|
23
zoekresultaten voor "Beurzen"
Dit proces laat jouw sales exploderen, juist nu! (9,5)
Jorg Hartog
We werken niet meer op kantoor. Zomaar aanrijden bij prospects mag en kan niet meer. Beurzen en evenementen gaan niet door. Het speelveld is veranderd. Ontdek hier hoe je succesvol mee verandert. We werken niet meer op kantoor. Zomaar aanrijden bij prospects mag en kan niet ...
Succes helpt tegen dikke voeten (7,3)
Jos Burgers
Bij bibliotheken denk je aan boeken en bij beurzen aan dikke voeten. Gelukkig bestaat er tegen elke kwaal een medicijn. Zo ook een remedie tegen beursmoeheid. Bij bibliotheken denk je aan boeken, bij het Leger des Heils aan erwtensoep, bij varkens aan pest, bij paddenstoelen ...
P.I.N.O-vangers; Op een slimme manier naar de beurs
Redactie Verkopersonline.nl
Dit boekje is een positieve uitzondering op de bestaande lectuur over beurzen. Geen zinloze informatie , maar over hoe u op een ontzettend slimme manier geld kunt verdienen mét maar ook dóór een beurs. Dit boekje is een positieve uitzondering op de bestaande lectuur over ...
De toekomst van B2B verkoop (9,3)
Jorg Hartog
De B2B wereld is veranderd. Ga aan de slag met deze vier onmisbare strategieën om in de voorhoede van sales te blijven. De B2B wereld is veranderd. Ga aan de slag met deze vier onmisbare strategieën om in de voorhoede van sales te blijven. Ooit vertrouwden bedrijven ...
Hoe bouw je een hitlist met scorende adressen? (9,4)
Harro Willemsen
Wie ga je benaderen en waarom? Waar maak je de meeste kans? Welke adressen mogen door de shredder? Lees alle antwoorden en doe je voordeel met deze tips voor een optimale hitlist. Wie ga je benaderen en waarom? Waar maak je de meeste kans? Welke adressen mogen door de ...
Moeilijk bereikbare prospects benaderen (8,6)
Harro Willemsen
Social selling is een mooie manier om in contact te komen met prospects, maar niet al je contactpersonen zijn actief op social media. Lees hier welke andere kanalen effectief zijn om toch aan tafel te komen. Social selling is een mooie manier om in contact te komen met ...
De vele wegen naar nieuwe orders (7,8)
Herman Meijer
De tijden van vijf à zes verkoopbezoeken per dag in de industriële sector van het bedrijfsleven zijn allang voorbij.
Hoe bereiken we dan al onze klanten? De tijden van vijf à zes verkoopbezoeken per dag in de industriële sector van het bedrijfsleven zijn allang ...
Sales in tijden van crisis (8,7)
Harro Willemsen
Een nieuwe recessie heeft onverwacht toegeslagen. Lees hier de belangrijkste aanbevelingen om als salesprofessional sterker door deze crisis te komen. Een nieuwe recessie heeft onverwacht toegeslagen. Lees hier de belangrijkste aanbevelingen om als salesprofessional sterker ...
3 redenen waarom marktsegmentatie ook voor u cruciaal is (8,7)
Victor Bonke
Marktsegmentatie bij (koude) acquisitie zorgt voor meer succes voor sales. 3 argumenten waarom het voor verkopers zo belangrijk is hier oog voor te hebben, met tips uit de praktijk. Marktsegmentatie bij (koude) acquisitie zorgt voor meer succes voor sales. 3 argumenten waarom ...
Een nieuwe standaard in BtoB acquisitie (7,8)
Harro Willemsen
Professionele acquisitie is aan een grondig herziening toe. Bestaande methoden zijn niet meer effectief en de AVG-wetgeving legt allerlei restricties op. Tijd dus voor een nieuwe aanpak. Begin met deze long read over de Par5 methode. Professionele acquisitie is aan een ...
10 vragen aan... Hans Vernooij, Commercieel Directeur (6,1)
Rob Snoeijen
Hoe staan Sales Managers in het zakelijke leven? Wat signaleren ze? Wat drijft ze? In deze serie voelen wij het Sales Management aan de tand. Hoe staan Sales Managers in het zakelijke leven? Wat signaleren ze? Wat drijft ze? In deze serie voelen wij het Sales Management aan de ...
10 vragen aan... Marc van Hemert, Sales Director (8,0)
Rob Snoeijen
Hoe staan Sales Managers in het zakelijke leven? Wat signaleren ze? Wat drijft ze? In deze serie voelen wij het Sales Management aan de tand. Hoe staan Sales Managers in het zakelijke leven? Wat signaleren ze? Wat drijft ze? In deze serie voelen wij het Sales Management aan de ...
