Zoeken op "Aida"

Zoek op trefwoord:
 
A t/m I  -  J t/m L  -  M t/m S  -  T t/m Z

 
Meest gezochte trefwoorden
Zoek op auteur:
 
Auteurslijst
Uw zoekwoord:


11 zoekresultaten voor "Aida"
Trek klanten aan met een wit papier (6,7)
Jan-Willem Seip
Uw arsenaal aan kennis en praktijkervaring kunt u gebruiken om klanten te werven en behouden. Onder meer met behulp van een zogenaamd ‘white paper’. Wat is het en hoe kunt u dit voor u laten werken? Uw arsenaal aan kennis en praktijkervaring kunt u gebruiken om klanten te ...
Overleef in steeds agressievere markten (6,6)
Redactie Verkopersonline.nl
Het gehele verkoopproces is een stuk complexer geworden. Veeleisender klanten, fellere competitie, hardere strijd. Wat zijn de beste strategieën om te overleven? Het gehele verkoopproces is een stuk complexer geworden dan nog niet zo lang geleden. Veeleisender klanten, ...
Overspelige klanten 
Jan-Willem Seip
Wist u dat 35% van de getrouwde vrouwen vreemdgaat? Bij mannen is dit 47%. Althans in Amerika. En er zijn heel wat klanten die ook wel eens hun leverancier inruilen voor een ander. En dat doet pijn.  Er lustig op los 'shoppen' is in. U moet er mee leren leven ... Een ...
Verkoop Methodieken: AIDA (6,6)
Peter Stinckens
AIDA is een van de oudste systemen in marketing, voornamelijk gericht op het opzetten van reclame.  Later werd het ook toegepast op verkopen. (De doelstellingen zijn immers gelijklopend: verkopen). Maar waar komt het begrip vandaan en wat betekend het nu ook al weer? De ...
Uitverkocht! 
Redactie Verkopersonline.nl
Internetstrateeg Jim Stolze lanceert in zijn boek Uitverkocht! het ADHD-model als alternatief voor het aloude AIDA. ‘Aandacht is waar de bedrijven op dit moment mee bezig zouden moeten zijn.’ Bedrijven kijken teveel naar hun financiële resultaten; ze besteden meer budget ...
Street smart sales 
Redactie Verkopersonline.nl
Street smart sales zit boordevol verhalen, inspiratie, praktische tips en voorbeelden waarmee je een betere verkoper wordt. Als je street smart bent, kun je alles aan iedereen verkopen. Wil jij ook zo'n topverkoper worden die ijs kan verkopen aan eskimo's? Ontdek dan de kracht ...
Verkopen met een “glazen bol” (9,1)
Rene Knecht
Beleidsmakers die deals tekenen zoeken eerder een trusted advisor dan een verkoper. Hoe wordt u dat in de hun ogen? Ontdek hier hoe u hen de toekomst kan voorspellen. Beleidsmakers die deals tekenen zoeken eerder een trusted advisor dan een verkoper. Hoe wordt u dat in hun ...
De duivelse details maken de topverkoper (8,2)
Richard van Houten
Weet u hoe groot het verschil is tussen de beste verkoper en een gemiddelde verkoper? Klein! Welke details maken het verschil? Weet u hoe groot het verschil is tussen de beste verkoper en een gemiddelde verkoper? Klein! Het zit in de details. "Het verschil tussen een renpaard ...
Het Koopsignaal: kans èn bedreiging  (7,5)
Peter Stinckens
Bij observatie van verkoopgesprekken die wij over de laatste twee jaar deden, blijkt dat 90% van de koopsignalen van klanten door verkopers niet opgemerkt, of op zijn minst niet gebruikt worden. Nu is het zo dat de definitie van een koopsignaal redelijk vaag is. Dus hebben wij ...
Het Verkopen van Kennis (6,7)
Richte Lommert
Prof. Verbeke en ik denken over veel hetzelfde. Onze wegen scheiden zich op het moment, dat hij het pad der wetenschap op gaat en verwordt tot de spreekwoordelijke non, die aan het korps mariniers de Kama Sutra gaat uitleggen. Volslagen bij toeval zag ik in de wachtkamer van een ...
Alles over de opbouw van een succesvol verkoopgesprek (4,8)
Richte Lommert
Richte Lommert introduceert zijn nieuwe serie. Beantwoord de vraag en win zijn boek 'Alles over Verkopen'. VERKOPEN is het aller-oudste beroep ter wereld.  Aanvankelijk was het een ruilproces (mijn dochter voor jouw stier); later kwamen er onderhandelingen (je moet er nog ...
Persoonlijke Sales Ontwikkeling


Abonneer
Onze auteurs
Jan-Willem  Seip

Jan-Willem Seip

Jan-Willem Seip (1968) is oefenmeester in klantcontact. Zijn motto is “Verkopen is mensenwerk”.. meer..

Rene  Knecht

Rene Knecht

Sinds 1999 ben ik continu op zoek gegaan naar betere manieren om mijn eigen diensten te verkopen. .. meer..

Natasja   Hoogenboom

Natasja Hoogenboom

De missie van Natasja Hoogenboom is kristalhelder: bedrijven helpen succesvoller te worden in hun .. meer..

Michel  Hoetmer

Michel Hoetmer

Michel Hoetmer helpt met zijn verkooptrainingen en publicaties bedrijven meer winstgevende omzet t.. meer..

Harro  Willemsen

Harro Willemsen

Harro Willemsen is commercieel trainer, publicist en partner van 3to1. "Mijn missie is simpel: Ik .. meer..

Richard van Houten

Richard van Houten

Richard van Houten is directeur/ eigenaar en trainer bij Bron & Partners. Hij adviseert bedrijven .. meer..

Marianne van de Water

Marianne van de Water

Expert koude acquisitie | Trainen, schrijven en vertellen over succesvol bellen | Iedereen met een.. meer..

Toine  Simons

Toine Simons

Toine Simons is Consultative Selling specialist en oprichter van trainingsbureau Beerschot & Simon.. meer..

Jorg  Hartog

Jorg Hartog

Hoe bouw je een new business machine waarmee je iedere maand een constante flow van afspraken en n.. meer..

Jos  Burgers

Jos Burgers

Jos Burgers is veelgevraagd spreker en auteur van bestsellers zoals ‘Klanten zijn eigenlijk net .. meer..

André  Hagelen

André Hagelen

André Hagelen is ondernemer en heeft meerdere bedrijven opgericht in marketing en sales. Zijn spe.. meer..