Zoeken op "Verkooptactiek"

Zoek op trefwoord:
 
A t/m I  -  J t/m L  -  M t/m S  -  T t/m Z

 
Meest gezochte trefwoorden
Zoek op auteur:
 
Auteurslijst
Uw zoekwoord:


21 zoekresultaten voor "Verkooptactiek"
Euforisch verkopen is meer verkopen (8,8)
Jan-Willem Seip
Bij de sales funnel methode wordt een scoringspercentage van 4% als normaal gezien. Dat moet beter! Volg deze twee tips en verhoog uw conversie! Aanzienlijk! Hoe zat het ook alweer met die sales funnel? Aan het begint van de trechter, sales funnel, haalt u uit de volle ...
5 Tactieken waardoor u meer uit onderhandelingen haalt (7,0)
Michel Hoetmer
Uw rug recht houden tijdens onderhandelingen maakt het verschil tussen een ‘zo-zo-deal’ en een winstgevende verkoopactie. Ontdek nog 5 tips voor een goede deal. Uw rug recht houden tijdens onderhandelingen maakt het verschil tussen een ‘zo-zo-deal’ en een winstgevende ...
Hoe verkoopt u uw meerwaarde? (7,0)
Jan-Willem Seip
In verkoop is meerwaarde een zwaar wegende factor: uw meerwaarde, die van uw product, die van uw advies in het verkoopproces. Leer afstemmen op de optimale inzet van uw meerwaarde met deze tips. In verkoop is meerwaarde een zwaar wegende factor: uw meerwaarde, die van uw ...
Verkoopsucces? Maak 3 keuzes  (8,7)
André Hagelen
Er zijn drie zaken waar u zich voor de volle 100% aan moet binden, maar dan gaat de deur naar verkoopsucces ook gegarandeerd voor u open. Als er één boek over sales is, dat ik u kan aanraden, dan is het" The ultimate salesmachine" van Chet Holmes. Hierin staan drie keuzes die ...
Wanneer is een cadeau een cadeau? (7,9)
Jos Burgers
Wat u zaait gaat u oogsten, dus op zijn tijd wat weggeven is geen slechte zet. Maar denk er goed over na, want cadeaus kunnen ook tegen u werken. Tips en voorbeelden voor meer invloed door te geven. Een cadeau is pas een cadeau als een ander dat als zodanig ervaart. Niet omdat ...
Prijsbezwaren tackelen (7,5)
Jos Burgers
Cruijff over tackelen: "Ben je niet op tijd, dan ben je óf te vroeg, óf te laat.’ Dat geldt zeker voor prijsbezwaren. Leer van de meester. Het inzetten van een goede sliding in een voetbalwedstrijd, waarbij je dus de bal speelt en niet de man, is vooral een kwestie van een ...
Vijf buitengewone onderhandelingstips (6,8)
Jan-Willem Seip
Zit u wel eens met inkopers aan tafel? Of met beslissingsnemers die u alle hoeken van de kamer laten zien als het aankomt op gemene trucs om uw orderbedrag omlaag te praten? Ontdek hoe u zich daar het beste tegen kunt wapenen. Zit u wel eens met inkopers aan tafel? Of met ...
Manipulatie: goed en fout (6,8)
Richard van Houten
Er is een dunne lijn tussen beïnvloeden en manipuleren. Manipuleren wordt vaak als slecht gezien, maar datt is maar hoe u het bekijkt. Wat is manipuleren eigenlijk precies? En hoe is het goed te gebruiken? Ontdek uw opties. Manipulatie is een begrip uit de psychologie, en ...
Hoe om te gaan met vooroordelen over uw product (7,8)
Walter Spruyt
U bent nog niet binnen of de klant heeft al bezwaren tegen uw product. Er is een simpele oplossing! Soms krijgt u al aan het begin van een gesprek met bezwaren te maken, maar die zijn lang niet altijd wat ze lijken. Standaard bezwaren uit de praktijk De consument tegen de ...
Dit is een goed voorbeeld van Sales Framing (7,0)
Richard van Houten
Wat is duidelijker: 'prijsopgaaf' of 'investeringsvoorstel'? Ontdek waarom en gebruik het in uw voordeel. Wat is duidelijker: 'prijsopgaaf' of 'investeringsvoorstel'? Ontdek waarom en gebruik het in uw voordeel. Verkopers zijn hard bezig om de verkooptargets te halen, ...
Omgaan met onderhandelingstrucs  (8,0)
Piet Aarts
Hoe gaan we om met vervelende onderhandelingstrucs? We willen de relatie niet verstoren, maar willen ook niet met ons laten sollen. Enkele praktijktips. Hoe gaan we om met vervelende onderhandelingstrucs? We willen de relatie niet verstoren, maar willen ook niet met ons laten ...
Uw tijd gaat nú in! (6,9)
Tips & Advies Verkoop
U bent in onderhandeling en de klant vraagt of u binnen 24 uur wilt reageren. Hoe gaat u om met tijdslimieten? U bent in onderhandeling en de klant vraagt of u binnen 24 uur wilt reageren. Hoe gaat u om met tijdslimieten? Een verkooptactiek. Stel, iemand vraagt € ...
Verkoopgeheim nr. 1: Transfer trust (7,7)
Richard van Houten
Het belangrijkste in het verkoopvak is een vertrouwensband creëren. Hoe u dat doet maakt het verschil: wordt u een allemansvriend, of een topverkoper? Het belangrijkste in het verkoopvak is een vertrouwensband creëren. Hoe u dat doet maakt het verschil: wordt u een ...
Uw kortingen liggen op straat (6,4)
Tips & Advies Verkoop
Stel, de hogere korting van de ene klant wordt bekend bij een andere klant. Wat doet u: keihard ontkennen of dezelfde korting geven? Stel, de hogere korting van de ene klant wordt bekend bij een andere klant. Wat doet u: keihard ontkennen of dezelfde korting geven? Een kleine ...
Dan moet u naar een ander (5,0)
Tips & Advies Verkoop
De klant wil onderhandelen. En natuurlijk wil hij als iedere klant het onderste uit de kan. Laat u zich verleiden tot een prijsdiscussie of is er een slimme truc? Een slimme truc Volgens prijsstrateeg Reed Kolden is er een truc die uitstekend werkt bij klanten die het ...
Doe steeds iets meer dan anderen (7,5)
Peter Stinckens
Het is moeilijk om nieuwe klanten te winnen. De oplossing? Doe telkens een stapje meer dan anderen. Door telkens een stapje verder te gaan dan anderen, kunt u een prospect snel en efficiënt overtuigen van de meerwaarde om met u een samenwerking aan te gaan.   ...
Verkopen in Noord Holland is lastiger dan u denkt… (9,5)
Richard van Houten
Iedere regio heeft zijn eigenaardigheden. Dat geldt ook voor de mensen die er wonen en werken. Aan de hand van het voorbeeld Noord-Holland wordt dit thema uitgewerkt. Bent ú zich bewust van de provinciekenmerken? Stel, een regionaal bedrijf zou uw product/ dienst goed kunnen ...
Echte koopjes bestaan niet (7,4)
Jan-Willem Seip
Koopt u wel eens via eBay? Maakt u zich geen illusies: u hebt vast te veel betaald. Dat komt omdat het veilingwezen speculeert op de bijzondere emoties die het bieden oproept. Vooral hebberigheid. Ik doe het zelf ook regelmatig: iets kopen en verkopen via de veilingsite  ...
De zeilboot aan de muur (7,8)
Harro Willemsen
U heeft een eerste afspraak met een potentiële klant. Bij binnenkomst ziet u dat er een grote foto van een indrukwekkende zeilboot aan de muur van het kantoor hangt. Een uitgelezen kans voor een ijsbrekende vraag. Na even gewacht te hebben in de hal van het bedrijf, wordt u ...
Het verkopen van boodschappen (5,0)
Richte Lommert
Er zijn weinig dingen die een mens gelukkiger maken dan het gelijk krijgen. Het zinnetje "je hebt gelijk" of "je had gelijk" klinkt menigeen prettiger in zijn oren dan drie CD's met de welluidende muziek van André Rieu. Op deze regel ben ik natuurlijk geen uitzondering en ...
Het nieuwe sales- en accountplan 
Redactie Verkopersonline.nl
Dit boek leidt de sales- of key-accountmanager door het proces van het maken van een verkoop- of key-accountplan dat aansluit bij de eisen en mogelijkheden van het tweede decennium van deze eeuw. Het is daarvoor geen blauwdruk maar een op de praktijk gebaseerde handleiding voor ...
Persoonlijke Sales Ontwikkeling


