Zoeken op "Argumenten"

Zoek op trefwoord:
 
A t/m I  -  J t/m L  -  M t/m S  -  T t/m Z

 
Meest gezochte trefwoorden
Zoek op auteur:
 
Auteurslijst
Uw zoekwoord:


meer dan 100 zoekresultaten voor "Argumenten"
De kracht van Argumenten (7,4)
Richte Lommert
Het is algemeen bekend dat een verkoper zijn verkoopgesprek moet ondersteunen met goede en doeltreffende argumenten. In een reactie op een van mijn columns brachten juiste zulke argumenten mij van mijn stuk. Het is algemeen bekend dat een verkoper zijn verkoopgesprek moet ...
3 redenen waarom marktsegmentatie ook voor u cruciaal is (8,5)
Victor Bonke
Marktsegmentatie bij (koude) acquisitie zorgt voor meer succes voor sales. 3 argumenten waarom het voor verkopers zo belangrijk is hier oog voor te hebben, met tips uit de praktijk. Marktsegmentatie bij (koude) acquisitie zorgt voor meer succes voor sales. 3 argumenten waarom ...
Geef in elk geval geen geld (8,0)
Jos Burgers
Prijsbederf, een negatieve indruk, winstdaling, het ligt allemaal op de loer als u korting geeft in harde euro’s. 3 harde argumenten om het anders aan te pakken! Ik hoor u protesteren! ‘Hoezo, geef nooit korting? Dan ken jij zeker mijn klanten niet. Dat zijn van die ...
De klantgerichtheid bij mijn slager (8,7)
Richard van Houten
Wijst uw klant uw logische argumenten af probeer dan eens wat anders, wees ontwapenend. Wijst uw klant uw logische argumenten af probeer dan eens wat anders, wees ontwapenend. Ik stond bij mijn slager. De mij bekende verkoopster keek me aan met een blik van: "Als je nu effe ...
Leer te dansen met kritische klanten (7,9)
Rene Knecht
Uw klant lijkt maar niet open te staan voor uw USP's, kennis en ervaring. Uw argumenten stuiten op een muur. Wat kunt u doen? Uw klant lijkt maar niet open te staan voor uw USP's, kennis en ervaring. Uw argumenten stuiten op een muur.  Wat kunt u doen? Hebt u ooit al ...
Tegendraads verkopen  (7,9)
Michel Hoetmer
Als logica en fraaie argumenten het laten afweten, is het soms slim om drastische maatregelen te nemen. Zet bijvoorbeeld de klant eens op het verkeerde been. Als logica en fraaie argumenten het laten afweten, is het soms slim om drastische maatregelen te nemen. Zet ...
Bij koude acquisitie moet u uw USP glashelder hebben (6,3)
Victor Bonke
Van alle argumenten binnen de verkoopargumentatie is de USP wel de belangrijkste. Hoe past u dit argument toe? > > > Van alle argumenten binnen de verkoopargumentatie is de USP wel de belangrijkste. Waarom? Zorg bij koude acquisitie ervoor dat u tijdens de  ...
Een goed argumentarium geeft de doorslag (6,3)
Koert Wijnands
Natuurlijk is het voor de verkoper belangrijk te beschikken over goede argumenten. Maar hij moet daar ook voorzichtig mee zijn. Juiste dosering van precies de goede argumenten is waar het om gaat. Als een vertegenwoordiger in verf bij een klant met een ...
Wie durft er nog te bellen? (5,5)
Enno van Kersen
Koud bellen, een uitdaging en tegelijk een obstakel voor veel verkopers. Hieronder een aantal argumenten waarom u toch ooit tot koud bellen moet overgaan. Het behoort tot uw basisvaardigheden. Een hele goedemorgen, spreek ik met meneer of mevrouw Pieters? U spreekt met Enno ...
Verkopen is een vak, dat geleerd moet worden! (8,8)
Richte Lommert
Is verkopen moeilijk? Ja, zijn we geneigd te denken. In feite echter kan verkopen erg eenvoudig zijn. Als u de juiste toon en argumenten maar vindt. De bevestiging kreeg ik afgelopen week van een jongentje van ca. 10 jaar! Is verkopen moeilijk? Ja, zijn we geneigd te ...
The singing salesman (6,4)
Roeland Schweitzer
Alltijd de bekende openingszinnen, de bekende argumenten. Doet u eens iets anders. Bijvoorbeeld zingen! > > > Altijd de bekende openingszinnen, de bekende argumenten. Doet u eens iets anders. Bijvoorbeeld zingen! Ik ken een uitstekende witgoed-verkoper die zichzelf heeft ...
Overtuigen of drammen?  (7,2)
Yuri van der Sluis
Zou u zich laten overtuigen door een drammer? Nee toch! Breng daarom variatie aan in uw argumenten. In het verkooptraject bent u als verkoper overtuigd dat de klant beter wordt van uw oplossing. Er ligt een voorstel op tafel, het is tekenklaar en u weet zeker dat met ...
Het verkoopmoment met de naam stilte (7,5)
Roeland Schweitzer
De koper denkt als het stil is: nu moet ik beslissen, maar begrijpt, zodra de verkoper met nieuwe argumenten komt, dat er nog meer onderhandelingsruimte is. Goede verkopers weten er mee om te gaan. Stilte in het verkoopgesprek. Slechtere verkopers vullen de stilte ...
Ontsnappen aan de val (7,6)
Peter Stinckens
Het is een steeds terugkerend item. Verkopers herleiden alles tot een prijs. U leest het goed. VERKOPERS herleiden alles tot een prijsdiscussie! Met tal van argumenten geven ze steevast aan dat klanten uiteindelijk enkel op basis van een prijs beslissen. En weet je wat? Ze ...
