|
|
Beïnvloed uw eerste indruk
Jan-Willem Seip
We hebben allemaal in een seconde onze mening klaar over iemand anders. En die eerste indruk kan maar twee kanten op, positief of negatief. Er is geen middenweg. Hoe gaat u daar succesvol mee om?
Lees alle 5 tips
|
|
Effectief met klachten omgaan
Jan-Willem Seip
Bij iedere vorm van klachtenbehandeling dient de behandelaar in de schoenen van de klager te gaan staan: 'Hoe zou ik zelf als klant met mijn klacht behandeld willen worden?'
Lees alle 6 tips
|
|
Meer succes met de KVVB-matrix
Jan-Willem Seip
Uw klanten zijn vooral geïnteresseerd in de voordelen, maar menig verkoper praat nog in producteigenschappen. Breng hier verandering in door de aloude KVVB-matrix opnieuw en met een frisse blik in te zetten.
Lees alle 5 tips
|
|
Omgaan met lastige klanten
Richard van Houten
Lastige klanten horen bij uw vak. Richt uw aandacht vooral op wat u kunt beïnvloeden, daarmee verkleint u negatieve gevolgen van zaken waarop u toch geen invloed heeft.
Lees alle 5 tips
|
|
|
|
|