Volg ons op Facebook 2.881
Volg ons op Twitter 6.776
Sluit u aan bij onze LinkedIn groep 5.778
Word lid van onze gratis nieuwsbrief 24.315
Verkooptargets en tijdsinvestering
Verkooptargets en tijdsinvestering

Richard van Houten (20/2) (Verkoopstrategie)

Lees meer..
Winnen op waarde, durft u?
Winnen op waarde, durft u?

Marcel Hoefman (12/1) (Prijs)

Niemand koopt een auto alleen op de prijs. De overige aankoopcriteria zijn bij uitstek het terrein van de verkoper. Doe hier uw voordeel mee.
Lees meer..
Feedback geven: wel of niet 'sandwichen'?
Feedback geven: wel of niet 'sandwichen'?

Michel Hoetmer (3/8) (Feedback)

De sandwichtechniek is een veelgebruikte feedbackmethode, maar het is de vraag of hij wel zo doelmatig is. Ontdek waar het mis gaat en wat u beter kunt doen.
Lees meer..
Nog meer succes in de verkoop!
Nog meer succes in de verkoop!

Peter Stinckens (2/8) (Sales Management)

Lees meer..
Hoeveel tijd besteedt uw binnendienst aan verkopen?
Hoeveel tijd besteedt uw binnendienst aan verkopen?

Herman Meijer (13/7) (Binnendienst)

Schokkend: de gemiddelde binnendienst besteedt slechts 17% aan daadwerkelijke verkoop. Zes tips om van uw bureautijgers weer verkopers te maken.
Lees meer..
Op = op; het werkt ook in B2B verkoop
Op = op; het werkt ook in B2B verkoop

Jos Burgers (4/7) (Verkoopstrategie)

Het schaarstebeginsel lijkt vooral te werken in retail, maar niets is minder waar. Het is een begrip waar u met wat creativiteit veel voordeel uit kan behalen.
Lees meer..
Met dit wapen verslaat u prijsvechters
Met dit wapen verslaat u prijsvechters

Marcel Hoefman (21/6) (Acquisitie)

Ga niet meevechten met prijsvechters, daar wordt u alleen maar slechter van. Advies en 5 praktijktips om echt waardevol te worden voor uw klant.
Lees meer..
Een gouden tip voor sales managers
Een gouden tip voor sales managers

Peter Stinckens (24/5) (Sales Management)

Gouden tips? Meestal fabeltjes, maar deze keer niet! Ontdek deze eenvoudige maar niet gemakkelijke aanpak voor salesmanagers, en laat uw resultaat ongekend groeien.
Lees meer..
Verkoopmythe: provisie bevordert de verkoop
Verkoopmythe: provisie bevordert de verkoop

Michel Hoetmer (11/5) (Sales Management)

Bonussen en provisie kunnen averechts werken. Ontdek waar het mis gaat en wat u eraan kunt doen.
Lees meer..
Geloof of kennis: wat brengt u verder?
Geloof of kennis: wat brengt u verder?

Peter Stinckens (29/3) (Sales Management)

Stevig geloof in eigen kunnen en het aanbod hoort bij de verkoop, maar met blind vertrouwen gaat het mis. Een simpele en tegelijk diepgravende oefening leert u veel over uw verkoopstrategie.
Lees meer..
Aandacht voor new business
Aandacht voor new business

Victor Bonke (3/3) (Sales Management)

Het verkoopteam dat verantwoordelijk is voor nieuwe klanten dient een speciale behandeling te krijgen. Waarom alleen deze aanpak succesvol kan zijn.
Lees meer..
Een fabeltje over uzelf verbeteren
Een fabeltje over uzelf verbeteren

Michel Hoetmer (2/3) (Succesfactoren)

Kent u dit advies: ‘Ontwikkel uw sterke kanten en excelleer’? Laat u niet verleiden. U kunt meer leren van deze kanttekeningen en adviezen.
Lees meer..
Red de vlag van Zutphen
Red de vlag van Zutphen

Richard van Houten (22/2) (Marketing)

Hoe kunt u uw SalesPitch een mooie boost geven? Maak van een mooie lokale actie een mooi verhaal. Volg het voorbeeld van dit schildersbedrijf uit Zutphen.
Lees meer..
Management en verkoop binnen uw organisatie
Management en verkoop binnen uw organisatie

Peter Stinckens (2/2) (Sales Management)

De manager die meer omzet wil, zorgt dat de medewerkers goed getraind worden. En de manager zelf? Wat is er nodig om van een 'leidinggevende' een 'manager' te maken?
Lees meer..
Klantloyaliteit: een must!
Klantloyaliteit: een must!