Zijn er wel slechte verkopers? (6,6)
Richte Lommert
“Personeel in winkels dom en laks” kopt mijn ochtendblad met dikke letters. Aangezien ik het winkelpersoneel als receptieve verkopers zie en mij ook hiermee verbonden voel, dwing ik mijzelf tot kennisname van de argumenten. Personeel in winkels dom en laks" kopt mijn ...
Humor, verrassing en verwarring (8,0)
Michel Hoetmer
Als logica en fraaie argumenten het laten afweten, is het soms een slimme zet om uw toevlucht nemen tot drastische maatregelen: humor, verrassing en verwarring. Als logica en fraaie argumenten het laten afweten, is het soms een slimme zet om uw toevlucht nemen tot drastische ...
Help! Mijn klant wil nadenken (7,9)
Michel Hoetmer
Het komt regelmatig voor dat klanten twijfelen en willen nadenken. Is dan alles verloren? Of zijn er nog volop kansen? Het komt regelmatig voor dat klanten twijfelen en willen nadenken. Is dan alles verloren? Of zijn er nog volop kansen? Het is me, toen ik nog zo groen ...
Het kopen en verkopen van Energie en Positivisme (8,3)
Richard van Houten
Aankoopbeslissingen rusten vaak op drie pijlers. Ontdek hier welk dat zijn en hoe u ze effectief inzet om uw verkoopsucces te vergroten. Aankoopbeslissingen rusten vaak op drie pijlers. Ontdek hier welk dat zijn en hoe u ze effectief inzet om uw verkoopsucces te vergroten.  ...
Drie kostbare verkoopzondes (7,9)
Marcel Hoefman
Zowel ervaren als minder ervaren salesprofessionals begaan ze: verkoopzondes. Lees over drie kostbare fouten,met tips om ze te voorkomen. Onervaren verkopers begaan verkoopzondes omdat ze deze valkuilen niet herkennen, hun meer ervaren collega's omdat ze op hun routine ...
In herhaling vallen is een prima idee (7,7)
Michel Hoetmer
Vindt u het bloedirritant als iemand regelmatig herhaalt wat hij net heeft gezegd? Waarschijnlijk wel. Toch is het niet zo’n gek idee om zelf ook af en toe te herhalen wat u hebt verteld. Lees hier waarom. Vindt u het bloedirritant als iemand regelmatig herhaalt wat hij net ...
Versterk uw overtuigingskracht  (8,6)
Richard van Houten
Goed kunnen overtuigen is een fantastische vaardigheid, maar om te beginnen moet u weten welke elementen uw geloofwaardigheid juist afbreken. Goed kunnen overtuigen is een fantastische vaardigheid, maar om te beginnen moet u weten welke elementen uw geloofwaardigheid juist ...
“Verkoop mij deze pen maar eens!” (8,3)
Richard van Houten
Heeft u deze vraag wel eens gehad tijdens een sollicitatie voor een functie als verkoper, of tijdens een verkooptraining? Ontdek wat u kunt leren van the wolf of Wallstreet... Heeft u deze vraag wel eens gehad tijdens een sollicitatie voor een functie als verkoper, of tijdens ...
Competentietraining sales 
Redactie Verkopersonline.nl
Is verkopen nu een vak of zit het gewoon in u? Een ding is zeker: verkopen is te leren! In dit boek komen alle basisvaardigheden aan de orde die iedere verkoper nodig heeft. Is verkopen nu een vak of zit het gewoon in u? Een ding is zeker: verkopen is te leren! In dit boek ...
Een moker op een ruit (6,3)
Jan-Willem Seip
Menig verkoper praat in eigenschappen van het product in plaats van in voordelen. Uw klanten zijn vooral geïnteresseerd in de voordelen, oplossingen, resultaten en onderscheidende kenmerken. Hoe pakt u dat aan? Menig verkoper praat in eigenschappen van het product in plaats ...
Vraagstructuur: de regie over het verkoopgesprek (8,6)
Toine Simons
Wie de regie voert over het verkoopgesprek maakt meer kans een deal te sluiten, maar hoe krijgt u die regie? Ontdek de SUPERB vraagstructuur voor meer verkoopsucces. In de 30 jaar dat ik de commerciële resultaten van sales managers en sales consultants volg, heb ik gezien dat ...
Intuïtie: kenmerk van leiders én topverkopers (8,8)
David Bloch
Is het u weleens opgevallen dat topverkopers bepaalde eigenschappen voor succes hebben? Het loont om dat succes na te streven. Inzicht in onderscheidende karakteristieken van de winnaars in de maatschappij leidt ons steeds naar hetzelfde punt: intuïtie. Uw brein heeft twee ...
Cold calling is morsdood (6,3)
Harro Willemsen
Koude acquisitie is nog steeds erg populair in de BtoB verkoop, om afspraken te maken met potentiële klanten. Maar het is nu echt tijd om ermee te stoppen en dit zijn de belangrijkste vijf redenen waarom. Koude acquisitie is nog steeds erg populair in de BtoB verkoop, om ...
De status quo openbreken bij de klant (10,0)
Rene Knecht
Organisaties staan vaak niet open voor uw oplossing omdat u hen niet aanspreekt op hun onuitgesproken behoeften. Ontdek hoe u een organisatie in beweging brengt. Organisaties staan vaak niet open voor uw oplossing omdat u hen niet aanspreekt op hun onuitgesproken behoeften. ...
