Zoeken op "Topverkopers"

Zoek op trefwoord:
 
A t/m I  -  J t/m L  -  M t/m S  -  T t/m Z

 
Meest gezochte trefwoorden
Zoek op auteur:
 
Auteurslijst
Uw zoekwoord:


42 zoekresultaten voor "Topverkopers"
Succesfactoren van topverkopers (8,5)
Michel Hoetmer
Weet u wat er voor nodig is om de top van het verkoopvak te bereiken? Deze negen factoren helpen u op weg. Weet u wat er voor nodig is om de top van het verkoopvak te bereiken? Deze negen factoren helpen u op weg. Heeft u zich wel eens afgevraagd wat mensen succesvol maakt in ...
Intuïtie: kenmerk van leiders en topverkopers (8,8)
David Bloch
Is het u weleens opgevallen dat topverkopers bepaalde eigenschappen voor succes hebben? Het loont om dat succes na te streven. Is het u weleens opgevallen dat topverkopers bepaalde eigenschappen voor succes hebben? Het loont om dat succes na te streven. Inzicht in ...
Hoe word je een topverkoper? (9,1)
Harro Willemsen
Iedere ambitieuze salesprofessional kan goed worden in zijn vak. De echte uitdaging begint dan pas echt: hoe word je van een goede salesprofessional een geweldige? Iedere ambitieuze salesprofessional kan goed worden in zijn vak. De echte uitdaging begint dan pas echt: hoe ...
Effectief carrière maken in sales (8,7)
Vladan Soldat
De carrières van succesvolle sales professionals laten bepaalde trends zien. Bent u toe aan een volgende stap? Doe dan uw voordeel met deze tips. Verkoop is nog steeds een erg populair beroep in Nederland. Volgens de database van LinkedIn, zijn er meer dan 328.000 mensen onder ...
Creëer ‘Positive brain juice’ bij de klant (8,4)
Richard van Houten
Dit artikel laat zien welke intentie u moet hebben en welke zinnen u moet uitspreken om te behoren tot de topverkopers in uw organisatie. Dr. Joseph Riggio is een neuro-cognitieve wetenschapper, die heeft onderzocht welke intentie, houding en conversatie van topverkopers ...
Hoe denkt een winnaar? (8,5)
Jan-Willem Seip
Winnaars hebben een fundamenteel andere mindset dan verliezers. In dit artikel nemen we een kijkje in het hoofd van een verkoper die veel scoort. Wat kunt u van deze verkoper (m/v) leren? Winnaars hebben een fundamenteel andere mindset dan verliezers. In dit artikel nemen we ...
Top Verkoper = Top Chef!  (8,7)
Richard van Houten
TopVerkopers zijn als Topkoks. Iedereen heeft de beschikking over dezelfde ingrediënten, maar slechts een enkel restaurant verdient een Michelin-ster, laat staan 3 sterren…. TopVerkopers zijn als Topkoks. Iedereen heeft de beschikking over dezelfde ingrediënten, maar ...
In sales geldt alleen goud... (8,9)
Marcel Hoefman
Bij de Olympische Spelen komen na het goud nog het zilver en brons. In sales staat u zonder goud met lege handen. Gebruik deze vier bouwstenen van topsport voor uw eigen succes. Bij de Olympische Spelen komen na het goud nog het zilver en brons. In sales staat u zonder goud ...
Wat verkopers kunnen leren van Louis van Gaal (8,2)
Marcel Hoefman
Topsport en topverkoop �" Louis van Gaal heeft vaak  duidelijk laten zien waar deze disciplines op elkaar lijken. Deze drie mantra's brachten hem succes. Om maar meteen met de deur in huis te vallen: ik ben geen fan van Louis van Gaal. Zijn autoritaire gedrag vind ik ronduit ...
Duivelse details bij verkopen (8,3)
Richard van Houten
Weet u hoe groot het verschil is tussen de beste verkoper en een gemiddelde verkoper? Klein! Het zit in de details. Weet u hoe groot het verschil is tussen de beste verkoper en een gemiddelde verkoper? Klein! Het zit in de details. "Het verschil tussen een renpaard dat ...
Train uw wilskracht (5,3)
André Hagelen
Aan sales hangen veel bijzaken waar we liever onze kostbare energie niet aan "verspillen". Maar wat nu als juist die zaken de spil van ons succes vormen? Aan sales hangen veel bijzaken waar we liever onze kostbare energie niet aan "verspillen". Maar wat nu als juist die zaken ...
Succesvolle Crucial Conversations  (8,3)
Richard van Houten
Een Big Deal binnenhalen wil iedereen wel, maar wat zijn de succesfactoren bij het binnenhalen van de biggest deal ever? Een Big Deal binnenhalen wil iedereen wel, maar wat zijn de succesfactoren bij het binnenhalen van de biggest deal ever ? De grote deals met organisaties ...
De eigenschappen van uw product doen er NIET toe. Maar wat dan wel? (7,0)
Peter Stinckens
Wanneer u aan honderd verkopers vraagt wat hun organisatie te bieden heeft, zal 99% over hun hun producten beginnen. Een zal u vertellen over de waarde die ze hun klanten bieden. U mag raden wie het meeste succes heeft. Wanneer u de vraag stelt aan honderd verkopers of managers ...
Hoe word ik de beste verkoper? (6,7)
Harro Willemsen
Wilt u nog beter worden in het commerciële vak? Deze 5 tips leggen de basis voor snelle groei. Wilt u nog beter worden in het commerciële vak? Deze vijf tips leggen de basis voor snelle groei. Daar zit u dan. Enkele jaren commerciële ervaring, enthousiast over uw ...
