Zoeken op "Afsluittechnieken"

Zoek op trefwoord:
 
A t/m I  -  J t/m L  -  M t/m S  -  T t/m Z

 
Meest gezochte trefwoorden
Zoek op auteur:
 
Auteurslijst
Uw zoekwoord:


58 zoekresultaten voor "Afsluittechnieken"
Een enthousiaste prospect die toch nog ‘nee’ zegt (8,6)
Jan-Willem Seip
Enthousiasme is een groot goed, het werkt aanstekelijk, bij iedereen. Juist daarom schuilt er bij sales ook een gevaar in. Met deze 4 tips zet u enthousiasme om in een order. Enthousiasme is een groot goed, het werkt aanstekelijk, bij iedereen. Juist daarom schuilt er bij ...
Geld en Gedrag (9,4)
Richard van Houten
Vrijwel allemaal doen we aan ‘mentaal boekhouden’. Wat dat is en hoe je het als sales professional in je voordeel kan laten werken lees je hier. Vrijwel allemaal doen we aan ‘mentaal boekhouden’. Wat dat is en hoe je het als sales professional in je voordeel kan ...
Help de klant aankopen in 2 stappen (9,4)
Rene Knecht
De meeste gangbare afsluittechnieken werken niet omdat ze niet inspelen op het aankoopproces bij de klant. Ontdek hier hoe maatwerk u kan helpen meer deals binnen te halen. De meeste gangbare afsluittechnieken werken niet omdat ze niet inspelen op het aankoopproces bij de ...
Verhoog uw afsluitkansen met een haalbaarheidsonderzoek (8,0)
Jan-Willem Seip
Als een prospect twijfelt over uw product of dienst, trek hem dan over de streep met een onderzoek naar de haalbaarheid ervan. Hoe u dat het beste kunt doen en wat het oplevert, leest u hier. Als een prospect twijfelt over uw product of dienst, trek hem dan over de streep met ...
Effectief omgaan met klanten die koudwatervrees hebben (7,7)
Redactie Verkopersonline.nl
Het moment van afsluiten is spannend voor veel verkopers. Maar ook klanten hebben het er vaak moeilijk mee en dus schuiven ze het besluit liever voor zich uit. Hoe pakt u dat aan? Het is niet zo vreemd dat klanten plotseling vol zitten met twijfels. Ze proberen een schatting te ...
Verborgen klantbehoeften: 3 praktijkvoorbeelden (8,6)
Rene Knecht
Zolang verborgen klantbehoeften niet ontmaskerd zijn zal u de deal niet sluiten. Leer van deze praktijkvoorbeelden. Stel: u hebt leren pitchen en u kan uw bedrijf en uw aanbod in 3 tot 10 zinnen omschrijven in termen van wat u kunt betekenen voor de klant. U kan dit misschien ...
Afsluiten bij projectverkoop (6,4)
Walter Spruyt
Kent u dit gevoel: een salescycle duurt zo lang dat het afsluiten niet langer binnen uw bereik ligt? Verander dan uw beeld van afsluiten, met deze tips! Hoe langer hoe meer commerciële medewerkers verkopen projecten in plaats van producten. Hoe langer hoe meer projectleiders ...
Afsluiten? Begin ermee vóór de opening! (8,9)
Rene Knecht
Het blijft een uitdaging voor verkopers om tot het sluiten van de deal te komen. Met deze praktische checklist en concrete tips optimaliseert u de closing skills van uw salesteam. Verkopers zijn vragende partij, altijd op zoek naar het antwoord op de vraag: 'Hoe kan ik deze ...
Waar in de pipeline gaan leads verloren? (8,9)
Rene Knecht
Als u een deal niet kunt afsluiten is het interessant om na te gaan waar in de pipeline dit gebeurt. Mogelijk verliest u in de beginfase?! Bekijk deze tips en zorg dat u daarin meer zekerheid krijgt. De bottleneck van het salesproces kan voor iedere verkoper anders zijn. Soms ...
Hoe overwint u de weerstand van grote klanten? (8,5)
Rene Knecht
Grote accounts tonen veel weerstand in hun aankoopproces. Hoe houdt u als verkoper het proces onder controle? Grote accounts tonen veel weerstand in hun aankoopproces. Hoe houdt u als verkoper het proces onder controle?   Bij verkoop aan large accounts wordt u ...
