Zoeken op "Bezwaren"

Zoek op trefwoord:
 
A t/m I  -  J t/m L  -  M t/m S  -  T t/m Z

 
Meest gezochte trefwoorden
Zoek op auteur:
 
Auteurslijst
Uw zoekwoord:


meer dan 100 zoekresultaten voor "Bezwaren"
Maak van ieder bezwaar een kans (7,8)
André Hagelen
Alle mogelijk vormen die bezwaren van prospects kunnen aannemen, hebben één ding gemeen: U kunt er anders tegenaan gaan kijken. Laatst raakte ik geïnspireerd door een goede bekende van mij: Petra Iuliano, een marketeer die zich ook bezighoudt met verkooptechnieken. Ze ...
Bezwaren? Zoek ze op in het verkoopgesprek! (8,3)
André Hagelen
Bezwaren: dagelijkse kost voor de verkoper en toch vaak lastig te verteren. Drie technieken en een andere perspectief voor effectief omgaan met bezwaren. Vroeger had ik de grootste moeite met bezwaren en tegenwerpingen die naar voren kwamen in een verkoopgesprek. Ik deed er ...
Meningen en feiten: bent u te duur?! (7,7)
Jos Burgers
Wist u dat mensen vrijwel niet van een eerder ingenomen standpunt zijn af te brengen? Lees hoe u effectief kan leren omgaan met iedereen die "weet" dat u te duur bent. Herinnert u zich 'Blik op de weg' nog, en dan speciaal de eerste presentator, die dat programma 20 jaar heeft ...
Een verkoopgesprek zonder bezwaren bestaat niet (6,6)
Walter Spruyt
Als het gaat over omgaan met bezwaren, dan gaat het vaak over het voorkomen of laten verdwijnen ervan. Dit is onmogelijk en ook bad for business ! Ontdek waarom bezwaren omarmen logischer is dan ze weg te poetsen. In principe leidt perfect luistergedrag tot een afname van ...
Houd die achterban in de peiling! (7,7)
André Hagelen
U heeft een fantastisch gesprek gehad, maar wanneer u weer contact opneemt is het klimaat opeens veranderd. Ze willen niet meer … Wat is er gebeurd? Iedere verkoper maakt het mee: Uw gesprekspartner was enthousiast. U legt de telefoon neer of rijdt naar huis en hebt een ...
Hoe om te gaan met vooroordelen over uw product (7,7)
Walter Spruyt
U bent nog niet binnen of de klant heeft al bezwaren tegen uw product. Er is een simpele oplossing! Soms krijgt u al aan het begin van een gesprek met bezwaren te maken, maar die zijn lang niet altijd wat ze lijken. Standaard bezwaren uit de praktijk De consument tegen de ...
Bereidt u zich voor zoals Obama? (6,7)
André Hagelen
In de verkoop zouden positieve antwoorden op lastige bezwaren, zoals CEO’s en politici die hebben, goed van pas komen. Maar ja, die voorbereiding kost veel tijd en geld. Of toch niet? In de verkoop zouden positieve antwoorden op lastige bezwaren, zoals CEO's en politici die ...
You’re my friend (9,4)
Jos Burgers
We houden niet van onderhandelen maar dat het moet staat buiten kijf. De ins en outs van ons onderhandelgedrag en twee oer-tips. ‘Hello sir! Where are you from?’ ‘Ah, you’re from Holland. Allemachtig prachtig. Ach-en-tachtig. Kijke, kijke, niks kope. I give you a good ...
Gek op prijsbezwaren (7,7)
Jos Burgers
Wie zijn huis voor de vraagprijs verkoopt is blij. Maar als dat aan de eerste koper is, rijst meteen de vraag of er niet meer in had gezeten. Ontdek wat u kunt leren van een beetje weerstand tegen uw prijs. Al enige jaren heeft u geen loonsverhoging meer gehad, afgezien dan van ...
Hoe gaat u om met reflexbezwaren? (8,4)
Michel Hoetmer
Bent u bij telefonische acquisitie gefrustreerd vanwege prospects die u afwijzen direct nadat u uw openingsboodschap hebt uitgesproken? Wat kunt u hieraan doen? Bent u bij telefonische acquisitie gefrustreerd vanwege prospects die u afwijzen direct nadat u uw openingsboodschap ...
Het antwoord op ‘We hebben geen budget’ (4,4)
André Hagelen
In het kader van 'Omgaan met bezwaren en tegenwerpingen' deze keer de veel aangevoerde budgetkwestie. Moet die opgelost, of zijn er andere middelen om er voorbij te komen? In het kader van  'Omgaan met bezwaren en tegenwerpingen' deze keer de veel aangevoerde ...
Bezwaren tegen een techniek (7,7)
Harro Willemsen
Wat zou een inkoper denken van een verkoper die met doorzichtige verkooptechnieken en trucjes aankomt? Juist ja. Als u dat niet wilt, hang dan in ieder geval uw bezwaartechniek in de wilgen. Wat zou een inkoper denken van een verkoper die met doorzichtige verkooptechnieken en ...
De afsluitfase (7,6)
Piet Aarts
Waarom is er zoveel heisa over de afsluitfase? Zijn onze afsluittechnieken wel effectief? Waarom is er zoveel heisa over de afsluitfase? Zijn onze afsluittechnieken wel effectief? Een klant kan allerlei signalen afgeven waaruit we kunnen concluderen, dat de tijd rijp wordt om ...
Gesprekstechniek bij bezwaren (7,6)
Hans Oelen
Teveel in principe goede verkoopgesprekken resulteren helaas toch niet in het gewenste resultaat, omdat we vaak onnodig vastlopen in de valkuil van de bezwaren die de prospect aanvoert. Teveel, in principe goede, verkoopgesprekken resulteren helaas toch niet in het gewenste ...