Waarom vragen stellen vaak niet werkt (7,6)
Peter Stinckens
Vragen stellen is een essentieel onderdeel van uw vak en kan daarom ook tegen u werken. Stel uzelf de vraag: wat doet u met de antwoorden? Welke training u ook volgde over verkopen of managen, het stellen van vragen zal zonder enige twijfel één van de centrale onderdelen zijn ...
Verkoopsucces? Maak 3 keuzes  (8,7)
André Hagelen
Er zijn drie zaken waar u zich voor de volle 100% aan moet binden, maar dan gaat de deur naar verkoopsucces ook gegarandeerd voor u open. Als er één boek over sales is, dat ik u kan aanraden, dan is het" The ultimate salesmachine" van Chet Holmes. Hierin staan drie keuzes die ...
Persoonlijke verkoop 
Redactie Verkopersonline.nl
Persoonlijke verkoop richt zich op technieken die verkopers in de zakelijke markt gebruiken om waarde toe te voegen. Zo daagt u de klant uit samen tot een oplossing te komen die meer waarde toevoegt dan standaardoplossingen. 'Persoonlijke Verkoop' richt zich op de technieken die ...
Zeg nee tegen uw ego tijdens onderhandelen (7,4)
Jan-Willem Seip
In het woord negotiaton zit ‘ego’ verstopt. Mannen- en vrouwenego's zijn niet hetzelfde. Ontdek wat we van elkaar kunnen leren bij het onderhandelen. In het woord negotiaton zit ‘ego’ verstopt. Mannen- en vrouwenego's zijn niet hetzelfde. Ontdek wat we van elkaar ...
The Magnificent 7, ofwel Consultative Selling 2.0 (7,5)
Toine Simons
Consultative Selling, Solution Selling, of Challenger Sales? What the heck! Toch kennen alle methodes 4 dezelfde grondbeginselen. Daarop baseren we 7 uitgangspunten voor succesvol diensten verkopen . Begin jaren ‘80 werd in de Verenigde Staten de meerwaarde onderkend van een ...
Een verkoopgesprek zonder bezwaren bestaat niet (6,6)
Walter Spruyt
Als het gaat over omgaan met bezwaren, dan gaat het vaak over het voorkomen of laten verdwijnen ervan. Dit is onmogelijk en ook bad for business ! Ontdek waarom bezwaren omarmen logischer is dan ze weg te poetsen. In principe leidt perfect luistergedrag tot een afname van ...
Verborgen klantbehoeften: 3 praktijkvoorbeelden (8,4)
Rene Knecht
Zolang verborgen klantbehoeften niet ontmaskerd zijn zal u de deal niet sluiten. Leer van deze praktijkvoorbeelden. Stel: u hebt leren pitchen en u kan uw bedrijf en uw aanbod in 3 tot 10 zinnen omschrijven in termen van wat u kunt betekenen voor de klant. U kan dit misschien ...
Is ‘gaan voor eigenbelang’ agressieve verkoop? (6,0)
Walter Spruyt
Misvattingen over het verkoopvak leiden tot gedragspatronen die maar moeilijk te keren lijken. Ga voor een andere aanpak met deze inzichten en tips. Misvattingen over het verkoopvak leiden tot gedragspatronen die maar moeilijk te keren lijken. Ga voor een andere aanpak met ...
Manipulatie: goed en fout (7,3)
Richard van Houten
Er is een dunne lijn tussen beïnvloeden en manipuleren. Manipuleren wordt vaak als slecht gezien, maar datt is maar hoe u het bekijkt. Wat is manipuleren eigenlijk precies? En hoe is het goed te gebruiken? Ontdek uw opties. Manipulatie is een begrip uit de psychologie, en ...
Toch scoren als u de deal verliest (7,1)
Toine Simons
Het lijkt of sales alleen goud kent: de deal. Niets is minder waar. De lessen die u leert zijn uw zilver. Tips om goede tweede te worden. Wat mij opviel bij de Olympische Spelen van de voorbije zomer is dat eigenlijk alleen goud echt belangrijk is. Tenminste, voor die sporters ...
De meerwaarde van een bidmanager (8,5)
Roelf Houwing
Hoe stemt uw organisatie de offerte van Sales en de kosten van Service overeen? Een bidmanager kan uw verkoopsucces aanzienlijk verhogen. Lees hoe dit in zijn werk gaat, zowel extern áls intern. Herkent u de situatie, dat een verkoper een project voor veel te weinig heeft ...
Transformationeel verkopen (8,1)
Richard van Houten
Wat voor verkoper wilt u eigenlijk zijn? Bekijk deze opties eens en overtuig u van de voordelen van transformationele verkoop. Mooier dan een prospect overtuigen, als verkoper, is dat een verkoper ervoor zorgt dat een koper zichzelf overtuigt van de waarde van het product/ de ...
Activeer uw ingebouwde leugendetector (8,5)
Rene Knecht
Het gebeurt regelmatig: we denken dat de klant gaat kopen, maar toch verliezen wij de order. Hadden we dit kunnen zien aankomen? Deals kunnen in veel gevallen niet tot stand komen omdat we onszelf als verkoper voorliegen en de werkelijkheid rooskleuriger zien dan ze is. Ook ...
Overtuigen met uw managementsamenvatting (8,8)
Roelf Houwing
De managementsamenvatting van uw offerte bepaalt voor 80% of u een order wint. Lees deze tips en zorg dat u voortaan scoort vanaf het eerste woord. De managementsamenvatting van uw offerte bepaalt voor 80% of u een order wint. Lees deze tips en zorg dat u voortaan scoort vanaf ...
Vijf voornemens voor verkopers (8,6)