André Hagelen (27/1) (Accountplan)

Bedrijven doen vaak aanbiedingen die niet reëel zijn. Realiseer in drie stappen een krachtig alternatief voor deze prijsconcurrentie.
Lees meer..
Verhoog de productiviteit van uw hunters
Verhoog de productiviteit van uw hunters

Victor Bonke (10/12) (Sales Management)

Hoe zorgt u als salesmanager ervoor dat uw waardevolle ‘hunters’ optimaal presteren binnen uw organisatie? Wat kunt u doen om hun productiviteit te optimaliseren?
Lees meer..
We houden (te veel) van eenvoud
We houden (te veel) van eenvoud

Peter Stinckens (10/11) (Begeleiden van verkopers)

'Eenvoud is het kenmerk van het ware', zo luidt het spreekwoord. Maar bij iets complex als verkopen kost eenvoud vooral geld. Ga maar na...
Lees meer..
Zo wordt u een goede verkoopcoach
Zo wordt u een goede verkoopcoach

Michel Hoetmer (28/10) (Sales coaching)

Tussen een verkooptraining en verbeteringen in de praktijk ligt een kerntaak voor salesmanagers: verkopers coachen. Maar hoe doet u dat effectief en zonder weerstand op te roepen?
Lees meer..
De kunst van het uitnodigen
De kunst van het uitnodigen

David Bloch (8/9) (Presenteren)

U gaat een presentatie, workshop of andere bijeenkomst houden... uw succes begint bij de uitnodiging.
Lees meer..
Ook als het goed gaat kan het beter
Ook als het goed gaat kan het beter

André Hagelen (26/8) (Sales Management)

Soms zijn processen zo vanzelfsprekend, dat niemand meer ziet dat het beter kan. Die passiviteit staat verkoopsucces in de weg. Hoe houdt u zichzelf en uw verkopers scherp?
Lees meer..
Dat hebben we al eens geprobeerd
Dat hebben we al eens geprobeerd

Peter Stinckens (4/8) (Verkoopstrategie)

U kent het wel, u doet een voorstel en uw klant zegt al voor u uitgesproken bent ‘dat hebben we al eens geprobeerd’. Hoe kunt u hier het beste op reageren?
Lees meer..
Een beroerd antwoord op een verkoopdip
Een beroerd antwoord op een verkoopdip

Michel Hoetmer (15/4) (Sales Management)

Het is een bekend fenomeen. Wanneer verkoopresultaten tegenvallen nemen salesmanagers drastische maatregelen. Is wantrouwen en bureaucratie het antwoord op een verkoopdip?
Lees meer..
Het professionele verkoopplan
Het professionele verkoopplan

Richard van Houten (6/4) (Verkoopplan)

Besteedt u ook zo weinig tijd aan een verkoopplan? Dan is de balans doorgeslagen naar doen. Herstel de balans met dit professionele format.
Lees meer..
Koekhappen voor verkopers
Koekhappen voor verkopers

Michel Hoetmer (1/4) (Salestraining)

De roep om plezier in trainingen levert nogal eens trainingen voor de lol op. Wat was er ook alweer belangrijk voor een effectieve training, en waarom?
Lees meer..
Wat is uw toegevoegde waarde?
Wat is uw toegevoegde waarde?

Jos Burgers (16/3) (Verkoopstrategie)

De gemiddelde klant bestaat niet, toch leveren veel verkopers nog altijd gemiddelde producten voor gemiddelde klanten. Hoe zorgt u dat u bovengemiddeld wordt?
Lees meer..
Hoe houd ik mijn salesteam aan het bellen?
Hoe houd ik mijn salesteam aan het bellen?

