|
31
zoekresultaten voor "Afwijzingen"
Au, dat doet pijn! (7,4)
Jan-Willem Seip
Amanda zit in gesprek met haar prospect. Ze komt er maar niet door heen. De prospect heeft alles namelijk al "goed geregeld". Om u dit leed te besparen, een artikel over ‘bewustwording van het probleem’. Amanda zit in gesprek met haar prospect. Ze komt er maar niet door ...
Een deuk in je zelfvertrouwen? Zo kom je er bovenop! (8,5)
Marcel Hoefman
Zelfvertrouwen en afwijzing zijn basiselementen van sales. Helaas breekt veel afwijzing je zelfvertrouwen snel af. Vijf tips om te zorgen dat je voortaan makkelijk zelf de knop weer om zet. Zelfvertrouwen en afwijzing zijn basiselementen van sales. Helaas breekt veel afwijzing ...
Naast schieten en toch scoren bij koud bellen (8,4)
Victor Bonke
Uw primaire doel bij koude acquisitie is aan tafel komen. Maar als u die afspraak niet kunt inschieten, hoe kunt u dan toch scoren? Wanneer u een zakelijke propositie in de markt wilt zetten die meer kost dan een paar honderd euro, dan is meestal het doel van uw ...
Incasseren kunt u leren: 3 manieren om met afwijzing om te gaan (8,9)
Marcel Hoefman
Elke salesprofessional maakt het mee: “Nee” te horen krijgen. Soms verwacht, soms onverwacht, maar nooit leuk. Zo gaat u er effectief mee om. Afwijzing is een impactvolle gebeurtenis. Of het nu om daten, solliciteren of sales gaat: afwijzing doet pijn. En hoe u ook uw best ...
Uw concurrenten kiest u zelf (7,7)
Jos Burgers
Zijn AH en de Aldi concurrenten? En Burger King en De Librije? Kies zelf uw concurrenten en reken af met de 'ik weet een goedkoper adresje' afwijzing. Zijn AH en de Aldi concurrenten? En Burger King en De Librije? Kies zelf uw concurrenten en reken af met de 'ik weet een ...
Bel-angst of motivatieprobleem? (7,9)
Michel Hoetmer
Er schijnt een groep mensen te zijn die anno nu toch nog bang is voor de telefoon: Verkopers! Of is er iets anders aan de hand? Er schijnt een groep mensen te zijn die anno nu toch nog bang is voor de telefoon: Verkopers! Of is er iets anders aan de hand? Er zijn nogal wat ...
Afwijzing: vervelend, maar keep going! (7,2)
Tips & Advies Verkoop
Als verkoper moeten we behoorlijk wat incasseringsvermogen hebben, want we horen vaker 'nee' dan 'ja'. Hoe gaat u nou het beste om met al die teleurstellingen? Motivatie-expert A. Mortell geeft antwoord. Als verkoper moeten we behoorlijk wat incasseringsvermogen hebben, want ...
Uitstelgedrag bij koude acquisitie (7,3)
Victor Bonke
Als verkoper wordt er van u verwacht dat u regelmatig zorgt voor nieuwe klanten. Een van de manieren om dat te doen is koude acquisitie. Veel verkopers lijden echter aan een vervelende aandoening als het gaat over koud bellen: het MA-DI-WO-DO-syndroom. Als verkoper wordt er ...
De order niet krijgen…en toch de klant binnenhalen (7,7)
Richard van Houten
Wees na een afwijzing van uw offerte vooral sportief en laat uw teleurstelling niet te veel blijken. De voordelen zijn legio. > > > Wees na een afwijzing van uw offerte vooral sportief en laat uw teleurstelling niet te veel blijken. De voordelen zijn legio. U zorgt ...
Zeven gouden acquisitietips (8,0)
Michel Hoetmer
Waarom zijn sommige verkopers enorm succesvol met het binnenhalen van nieuwe klanten en lukt het anderen niet of nauwelijks? Is er een bijzonder geheim? Waarom zijn sommige verkopers enorm succesvol met het binnenhalen van nieuwe klanten en lukt het anderen niet of nauwelijks? ...