De enorme voordelen van negatief denken (6,4)
Michel Hoetmer
"Wil je meer verkopen, dan moet je positief denken, dan komt alles goed!” Deze vaak gehoorde stelling is vanwege meerdere redenen een krankzinnig advies. Open een boek over 'persoonlijke ontwikkeling' of 'persoonlijk succes' en de kans is groot dat de een of andere goeroe ...
Soms kom je interessante verkopers tegen (6,5)
Roeland Schweitzer
Een waargebeurt verhaal over een echte verkoper.
Hij verkocht trainingen. Zo noemde hij het niet,hij noemde het professional skills. 'Je kunt wel een studie doen, maar als je geen skills hebt, dan kun je er niets mee.' De jongen verkocht trainingen aan medestudenten. Zo ...
Verkopers zijn net mensen (6,9)
Roeland Schweitzer
Hans is een jonge topverkoper met een uitstekende vaste baan bij een groot bedrijf. Hij heeft zijn eigen rayon naar eigen inzicht ontwikkeld. Hij haalt zijn targets voor 110%. Hij heeft een dijk van een salaris voor zijn leeftijd, uitstekende auto, riante arbeidsvoorwaarden.  ...
Summer Sales (7,8)
Roeland Schweitzer
De laatste maanden werk ik veel samen met een rasverkoper. Zo eentje die drie containers met goederen per dag verkoopt, waar de anderen al heel blij zijn met één. Hoe doet ie dat? De man is klein, stevig gebouwd en niet moeders mooiste, maar hij is oh zo charmant. Binnen een ...
Bent u een topverkoper? (5,8)
Michel Hoetmer
Heeft u zich wel eens afgevraagd waarom een klant zijn producten of diensten bij een bepaalde zaak of verkoper afneemt? In veel gevallen is het niet het product of de dienst. Producten en diensten zijn zelden uniek en ze zijn meestal bij talloze andere leveranciers verkrijgbaar. ...
De beste Verkoper van de wereld (7,3)
Richte Lommert
Bij een Franse kapper werd mijn aandacht gevangen door een kop in een blad “Le meillieur vendeur de monde!” (de beste verkoper van de wereld). In het kort kwam het verhaal hierop neer... Al vele jaren roep ik bij aller mogelijke gelegenheden, dat het vak VERKOPEN het ...
Gezocht: Een goede verkoper (7,5)
Richte Lommert
Het beroep van VERKOPER is één van de allerbelangrijkste in het economisch proces. Een bedrijf kan nog zulke goede producten bedenken en maken, als deze niet worden verkocht dan gaat vroeg of laat de deur aan de buitenkant op slot. Het imago van het vak was daarmee omgekeerd ...
Doelen stellen: topverkopers leren van topsporters (8,9)
Marcel Hoefman
Iedereen weet dat doelen stellen goed is voor verkoopsucces, maar weinig verkopers hebben effectieve doelen. Topsporters kunnen niet zonder, volg hun goede voorbeeld. Sales heeft veel interessante én leerzame overeenkomsten met topsport. Neem nu het werven van nieuwe klanten: ...
Topverkopers; vaak zuinige praters (8,1)
Redactie Verkopersonline.nl
Zijn topverkopers goede praters? Allerminst. In werkelijkheid geldt het omgekeerde. Zijn topverkopers goede praters? Allerminst. In werkelijkheid geldt het omgekeerde. Introvert en extrovert De meeste topverkopers zijn – in tegenstelling tot wat u zou verwachten – geen ...
Topverkopers zijn topversierders (7,0)
Vladan Soldat
Succes in de verkoop valt terug te brengen tot het heilige eerste moment van elke ontmoeting: klikt het wel, of klikt het niet. Dat geldt ook voor het eerste moment tussen jongen en meisje. Versieren en verkopen hebben alles met elkaar gemeen. Succes in de verkoop valt terug ...
Strategische voorbereiding op het klantengesprek (6,6)
Redactie Verkopersonline.nl
Voor de afspraak een doordachte gespreksstrategie op papier zetten. Weet u wie dat altijd doen? Topverkopers. En zo pakken zij dat aan. Voor de afspraak een doordachte gespreksstrategie op papier zetten. Weet u wie dat altijd doen? Topverkopers. En zo pakken zij dat aan. ...
De klant heeft zijn geloof verloren (8,8)
Rene Knecht
U weet zeker dat u de klant kunt helpen met het oplossen van een probleem. Alleen, de klant werkt niet mee. Hoe kunt u een klant helpen die niet geholpen wil worden? Tien, vijftien jaar geleden maakte ik deze trainersfout, die ook een verkopersfout is: vanuit mijn logica ...
Het geheim van Account Based Marketing (9,3)
Rene Knecht
ABM - hype of de nieuwe marketingtechniek? Zeker voor grote accounts een duurzame manier van prospects binnenhalen. Ontdek hier de ins en outs. ABM - hype of de nieuwe marketingtechniek? Zeker voor grote accounts een duurzame manier van prospects binnenhalen. Ontdek hier de ...
Het geheim van de succesvolle verkoper (7,0)
André Hagelen
De wintermaanden vormen de belangrijkste periode voor Sales. Maar hoe komt u die maanden zo succesvol mogelijk door? De belangrijkste maanden voor Sales, namelijk november t/m februari, komen eraan. In deze periode worden bij de meeste bedrijven de budgetten op gemaakt. ...
