|
11
zoekresultaten voor "Aida"
Trek klanten aan met een wit papier (6,7)
Jan-Willem Seip
Uw arsenaal aan kennis en praktijkervaring kunt u gebruiken om klanten te werven en behouden. Onder meer met behulp van een zogenaamd ‘white paper’. Wat is het en hoe kunt u dit voor u laten werken? Uw arsenaal aan kennis en praktijkervaring kunt u gebruiken om klanten te ...
Overleef in steeds agressievere markten (6,6)
Redactie Verkopersonline.nl
Het gehele verkoopproces is een stuk complexer geworden. Veeleisender klanten, fellere competitie, hardere strijd. Wat zijn de beste strategieën om te overleven? Het gehele verkoopproces is een stuk complexer geworden dan nog niet zo lang geleden. Veeleisender klanten, ...
Overspelige klanten
Jan-Willem Seip
Wist u dat 35% van de getrouwde vrouwen vreemdgaat? Bij mannen is dit 47%. Althans in Amerika. En er zijn heel wat klanten die ook wel eens hun leverancier inruilen voor een ander. En dat doet pijn. Er lustig op los 'shoppen' is in. U moet er mee leren leven ... Een ...
Verkoop Methodieken: AIDA (6,6)
Peter Stinckens
AIDA is een van de oudste systemen in marketing, voornamelijk gericht op het opzetten van reclame. Later werd het ook toegepast op verkopen. (De doelstellingen zijn immers gelijklopend: verkopen). Maar waar komt het begrip vandaan en wat betekend het nu ook al weer? De ...
Uitverkocht!
Redactie Verkopersonline.nl
Internetstrateeg Jim Stolze lanceert in zijn boek Uitverkocht! het ADHD-model als alternatief voor het aloude AIDA. ‘Aandacht is waar de bedrijven op dit moment mee bezig zouden moeten zijn.’ Bedrijven kijken teveel naar hun financiële resultaten; ze besteden meer budget ...
Street smart sales
Redactie Verkopersonline.nl
Street smart sales zit boordevol verhalen, inspiratie, praktische tips en voorbeelden waarmee je een betere verkoper wordt. Als je street smart bent, kun je alles aan iedereen verkopen. Wil jij ook zo'n topverkoper worden die ijs kan verkopen aan eskimo's? Ontdek dan de kracht ...
Verkopen met een “glazen bol” (9,2)
Rene Knecht
Beleidsmakers die deals tekenen zoeken eerder een trusted advisor dan een verkoper. Hoe wordt u dat in de hun ogen? Ontdek hier hoe u hen de toekomst kan voorspellen. Beleidsmakers die deals tekenen zoeken eerder een trusted advisor dan een verkoper. Hoe wordt u dat in hun ...
De duivelse details maken de topverkoper (8,2)
Richard van Houten
Weet u hoe groot het verschil is tussen de beste verkoper en een gemiddelde verkoper? Klein! Welke details maken het verschil? Weet u hoe groot het verschil is tussen de beste verkoper en een gemiddelde verkoper? Klein! Het zit in de details. "Het verschil tussen een renpaard ...
Het Koopsignaal: kans èn bedreiging (7,5)
Peter Stinckens
Bij observatie van verkoopgesprekken die wij over de laatste twee jaar deden, blijkt dat 90% van de koopsignalen van klanten door verkopers niet opgemerkt, of op zijn minst niet gebruikt worden. Nu is het zo dat de definitie van een koopsignaal redelijk vaag is. Dus hebben wij ...
Het Verkopen van Kennis (6,7)
Richte Lommert
Prof. Verbeke en ik denken over veel hetzelfde. Onze wegen scheiden zich op het moment, dat hij het pad der wetenschap op gaat en verwordt tot de spreekwoordelijke non, die aan het korps mariniers de Kama Sutra gaat uitleggen. Volslagen bij toeval zag ik in de wachtkamer van een ...
Alles over de opbouw van een succesvol verkoopgesprek (4,8)
Richte Lommert
Richte Lommert introduceert zijn nieuwe serie. Beantwoord de vraag en win zijn boek 'Alles over Verkopen'. VERKOPEN is het aller-oudste beroep ter wereld. Aanvankelijk was het een ruilproces (mijn dochter voor jouw stier); later kwamen er onderhandelingen (je moet er nog ...
|
|
|