Marcel Hoefman
Wie van goede voornemens goede gewoontes maakt, zal meer succes oogsten. Daarom vlak voor het nieuwe jaar 5 voornemens waar iedere verkoper bij gebaat is. Wie van goede voornemens goede gewoontes maakt,  zal meer succes oogsten. Daarom vlak voor het nieuwe jaar 5 ...
Hoe wordt uw klant beïnvloed? (9,1)
Rene Knecht
Harde voordelen zijn niet doorslaggevend voor een klant. Beslissers worden meer beïnvloed door mensen die ze vertrouwen. Hoe boort u dat potentieel aan? Zogenaamde harde voordelen zoals een ROI (return on investment) zijn niet de echt doorslaggevende argumenten voor een klant ...
Hoe kunt u overheidsopdrachten winnen? (8,0)
Roelf Houwing
De overheid geeft jaarlijks 73 miljard uit via aanbestedingen. Menig bedrijf dingt niet mee. Fout! Pak het zó aan en uw tijd is welbesteed! De overheid geeft jaarlijks 73 miljard uit via aanbestedingen. Menig bedrijf dingt niet mee. Fout! Pak het zó aan en uw tijd is ...
De White paper en de Wet v/d 7 contactmomenten (9,5)
Richard van Houten
U kunt op vele manieren contact opnemen met uw klant, maar als u werkelijk wat wilt bereiken, schrijf dan liever een White paper. U kunt op vele manieren contact opnemen met uw klant, maar als u werkelijk wat wilt bereiken, schrijf dan liever een White paper. De 'Wet van de ...
Neuro Sales werkt bij Cold Calling, want … (8,3)
André Hagelen
... hoe u dingen zegt kan belangrijker zijn dan wat u zegt. Leer verbindingswoorden strategisch in te zetten bij cold calling. ... hoe u dingen zegt kan belangrijker zijn dan wat u zegt. Leer verbindingswoorden strategisch in te zetten bij cold calling. Cold calling is een ...
Gij zult niet Liegen (8,5)
Rene Knecht
Waarom is het maatschappelijk aanvaard dat je tegen een verkoper mag liegen? En, belangrijker, hoe gaan wij daarmee om? Waarom is het maatschappelijk aanvaard dat je tegen een verkoper mag liegen? En, belangrijker, hoe gaan wij daarmee om? Samenlevingen en organisaties ...
Wel of niet koud bellen met een script? (8,6)
Michel Hoetmer
Veel verkopers willen niets weten van scripts. Ze zijn toch geen robots?! Daar beginnen ze dus niet aan! Is dat verstandig? Veel verkopers willen niets weten van scripts. Ze zijn toch geen robots?! Daar beginnen ze dus niet aan! Is dat verstandig? Wanneer ik bij de wastafel ...
De klant heeft een eigen willetje (8,8)
Rene Knecht
Wat u ook doet, een goede beslisser geeft de macht niet weg. Gebruik deze drie tips om uw doel te bereiken in plaats van “controle” over een gesprek te behouden. Wat u ook doet, een goede beslisser geeft de macht niet weg. Gebruik deze drie tips om uw doel te bereiken in ...
7 Praktische afsluittips (7,5)
Michel Hoetmer
Afsluiten: old school ‘Always Be Closing’ (ABC) of juist géén druk uitoefenen op klanten? Geen van beide! Hier 7 tips voor een zinvolle, moderne inzet van de aloude afsluittechnieken. Afsluiten: old school 'Always Be Closing' (ABC) of juist géén druk uitoefenen op ...
Geloof of kennis: wat brengt u verder? (9,5)
Peter Stinckens
Stevig geloof in eigen kunnen en het aanbod hoort bij de verkoop, maar met blind vertrouwen gaat het mis. Een simpele en tegelijk diepgravende oefening leert u veel over uw verkoopstrategie. Stevig geloof in eigen kunnen en het aanbod hoort bij de verkoop, maar met blind ...
You’re my friend (9,4)
Jos Burgers
We houden niet van onderhandelen maar dat het moet staat buiten kijf. De ins en outs van ons onderhandelgedrag en twee oer-tips. ‘Hello sir! Where are you from?’ ‘Ah, you’re from Holland. Allemachtig prachtig. Ach-en-tachtig. Kijke, kijke, niks kope. I give you a good ...
Succesfactoren van topverkopers (8,7)
Michel Hoetmer
Weet u wat er voor nodig is om de top van het verkoopvak te bereiken? Deze negen factoren helpen u op weg. Weet u wat er voor nodig is om de top van het verkoopvak te bereiken? Deze negen factoren helpen u op weg. Heeft u zich wel eens afgevraagd wat mensen succesvol maakt in ...
'Doet u mij maar de goedkoopste shit' (8,4)
Jos Burgers
Zo min mogelijk betalen, dat wil iedereen. Althans, dat denken we. Maar wat nou als dat niet zo is? Waar moeten we ons dan op richten? Ik neem u even mee naar een ongebruikelijke situatie. U rijdt op de autosnelweg en besluit er af te gaan voor een tankbeurt. U ziet van een ...
Gek op prijsbezwaren (7,7)
Jos Burgers
Wie zijn huis voor de vraagprijs verkoopt is blij. Maar als dat aan de eerste koper is, rijst meteen de vraag of er niet meer in had gezeten. Ontdek wat u kunt leren van een beetje weerstand tegen uw prijs. Al enige jaren heeft u geen loonsverhoging meer gehad, afgezien dan van ...
Grote accounts? Die moet u bellen! (8,1)
André Hagelen