Moet u het serieus nemen wanneer de klant dreigt weg te lopen? (5,6)
Michel Hoetmer
Uw klant dreigt weg te lopen omdat hij ergens anders een betere prijs krijgt. Dan is het belangrijk niet te schrikken en snel toe te zeggen. Hoe pakt u dit aan? Verkopers maken het geregeld mee dat klanten dreigen met weglopen omdat ze ergens anders een betere prijs kunnen ...
Help! De klant komt met bezwaren in mijn verkoopgesprek  (6,8)
Michel Hoetmer
Voor uw gevoel had u een perfect verkoopgesprek gevoerd. Maar in plaats van bijval stuitte u op een muur van onbegrip. Gelukkig heeft u meestal nog wel een tweede kans om het goed te maken. En met de tips in dit artikel rondt u het verkoopgesprek direct succesvol af. Het ...
Bezwaren en tegenwerpingen? (4,0)
Hans Oelen
Iedere klant heeft vragen. Dat worden ten onrechte vaak bezwaren of tegenwerpingen genoemd. Hoe gaat u er effectief mee om, samen met uw collega's? Maakt ook gebruik van de term: bezwaren , of: tegenwerpingen ? Ik stel u deze vraag, omdat de benaming die we ...
Maak duidelijk dat de klant geen risico’s loopt (7,2)
Vladan Soldat
Bijna is de deal rond. En tóch krijgt u geen volmondig ja. De klant aarzelt, maar...waarom? Wat is er met hem aan de hand? U kunt er de vinger niet op leggen. Wat moet u doen? U krijgt de gebruikelijke uitvluchten te horen: Ik zal erover nadenken;  ...
Hoe ga je om met weifelende klanten?  (7,5)
Michel Hoetmer
Het verkoopvak zou er heel anders uitzien zonder een dagelijkse dosis "Ik wil er nog eventjes over nadenken!" Het zou allemaal een stuk makkelijker en minder frustrerend zijn. Helaas loop je regelmatig tegen dit bezwaar aan. Hoe pak je het aan? Wat bedoelt de klant er mee? ...
Show me the money (6,6)
Yuri van der Sluis
Drie korte inspirerende filmpjes, die niet alleen leuk zijn, maar waar wij verkopers iets van kunnen leren. Over klantbehoefte, tegenwerpingen en de kleine dingen die het verschil maken. 'Show me the money'v Film: Jerry Maguire (1996) met Tom Cruise en Cuba Gooding Jr. ...
Bezwaren en tegenwerpingen (7,1)
André Hagelen
“Nee dank u, we zijn tevreden met de huidige leverancier...” Vast herkenbaar, maar niet het einde. In vier stappen kunt u verder met uw gesprek. " Nee dank u, we zijn tevreden met de huidige leverancier... " Vast herkenbaar, maar niet het einde. In vier stappen kunt u verder ...
“Ik denk er nog even over na” (7,1)
Tips & Advies Verkoop
Die kent u! Een van de meest irritante bezwaren die klanten kunnen hebben. Hoe gaat u daarmee om? Die zult u toch ook wel ooit gehoord hebben? Een van de meest irritante bezwaren die klanten kunnen hebben. Hoe gaat u daarmee om? Da's oké. Men zegt wel dat verkopen ...
Non-verbale reacties op bezwaar (7,6)
Frank van Marwijk
Hoe moet je reageren op de twijfel, onverschilligheid en bezwaren van de klant? Om op deze houdingen op de juiste wijze te reageren bestaan verschillende gesprekstechnieken. Hoe moet u reageren op de twijfel, onverschilligheid en bezwaren van de klant? Interessant is het om ...
Verkopen in 90 minuten 
Redactie Verkopersonline.nl
Iedereen verkoopt iets, in welke vorm dan ook: uw ideeën, uw producten en diensten, uw organisatie, uzelf. Dit boek gaat over het nieuwe verkopen, waarbij de klant zichzelf overtuigt en u als verkoper de facilitator bent. 'Verkopen in 90 minuten' brengt uw verkoopkennis ...
Hoe gaat u om met irrationele klanten? (9,1)
Rene Knecht
Gelijk hebben is niet hetzelfde is als gelijk krijgen. Twee methoden om irrationele weerstand van klanten te laten verdwijnen. Herkent u deze situatie: Ik heb de meest geschikte oplossing, fantastisch bedrijf met topmensen, de beste referenties en toch … de klant ziet ...
Verhoog uw afsluitkansen met een haalbaarheidsonderzoek (8,0)
Jan-Willem Seip
Als een prospect twijfelt over uw product of dienst, trek hem dan over de streep met een onderzoek naar de haalbaarheid ervan. Hoe u dat het beste kunt doen en wat het oplevert, leest u hier. Als een prospect twijfelt over uw product of dienst, trek hem dan over de streep met ...
Opdracht binnen - Het verkoopgesprek in de praktijk 
Redactie Verkopersonline.nl
Elke verkoper wil in het verkoopgesprek maar een ding: zijn klant overtuigen. Een verkoper zoekt het 'ja' van de klant en verlangt de kick van het succes. Hoe haal ik de opdracht binnen? Hij zit tegenover u met een afkeurende blik in zijn ogen. Zijn lichaam spreekt duidelijke ...
25 vaardigheden voor adviserend verkopen 
Redactie Verkopersonline.nl
Verkopers hebben in toenemende mate te maken met mondige klanten, die hun persoonlijke wensen verwoorden. Ze zijn assertief en verwachten een service die is toegesneden op hun individuele wensen. Bovendien zijn ze goed geïnformeerd en kritisch ten aanzien van de informatie die ...