Verkoopt u met een Push – of Pull strategie? (8,3)
Rene Knecht
Bij het sluiten van een deal kunt focussen op het resultaat of op het proces. Met die laatste strategie zult u succesvoller zijn. Ontdek hier waarom. Bij het sluiten van een deal kunt focussen op het resultaat of op het proces. Met die laatste strategie zult u succesvoller ...
Zo komt u ongeschonden uit prijsonderhandelingen (7,2)
Michel Hoetmer
Prijsonderhandelingen gaan niet alleen over geld, maar ook over uw betrouwbaarheid en de indruk die u achterlaat. Met deze tips komt u goed beslagen ten ijs. Prijsonderhandelingen gaan niet alleen over geld, maar ook over uw betrouwbaarheid en de indruk die u achterlaat. Met ...
Sluit uw verkoopgesprek af met een deal (7,8)
Richard van Houten
Meer omzet ligt niet bij meer klantbezoeken, maar bij betere afsluitingstechnieken. Vijf voorbeelden hoe u een verkoopgesprek succesvol afrondt. Meer omzet ligt niet bij meer klantbezoeken, maar bij betere afsluitingstechnieken. Vijf voorbeelden hoe u een verkoopgesprek ...
De hot button close (8,9)
Richard van Houten
Het ‘closen van de deal’ is een vak apart. Variatie is het sleutelwoord. Kent u de hot button van uw prospect? Of verplaats u eens in inspecteur Columbo... Het 'closen van de deal' is een vak apart. Variatie is het sleutelwoord. Kent u de hot button van uw prospect? Of ...
Verkopen is per definitie creatief en onvoorspelbaar (8,9)
Rene Knecht
Verkopen is geen analytisch proces volgens een rechtlijnig traject. Een verkoop komt tot stand in fases die door elkaar lopen. Welke fases zijn dat? Verkopen is geen analytisch proces volgens een rechtlijnig traject. Een verkoop komt tot stand in fases die door elkaar lopen. ...
Afsluiten voor gevorderden (7,9)
Peter Stinckens
Op het moment dat u de vraag stelt waarmee u de deal gaat sluiten, moet u alle twijfel overwonnen hebben. Maar hoe doet u dat? Op het moment dat u de vraag stelt waarmee u de deal gaat sluiten, moet u alle twijfel overwonnen hebben. Maar hoe doet u dat? Afsluiten is een ...
De opinievraag als opwarmer tot de afsluiting (7,2)
Redactie Verkopersonline.nl
Natuurlijk zijn er vele manieren om tot afsuiting van de deal te komen. De eenvoudigste? Natuurlijk zijn er vele manieren om tot afsluiting van de deal te komen. De eenvoudigste? Dat is de methode waarbij u de klant simpelweg om zijn opinie vraagt. Zo'n opinie-vraag is niet ...
“Ik denk er nog even over na” (7,1)
Tips & Advies Verkoop
Die kent u! Een van de meest irritante bezwaren die klanten kunnen hebben. Hoe gaat u daarmee om? Die zult u toch ook wel ooit gehoord hebben? Een van de meest irritante bezwaren die klanten kunnen hebben. Hoe gaat u daarmee om? Da's oké. Men zegt wel dat verkopen ...
De isolatievraag (6,6)
Redactie Verkopersonline.nl
Bij de vele soorten vragen die u kunt stellen is de isolatievraag een van de meest efficiënte. Hoe past u hem succesvol toe? Bij de vele soorten vragen die u kunt stellen is de isolatievraag een van de meest efficiënte. Hoe past u hem succesvol toe? Stel, in de ...
De afsluitfase (6,3)
Piet Aarts
Waarom is er zoveel heisa over de afsluitfase? Zijn onze afsluittechnieken wel effectief? Waarom is er zoveel heisa over de afsluitfase? Zijn onze afsluittechnieken wel effectief? Een klant kan allerlei signalen afgeven waaruit we kunnen concluderen, dat de tijd rijp wordt om ...
