6 Tips voor succesvolle telefoon- en videogesprekken

Jan-Willem Seip

De verwachting is dat we de aankomende tijd meer via video en/of telefoon zullen blijven communiceren. Lees hier hoe u dat nog succesvoller kunt doen.

Lees alle 6 tips

Beïnvloed uw eerste indruk

Jan-Willem Seip

We hebben allemaal in een seconde onze mening klaar over iemand anders. En die eerste indruk kan maar twee kanten op, positief of negatief. Er is geen middenweg. Hoe gaat u daar succesvol mee om?

Lees alle 5 tips

De beste afsluittechnieken

Richard van Houten

Een van de belangrijkste technieken uit de verkoop. Hoeveel afsluittechnieken kent u?

Lees alle 9 tips

De onweerstaanbare offerte

Natasja Hoogenboom

Zorg dat uw offerte de aandacht krijgt die hij verdient

Lees alle 7 tips

Deze openingszinnen scoren

Victor Bonke

Zes openingszinnen die u paraat moet hebben voordat u gaat bellen.

Lees alle 6 tips

Doelen stellen voor verkopers

Jan-Willem Seip

Tips om doelen te stellen en te halen

Lees alle 5 tips

Doodzonden in een verkoopgesprek

Michel Hoetmer

Voorkom dat uw verkoopgesprek op de klippen loopt.

Lees alle 7 tips

Een kort maar compleet overzicht van koude acquisitie

Victor Bonke

Acquisitie is een essentieel, maar vaak lastig onderdeel van verkopen. Hier een overzicht van alle belangrijke facetten.

Lees alle 13 tips

Effectief met klachten omgaan

Jan-Willem Seip

Bij iedere vorm van klachtenbehandeling dient de behandelaar in de schoenen van de klager te gaan staan: 'Hoe zou ik zelf als klant met mijn klacht behandeld willen worden?'

Lees alle 6 tips

Effectief optreden op vakbeurzen

Harro Willemsen

10 gouden tips om van deelname aan een vakbeurs een groot succes te maken

Lees alle 10 tips

Effectieve aanspreekvormen voor de salesmanager

Jan-Willem Seip

Verkopers kunnen heel goed zijn in hun vak, maar ook lastige medewerkers die een spel spelen met eigen regels. De truc is dat spel niet mee te spelen maar andere wegen te bewandelen. Goed/Fout tips voor een proactieve aanpak.

Lees alle 7 tips

Geef lichaamstaal de aandacht die het verdient

Richard van Houten

Lees alle 5 tips

Haal het beste uit uw salestraining

David Bloch

Optimaliseer het effect van de trainingen die u volgt

Lees alle 10 tips

Het verschil tussen verkopen en netwerken

Jan Vermeiren

Netwerken gaat over de relatie en verkopen gaat.... over de verkoop.

Lees alle 10 tips

Hoe verandert u klachten in kansen?

Redactie Verkopersonline.nl

Een klacht is een kans. Elke verkoper weet dat, maar weinigen brengen dit ook in de praktijk. Een nieuwe kans om te leren hoe van klachten kansen te maken.

Lees alle 5 tips

Ja, klanttevredenheid levert geld op

Redactie Verkopersonline.nl

Verkopers hebben hun vizier op nieuwe klanten. Klant behouden kost echter minder dan nieuwe klanten binnenhalen. Waarom ook alweer?

Lees alle 5 tips

Klanten behouden ondanks internet

Jan-Willem Seip

Vaak onterecht vindt de winkelier dat de lage prijs op ‘internet’ de reden is voor de afnemende verkoop in zijn winkel. Trap niet in deze valkuil en pak het anders aan.

Lees alle 6 tips

Meer succes met de KVVB-matrix

Jan-Willem Seip

Uw klanten zijn vooral geïnteresseerd in de voordelen, maar menig verkoper praat nog in producteigenschappen. Breng hier verandering in door de aloude KVVB-matrix opnieuw en met een frisse blik in te zetten.

Lees alle 5 tips

Meer verkopen? Enkele verrassende tips.

Michel Hoetmer

Elke verkoper kent deze tips, maar weinig brengen ze in de praktijk. Welke zijn dat?

Lees alle 9 tips

Netwerken is een kunst

David Bloch

Denk hier aan als u gaat netwerken.

Lees alle 6 tips

Omgaan met lastige klanten

Richard van Houten

Lastige klanten horen bij uw vak. Richt uw aandacht vooral op wat u kunt beïnvloeden, daarmee verkleint u negatieve gevolgen van zaken waarop u toch geen invloed heeft.

Lees alle 5 tips

Omgaan met lastige verkopers

Jan-Willem Seip

De verkoper is op zijn best als hij zichzelf is, maar al dat zichzelf zijn kan hem tot een lastige werknemer maken. Tips voor de salesmanager.