Een nieuwe standaard in BtoB acquisitie (6,9)
Harro Willemsen
Professionele acquisitie is aan een grondig herziening toe. Bestaande methoden zijn niet meer effectief en de AVG-wetgeving legt allerlei restricties op. Tijd dus voor een nieuwe aanpak. Begin met deze long read over de Par5 methode. Professionele acquisitie is aan een ...
Een moker op een ruit (6,3)
Jan-Willem Seip
Menig verkoper praat in eigenschappen van het product in plaats van in voordelen. Uw klanten zijn vooral geïnteresseerd in de voordelen, oplossingen, resultaten en onderscheidende kenmerken. Hoe pakt u dat aan? Menig verkoper praat in eigenschappen van het product in plaats ...
Verkopen is een werkwoord 
Redactie Verkopersonline.nl
Met Minder inspanningen Meer salesrendement realiseren. Een mooie doelstelling. Maar hoe zet je die drie M'en om in de praktijk? Pieter de Smet verwoordt zijn bevindingen en tips in dit boek. Hij wil hierbij zeker niet beleren, maar vooral inspireren. De aanpak van dit boek is ...
‘Ik wil er even over nadenken…’ En dan?! (7,1)
Michel Hoetmer
Als u enige ervaring in de verkoop hebt, dan bent u vast wel eens tegen iemand aangelopen die na uw presentatie opmerkte: ‘Ik wil er even over nadenken!’ Wat is daarvoor de beste aanpak? Als u enige ervaring in de verkoop hebt, dan bent u vast wel eens tegen iemand ...
Deals closen door de klant ‘NEE’ te laten zeggen (8,4)
Rene Knecht
Door het verkoopproces te vertragen kan u toch sneller tot het sluiten van een deal komen. Deze paradox wordt hier toegelicht, met tips voor succesvol toepassen. Door het verkoopproces te vertragen kan u toch sneller tot het sluiten van een deal komen. Deze paradox wordt hier ...
Een ‘mind-blowing’ pitch in 30 seconden (8,5)
André Hagelen
Kort uitleggen wat u doet? Mijn advies: doe het niet! Daag uzelf eens uit om het helemaal anders te doen en pluk daar de vruchten van. U krijgt vast wel eens de vraag: 'Wat voor werk doe je?'. Ik wil u uitdagen om deze vraag eens heel anders te gaan beantwoorden. Sterker nog, ...
De zeven zonden van verkopers (5,0)
Michel Hoetmer
Veel verkopers begaan keer op keer dezelfde zonden: - denken dat koude acquisitie niet werkt - hetzelfde doen als de concurrent - in de verkeerde vijver vissen - veel te snel een aanbod doen - de verkeerde vragen stellen - geloven in verkoopfabeltjes - niet leren van uw fouten  ...
Wonderwoorden in sales (8,8)
Marcel Hoefman
Ook zo’n afkeer van het werken met scripts? Lees dan dit ene geheim en verhoog uw verkoopresultaat met de bijbehorende tips. Ook zo’n afkeer van het werken met scripts? Lees dan dit ene geheim en verhoog uw verkoopresultaat met de bijbehorende tips. Veel verkopers zijn ...
Persoonlijke verkoop 
Redactie Verkopersonline.nl
Persoonlijke verkoop richt zich op technieken die verkopers in de zakelijke markt gebruiken om waarde toe te voegen. Zo daagt u de klant uit samen tot een oplossing te komen die meer waarde toevoegt dan standaardoplossingen. 'Persoonlijke Verkoop' richt zich op de technieken die ...
Vijf slimme onderhandelingstechnieken (7,7)
Michel Hoetmer
Succesvolle onderhandelaars zijn meester in het bespelen van hun onderhandelingspartners, maar houden ook rekening met de belangen van de ander. 5 praktische onderhandelingstechnieken van topverkopers. Succesvolle onderhandelaars zijn meester in het bespelen van hun ...
Wat salesprofessionals en marketeers over elkaar moeten weten (8,7)
Harro Willemsen
Marketing en Sales werken in veel organisaties niet optimaal samen. De belangrijkste oorzaken op een rijtje, met tips om de samenwerking duurzaam te verbeteren. Sales en marketing zal altijd een verstandshuwelijk blijven, net als twee kibbelende oudjes die altijd klagen over ...
Spin verkooptechniek - Hoe haal je grote orders binnen? 
Redactie Verkopersonline.nl
Wat leidt tot succes bij grote orders? Waardoor zijn sommige verkopers voortdurend beter dan hun concurrenten? Waarom werken bepaalde afsluittechnieken wel bij kleine orders maar niet bij grote? Hoe kunnen verkopers hun omzet bij grote klanten aanzienlijk verhogen? Het antwoord ...
Het geheim van de succesvolle verkoper (6,6)
André Hagelen
De wintermaanden vormen de belangrijkste periode voor Sales. Maar hoe komt u die maanden zo succesvol mogelijk door? De belangrijkste maanden voor Sales, namelijk november t/m februari, komen eraan. In deze periode worden bij de meeste bedrijven de budgetten op gemaakt. ...
Prijsbezwaren tackelen (7,5)
Jos Burgers
Cruijff over tackelen: "Ben je niet op tijd, dan ben je óf te vroeg, óf te laat.’ Dat geldt zeker voor prijsbezwaren. Leer van de meester. Het inzetten van een goede sliding in een voetbalwedstrijd, waarbij je dus de bal speelt en niet de man, is vooral een kwestie van een ...