Abonneer
Onze auteurs
Rene  Knecht

Rene Knecht

Sinds 1999 ben ik continu op zoek gegaan naar betere manieren om mijn eigen diensten te verkopen. .. meer..

Marcel  Hoefman

Marcel Hoefman

Marcel Hoefman traint en adviseert organisaties en individuen die meer rendement uit commerciële .. meer..

Natasja   Hoogenboom

Natasja Hoogenboom

De missie van Natasja Hoogenboom is kristalhelder: bedrijven helpen succesvoller te worden in hun .. meer..

Michel  Hoetmer

Michel Hoetmer

Michel Hoetmer helpt met zijn verkooptrainingen en publicaties bedrijven meer winstgevende omzet t.. meer..

Harro  Willemsen

Harro Willemsen

Harro Willemsen is commercieel trainer, publicist en partner van 3to1. "Mijn missie is simpel: Ik .. meer..

Richard van Houten

Richard van Houten

Richard van Houten is directeur/ eigenaar en trainer bij Bron & Partners. Hij adviseert bedrijven .. meer..

Toine  Simons

Toine Simons

Toine Simons is Consultative Selling specialist en oprichter van trainingsbureau Beerschot & Simon.. meer..

Jan-Willem  Seip

Jan-Willem Seip

Jan-Willem Seip (1968) is oefenmeester in klantcontact. Zijn motto is “Verkopen is mensenwerk”.. meer..

Victor  Bonke

Victor Bonke

Als bevlogen spreker, trainer en coach helpt Victor salesmensen bij (koude) acquisitie, gebaseerd .. meer..

Jos  Burgers

Jos Burgers

Jos Burgers is veelgevraagd spreker en auteur van bestsellers zoals ‘Klanten zijn eigenlijk net .. meer..

André  Hagelen

André Hagelen

André Hagelen is ondernemer en heeft meerdere bedrijven opgericht in marketing en sales. Zijn spe.. meer..