|
28
zoekresultaten voor "Complimenten"
De do’s en don’ts van complimenten maken (8,6)
Jos Burgers
We geven ze zelden, maar worden er als we ze krijgen toch erg gelukkig van: complimenten. Ontdek hier hoe het moet en ga ervoor, met alle positieve gevolgen van dien. We geven ze zelden, maar worden er als we ze krijgen toch erg gelukkig van: complimenten. Ontdek hier hoe ...
Een compliment is nog geen waardering (8,2)
Jos Burgers
Laat u uw salesmensen wel eens blijken dat u hen waardeert? En dan bedoel ik meer dan ze een complimentje maken… U kunt daarmee een wereld van verschil maken. Lees hier hoe en waarom. Laat u uw salesmensen wel eens blijken dat u hen waardeert? En dan bedoel ik meer dan ze ...
De ‘Big 5’ van charmeren (7,8)
Richard van Houten
Charmeren is fantastisch, iedereen wil graag gecharmeerd worden. Maar het mag geen gegoochel met emoties worden. Hoe u dat aanpakt? Oefening baart kunst Charmeren is dé manier voor een prettig (verkoop)gesprek. Maar al snel komt het over als ‘onecht beïnvloeden’. Dan ...
Bedankt! De grote kracht van een klein woord (8,7)
David Bloch
U kent al lang de motiverende kracht van een origineel en welgemeend compliment. Ontdek nu wat u kunt bereiken met eenvoudigweg bedanken. U kent al lang de motiverende kracht van een origineel en welgemeend compliment. Ontdek nu wat u kunt bereiken met eenvoudigweg bedanken . ...
De kracht van complimenten (7,7)
Harro Willemsen
Hoe sterk is de kracht van complimenten? Zeer sterk. Na een compliment blijken klanten aanzienlijk bereidwilliger dan voorheen. Hoe sterk is de kracht van complimenten? Zeer sterk. Na een compliment blijken klanten aanzienlijk bereidwilliger dan voorheen. Iedere ...
Attitude of gratitude (7,8)
Jos Burgers
In deze tijden van verharding in ons sociale klimaat is het geen slecht idee om het grote voordeel van hoffelijkheid nog eens onder de aandacht te brengen. In deze tijden van verharding in ons sociale klimaat is het geen slecht idee om het grote voordeel van hoffelijkheid ...
No Budget Marketing
Jos Burgers
Wilt u zonder torenhoge marketingbudgetten nieuwe klanten vinden en bestaande klanten aan u binden? 'No Budget Marketing' is een slim alternatief voor nóg vaker adverteren, wéér een mailing en nóg mooiere brochures. In 'No Budget Marketing' laat bestsellerauteur Jos Burgers ...
De struisvogelpolitiek die wel werkt (8,0)
Jos Burgers
In de ogen van velen is een strategie van geven tamelijk soft, meer iets voor watjes. Maar vergis u niet: geven, vriendelijk zijn, kan levens redden, en ook uw zakelijk succes. In de ogen van velen is een strategie van geven tamelijk soft, meer iets voor watjes. Maar vergis u ...
Vertrouwen winnen in 5 stappen (9,0)
Jorg Hartog
Het is voor veel accountmanagers, ZZP’ers en ondernemers enorm lastig om in gesprek te komen met prospects. Ontdek hier de tools die je helpen om het perfecte gesprek te voeren. Het is voor veel accountmanagers, ZZP’ers en ondernemers enorm lastig om in gesprek te komen ...
Stuurloos zonder salesfilosofie (9,6)
Harro Willemsen
Zonder salesfilosofie vaar je blind. Maar wat is het en wat doe je ermee? Gebruik deze how to voor salesmanagers om je team mee te nemen naar meer verkoopsucces. Zonder salesfilosofie vaar je blind. Maar wat is het en wat doe je ermee? Gebruik deze how to voor ...
Hoe kom je voorbij de secretaresse (6,9)
Marianne van de Water
Een van de grootste drempels in de acquisitie is het langs de secretaresse of receptioniste komen. Of als de organisatie groter is, langs allebei! Een van de grootste drempels in de acquisitie is het langs de secretaresse of receptioniste komen. Of als de organisatie groter ...
Vier tips om een product te verkopen
B2B
Verkopen is niet zwart-wit. In plaats daarvan zijn er juist heel veel grijze vlakken tussen het wit en zwart in. Deze factoren zullen bepalen of de verkoop een succes wordt of niet. Bovendien is dit een combinatie van een aantal verschillende dingen. Zo zal de kwaliteit van ...
Wat salesprofessionals en marketeers over elkaar moeten weten (9,5)
Harro Willemsen
Marketing en Sales werken in veel organisaties niet optimaal samen. De belangrijkste oorzaken op een rijtje, met tips om de samenwerking duurzaam te verbeteren. Marketing en Sales werken in veel organisaties niet optimaal samen. De belangrijkste oorzaken op een rijtje, met ...
Neuro Sales werkt bij Cold Calling, want … (8,2)
André Hagelen
... hoe u dingen zegt kan belangrijker zijn dan wat u zegt. Leer verbindingswoorden strategisch in te zetten bij cold calling. ... hoe u dingen zegt kan belangrijker zijn dan wat u zegt. Leer verbindingswoorden strategisch in te zetten bij cold calling. Cold calling is een ...