De prijs als excuus (8,0)
Jos Burgers
Als een klant zegt dat u te duur bent, wil dat lang niet altijd zeggen dat dit ook zo is. Waarom gebruikt de klant deze smoes? Hoe herkent u dit gedrag? En wat doet u ertegen? Het komt nogal eens voor dat een klant bij een eerste kennismaking met de verkoper bij zichzelf denkt: ...
Verkopen voor Dummies 
Redactie Verkopersonline.nl
Met 'Verkopen voor Dummies' leert u de onmisbare verkoopvaardigheden waarmee succes verzekerd is. Dit boek bevat de hulpmiddelen, technieken en strategieën die u nodig heeft om snel succesvol te leren verkopen. Voor iedereen die een succesvolle verkoper wil worden. Hét ...
Verkoopt u brochures of oplossingen? (8,6)
Rene Knecht
Bent u niet tevreden met uw verkoopmateriaal? Het probleem ligt waarschijnlijk elders. Zoek het in (eigen) waarde! Onze opdrachtgevers klagen soms dat de verkopers de deur niet uit te krijgen zijn wegens gebrek aan ondersteunend materiaal. De verkopers voelen zich ongelukkig ...
We verkopen verandering (8,2)
Harro Willemsen
Complexe salesomgevingen vragen helemaal niet om een ROI of business case voor de klant. U dient over iets heel anders te praten dan uw product. Wat, en hoe, dat ontdekt u hier. Complexe salesomgevingen vragen helemaal niet om een ROI of business case voor de klant. U dient ...
Verkopen aan autoritaire klanten (9,1)
Rene Knecht
Stel u moet iets verkopen aan Donald Trump, bent u dan snel geïmponeerd? Verliest u gemakkelijk de leiding in het gesprek? Ontdek hoe u de bereidheid tot samenwerken creëert bij een autoritaire gesprekspartner. Stel u moet iets verkopen aan Donald Trump, bent u dan snel ...
De gemiddelde verkoper bestaat niet (9,4)
Rene Knecht
De verkoper die wint, wint alles. Bent u een potentiële winnaar? Als u ooit een deal heeft binnengehaald, dan beschikt u al over het potentieel. Ontdek hoe u dat optimaal in kunt zetten. 'Je wint geen zilver, je verliest goud.' Dit is een citaat van Jean-Marie Dedecker, de ...
Succesvol offreren door de vraag te creëren (5,9)
Roelf Houwing
Offertes schrijven we op aanvraag van de klant, maar dat betekent niet dat we hoeven te wachten tot de klant zijn vraag heeft geformuleerd. Ontdek hoe u tot een effectieve offerte komt. Offertes schrijven we op aanvraag van de klant, maar dat betekent niet dat we hoeven te ...
Waar in de pipeline gaan leads verloren? (8,9)
Rene Knecht
Als u een deal niet kunt afsluiten is het interessant om na te gaan waar in de pipeline dit gebeurt. Mogelijk verliest u in de beginfase?! Bekijk deze tips en zorg dat u daarin meer zekerheid krijgt. De bottleneck van het salesproces kan voor iedere verkoper anders zijn. Soms ...
"Doe ff normaal" - drie tips voor een natuurlijker telefoongesprek (8,5)
Marcel Hoefman
Telefonische acquisitie is best spannend, maar teveel spanning kan succes blokkeren, zeker aan de telefoon. Dus hoe zorgt u ervoor dat u ontspannen overkomt? Een veel voorkomend verschijnsel: verkoopprofessionals die zodra ze telefonisch acquireren hun 'sales-stem' van stal ...
Vijf voornemens voor verkopers (8,6)
Marcel Hoefman
Wie van goede voornemens goede gewoontes maakt, zal meer succes oogsten. Daarom vlak voor het nieuwe jaar 5 voornemens waar iedere verkoper bij gebaat is. Wie van goede voornemens goede gewoontes maakt,  zal meer succes oogsten. Daarom vlak voor het nieuwe jaar 5 ...
Hoe overwint u de weerstand van grote klanten? (8,5)
Rene Knecht
Grote accounts tonen veel weerstand in hun aankoopproces. Hoe houdt u als verkoper het proces onder controle? Grote accounts tonen veel weerstand in hun aankoopproces. Hoe houdt u als verkoper het proces onder controle?   Bij verkoop aan large accounts wordt u ...
Hoe wordt uw klant beïnvloed? (9,1)
Rene Knecht
Harde voordelen zijn niet doorslaggevend voor een klant. Beslissers worden meer beïnvloed door mensen die ze vertrouwen. Hoe boort u dat potentieel aan? Zogenaamde harde voordelen zoals een ROI (return on investment) zijn niet de echt doorslaggevende argumenten voor een klant ...
Klanten komen van Venus en verkopers van Mars (9,0)
Michel Hoetmer
Er zijn regelmatig grote verschillen tussen wat u zegt en wat de klant hoort. Welke uitspraken lokken ongewild verkeerde reacties uit? Er zijn regelmatig grote verschillen tussen wat u zegt en wat de klant hoort. Welke uitspraken lokken ongewild verkeerde reacties uit?  ...
Een goede verkoper let op zijn woorden (9,1)
Richard van Houten
In de verkoop is het gesprek uw belangrijkste werktuig, maar hebt u enig idee hoeveel impact uw woorden kunnen hebben? Deze kennis is van onschatbare waarde bij het overtuigen van uw klant.   In een onderzoek over de impact van woorden op uw emotionele gesteldheid, wordt ...
Vijf gouden regels voor verkopers (8,1)
Michel Hoetmer