Afsluiten zonder moeite (7,6)
Peter Stinckens
Hoe kunt u eenvoudig en op een correcte manier snel afsluiten zonder de 'flow' van uw gesprek te onderbreken? Hoe kunt u eenvoudig en op een correcte manier snel afsluiten zonder de 'flow' van uw gesprek te onderbreken? Is afsluiten voor u ook een moeilijke zaak? Heeft ...
Snel afsluiten bij sterke koopsignalen (5,0)
Redactie Verkopersonline.nl
Soms geven klanten sterke koopsignalen af. U moet er dan als de kippen bij zijn om af te sluiten. Soms geven klanten sterke koopsignalen af. U moet er dan als de kippen bij zijn om af te sluiten. In het algemeen leidt een sterke reactie van de klant tot afsluiting van de ...
Afsluiten in vijf eenvoudige stappen (7,5)
Peter Stinckens
Telkens als ik een groep verkopers vraag wat het best zou helpen om meer te verkopen, welke vaardigheid ze verder moeten ontwikkelen om meer succes te boeken, antwoordt de meerderheid steevast 'afsluiten'. Telkens als ik een groep verkopers vraag wat het best zou helpen om ...
De uitgestelde afsluittechniek (7,3)
Michel Hoetmer
Als verkoper wilt u natuurlijk graag scoren. Maar soms leent de situatie zich er niet voor. Dan kan de uitgestelde afsluittechniek uitkomst bieden. Hier leert u hoe het werkt en wanneer u deze techniek kunt toepassen. Verkopers willen natuurlijk graag scoren. Maar soms leent ...
De 5 populairste afsluittechnieken (7,2)
Richard van Houten
"Ik heb hem zelf ook..." hoorde ik een verkoper zeggen. De beste verkoper zou alle producten thuis hebben staan. Afsluittechnieken werken dus, maar alleen als die niet op drijfzand staan... "Ik heb hem zelf ook…" is een bekende verkoopkreet. Het haalt vele twijfelende ...
Afsluiten: laat de klant kiezen (7,3)
Redactie Verkopersonline.nl
Een effectieve manier van afsluiten is de klant een keus te laten maken uit een minder belangrijk punt. Hoe werkt dat? Een effectieve manier van afsluiten is de klant een keus te laten maken uit minder belangrijke punten. Hoe werkt dat? Deze methode is vooral bruikbaar bij ...
Vier belangrijke vragen voor (uw) verkopers (6,3)
Michel Hoetmer
Veel managers stellen hun verkopers de vraag: "Wat moeten wij nog doen om deze verkoop af te sluiten?" Volgens Sales Excellence directeur Bill Stinnett is dat de verkeerde vraag. Wat is daarvan de reden? Waarom? Volgens Stinnett is de vraag gesteld vanuit het verkeerde ...
De laatste indruk (6,6)
Tips & Advies Verkoop
We gaven al vaker tips voor het maken van een goede eerste indruk bij een klantbezoek. Maar hoe zit het met de laatste indruk? Is die ook belangrijk? We gaven al vaker tips voor het maken van een goede eerste indruk bij een klantbezoek. Maar hoe zit het met de laatste indruk? ...
De alternatieve afsluittechniek die werkt! (5,7)
Michel Hoetmer
Klanten willen graag in alle vrijheid kiezen. Maar keuzes maken is lastig. Met deze techniek helpt de verkoper de klant door hem meerdere keuzes voor te leggen. Klanten willen graag in alle vrijheid kiezen. Maar keuzes maken is lastig. Met deze techniek helpt de verkoper de ...
De kroon op het verkoopgesprek (7,0)
Herman Meijer
De moeilijkste fase tijdens een verkoopgesprek is natuurlijk het moment van afsluiten. Uit onderzoek blijkt dat nog geen 30% van alle verkoopgesprekken op de juiste wijze wordt afgesloten. Hoe kan het beter? De moeilijkste fase tijdens een verkoopgesprek is natuurlijk het ...
Mythe: succesvolle verkopers ondernemen meer afsluitpogingen (6,8)
Michel Hoetmer
Het is een bekend gezegde: allways be closing (ABC). Uit onderzoek zou blijken dat succesvolle verkopers gemiddeld vijf afsluitpogingen ondernemen; ze zouden ook eerder beginnen met hun afsluitpogingen. Dat is een mythe.  Minder succesvolle verkopers sluiten gemiddeld ...
