Zoeken op "Aida"

Zoek op trefwoord:
 
A t/m I  -  J t/m L  -  M t/m S  -  T t/m Z

 
Meest gezochte trefwoorden
Zoek op auteur:
 
Auteurslijst
Uw zoekwoord:


9 zoekresultaten voor "Aida"
Overleef in steeds agressievere markten (6,6)
Redactie Verkopersonline.nl
Het gehele verkoopproces is een stuk complexer geworden. Veeleisender klanten, fellere competitie, hardere strijd. Wat zijn de beste strategieën om te overleven? Het gehele verkoopproces is een stuk complexer geworden dan nog niet zo lang geleden. Veeleisender klanten, ...
Overspelige klanten 
Jan-Willem Seip
Wist u dat 35% van de getrouwde vrouwen vreemdgaat? Bij mannen is dit 47%. Althans in Amerika. En er zijn heel wat klanten die ook wel eens hun leverancier inruilen voor een ander. En dat doet pijn.  Er lustig op los 'shoppen' is in. U moet er mee leren leven ... Een ...
Verkoop Methodieken: AIDA (6,5)
Peter Stinckens
AIDA is een van de oudste systemen in marketing, voornamelijk gericht op het opzetten van reclame.  Later werd het ook toegepast op verkopen. (De doelstellingen zijn immers gelijklopend: verkopen). Maar waar komt het begrip vandaan en wat betekend het nu ook al weer? De ...
Uitverkocht! 
Redactie Verkopersonline.nl
Internetstrateeg Jim Stolze lanceert in zijn boek Uitverkocht! het ADHD-model als alternatief voor het aloude AIDA. ‘Aandacht is waar de bedrijven op dit moment mee bezig zouden moeten zijn.’ Bedrijven kijken teveel naar hun financiële resultaten; ze besteden meer budget ...
Verkopen met een “glazen bol” (9,7)
Rene Knecht
Beleidsmakers die deals tekenen zoeken eerder een trusted advisor dan een verkoper. Hoe wordt u dat in de hun ogen? Ontdek hier hoe u hen de toekomst kan voorspellen. Beleidsmakers die deals tekenen zoeken eerder een trusted advisor dan een verkoper. Hoe wordt u dat in hun ...
Duivelse details bij verkopen (8,3)
Richard van Houten
Weet u hoe groot het verschil is tussen de beste verkoper en een gemiddelde verkoper? Klein! Het zit in de details. Weet u hoe groot het verschil is tussen de beste verkoper en een gemiddelde verkoper? Klein! Het zit in de details. "Het verschil tussen een renpaard dat ...
Het Koopsignaal: kans èn bedreiging  (7,5)
Peter Stinckens
Bij observatie van verkoopgesprekken die wij over de laatste twee jaar deden, blijkt dat 90% van de koopsignalen van klanten door verkopers niet opgemerkt, of op zijn minst niet gebruikt worden. Nu is het zo dat de definitie van een koopsignaal redelijk vaag is. Dus hebben wij ...
Het Verkopen van Kennis (6,7)
Richte Lommert
Prof. Verbeke en ik denken over veel hetzelfde. Onze wegen scheiden zich op het moment, dat hij het pad der wetenschap op gaat en verwordt tot de spreekwoordelijke non, die aan het korps mariniers de Kama Sutra gaat uitleggen. Volslagen bij toeval zag ik in de wachtkamer van een ...
Alles over de opbouw van een succesvol verkoopgesprek (4,8)
Richte Lommert
Richte Lommert introduceert zijn nieuwe serie. Beantwoord de vraag en win zijn boek 'Alles over Verkopen'. VERKOPEN is het aller-oudste beroep ter wereld.  Aanvankelijk was het een ruilproces (mijn dochter voor jouw stier); later kwamen er onderhandelingen (je moet er nog ...
Persoonlijke Sales Ontwikkeling


Abonneer
Onze auteurs
Rene  Knecht

Rene Knecht

Sinds 1999 ben ik continu op zoek gegaan naar betere manieren om mijn eigen diensten te verkopen. .. meer..

Marcel  Hoefman

Marcel Hoefman

Marcel Hoefman traint en adviseert organisaties en individuen die meer rendement uit commerciële .. meer..

Natasja   Hoogenboom

Natasja Hoogenboom

De missie van Natasja Hoogenboom is kristalhelder: bedrijven helpen succesvoller te worden in hun .. meer..

Michel  Hoetmer

Michel Hoetmer

Michel Hoetmer is oprichter van SalesQuest, een trainingsbureau gespecialiseerd in acquisitie- en .. meer..

Harro  Willemsen

Harro Willemsen

Harro Willemsen is commercieel trainer, publicist en partner van 3to1. "Mijn missie is simpel: Ik .. meer..

Richard van Houten

Richard van Houten

Richard van Houten is directeur/ eigenaar en trainer bij Bron & Partners. Hij adviseert bedrijven .. meer..

Toine  Simons

Toine Simons

Toine Simons is Consultative Selling specialist en oprichter van trainingsbureau Beerschot & Simon.. meer..

Jan-Willem  Seip

Jan-Willem Seip

Jan-Willem Seip (1968) is oefenmeester in klantcontact. Zijn motto is “Verkopen is mensenwerk”.. meer..

Victor  Bonke

Victor Bonke

Als bevlogen spreker, trainer en coach helpt Victor salesmensen bij (koude) acquisitie, gebaseerd .. meer..

Jos  Burgers

Jos Burgers

Jos Burgers is veelgevraagd spreker en auteur van bestsellers zoals ‘Klanten zijn eigenlijk net .. meer..