Als het gaat om grotere accounts kunt u niet wachten tot de klant zich meldt. U moet als verkoper aan de bak. Maar hoe? Als het gaat om grotere accounts kunt u niet wachten tot de klant zich meldt. U moet als verkoper aan de bak. Maar hoe? Koude acquisitie blijkt binnen de ...
Hoe gaat u om met reflexbezwaren? (8,4)
Michel Hoetmer
Bent u bij telefonische acquisitie gefrustreerd vanwege prospects die u afwijzen direct nadat u uw openingsboodschap hebt uitgesproken? Wat kunt u hieraan doen? Bent u bij telefonische acquisitie gefrustreerd vanwege prospects die u afwijzen direct nadat u uw openingsboodschap ...
Raspaard, olifant of diplomaat (7,9)
Richard van Houten
In B2B worden inkopers intern vaak de verkopers van uw product. Inkopers zijn er in alle soorten en maten. Houdt u daar wel voldoende rekening mee? In B2B worden inkopers intern vaak de verkopers van uw product. Inkopers zijn er in alle soorten en maten. Houdt u daar wel ...
Hoe verslaat u de concurrent? (7,5)
Peter Stinckens
U wordt niet geacht negatieve zaken over uw concurrenten vertellen, maar hoe overtuigt u dan een klant dat u beter bent? U wordt niet geacht negatieve zaken over uw concurrenten vertellen, maar hoe overtuigt u dan een klant dat u beter bent? Hoe kunt u succesvol de ...
De concurrentie verslaan, in stijl (7,8)
Peter Stinckens
Een van de moeilijkste zaken als verkoper, is beslissen hoe u omgaat met concurrenten. U mag geen negatieve zaken vertellen over uw concurrenten, maar het is moeilijk een klant te overtuigen dat u beter bent, zonder te vervallen in prijsdiscussies. Een van de moeilijkste zaken ...
Goedkoop is ook niet alles (7,9)
Jos Burgers
De prijs is vaak een punt van discussie. Maar hoe prijsgevoelig zijn klanten nu echt? De prijs is vaak een punt van discussie. Maar hoe prijsgevoelig zijn klanten nu echt? Ik neem u even mee naar een ongebruikelijke situatie. U rijdt op de autosnelweg en besluit er af te ...
De hot button close (8,9)
Richard van Houten
Het ‘closen van de deal’ is een vak apart. Variatie is het sleutelwoord. Kent u de hot button van uw prospect? Of verplaats u eens in inspecteur Columbo... Het 'closen van de deal' is een vak apart. Variatie is het sleutelwoord. Kent u de hot button van uw prospect? Of ...
Het piranha-effect (8,2)
Richard van Houten
Als u iets wil verkopen aan een groep met één of meer 'slimmeriken', hou dan rekening met het op de loer liggende 'piranha-effect'. Vier tips om het te voorkomen. Als u iets wil verkopen aan een groep met één of meer 'slimmeriken', hou dan rekening met het op de loer ...
Wees geen Kamikaze-verkoper (8,3)
Richard van Houten
Ons vak wordt helaas getroebleerd door mensen met verhaaltjes die vooral in het voordeel van de verkoper blijken te zijn. Zet in op een partnership en voorkom dit gedrag. Ons vak wordt helaas getroebleerd door mensen met verhaaltjes die vooral in het voordeel van de verkoper ...
Zorg dat uw klant u niet vergeet (8,7)
Arthur Sevenstern
Veel verkooppresentaties gaan het ene oor in en het andere oor uit. Zorg met deze vijf technieken dat uw klant uw presentatie beter onthoudt. Veel verkooppresentaties gaan het ene oor in en het andere oor uit. Zorg met deze vijf technieken dat uw klant uw presentatie beter ...
IJs verkopen aan eskimo's 
Redactie Verkopersonline.nl
Iedereen kan overtuigen. Van kinds af aan leren we zaken voor elkaar te krijgen. Maar soms lukt het niet: bv onder spanning of omdat de ander niet reageert zoals u had bedacht. Wat geeft persoonlijke overtuigingskracht? Wat maakt ideeën overtuigend? Overtuigen lijkt pure magie, ...
Een tevreden klant is niet meteen een loyale klant (7,7)
Peter Stinckens
Behaalde resultaten zijn geen garantie voor de toekomst. Dat is het verschil tussen tevredenheid en loyaliteit. Lees hoe u kunt inzetten op dat laatste. Behaalde resultaten zijn geen garantie voor de toekomst. Dat is het verschil tussen tevredenheid en loyaliteit. Lees hoe u ...
Lastig gesprek? Armen wijd! (7,7)
Richard van Houten
Verkeert u in een lastige gesprekssituatie met uw klant, dan is er een mooie manier om eruit te komen. Gebruik uw lichaamstaal om het gesprek ten goede te keren. Het werkt! Verkeert u in een lastige gesprekssituatie met uw klant, dan is er een mooie manier om eruit te ...
Als u een toespraak houdt ... (7,5)
Tips & Advies Verkoop
Ieder betoog moet u zorgvuldig indelen. Anders is het alleen maar verwarrend. Een toespraakschema helpt daarbij. Hieronder een aantal praktische aanwijzingen. Ieder betoog moet u zorgvuldig indelen. Anders is het alleen maar verwarrend. Een toespraakschema helpt daarbij. ...
“Ik denk er nog even over na” (7,1)
Tips & Advies Verkoop
Die kent u! Een van de meest irritante bezwaren die klanten kunnen hebben. Hoe gaat u daarmee om? Die zult u toch ook wel ooit gehoord hebben? Een van de meest irritante bezwaren die klanten kunnen hebben. Hoe gaat u daarmee om? Da's oké. Men zegt wel dat verkopen ...