Omgaan met afwijzingen (7,3)
Michel Hoetmer
Als u er niet tegen kunt dat uw voorstel wordt afgewezen, heeft u een interessante manier gevonden om uw brood te verdienen. Afwijzingen horen bij verkopen. Als u er niet tegen kunt dat uw voorstel wordt afgewezen, heeft u een interessante manier gevonden om uw brood te ...
De order niet krijgen ... maar toch de klant binnenhalen (7,3)
Richard van Houten
Wees na een afwijzing van uw offerte sportief en laat uw teleurstelling niet te veel blijken. De voordelen zijn legio. Wees na een afwijzing van uw offerte sportief en laat uw teleurstelling niet te veel blijken. De voordelen zijn legio. U zorgt ervoor dat de ander het ...
Vat het niet te persoonlijk op (7,8)
Redactie Verkopersonline.nl
Een uitdaging waar iedere verkoper tegenaan loopt is om kunnen gaan met teleurstellingen. Hoe maakt u zich 'untouchable'? De sleutel is een afwijzing van de klant niet te persoonlijk op te vatten. Onthoud dat de klant u niet persoonlijk afwijst, maar uw aanbod. Simpel op ...
Grote order verloren? Je hebt nog 33% kans op succes! (8,0)
André Hagelen
Het is al vaker gezegd: afwijzingen bieden kansen! Hoe haal je alsnog die grote order binnen waarop je net bent afgewezen?! Lees het hier. Het is al vaker gezegd: afwijzingen bieden kansen! Hoe haal je alsnog die grote order binnen waarop je net bent afgewezen?! Lees het ...
Koud bellen moet een warme douche zijn (7,6)
Yuri van der Sluis
Afgewezen worden hoort bij het verkoopvak. En...afwijzingen zijn niet persoonlijk. Waar komt de eeuwige angst voor koud bellen dan toch vandaan? En vooral: hoe kunt u die angst van u afslaan? Veel sales professionals houden niet van koud bellen: het proactief ...
Een echte sales professional kan zich niet meer verbeteren (8,9)
Richard van Houten
De perfecte sales professional bestaat. Alleen duurt die perfectie maar even, want de saleswereld ontwikkelt zich intussen rustig verder. Zo zorg je dat je mee gaat. De perfecte sales professional bestaat. Alleen duurt die perfectie maar even, want de saleswereld ontwikkelt ...
Een goede verkoper verkoopt alles? (9,4)
Rene Knecht
Het lijkt vanzelfsprekend dat we verkopers aannemen die bij het bedrijf passen. Maar dat is het niet. Lees hier wat er vaak mis gaat en wat je anders kunt doen. Het lijkt vanzelfsprekend dat we verkopers aannemen die bij het bedrijf passen. Maar dat is het niet. Lees hier ...
Hoe onzekerheid je sales kan boosten (9,6)
Rene Knecht
Als je in gesprek bent met een prospect is het een goed teken dat je een beetje onzekerheid voelt. Zo blijf je in contact met je klant. In dit artikel leg ik je uit hoe dit zit. Als je in gesprek bent met een prospect is het een goed teken dat je een beetje onzekerheid ...
Sluit de deal
Michel Hoetmer
Ze zeggen wel eens 'always be closing'. Is het verstandig dit verkoop-abc'tje toe te passen? Het antwoord zal u verbazen. In dit boek leest u alles over wat de beste manier is om instemming van de klant te krijgen en orders af te sluiten. Uiteraard vindt u nog veel meer tips ...
Cold calling is morsdood: 5 redenen om te stoppen (6,2)
Harro Willemsen
Koude acquisitie is nog steeds erg populair in de B2B verkoop. Maar het is nu echt tijd om ermee te stoppen en dit zijn de belangrijkste 5 redenen waarom. Koude acquisitie is nog steeds erg populair in de B2B verkoop. Maar het is nu echt tijd om ermee te stoppen en dit ...
Stop met zeuren, ga bellen (8,1)
Victor Bonke
Koude acquisitie is voor veel salesmensen hun grootste nachtmerrie. Overwin uw innerlijke weerstand met deze adviezen. Koude acquisitie is voor veel salesmensen hun grootste nachtmerrie. Overwin uw innerlijke weerstand met deze adviezen. Hoe kunt u voor uzelf deze weerstand ...