Veel verkopers worstelen om hun target te halen. Ontdek waar het mis gaat en wat u daaraan kunt doen. Veel verkopers worstelen om hun target te halen. Ontdek waar het mis gaat en wat u daaraan kunt doen. Een van de belangrijkste redenen voor het niet halen van quota is dat de ...
Neuro Sales werkt bij Cold Calling, want … (8,3)
André Hagelen
... hoe u dingen zegt kan belangrijker zijn dan wat u zegt. Leer verbindingswoorden strategisch in te zetten bij cold calling. ... hoe u dingen zegt kan belangrijker zijn dan wat u zegt. Leer verbindingswoorden strategisch in te zetten bij cold calling. Cold calling is een ...
Duivelse details bij verkopen (8,3)
Richard van Houten
Weet u hoe groot het verschil is tussen de beste verkoper en een gemiddelde verkoper? Klein! Het zit in de details. Weet u hoe groot het verschil is tussen de beste verkoper en een gemiddelde verkoper? Klein! Het zit in de details. "Het verschil tussen een renpaard dat ...
De kunst van het vragen stellen (7,4)
Jan-Willem Seip
Onderzoeken laten duidelijk zien dat vragen stellen de sleutel is tot verkoopsucces. Maar zo simpel is dat niet. Tips om uw vraagstellingen aan te scherpen. Onderzoeken laten duidelijk zien dat vragen stellen de sleutel is tot verkoopsucces. Maar zo simpel is dat niet. Tips om ...
Wel of niet koud bellen met een script? (8,6)
Michel Hoetmer
Veel verkopers willen niets weten van scripts. Ze zijn toch geen robots?! Daar beginnen ze dus niet aan! Is dat verstandig? Veel verkopers willen niets weten van scripts. Ze zijn toch geen robots?! Daar beginnen ze dus niet aan! Is dat verstandig? Wanneer ik bij de wastafel ...
Tegendraads verkopen  (7,9)
Michel Hoetmer
Als logica en fraaie argumenten het laten afweten, is het soms slim om drastische maatregelen te nemen. Zet bijvoorbeeld de klant eens op het verkeerde been. Als logica en fraaie argumenten het laten afweten, is het soms slim om drastische maatregelen te nemen. Zet ...
Grote accounts? Die moet u bellen! (8,1)
André Hagelen
Als het gaat om grotere accounts kunt u niet wachten tot de klant zich meldt. U moet als verkoper aan de bak. Maar hoe? Als het gaat om grotere accounts kunt u niet wachten tot de klant zich meldt. U moet als verkoper aan de bak. Maar hoe? Koude acquisitie blijkt binnen de ...
Goed verkopen winst voor twee 
Redactie Verkopersonline.nl
In het verkoopgesprek staat de verkoper alleen. In 'Goed verkopen, winst voor twee' laat Kenneth Smit zien dat verkopen een vak is dat u kunt leren en hij helpt u daarbij op weg. De verkoper staat allang niet meer alleen in de organisatie. Verkoop is meestal een goed ...
Wat zijn de duistere geheimen van klantenservice? (6,6)
Peter Stinckens
Iedereen weet het, een goede service is een zegen. Laat deze zegen niet veranderen in een vloek. Een voorbeeld om u enkele zaken duidelijk te maken. Iedereen weet het, een goede service is een zegen. Laat deze zegen niet veranderen in een vloek. Een voorbeeld om u enkele zaken ...
Er meteen op afvliegen of...?  (7,1)
Michel Hoetmer
Wanneer het in zware tijden niet mee zit, springen veel verkopers een gat in de lucht wanneer een potentiële klant zich bij hen meldt. Maar rekent u zich niet te snel rijk. Wanneer het in zware tijden niet mee zit, springen veel verkopers een gat in de lucht wanneer een ...
Als u een toespraak houdt ... (7,5)
Tips & Advies Verkoop
Ieder betoog moet u zorgvuldig indelen. Anders is het alleen maar verwarrend. Een toespraakschema helpt daarbij. Hieronder een aantal praktische aanwijzingen. Ieder betoog moet u zorgvuldig indelen. Anders is het alleen maar verwarrend. Een toespraakschema helpt daarbij. ...
De isolatievraag (6,8)
Redactie Verkopersonline.nl
Bij de vele soorten vragen die u kunt stellen is de isolatievraag een van de meest efficiënte. Hoe past u hem succesvol toe? Bij de vele soorten vragen die u kunt stellen is de isolatievraag een van de meest efficiënte. Hoe past u hem succesvol toe? Stel, in de ...
Wat de klant zegt als hij zwijgt... (6,4)
Tips & Advies Verkoop
De klant kijkt beteuterd. Is hij het wel of niet met u eens, wat gaat er eigenlijk in hem om? En: hoe kunt u daar achter komen? De klant kijkt beteuterd. Is hij het niet met u eens, wat gaat er eigenlijk in hem om? En: hoe kunt u daar achter komen? Opgelet, hij reageert! In ...
Neem bij acquisitie de secretaresse serieus (6,7)
Victor Bonke
Voor veel verkopers is de grootste nachtmerrie bij acquisitie de 'assertieve' secretaresse. Sommige proberen zich langs de secretaresse te 'bluffen'. Is dat een slimme strategie? Voor veel verkopers is de grootste nachtmerrie bij acquisitie de 'assertieve' secretaresse. ...
De galerie der verkooptips, die hun beste tijd hebben gehad (6,7)
Harro Willemsen
