Zoeken op "Beurzen"

Zoek op trefwoord:
 
A t/m I  -  J t/m L  -  M t/m S  -  T t/m Z

 
Meest gezochte trefwoorden
Zoek op auteur:
 
Auteurslijst
Uw zoekwoord:


18 zoekresultaten voor "Beurzen"
Succes helpt tegen dikke voeten (7,3)
Jos Burgers
Bij bibliotheken denk je aan boeken en bij beurzen aan dikke voeten. Gelukkig bestaat er tegen elke kwaal een medicijn. Zo ook een remedie tegen beursmoeheid. Bij bibliotheken denk je aan boeken, bij het Leger des Heils aan erwtensoep, bij varkens aan pest, bij paddenstoelen ...
P.I.N.O-vangers; Op een slimme manier naar de beurs 
Redactie Verkopersonline.nl
Dit boekje is een positieve uitzondering op de bestaande lectuur over beurzen. Geen zinloze informatie , maar over hoe u op een ontzettend slimme manier geld kunt verdienen mét maar ook dóór een beurs. Dit boekje is een positieve uitzondering op de bestaande lectuur over ...
3 redenen waarom marktsegmentatie ook voor u cruciaal is (8,5)
Victor Bonke
Marktsegmentatie bij (koude) acquisitie zorgt voor meer succes voor sales. 3 argumenten waarom het voor verkopers zo belangrijk is hier oog voor te hebben, met tips uit de praktijk. Marktsegmentatie bij (koude) acquisitie zorgt voor meer succes voor sales. 3 argumenten waarom ...
Een nieuwe standaard in BtoB acquisitie (6,9)
Harro Willemsen
Professionele acquisitie is aan een grondig herziening toe. Bestaande methoden zijn niet meer effectief en de AVG-wetgeving legt allerlei restricties op. Tijd dus voor een nieuwe aanpak. Begin met deze long read over de Par5 methode. Professionele acquisitie is aan een ...
10 vragen aan... Hans Vernooij, Commercieel Directeur (8,3)
Rob Snoeijen
Hoe staan Sales Managers in het zakelijke leven? Wat signaleren ze? Wat drijft ze? In deze serie voelen wij het Sales Management aan de tand. Hoe staan Sales Managers in het zakelijke leven? Wat signaleren ze? Wat drijft ze? In deze serie voelen wij het Sales Management aan de ...
10 vragen aan... Marc van Hemert, Sales Director (8,0)
Rob Snoeijen
Hoe staan Sales Managers in het zakelijke leven? Wat signaleren ze? Wat drijft ze? In deze serie voelen wij het Sales Management aan de tand. Hoe staan Sales Managers in het zakelijke leven? Wat signaleren ze? Wat drijft ze? In deze serie voelen wij het Sales Management aan de ...
LinkedIn bedrijfspagina optimaal inzetten (8,3)
Victor Bonke
De bedrijfspagina op LinkedIn kan verkopers goed van dienst zijn. Verbreed uw LinkedIn kennis en ontdek hoe de company-page u nieuwe prospects op kan leveren. De bedrijfspagina op LinkedIn kan verkopers goed van dienst zijn. Verbreed uw LinkedIn kennis en ontdek hoe de ...
Social Selling als internet dating?! (9,0)
Rene Knecht
Wie druk is op sociale media maar de interactie vergeet doet niets anders dan ouderwetse marketingpromotie. Lees hoe u social media kunt gebruiken zodat u er ook echt iets aan heeft. Wie druk is op sociale media maar geen acht slaat op de interactie doet niets anders dan ...
Werken op een beursstand is toch leuk?! (7,5)
David Bloch
Vakbeurzen en tentoonstellingen zijn nog steeds een belangrijke ontmoetingsplaats. Maar voor onervaren standmedewerkers is het een slagveld vol valkuilen. Vakbeurzen en tentoonstellingen zijn nog steeds een belangrijke ontmoetingsplaats. Maar voor onervaren standmedewerkers is ...
Voorkom dat de klant uw kennis exploiteert (7,4)
Redactie Verkopersonline.nl
Meer en meer klanten ontdekken de waarde van de gegevens waarover verkopers beschikken. De tendens bestaat dat zij proberen hem als adviseur in te schakelen! Meer en meer klanten ontdekken de waarde van de gegevens waarover verkopers beschikken. De tendens bestaat dat zij ...
Waarom u foldermateriaal beter thuis kunt laten! (7,9)
Christiaan Knopper
Het te snel presenteren van folders en brochures is schadelijk voor het verkoopgesprek. Het verhindert dat u zich volledig focust op de klant en omgekeerd. Hoe moet het wel? Het vooroordeel dat verkopers graag praten klopt! In mijn werk zie ik dagelijks verkopers die bij de ...
Servicemedewerkers even belangrijk als directie  (3,7)
Herman Meijer
Servicemonteurs, technici, installateurs, bezorgers: een leger van servicegerichte medewerkers staat dagelijks klaar voor de klanten. Dit zijn de mensen die uitvoering geven aan een voor de klant direct meetbare klantgerichtheid. Servicemonteurs, technici, installateurs, ...
Vele wegen leiden naar order (6,0)
Herman Meijer
De tijden dat 5 à 6 bezoeken per dag konden worden afgelegd is passé. Hoe bereiken we dan al onze klanten? Noodzakelijk zijn een effectief bezoekfequentie-beleid en een helder communicatieprogramma met de klant. De tijden dat 5 à 6 bezoeken per dag konden worden afgelegd is ...
Meer rendement uit uw beursdeelname (6,8)
Vladan Soldat
Binnen veel bedrijven wordt regelmatig de discussie gevoerd of ze wel of niet moeten deelnemen aan de beurs. In dit artikel enkele handvatten om meer rendement uit uw beursdeelname te halen. Binnen veel bedrijven wordt regelmatig de discussie gevoerd of ze wel of niet moeten ...
Verkoop Methodieken: AIDA (6,5)
Peter Stinckens
AIDA is een van de oudste systemen in marketing, voornamelijk gericht op het opzetten van reclame.  Later werd het ook toegepast op verkopen. (De doelstellingen zijn immers gelijklopend: verkopen). Maar waar komt het begrip vandaan en wat betekend het nu ook al weer? De ...
Werkt CC bij u ook niet meer? (6,8)
Redactie Verkopersonline.nl
Het kost uw verkopers steeds meer moeite om zinvolle afspraken te maken. Daarom overweegt u wellicht een TM-bureau in te schakelen of u wilt uw verkopers trainen. Inhoud 1. Hoe werf je nieuwe klanten? 2. Wat is er precies veranderd? 3. Bent u zelf veranderd? 4. Voor wie is ...
Be Prepared (5,0)
Jan-Willem Seip
Onlangs sprak ik ondernemer Jim Heersink en die vergelijkt verkopen met een mol. Het moet voor de klant 'MOL' zijn: Makkelijk, Oplossend, Leuk. En de verkoper moet er plezier in hebben om mensen te plezieren. Dit lijkt op de welbekende G's. Want je kunt het product of de dienst ...
Terroristische aanslag (1,0)
Jan-Willem Seip
Wat heeft een verkoper met een terrorist te maken? Eigenlijk niet veel. Jammer genoeg. Verkopers kunnen nog heel wat leren van Al-Qaeda. Hoe bouw je een netwerk op en hoe en wanneer sla je je slag? De slag die ik vergelijk met het binnenhalen van de opdracht. Zet binnen een ...
Persoonlijke Sales Ontwikkeling