Vijf redenen om te voldoen aan de AVG bij acquisitie (8,6)
Harro Willemsen
De AVG is sinds mei 2018 van kracht, maar lang niet iedereen houdt zich aan deze wetgeving. Hoe zit dat in B2B en wat kunt u doen? De AVG is sinds mei 2018 van kracht, maar lang niet iedereen houdt zich aan deze wetgeving. Hoe zit dat in B2B en wat kunt u doen? Sinds 25 mei ...
De nummer 1 reden voor het ‘verstopte pijplijn syndroom’ (8,1)
Michel Hoetmer
Goede gesprekken zijn fijn, effectieve gesprekken halen opdrachten binnen. Heel veel in uw pijplijn maar uiteindelijk toch weinig echt resultaat? Lees hoe dat komt en wat eraan te doen is. Goede gesprekken zijn fijn, effectieve gesprekken halen opdrachten binnen. Heel veel in ...
Bent u gelukkig in uw baan als verkoper? (9,3)
Rene Knecht
Is verkopen het mooiste beroep dat er is? Of hebt u er intussen zo een hekel aan dat u het liever niet meer doet? Tips om van ontgoocheld weer gemotiveerd te raken. Beide figuren ziet u vaak in verkoop-fora opduiken: de trotse verkoper of de ontevreden/ontgoochelde verkoper. ...
Ja maar, ik ben toch aardig!? (8,6)
Jan-Willem Seip
Een verkoper die moeite heeft met afwijzing heeft het niet makkelijk. Maar we hebben vrijwel allemaal last van afwijzing. Ontdek wat u kunt doen; met tips uit het winnaarsdenken! Een verkoper die moeite heeft met afwijzing heeft het niet makkelijk. Maar we hebben vrijwel ...
Helpt netwerken u bij de verkoop? (7,2)
Jan-Willem Seip
Als verkoper wordt u betaald om afgewezen te worden. Veel verkopers zoeken daarbij hun heil in netwerkbijeenkomsten. Bezint! Voor u begint! Vind mij aardig Afwijzingen zijn slecht voor het ego. Dat is niet nieuw. De gemiddelde mens wil nu eenmaal geaccepteerd en aardig ...
"Doe ff normaal" - drie tips voor een natuurlijker telefoongesprek (8,6)
Marcel Hoefman
Telefonische acquisitie is best spannend, maar teveel spanning kan succes blokkeren, zeker aan de telefoon. Dus hoe zorgt u ervoor dat u ontspannen overkomt? Een veel voorkomend verschijnsel: verkoopprofessionals die zodra ze telefonisch acquireren hun 'sales-stem' van stal ...
Vertrouwen Verkopen: omgaan met woordbreuk en bedrog (9,0)
Rene Knecht
De prospect moet de verkoper vertrouwen. Omgekeerd moet de prospect betrouwbaar gedrag vertonen en zijn woord nakomen. Als verkoper verkoopt u daarom eerst een vertrouwensproces. De prospect moet de verkoper vertrouwen. Omgekeerd moet de prospect betrouwbaar gedrag vertonen en ...
De verkopers aan het front (7,7)
Michel Hoetmer
Is verkopen, als voetbal, oorlog? U kunt als salesmanager in ieder geval uw voordeel doen met de vergelijking in dit artikel. Wie gaat de strijd aan? Is verkopen, net als voetbal, oorlog? U kunt als salesmanager in ieder geval uw voordeel doen met de oorlogsvergelijking in dit ...
De angst om te kopen (6,0)
Tips & Advies Verkoop
Van nature heeft de mens een bepaald afweermechanisme tegen gevaar en soms … tegen verkopers! Hoe gaat u het beste met dit gegeven om? Van nature heeft de mens een bepaald afweermechanisme tegen gevaar en soms … tegen verkopers! Hoe gaat u het beste met dit gegeven om? ...
Het kind als leermeester
Peter Stinckens
Kinderen onderhandelen als ware meesters. Kunnen we iets van ze leren? Zeker! Kort gezegd: ze doen precies wat u wilt (alles opeten, braaf gaan slapen, de kamer opruimen) en zijn erg duidelijk in wat ze als tegenprestatie van u verwachen. Ook laten ze u ...
|
|