Dien uzelf pijnprikkels toe (8,0)
Richard van Houten
Bij verkopen is zelfsturing en zelfmotivatie van groot belang. Bij het 'eigen doelen halen' is men veel meer gemotiveerd dan bij opgelegde doelen. Hoe gebruikt u dit in uw voordeel? Zelfdiscipline en persoonlijk leiderschap zijn onderscheidende eigenschappen bij het kunnen ...
Hoe nuttig zijn targets? (8,1)
Michel Hoetmer
De populaire literatuur staat er vol mee: richt u op uw targets. Maar helpt dit nu echt? Een nuchter en praktisch antwoord. De populaire literatuur staat er vol mee: richt u op uw targets. Maar helpt dit nu echt? Een nuchter en praktisch antwoord. Ik had al een tijdje mijn ...
Wat is uw missie? (7,7)
Peter Stinckens
Als sales manager moet je goed kunnen motiveren. Vaak staren we ons blind op incentives en bonussen. Maar waar begint motivatie echt? Hoe zorgt u voor werkelijk permanente motivatie van je medewerkers? Als sales manager moet u goed kunnen motiveren. Vaak staren we ons blind op ...
Hoe verkoopt u volgens de SPIN-methode? (7,4)
Michel Hoetmer
Het heeft lang geduurd voordat men het verkoopproces op een wetenschappelijke manier ging onderzoeken. Dat is dankzij Neil Rackham en zijn SPIN-methode veranderd. Het heeft lang geduurd voordat men het verkoopgesprek proces op een wetenschappelijke manier ging onderzoeken. Tot ...
Slapend rijk worden  (7,8)
Richard van Houten
Bent u een mier of een spin? Wat is het verschil tussen een hard werkende verkoper en een succesvolle verkoper? Bent u een mier of een spin? Wat is het verschil tussen een hard werkende verkoper en een succesvolle verkoper? Dat heeft niet zozeer te maken met veel  ...
Breng uw enthousiasme over op de klant (7,4)
Redactie Verkopersonline.nl
Succesvol verkopen bestaat voor 70 procent uit enthousiasme, wordt wel eens gezegd. Is dat juist? Succesvol verkopen bestaat voor 70 procent uit enthousiasme, wordt wel eens gezegd. Is dat juist? De eerste vraag die zich opdringt is: natuurlijk, enthousiasme is belangrijk, ...
Het eerste verkoopgesprek (7,8)
Harrie van Heck
Hoe komt het toch dat er zo heel veel meer eerste verkoopgesprekken plaatsvinden dan tweede? Wat is het effect als we meer eerste gesprekken kunnen converteren naar vervolgafspraken? Hoe komt het toch dat er zo heel veel meer eerste verkoopgesprekken plaatsvinden dan ...
Heeft u uw verkooptargets goed voor elkaar? (4,9)
Tips & Advies Verkoop
Als uw verkopers optimaal verkopen en voldoende beloond worden voor hun (extra) inspanningen, dan heeft u uw bonus- of bonussysteem goed voor elkaar. Volgens adviseur Henk Hemstra kunt u de door u gestelde verkooptargets aan de hand van de behaalde resultaten beoordelen.  ...
Training, uw eigen verantwoordelijkheid (7,7)
Ton Tognolli
Tip van de auteur: investeer in analyse van uw verkoopproces! U hoeft maar minimaal beter te zijn dan uw concurrent, dat is voldoende voor de order. Ondanks dat verkopers vaak een sterk verlangen naar opdrachten en zelfvertrouwen hebben ontwikkeld, zijn ze er daarmee nog ...
Heeft uw provisiesysteem gewerkt? (9,0)
Henk Hemstra
Functioneert uw provisiesysteem wel naar behoren? Hieronder leest u wat er mis kan gaan en wat u daaraan kunt doen. Niemand bereikte zijn target Als dit gebeurt waren uw targets geen reële afspiegeling van de situatie en marktomstandigheden en alleen gebaseerd op uw ...
Checklist Provisie (6,0)
Vladan Soldat
Provisie is de belangrijkste motivator voor verkopers en verkooporganisaties. Wanneer u een nieuwe baan zoekt is het aan te raden om goed te informeren naar het beloningssysteem van het bedrijf. Hun provisiesysteem moet goed in elkaar zitten en dat doen waar ze voor bedoeld ...
Verkopen is geen Flirten 
Richte Lommert
Afgelopen week werd mijn aandacht gevangen door een artikel in mijn krant onder de provocerende titel: "NIEUWE CURSUS "FUNCTIONEEL SJANSEN" MAAKT VAN WERKNEMERS TOPVERKOPERS" en daaronder in dikke zwarte letters : HOOGSTE TIJD OM TE FLIRTEN ! Aangezien alles wat er over het ...
SPIN, een veel toegepaste vraagtechniek (6,6)
Peter Stinckens
Spin® is een veel gebruikte vraagtechniek, bedoeld voor verkoop van grote producten en services.  Groot in de zin van producten met grote waarde.  Het acroniem staat voor: Situatie, Probleem, Implicatie en Need payoff vragen.  Spin werd in 1988 ontwikkeld door de ...
Hoeveel geld heeft de volgende verkoopmythe jouw bedrijf gekost? (7,8)
Vladan Soldat
Verkopers zullen minder snel tevreden zijn met hun werk of gedemotiveerd raken, wanneer ze een lager gevoel van 'controle' hebben over hun taken. Alle topverkopers ervaren door de volgende zes onderwerpen of fundamenten te beheersen een groter gevoel van controle, waardoor ze ...
Persoonlijke Sales Ontwikkeling