Is het effect van de gunfactor afgenomen? (6,1)
Ronald van den Berg
Het is een bekend maar ongrijpbaar fenomeen: de gunfactor. Verkopers willen het graag hebben en salesmanagers willen verkopers die erover beschikken. Maar wat is het precies, kan het beïnvloed worden en is het aan verandering onderhevig? Het is een bekend maar ongrijpbaar ...
Lastig gesprek? Armen wijd! (7,8)
Richard van Houten
Verkeert u in een lastige gesprekssituatie met uw klant, dan is er een mooie manier om eruit te komen. Het gaat daarbij om uw lichaamstaal. Verkeert u in een lastige gesprekssituatie met uw klant, dan is er een mooie manier om eruit te komen. Het gaat daarbij om uw ...
Verbeter uw verkooppresentatie (6,6)
Michel Hoetmer
U heeft uw presentatie grondig voorbereid en weet hoe u het gaat aanpakken. Heeft u desondanks nog twijfels? Dan hebben wij enkele nuttige tips voor u. U heeft uw presentatie grondig voorbereid en weet hoe u het gaat aanpakken. Heeft u desondanks nog twijfels? Dan hebben wij ...
Verkopen aan assertieve klanten (7,7)
Ivo Ouwerkerk
Iedereen kent ze wel: de klant die recht op zijn doel af gaat, tegengas verwacht en aan alle kanten daadkracht uitstraalt. Lastig om mee om te gaan? Gebruik dan deze tips. Iedereen kent ze wel: de klant die recht op zijn doel af gaat, tegengas verwacht en aan alle kanten ...
Omgaan met onderhandelingstrucs  (8,0)
Piet Aarts
Hoe gaan we om met vervelende onderhandelingstrucs? We willen de relatie niet verstoren, maar willen ook niet met ons laten sollen. Enkele praktijktips. Hoe gaan we om met vervelende onderhandelingstrucs? We willen de relatie niet verstoren, maar willen ook niet met ons laten ...
Hoe reageert u op geïrriteerde klanten? (7,2)
Richard van Houten
Natuurlijk 'klikt' het niet met iedere klant. Soms roept u weerstand op. Hoe bereidt u zich hierop voor? Natuurlijk 'klikt' het niet met iedere klant. Soms roept u weerstand op. Hoe bereidt u zich hierop voor? Verkopers zijn vaak narcisten. Het zijn meer dan gemiddeld ...
Kwaliteit? Wees concreet (7,3)
Redactie Verkopersonline.nl
Het woord kwaliteit wordt zo vaak gebruikt dat het niets meer betekent. U overtuigt er dus de klant ook niet (meer) mee. Het woord kwaliteit wordt zo vaak gebruikt dat het niets meer betekent. U overtuigt er dus de klant ook niet (meer) mee. Toch denken veel verkopers dat ...
Hoe houdt u de aandacht van uw klant vast? (7,8)
Ivo Ouwerkerk
Zorg voor een goede afloop van uw verkooppresentatie met de kunst van het labelen. Zorg voor een goede afloop van uw verkooppresentatie met de kunst van het labelen. Het is 16.00 uur op een doordeweekse dag. U bent door uw klant gevraagd om een presentatie te geven over uw ...
Hoe gaat u om met sluwe onderhandelingstactieken van inkopers? (6,6)
Michel Hoetmer
Slimme onderhandelaars maken het leven van verkopers behoorlijk zuur. Door sluwe trucjes laten ze verkopers in onzekerheid en lokken zo extra concessies uit. Slimme onderhandelaars kunnen het leven van verkopers behoorlijk zuur maken. Ze passen allerlei trucjes toe om de ...
Samenwerken en samen beslissen (5,3)
Piet Aarts
We willen wereldwijd samenwerken en de wijsheid van het internet gebruiken om betere beslissingen te nemen. Een strak plan, maar hoe zit het met de samenwerking in eigen huis en nemen we wel betere beslissingen dan onze cavia? We willen wereldwijd samenwerken en de wijsheid ...
Nu even niet! (7,8)
Peter Stinckens
Het is natuurlijk geweldig wanneer u zelf het initiatief kunt houden in een verkoopgesprek, en niet gedwongen bent te reageren op de ander. Maar vaak worden we door de klant verplicht om een verdedigende positie in te nemen. Het is natuurlijk geweldig wanneer u zelf het ...
Tips om leiding te nemen in een verkoopgesprek (8,3)
Rene Knecht
Stop met zoeken naar goedkeuring van de klant, en neem daarmee de leiding in het verkoopgesprek.  Stop met zoeken naar goedkeuring van de klant, en neem daarmee de leiding in het verkoopgesprek. U kunt een verkoopgesprek niet leiden zonder interactie. De klant moet ...
IQ-technieken voor het verkopen aan zwartkijkers (6,7)
Richard van Houten
Heeft u bij prospects of klanten te maken met zwartkijkende gesprekspartners die uw verkoopverhaal ondermijnen met hun negatieve houding? Dan hebt u hier een paar communicatietechnieken die Respect opleveren. Heeft u bij prospects of klanten te maken met zwartkijkende ...
Afsluiten in vijf eenvoudige stappen (7,5)
Peter Stinckens
Telkens als ik een groep verkopers vraag wat het best zou helpen om meer te verkopen, welke vaardigheid ze verder moeten ontwikkelen om meer succes te boeken, antwoordt de meerderheid steevast 'afsluiten'. Telkens als ik een groep verkopers vraag wat het best zou helpen om ...
Zes typen beslissers (7,1)