LinkedIn bedrijfspagina optimaal inzetten (8,3)
Victor Bonke
De bedrijfspagina op LinkedIn kan verkopers goed van dienst zijn. Verbreed uw LinkedIn kennis en ontdek hoe de company-page u nieuwe prospects op kan leveren. De bedrijfspagina op LinkedIn kan verkopers goed van dienst zijn. Verbreed uw LinkedIn kennis en ontdek hoe de ...
Social Selling als internet dating?! (9,0)
Rene Knecht
Wie druk is op sociale media maar de interactie vergeet doet niets anders dan ouderwetse marketingpromotie. Lees hoe u social media kunt gebruiken zodat u er ook echt iets aan heeft. Wie druk is op sociale media maar geen acht slaat op de interactie doet niets anders dan ...
Werken op een beursstand is toch leuk?! (7,5)
David Bloch
Vakbeurzen en tentoonstellingen zijn nog steeds een belangrijke ontmoetingsplaats. Maar voor onervaren standmedewerkers is het een slagveld vol valkuilen. Vakbeurzen en tentoonstellingen zijn nog steeds een belangrijke ontmoetingsplaats. Maar voor onervaren standmedewerkers is ...
Voorkom dat de klant uw kennis exploiteert (7,4)
Redactie Verkopersonline.nl
Meer en meer klanten ontdekken de waarde van de gegevens waarover verkopers beschikken. De tendens bestaat dat zij proberen hem als adviseur in te schakelen! Meer en meer klanten ontdekken de waarde van de gegevens waarover verkopers beschikken. De tendens bestaat dat zij ...
Waarom u foldermateriaal beter thuis kunt laten! (7,9)
Christiaan Knopper
Het te snel presenteren van folders en brochures is schadelijk voor het verkoopgesprek. Het verhindert dat u zich volledig focust op de klant en omgekeerd. Hoe moet het wel? Het vooroordeel dat verkopers graag praten klopt! In mijn werk zie ik dagelijks verkopers die bij de ...
Servicemedewerkers even belangrijk als directie (3,7)
Herman Meijer
Servicemonteurs, technici, installateurs, bezorgers: een leger van servicegerichte medewerkers staat dagelijks klaar voor de klanten. Dit zijn de mensen die uitvoering geven aan een voor de klant direct meetbare klantgerichtheid. Servicemonteurs, technici, installateurs, ...
Meer rendement uit uw beursdeelname (6,8)
Vladan Soldat
Binnen veel bedrijven wordt regelmatig de discussie gevoerd of ze wel of niet moeten deelnemen aan de beurs. In dit artikel enkele handvatten om meer rendement uit uw beursdeelname te halen. Binnen veel bedrijven wordt regelmatig de discussie gevoerd of ze wel of niet moeten ...
Verkoop Methodieken: AIDA (6,6)
Peter Stinckens
AIDA is een van de oudste systemen in marketing, voornamelijk gericht op het opzetten van reclame. Later werd het ook toegepast op verkopen. (De doelstellingen zijn immers gelijklopend: verkopen). Maar waar komt het begrip vandaan en wat betekend het nu ook al weer? De ...
Werkt CC bij u ook niet meer? (6,8)
Redactie Verkopersonline.nl
Het kost uw verkopers steeds meer moeite om zinvolle afspraken te maken. Daarom overweegt u wellicht een TM-bureau in te schakelen of u wilt uw verkopers trainen. Inhoud 1. Hoe werf je nieuwe klanten? 2. Wat is er precies veranderd? 3. Bent u zelf veranderd? 4. Voor wie is ...
Be Prepared (5,0)
Jan-Willem Seip
Onlangs sprak ik ondernemer Jim Heersink en die vergelijkt verkopen met een mol. Het moet voor de klant 'MOL' zijn: Makkelijk, Oplossend, Leuk. En de verkoper moet er plezier in hebben om mensen te plezieren. Dit lijkt op de welbekende G's. Want je kunt het product of de dienst ...
Terroristische aanslag (1,0)
Jan-Willem Seip
Wat heeft een verkoper met een terrorist te maken? Eigenlijk niet veel. Jammer genoeg. Verkopers kunnen nog heel wat leren van Al-Qaeda. Hoe bouw je een netwerk op en hoe en wanneer sla je je slag? De slag die ik vergelijk met het binnenhalen van de opdracht. Zet binnen een ...
|
|
|