Victor Bonke (2/10) (Sales Management)

Koude acquisitie is voor menig verkoper niet bepaald een hobby. Drie tips voor salesmanagers die hun teams willen motiveren om regelmatig te blijven bellen.
Lees meer..
Wat is uw missie?
Wat is uw missie?

Peter Stinckens (2/9) (Sales Management)

Als sales manager moet je goed kunnen motiveren. Vaak staren we ons blind op incentives en bonussen. Maar waar begint motivatie echt? Hoe zorgt u voor werkelijk permanente motivatie van je...
Lees meer..
Sales, de basis voor elke organisatie
Sales, de basis voor elke organisatie

Steyn Elshout (29/8) (Sales Management)

Vaak wordt er over sales érg moeilijk gedaan. Sales is een vak, een expertise, iets wat weinigen maar écht goed kunnen. Het moet in je zitten en je kunt er veel voor leren. Doordat het zo wordt...
Lees meer..
De kracht van salescoaching
De kracht van salescoaching

Ronald van den Berg (15/8) (Sales coaching)

De complexiteit van het verkoopvak vraagt om voortdurende ontwikkeling van verkopers. Salescoaching is een van de meest effectieve manieren om verkopers te ontwikkelen en daarmee direct de kans op...
Lees meer..
Pipeline management: voorspelbaar verkoopsucces
Pipeline management: voorspelbaar verkoopsucces

Ronald van den Berg (18/7) (Sales Management)

Slagingspercentages van verkoopkansen inschatten is lastig en zelden accuraat. Door Pipeline management in te zetten brengt u daar verandering in.
Lees meer..
 Vorige Pagina 1   ...    -2  -1  0  1  2  3  4  5  6  7  Volgende Pagina 
Gratis en vrijblijvend 3 offertes? Klik hier!
5 tips Sales Training selecteren
7 tips Personal Branding voor Sales Trainers
Account Management
Acquisitie
Klantgerichtheid
Leadgeneratie
Onderhandelen
Overige
Presenteren
Sales Management
Telefonische vaardigheden
Verkoopgesprek
Verkoopvaardigheden
Onze auteurs
Victor  Bonke

Victor Bonke

Als bevlogen spreker, trainer en coach helpt Victor salesmensen bij (koude) acquisitie, gebaseerd .. meer..

Jos  Burgers

Jos Burgers

Jos Burgers is veelgevraagd spreker en auteur van bestsellers zoals ‘Klanten zijn eigenlijk net .. meer..

Harro  Willemsen

Harro Willemsen

Harro Willemsen is commercieel trainer, publicist en partner van 3to1. "Mijn missie is simpel: Ik .. meer..

Rene  Knecht

Rene Knecht

Sinds 1999 ben ik continu op zoek gegaan naar betere manieren om mijn eigen diensten te verkopen. .. meer..

Jan-Willem  Seip

Jan-Willem Seip

Jan-Willem Seip (1968) is oefenmeester in klantcontact. Zijn motto is “Verkopen is mensenwerk”.. meer..

Walter  Spruyt

Walter Spruyt

Walter Spruyt is 1 van de 2 drijvende krachten acher Salesguide.be. Al 15 jaar vergezelt en coacht.. meer..

Marcel  Hoefman

Marcel Hoefman

Marcel Hoefman is als trainer en ondernemer actief bij Kenneth Smit. Hij helpt ambitieuze salespro.. meer..

Richard van Houten

Richard van Houten

Richard van Houten is directeur/ eigenaar en trainer bij Bron & Partners. Hij adviseert bedrijven .. meer..

David  Bloch

David Bloch

In zijn internationale praktijk is David een veelgevraagd presentator, trainer, consultant, coach .. meer..

Toine  Simons

Toine Simons

Toine Simons is Consultative Selling specialist en oprichter van trainingsbureau Beerschot & Simon.. meer..

   Rob Snoeijen

Rob Snoeijen

Sales-Inspirator Rob Snoeijen is gecertificeerd salestrainer, coach, spreker, oprichter van SalesT.. meer..

NOG MEER VERKOPEN?