Abonneer
Onze auteurs
Rene  Knecht

Rene Knecht

Sinds 1999 ben ik continu op zoek gegaan naar betere manieren om mijn eigen diensten te verkopen. .. meer..

Marcel  Hoefman

Marcel Hoefman

Marcel Hoefman traint en adviseert organisaties en individuen die meer rendement uit commerciële .. meer..

Natasja   Hoogenboom

Natasja Hoogenboom

De missie van Natasja Hoogenboom is kristalhelder: bedrijven helpen succesvoller te worden in hun .. meer..

Michel  Hoetmer

Michel Hoetmer

Michel Hoetmer is oprichter van SalesQuest, een trainingsbureau gespecialiseerd in acquisitie- en .. meer..

Harro  Willemsen

Harro Willemsen

Harro Willemsen is commercieel trainer, publicist en partner van 3to1. "Mijn missie is simpel: Ik .. meer..

Richard van Houten

Richard van Houten

Richard van Houten is directeur/ eigenaar en trainer bij Bron & Partners. Hij adviseert bedrijven .. meer..

Toine  Simons

Toine Simons

Toine Simons is Consultative Selling specialist en oprichter van trainingsbureau Beerschot & Simon.. meer..

Jan-Willem  Seip

Jan-Willem Seip

Jan-Willem Seip (1968) is oefenmeester in klantcontact. Zijn motto is “Verkopen is mensenwerk”.. meer..

Victor  Bonke

Victor Bonke

Als bevlogen spreker, trainer en coach helpt Victor salesmensen bij (koude) acquisitie, gebaseerd .. meer..

Jos  Burgers

Jos Burgers

Jos Burgers is veelgevraagd spreker en auteur van bestsellers zoals ‘Klanten zijn eigenlijk net .. meer..