Redactie Verkopersonline.nl
Verkopen op een manier die specifiek gericht is op de persoonlijkheid van de klant. Hoe gaat dat in zijn werk? Verkopen op een manier die specifiek gericht is op de persoonlijkheid van de klant. Hoe gaat dat in zijn werk? Er kunnen globaal zes types managers/beslissers worden ...
Topverkopers; vaak zuinige praters (8,1)
Redactie Verkopersonline.nl
Zijn topverkopers goede praters? Allerminst. In werkelijkheid geldt het omgekeerde. Zijn topverkopers goede praters? Allerminst. In werkelijkheid geldt het omgekeerde. Introvert en extrovert De meeste topverkopers zijn – in tegenstelling tot wat u zou verwachten – geen ...
Omgaan met de professionele inkoper (6,4)
Tips & Advies Verkoop
Als u zich heeft voorgenomen een grote vis binnen te halen, houd er dan rekening mee dat u met een professionele inkoper te maken kunt krijgen. Hoe bereid u zich daar op voor? Als u zich heeft voorgenomen een grote vis binnen te halen, houd er dan rekening mee dat u met een ...
Zorg voor focus in uw presentatie en vermijd een afgang (8,9)
Arthur Sevenstern
Een goede presentatie is als een karatetrap: om uw doel te bereiken moet u focussen. Lukt dat niet, dan is het resultaat zeer pijnlijk. Een belangrijke oefening in bijna elke Oosterse vechtsport is het doormidden slaan van een plank. Door deze oefening begrijpen de leerlingen ...
De momenten waarop u uw mond moet houden (8,0)
Redactie Verkopersonline.nl
Weet u tijdens een verkoopgesprek precies wanneer u moet zwijgen? Soms kan praten u de order kosten in plaats van opleveren. Lees deze tips, zodat u niet onnodig omzet laat lopen. Weet u tijdens een verkoopgesprek met de klant precies wanneer u moet zwijgen en wanneer u moet ...
5 Valkuilen die u moet vermijden in uw verkooppresentatie. (8,5)
Arthur Sevenstern
Als u presenteert wilt u een belangrijke boodschap op uw publiek overbrengen. Of het nu om 1 of om 1.000 toeschouwers gaat, uw presentatie is pas geslaagd als u uw publiek overtuigt uw presentatie is pas geslaagd als u Als u presenteert wilt u een belangrijke boodschap op uw ...
De prijs moet geprezen worden (7,8)
Herman Meijer
De presentatie van de prijs van een product vormt vaak het grootste dilemma tijdens of bij de afronding van een verkoopgesprek. Hoe brengt u dit gesprek tot een goed einde? De presentatie van de prijs van een product of dienstverlening vormt vaak het grootste dilemma tijdens ...
Bent u een verkoper of afspraakjessprokkelaar? (7,4)
Michel Hoetmer
Verkopers fixeren zich tijdens koude acquisitiegesprekken eenzijdig op afspraken. Is geforceerd toewerken naar een afspraak wel zo verstandig? Verkopers fixeren zich tijdens koude acquisitiegesprekken eenzijdig op afspraken. Maar is geforceerd toewerken naar een afspraak ...
De waarde van uw aanbod (7,7)
Peter Stinckens
Prijzen zijn steeds te hoog voor inkopers. Voor de leverancier is de marge steeds te laag. Tussen de twee in staat u als verkoper. Uw taak? Het zoeken van een balans. Prijzen zijn steeds te hoog voor aankopers. Voor de leverancier is de marge steeds te ...
Zorg dat ze uw brief lezen! (6,8)
Redactie Verkopersonline.nl
Het schrijven van klantenbrieven is bij velen niet het sterkste punt. We geven een aantal kapstokken voor succes. Het schrijven van klantenbrieven is bij velen niet het sterkste punt. We geven een aantal kapstokken voor succes. Klanten die uw brief lezen waarin u een ...
Win Verloren Klanten Terug (7,1)
Richard van Houten
Dit is een bijzonder onderwerp waar in de verkoopwereld nauwelijks over wordt geschreven. Vreemd eigenlijk. Want het terugwinnen van klanten is essentieel voor iedere organisatie. Dit is een bijzonder onderwerp waar in de verkoopwereld nauwelijks over wordt geschreven. Vreemd ...
Tien klassieke fouten die u onnodig onderuit halen (7,9)
Redactie Verkopersonline.nl
Fouten maken hoort erbij. Er zijn echter fouten die onnodig zijn en tegelijk grote negatieve effecten hebben. Hieronder de tien ergste verkoperszonden en hoe u ze kunt vermijden. Kijk en huiver. Fouten maken hoort erbij. Er zijn echter fouten die onnodig zijn en tegelijk grote ...
Het eerste verkoopgesprek (7,8)
Harrie van Heck
Hoe komt het toch dat er zo heel veel meer eerste verkoopgesprekken plaatsvinden dan tweede? Wat is het effect als we meer eerste gesprekken kunnen converteren naar vervolgafspraken? Hoe komt het toch dat er zo heel veel meer eerste verkoopgesprekken plaatsvinden dan ...
Krachtig beïnvloeden van uw prospects en klanten (8,3)
Richard van Houten
Als u goed wilt verkopen heeft u er baat bij als u 'de mens' werkelijk interessant vindt. Dan vindt u het ook interessant om te weten hoe 'mensen werken' cq 'in elkaar zitten'. Als u goed wilt verkopen heeft u er baat bij als u 'de mens' werkelijk interessant vindt. Als dat zo ...