Ik moet een jaar of zestien zijn geweest. Ik had een weekendbaantje als verkoper in een fotospeciaalzaak. Zonder enige vorm van opleiding, ondersteuning of kennis van zaken stond ik op een dag achter de toonbank en voor de vitrinekast. Ik moet een jaar of zestien zijn geweest. ...
Gebarentaal verklaard (7,3)
Tips & Advies Verkoop
Oefent u zich eens in het verstaan van de gebarentaal van uw klanten. Het helpt u de stemmingen en gedachten van uw onderhandelingspartners goed in te schatten. Dat is echter makkelijker gezegd dan gedaan. Oefent u zich eens in het verstaan van de gebarentaal van uw klanten. ...
De prijs is vaak niet de echte reden (6,9)
Jos Burgers
De klant zegt dat u te duur bent. Hoe komt u er achter wat de echte oorzaak is? De klant zegt dat u te duur bent. Hoe komt u er achter wat de echte oorzaak is? Het komt nogal eens voor dat een klant bij een eerste kennismaking met de verkoper bij zichzelf denkt: 'Wat het is ...
Misser: te weinig aandacht voor de klant  (7,1)
Michel Hoetmer
Aandacht, dat is wat iedereen wil en zeker degene die van u wil kopen. Gebrek aan aandacht is de belangrijkste reden van de klant om af te zien van de koop. Laat dat u niet gebeuren en focus al uw aandacht op de klant. Aandacht, dat is wat iedereen wil en zeker degene die van ...
De kunst van het kopen (8,8)
Harrie van Heck
Hoeveel van de verkopers verdiepen zich daadwerkelijk in het koopgedrag van hun klanten? Wat zou het opleveren als wij begrijpen hoe het koopgedrag van de klant het verkoopgedrag van de verkoper beïnvloedt? Hoeveel van de verkopers verdiepen zich daadwerkelijk in het ...
Zo wint u tijd (7,3)
Tips & Advies Verkoop
Tijdens een onderhandeling krijgt u wel eens heel lastige vragen die het verdere verloop sterk bemoeilijken. Hoe kunt u hiermee slim omgaan? Tijdens een onderhandeling krijgt u wel eens heel lastige vragen die het verdere verloop sterk bemoeilijken. Hoe kunt u hiermee slim ...
Kritieke momenten in de verkoop  (7,0)
Michel Hoetmer
In elk verkoopproces zijn er een aantal 'momenten van waarheid'. Juist op deze momenten kunt u zich onderscheiden van uw concurrenten en de order binnenslepen of… verknallen. In elk verkoopproces zijn er een aantal 'momenten van waarheid'. Juist op deze momenten kunt u zich ...
Strategische voorbereiding op het klantengesprek (6,6)
Redactie Verkopersonline.nl
Voor de afspraak een doordachte gespreksstrategie op papier zetten. Weet u wie dat altijd doen? Topverkopers. En zo pakken zij dat aan. Voor de afspraak een doordachte gespreksstrategie op papier zetten. Weet u wie dat altijd doen? Topverkopers. En zo pakken zij dat aan. ...
Wat te doen als uw prospect geen tijd heeft? (5,8)
Hans Oelen
Uw prospect poeiert u af. Wat kunt u doen om toch nog rendement uit het telefoongesprek te halen? Uw prospect poeiert u af.  Wat kunt u doen om toch nog rendement uit het telefoongesprek te halen? Een goede voorbereiding op acquisitiegesprekken, is het in kaart brengen ...
De prijs moet geprezen worden (7,8)
Herman Meijer
De presentatie van de prijs van een product vormt vaak het grootste dilemma tijdens of bij de afronding van een verkoopgesprek. Hoe brengt u dit gesprek tot een goed einde? De presentatie van de prijs van een product of dienstverlening vormt vaak het grootste dilemma tijdens ...
Hoe reageert u op assertieve secretaresses? (6,8)
Victor Bonke
U wilt een afspraak maken met een nieuwe klant. Welke strategieën kunt u gebruiken om langs de secretaresse te komen? Koude acquisitie is voor veel salesmensen hun grootste nachtmerrie. Vooral ook vanwege die vaak aanwezige 'assertieve' secretaresse, die ze ...
Bent u een verkoper of afspraakjessprokkelaar? (7,4)
Michel Hoetmer
Verkopers fixeren zich tijdens koude acquisitiegesprekken eenzijdig op afspraken. Is geforceerd toewerken naar een afspraak wel zo verstandig? Verkopers fixeren zich tijdens koude acquisitiegesprekken eenzijdig op afspraken. Maar is geforceerd toewerken naar een afspraak ...
Vragen brengen u naar het antwoord! (7,7)
Harrie van Heck
Het stellen van de juiste diagnose is de basis van het verkopen. Maar hoe komt het dat veel verkopers beginnen met het aanbieden van oplossingen terwijl de diagnose nog niet duidelijk is? Het stellen van de juiste diagnose is de basis van het verkopen. Maar hoe komt het dat ...
Humor & Verkoop (6,7)
Redactie Verkopersonline.nl
Een waar gebeurd en erg grappig verhaal van een advertentieverkoper die op bezoek gaat bij een chinees restaurant. Humor is overal dus ook in de verkoop. Anekdotes, ingezonden door bezoeker. Heeft u iets grappigs meegemaakt, laat het ons weten. Inhoud - Geen man/geen ...
De 3 moeilijkste onderhandelaars (6,7)
Tips & Advies Verkoop