Lees alle 10 tips

Ontwikkel uzelf en verkoop meer

Richard van Houten

Voor optimaal succes is een persoonlijk ontwikkelingsplan essentieel, zeker in de verkoop.

Lees alle 10 tips

Onverwachte succesfactoren

Richard van Houten

Succes komt soms uit een onverwachte hoek: hoe voedsel en gedrag uw prestaties kunnen verbeteren.

Lees alle 6 tips

Overtuigen en beïnvloeden

Rene Knecht

Verkopen werkt het beste wanneer klanten zichzelf overtuigen.

Lees alle 10 tips

Overtuigende verkoopgesprekken voeren

Lees alle 6 tips

Presenteer met overtuiging

David Bloch

Essentiële punten voor elke presentatie. Zorg dat uw boodschap goed overkomt.

Lees alle 9 tips

Vastgelopen verkoopgesprek reanimeren

Michel Hoetmer

U heeft een aantal oplossingen om uw verkoopgesprek te laten slagen als het dreigt vast te lopen.

Lees alle 5 tips

Verbeter uw taalgebruik

David Bloch

Vermijdt deze nietszeggende en storende uitdrukkingen.

Lees alle 9 tips

Verkoopvaardigheden inzetten op de winkelvloer

Jan-Willem Seip

Winkelmedewerkers kunnen een winkel maken of breken. Uw mensen hebben een enorme impact, ook op de conversie. Wilt u die omhoog of hoog houden? Pas dan deze tips toe.

Lees alle 6 tips

Wat is belangrijk bij leads opvolgen?

Michel Hoetmer

Het wordt te vaak vergeten, leads opvolgen. Maak een plan en vergeet nooit meer een prospect.

Lees alle 5 tips

Wat is de essentie van onderhandelen?

Jan-Willem Seip

Onderhandelen is een belangrijk onderdeel van verkopen. Fris uzelf op met deze 6 tips over onderhandelen.

Lees alle 6 tips

Wat zijn Johan Cruijff's verkoopwetten?

Richard van Houten

U kunt uw eerste indruk op vele manier positief beïnvloeden. Zorg dat u ze allemaal benut!

Lees alle 8 tips

Zo wint u een aanbesteding

Natasja Hoogenboom

In 7 stappen naar de winnende inschrijving op een aanbesteding.

Lees alle 7 tips

Zorg voor een goede eerste indruk

Hans Oelen

U kunt uw eerste indruk op vele manier positief beïnvloeden. Zorg dat u ze allemaal benut!

Lees alle 7 tips
Persoonlijke Sales Ontwikkeling


Abonneer
Onze auteurs
Jan-Willem  Seip

Jan-Willem Seip

Jan-Willem Seip (1968) is oefenmeester in klantcontact. Zijn motto is “Verkopen is mensenwerk”.. meer..

Rene  Knecht

Rene Knecht

Sinds 1999 ben ik continu op zoek gegaan naar betere manieren om mijn eigen diensten te verkopen. .. meer..

Natasja   Hoogenboom

Natasja Hoogenboom

De missie van Natasja Hoogenboom is kristalhelder: bedrijven helpen succesvoller te worden in hun .. meer..

Michel  Hoetmer

Michel Hoetmer

Michel Hoetmer helpt met zijn verkooptrainingen en publicaties bedrijven meer winstgevende omzet t.. meer..

Harro  Willemsen

Harro Willemsen

Harro Willemsen is commercieel trainer, publicist en partner van 3to1. "Mijn missie is simpel: Ik .. meer..

Richard van Houten

Richard van Houten

Richard van Houten was 15 jaar eigenaar/MD van Bron & Partners Sales- en Communicatieopleidingen.
Nu geeft hij met zijn bedrijf Blue Tree Consultancy BV advies op gebied van organisatiestrategie, .. meer..

Marianne van de Water

Marianne van de Water

Expert koude acquisitie | Trainen, schrijven en vertellen over succesvol bellen | Iedereen met een.. meer..

Toine  Simons

Toine Simons

Toine Simons is Consultative Selling specialist en oprichter van trainingsbureau Beerschot & Simon.. meer..

Jorg  Hartog

Jorg Hartog

Hoe bouw je een new business machine waarmee je iedere maand een constante flow van afspraken en n.. meer..

Jos  Burgers

Jos Burgers

Jos Burgers is veelgevraagd spreker en auteur van bestsellers zoals ‘Klanten zijn eigenlijk net .. meer..

André  Hagelen

André Hagelen

André Hagelen is ondernemer en heeft meerdere bedrijven opgericht in marketing en sales. Zijn spe.. meer..