Meer dan 100 resultaten gevonden, verfijn uw zoekopdracht om de resultaten te beperken
Kan jij jezelf een HORLOGE verkopen?
Je houdt van mooie spullen. Je wilt er goed uitzien. Misschien wil je eens variëren? ZGAN-Horloges.nl maakt je het makkelijk...

✓ Horloges uit
   ‘60-70-80-90-2000-2010

✓ Zo Goed Als Nieuw -
   TipTop in orde

✓ Van € 15 tot € 250


Bekijk NU ons assortiment...
Interesse in een Sales Training?
RUIM 22.000 LEDEN! - WORD OOK LID...


Abonneer
Onze auteurs
Rene  Knecht

Rene Knecht

Sinds 1999 ben ik continu op zoek gegaan naar betere manieren om mijn eigen diensten te verkopen. .. meer..

Marcel  Hoefman

Marcel Hoefman

Marcel Hoefman traint en adviseert organisaties en individuen die meer rendement uit commerciële .. meer..

Natasja   Hoogenboom

Natasja Hoogenboom

De missie van Natasja Hoogenboom is kristalhelder: bedrijven helpen succesvoller te worden in hun .. meer..

Michel  Hoetmer

Michel Hoetmer

Michel Hoetmer is oprichter van SalesQuest, een trainingsbureau gespecialiseerd in acquisitie- en .. meer..

Harro  Willemsen

Harro Willemsen

Harro Willemsen is commercieel trainer, publicist en partner van 3to1. "Mijn missie is simpel: Ik .. meer..

Richard van Houten

Richard van Houten

Richard van Houten is directeur/ eigenaar en trainer bij Bron & Partners. Hij adviseert bedrijven .. meer..

Toine  Simons

Toine Simons

Toine Simons is Consultative Selling specialist en oprichter van trainingsbureau Beerschot & Simon.. meer..

Jan-Willem  Seip

Jan-Willem Seip

Jan-Willem Seip (1968) is oefenmeester in klantcontact. Zijn motto is “Verkopen is mensenwerk”.. meer..

Victor  Bonke

Victor Bonke

Als bevlogen spreker, trainer en coach helpt Victor salesmensen bij (koude) acquisitie, gebaseerd .. meer..

Jos  Burgers

Jos Burgers

Jos Burgers is veelgevraagd spreker en auteur van bestsellers zoals ‘Klanten zijn eigenlijk net .. meer..