Als verkopers komen wij vele verschillende gesprekspartners tegen. Wie zijn nu de 3 inkopers die het u het lastigst maken? En hoe kunt u hiermee omgaan? Als verkopers komen wij vele verschillende gesprekspartners tegen. Wie zijn nu de 3 inkopers die het u het lastigst maken? ...
Als de klant zegt: Dat past niet binnen mijn budget (7,6)
Tips & Advies Verkoop
Wat doet u als de klant zegt dat hij het budget niet heeft om u te betalen? Weglopen? Opgeven? Fout! Er zijn talloos veel manieren om hem alsnog over de streep te trekken. Wat doet u als de klant zegt dat hij het budget niet heeft om u te betalen? Weglopen? Opgeven? Fout! Er ...
Geen kennismaking zonder bedrijfspresentatie (6,3)
Michel Hoetmer
'Spreek niet over uzelf, u bent voorbestemd te verliezen; indien u uzelf kleineert, gelooft men u; indien u uzelf prijst, gelooft men u niet.' – Michel de Montaigne Bedrijven sturen hun verkopers op pad met kant-en-klare presentaties. Ze investeren grote sommen geld in ...
Het is (bijna) nooit de prijs (7,3)
Christiaan Knopper
Veel verkopers zijn er bang voor! Met neergeslagen ogen beantwoorden ze, redelijk verkrampt, de niet te ontlopen vraag naar de prijs. Inkopers bezorgen de verkopers spontaan rode vlekken met reacties zoals: Uw prijs is aan de hoge kant , of: Deze investering past niet in ons ...
Verkopen in de zomer (5,3)
Redactie Verkopersonline.nl
Verkopen in de zomer is moeilijk. Hier enkele aanwijzigen om u door die moeilijke periode heen te helpen. > > > Verkopen in de zomer is moeilijk. Hier enkele aanwijzigen om u door die moeilijke periode heen te helpen. U belt de klant begin juli op en hij zegt: Tot 1 ...
De angst voor Koud bellen (6,2)
Hans Oelen
Ligt de oplossing altijd in het leveren van dat wat wordt gevraagd? Koud bellen, wat is het toch dat zoveel verkopers hier koude rillingen van krijgen? Meneer Oelen, ik ben bezig met het vinden van een goede verkooptraining voor mijn verkopers om telefonische afspraken te ...
Onzin-tegenargumenten, ofwel muurtjes (6,0)
Koert Wijnands
Iedere inkoper is bang om te kopen. Zelfs als hij een bepaald artikel beslist moet inkopen is hij bang om de opdracht te verstrekken. Zelf beseft hij die angst niet altijd, maar hij ervaart hem zeker. Hij zal dus tegenwerpingen maken om de beslissing voor zich uit te ...
De isolatievraag, een geducht wapen (4,3)
Redactie Verkopersonline.nl
Wat doet u als de klant onophoudelijk met nieuwe tegenwerpingen komt? U stelt de isolatievraag. U kent ze wel, klanten die niet ophouden met mekkeren, steeds nieuwe bezwaren naar voren brengen, steeds nieuwe problemen oproepen en hindernissen opwerpen. U kunt zijn ...
Voorkom Kopers Spijt 
Enno van Kersen
Verkopers komen er snel genoeg achter dat mensen stuk voor stuk onzeker, soms onbetrouwbaar en vaak wispelturig zijn.  U loopt elke keer dat u een deal sluit het risico te maken te krijgen met Kopers-Spijt. Dat risico valt met de juiste strategie echter te beperken.  ...
Laat de klant ook eens los (6,4)
Roeland Schweitzer
Willen uw klanten op dit moment echt niet kopen? Laat ze even los, is mijn ervaring. Ze komen wel terug. Ik verkoop onder meer presentatie-trainingen. Maar de mensen die zo'n training objectief gezien hard nodig hebben, komen nogal eens met bezwaren aanzetten. Ik ...
Is dat uw enige probleem? (3,0)
Tips & Advies Verkoop
Een klant komt met een tegenwerping: verkooppraktijk van alledag. Wat is dan een handige methode om die tegenwerping om te buigen naar een order? Isoleren! Voordat u op de tegenwerping of uitvlucht ingaat, wilt u weten of er nog een aantal verborgen tegenwerpingen bestaan, ...
Checklist afsluiten 
Michel Hoetmer
Gebruik deze checklist als de klant 'nee' zegt op uw voorstel en u weet niet waarom. U leert dan hetzelfde probleem een volgende keer te voorkomen. Doelstellingen Wat waren de gespreksdoelen? Maximaal haalbaar? Minimaal haalbaar? Tip. Formuleer altijd een maximaal ...
Hoe verkoop je waarde? (7,3)
Vladan Soldat
Het begrip waarde is een modewoord. Maar wat waarde precies is weten maar weinigen. In dit artikel van Jan Flamend wordt het begrip overzichtelijk uit de doeken gedaan. Met concrete aanwijzingen voor de praktijk van de verkoop. Iedereen praat alsmaar over waarde, of over ...
Persoonlijke kracht en succes in sales (5,2)
Marvin Sutherland
Het versterken van uw persoonljke kracht als verkoper. Daar gaat het hier over. Hoe dan en met welk effect? U kunt uw persoonlijke kracht en dat van uw verkopers versterken. De vraag is: wat belemmert ons om onze gewenste situatie te bereiken en welke krachtbronnen  ...
De 7 doodzonden van het verkoopgesprek  (7,0)
Michel Hoetmer
U heeft een afspraak met de prospect! Nu begint het echte werk. Helaas kan er dan nog veel verkeerd gaan. Zeven doodzonden! Doodzonde 1: onvoorbereid op bezoek komen Verstandige verkopers bereiden zich goed voor op hun verkoopgesprekken. Ze doen onderzoek naar de klant en ...

