkoopafdeling is. Hoe komt dat?
Lees meer..
Overleef in steeds agressievere markten
Overleef in steeds agressievere markten

Redactie Verkopersonline.nl (30/6)

Het gehele verkoopproces is een stuk complexer geworden. Veeleisender klanten, fellere competitie, hardere strijd. Wat zijn de beste strategieën om te overleven?
Lees meer..
Management by simplicity
Management by simplicity

Herman Meijer (21/6)

Domweg gewoon doen. Met beide benen op de grond blijven staan, ook als u een flinke carrièregroei hebt doorgemaakt.
Lees meer..
Over geld praat men niet
Over geld praat men niet

Enno van Kersen (4/5)

Over geld praat men niet en al helemaal niet vóór het aanbieden. Maar hoeveel tijd en energie zou het schelen als u dat wel zou doen? En wat is nu werkelijk het gevaar daarvan?
Lees meer..
 Vorige Pagina 1   ...    -2  -1  0  1  2  3  4  5  6  7  Volgende Pagina 
Kan jij jezelf een HORLOGE verkopen?
Je houdt van mooie spullen. Je wilt er goed uitzien. Misschien wil je eens variëren? ZGAN-Horloges.nl maakt je het makkelijk...

✓ Horloges uit
   ‘60-70-80-90-2000-2010

✓ Zo Goed Als Nieuw -
   TipTop in orde

✓ Van € 15 tot € 250


Bekijk NU ons assortiment...
Interesse in een Sales Training?
NOG MEER VERKOPEN?
Onze auteurs
Rene  Knecht

Rene Knecht

Sinds 1999 ben ik continu op zoek gegaan naar betere manieren om mijn eigen diensten te verkopen. .. meer..

Marcel  Hoefman

Marcel Hoefman

Marcel Hoefman traint en adviseert organisaties en individuen die meer rendement uit commerciële .. meer..

Natasja   Hoogenboom

Natasja Hoogenboom

De missie van Natasja Hoogenboom is kristalhelder: bedrijven helpen succesvoller te worden in hun .. meer..

Michel  Hoetmer

Michel Hoetmer

Michel Hoetmer is oprichter van SalesQuest, een trainingsbureau gespecialiseerd in acquisitie- en .. meer..

Harro  Willemsen

Harro Willemsen

Harro Willemsen is commercieel trainer, publicist en partner van 3to1. "Mijn missie is simpel: Ik .. meer..

Richard van Houten

Richard van Houten

Richard van Houten is directeur/ eigenaar en trainer bij Bron & Partners. Hij adviseert bedrijven .. meer..

Toine  Simons

Toine Simons

Toine Simons is Consultative Selling specialist en oprichter van trainingsbureau Beerschot & Simon.. meer..

Jan-Willem  Seip

Jan-Willem Seip

Jan-Willem Seip (1968) is oefenmeester in klantcontact. Zijn motto is “Verkopen is mensenwerk”.. meer..

Victor  Bonke

Victor Bonke

Als bevlogen spreker, trainer en coach helpt Victor salesmensen bij (koude) acquisitie, gebaseerd .. meer..

Jos  Burgers

Jos Burgers

Jos Burgers is veelgevraagd spreker en auteur van bestsellers zoals ‘Klanten zijn eigenlijk net .. meer..