Feedback geven: wel of niet 'sandwichen'? (7,3)
Michel Hoetmer
De sandwichtechniek is een veelgebruikte feedbackmethode, maar het is de vraag of hij wel zo doelmatig is. Ontdek waar het mis gaat en wat u beter kunt doen. De sandwichtechniek is een veelgebruikte feedbackmethode, maar het is de vraag of hij wel zo doelmatig is. Ontdek waar ...
Tunnelen of lummelen (7,6)
Vladan Soldat
Doe uzelf een plezier en plan tien procent van uw totale tijd in als lummeltijd om uw creativiteit te faciliteren. Doet u ook voortaan aan lummelen in plaats van tunnelen? Doe uzelf een plezier en plan tien procent van uw totale tijd in als lummeltijd om uw creativiteit ...
Verkopen begint bij de eerste indruk (7,4)
Redactie Verkopersonline.nl
Wist u dat binnen luttele seconden mensen bij een eerste ontmoeting al een oordeel over u hebben geveld? Wist u dat mensen binnen luttele seconden bij een eerste ontmoeting al een oordeel over u hebben geveld? Hierdoor loopt u al snel een achterstand op die vaak moeilijk te ...
Leiderschap en beloningsstructuur (7,9)
Piet Aarts
In een verkooporganisatie beïnvloeden allerlei zaken succes in sales. Welke rol spelen beloningsstructuren en leiderschap daarbij? In een verkooporganisatie beïnvloeden allerlei zaken succes in sales. Welke rol spelen beloningsstructuren en leiderschap daarbij? ...
Los verkoopproblemen creatief op (8,6)
Harro Willemsen
Creativiteit is een belangrijk onderdeel van verkopen. Hoe zorgt u ervoor dat uw beste creatieve ingeving u op het juiste moment te binnen schiet? Creativiteit is een belangrijk onderdeel van verkopen. Hoe zorgt u ervoor dat uw beste creatieve ingeving u op het juiste moment ...
De wereld draait ook 's nachts door (7,6)
Harro Willemsen
Zelfs languit voor de televisie kan je als commercieel professional een hoop leren over het vak. Gewoon een kwestie van de juiste programma's kiezen. Mijn favoriet? De wereld draait door. Veel trainers hebben dezelfde ervaring als ik. Na een lange trainingssessie zit je 's ...
Verrassende manieren om uw verkopers te motiveren (7,1)
Hans Oelen
Halen uw verkopers hun targets? U kunt veel meer doen dan u denkt om uw verkopers te motiveren. Halen uw verkopers hun targets? U kunt veel meer doen dan u denkt om uw verkopers te motiveren. Salesmanagers worden door hun directie aangesproken op de resultaten die hun ...
Wat doet u als de klant... (8,0)
Redactie Verkopersonline.nl
Welke rol uw gesprekspartner ook speelt, u zult zich aan hem moeten aanpassen. Hoe doet u dat het beste? Welke rol uw gesprekspartner ook speelt, u zult zich aan hem moeten aanpassen. Hoe doet u dat het beste? Uw gesprekspartner is: stil - terughoudend. Stel vragen en ...
Mag ik u even aaien? (6,3)
Enno van Kersen
"Verkopen is een toneelstuk opgevoerd door een psycholoog". Dat is wat David Sandler zei toen hij doorhad hoeveel van ons koopgedrag wordt bepaald door onze psychologie. 'Verkopen is een toneelstuk opgevoerd door een psycholoog.' Dat is wat David Sandler zei toen hij doorhad ...
5 Tips om met tegenslagen om te gaan (8,3)
Marvin Sutherland
Opnieuw vijf tips om productief met tegenslag en missers om te gaan. Misschien wel de belangrijkste is: have fun! Vijf tips om productief met tegenslag en missers om te gaan. Misschien wel de belangrijkste is: have fun! Verleg uw focus Creëer uw eigen Dream Team ...
15 (on)Waarheden over klanttevredenheid, klantbehoud en klachten (8,1)
Vladan Soldat
Over klanttevredenheid bestaan nogal wat mythes. Ook over de manier waarop je die tevredenheid kunt meten. Hieronder wordt de zin van de onzin gescheiden en aangevuld met praktische aanwijzingen. Over klanttevredenheid bestaan nogal wat mythes. Ook over de manier waarop ...
Bellen met de klant? Houd zijn aandacht vast tot iedere prijs! (5,5)
Redactie Verkopersonline.nl
Weet u tijdens telefoongesprekken de aandacht van de klant vast te houden? Deze tips geven u zekerheid. Citeer de klant: Vorige week zei u... Stel vragen. Aan mensen die veel praten: gesloten vragen ( Heeft u het advertentiemateriaal ...
Wat verkoopt juist in deze tijd? (6,1)
Richard van Houten
Dé vraag voor de verkoper is niet: 'Hoe verkoop ik mijn product/dienst in 2009, maar hoe laat ik mijn diensten aansluiten bij de veranderde vraag. Hieronder vindt u tips en aanwijzingen. Waar zit het budget? Er is onderzoek gedaan (McKinsey) naar welke producten in trek ...
Het verkoopmoment met de naam stilte (7,5)
Roeland Schweitzer
De koper denkt als het stil is: nu moet ik beslissen, maar begrijpt, zodra de verkoper met nieuwe argumenten komt, dat er nog meer onderhandelingsruimte is. Goede verkopers weten er mee om te gaan. Stilte in het verkoopgesprek. Slechtere verkopers vullen de stilte ...
|
|