Meer dan 100 resultaten gevonden, verfijn uw zoekopdracht om de resultaten te beperken
Kan jij jezelf een HORLOGE verkopen?
Je houdt van mooie spullen. Je wilt er goed uitzien. Misschien wil je eens variëren? ZGAN-Horloges.nl maakt je het makkelijk...

✓ Horloges uit
   ‘60-70-80-90-2000-2010

✓ Zo Goed Als Nieuw -
   TipTop in orde

✓ Van € 15 tot € 250


Bekijk NU ons assortiment...
Interesse in een Sales Training?
NOG MEER VERKOPEN?
Onze auteurs
Rene  Knecht

Rene Knecht

Sinds 1999 ben ik continu op zoek gegaan naar betere manieren om mijn eigen diensten te verkopen. .. meer..

Marcel  Hoefman

Marcel Hoefman

Marcel Hoefman traint en adviseert organisaties en individuen die meer rendement uit commerciële .. meer..

Natasja   Hoogenboom

Natasja Hoogenboom

De missie van Natasja Hoogenboom is kristalhelder: bedrijven helpen succesvoller te worden in hun .. meer..

Michel  Hoetmer

Michel Hoetmer

Michel Hoetmer is oprichter van SalesQuest, een trainingsbureau gespecialiseerd in acquisitie- en .. meer..

Harro  Willemsen

Harro Willemsen

Harro Willemsen is commercieel trainer, publicist en partner van 3to1. "Mijn missie is simpel: Ik .. meer..

Richard van Houten

Richard van Houten

Richard van Houten is directeur/ eigenaar en trainer bij Bron & Partners. Hij adviseert bedrijven .. meer..

Toine  Simons

Toine Simons

Toine Simons is Consultative Selling specialist en oprichter van trainingsbureau Beerschot & Simon.. meer..

Jan-Willem  Seip

Jan-Willem Seip

Jan-Willem Seip (1968) is oefenmeester in klantcontact. Zijn motto is “Verkopen is mensenwerk”.. meer..

Victor  Bonke

Victor Bonke

Als bevlogen spreker, trainer en coach helpt Victor salesmensen bij (koude) acquisitie, gebaseerd .. meer..

Jos  Burgers

Jos Burgers

Jos Burgers is veelgevraagd spreker en auteur van bestsellers zoals ‘Klanten zijn eigenlijk net .. meer..