Abonneer
Onze auteurs
Rene  Knecht

Rene Knecht

Sinds 1999 ben ik continu op zoek gegaan naar betere manieren om mijn eigen diensten te verkopen. .. meer..

Marcel  Hoefman

Marcel Hoefman

Marcel Hoefman traint en adviseert organisaties en individuen die meer rendement uit commerciële .. meer..

Natasja   Hoogenboom

Natasja Hoogenboom

De missie van Natasja Hoogenboom is kristalhelder: bedrijven helpen succesvoller te worden in hun .. meer..

Michel  Hoetmer

Michel Hoetmer

Michel Hoetmer is oprichter van SalesQuest, een trainingsbureau gespecialiseerd in acquisitie- en .. meer..

Harro  Willemsen

Harro Willemsen

Harro Willemsen is commercieel trainer, publicist en partner van 3to1. "Mijn missie is simpel: Ik .. meer..

Richard van Houten

Richard van Houten

Richard van Houten is directeur/ eigenaar en trainer bij Bron & Partners. Hij adviseert bedrijven .. meer..

Toine  Simons

Toine Simons

Toine Simons is Consultative Selling specialist en oprichter van trainingsbureau Beerschot & Simon.. meer..

Jan-Willem  Seip

Jan-Willem Seip

Jan-Willem Seip (1968) is oefenmeester in klantcontact. Zijn motto is “Verkopen is mensenwerk”.. meer..

Victor  Bonke

Victor Bonke

Als bevlogen spreker, trainer en coach helpt Victor salesmensen bij (koude) acquisitie, gebaseerd .. meer..

Jos  Burgers

Jos Burgers

Jos Burgers is veelgevraagd spreker en auteur van bestsellers zoals ‘Klanten zijn eigenlijk net .. meer..

André  Hagelen

André Hagelen

André Hagelen is ondernemer en heeft meerdere bedrijven opgericht in marketing en sales. Zijn spe.. meer..