Hoe krijg ik nu dat contract? (6,7)
Steyn Elshout
Herkent u dit? Vol vertrouwen begint u aan een traject. U vindt de juiste contactpersoon. U hebt een goed eerste gesprek, u weet de DMU goed te bepalen en uiteindelijk zelfs de onderhandelingen uitstekend door te komen. Yes, de order is binnen! Maar dan..... ...
Help! De klant komt met bezwaren in mijn verkoopgesprek  (6,8)
Michel Hoetmer
Voor uw gevoel had u een perfect verkoopgesprek gevoerd. Maar in plaats van bijval stuitte u op een muur van onbegrip. Gelukkig heeft u meestal nog wel een tweede kans om het goed te maken. En met de tips in dit artikel rondt u het verkoopgesprek direct succesvol af. Het ...
Hoe overtuigt u de klant? (5,7)
Peter Stinckens
Overtuigen, het moeilijkste deel van het verkoopgesprek. Hieronder drie waardevolle tips. ...en dan heeft u alles besproken en moet u de klant overtuigen om met u in zee te gaan. Voor veel verkopers het moeilijkste onderdeel van het verkoopgesprek. Waarom? ...
Afsluiten zoals het moet (5,7)
Redactie Verkopersonline.nl
Het gesprek nadert de afronding en u wilt afsluiten, maar het lukt niet. Hoe krijgt u de klant toch over de streep? Het gesprek nadert de afronding en u wilt afsluiten, maar het lukt niet. Hoe krijgt u de klant toch over de streep? Ja, afsluiten is inderdaad een van de ...
Afsluiten in een gesprek (9,0)
Vladan Soldat
De gespreksafsluiting is bepalend voor de vraag of de order binnen komt of niet. Waar moet u vooral aan denken? Het gebeurt vrij vaak, je komt terug van een gesprek en terug in de auto realiseer je je dat je eigenlijk geen duidelijke afspraken hebt gemaakt over het te voeren ...
Een slecht gesprekseinde ruïneert uw kansen (6,8)
Yuri van der Sluis
Een open einde hoort thuis in een boek, niet in een verkoopgesprek. Daar moet u effectief kunnen afronden. Hoe? Bij praktisch elke zakelijke meeting is het van belang erachter te komen of u uw  doel heeft bereikt. Dat doel is voor u: het binnen bereik brengen van de ...
Afsluiten met alternatieven (7,0)
Tips & Advies Verkoop
Afsluiting is de cruciale fase van het verkoopgesprek en naar de order vragen blijft voor velen een lastige zaak. Welke methode wordt vaak toegepast en hoe werkt die? Direct vragen naar de order komt vaak nogal 'cru' over. En velen zijn bang voor een 'nee'. Keuzevragen ...
Hoe komt die deal nou eindelijk eens binnen? (7,0)
Vladan Soldat
Voelt u zich ook wel eens 'opdringerig' als u om de order wil vragen? Dat is niet nodig. Als u duidelijke afspraken met uw klant maakt en hem hierop aanspreekt, creëert u juist een betere relatie. Het is opvallend hoe vaak ik (sales)mensen om mij heen hoor zeggen: Ik hoop ...
Wanneer komt die deal nou eindelijk eens binnen? (6,8)
Vladan Soldat
Bent u onzeker of de deal wel rondkomt? Wacht niet, stap op de koper af en pin hem vast op preciese afspraken. >>> Het is opvallend hoe vaak ik (sales)mensen om mij heen hoor zeggen: Ik hoop dat de deal vanmiddag binnenkomt. Of nog erger, dat men ...
Afsluittechnieken werken (5,9)
Michel Hoetmer
Als verkopers spreken over verkooptechniek denken zij in de eerste plaats aan afsluittechnieken. De klassieke handboeken staan er bol van. Ook in sommige verkooptrainingen wordt nog veel aandacht besteed aan afsluittechnieken. Afsluittechnieken hebben iets weg van een trucje. U ...
7 zinvolle, moderne afsluittips om sneller te scoren (7,7)
Michel Hoetmer
Leidt Old school afsluiten zoals ABC - Always Be Closing het snelst naar de order? Of is het beter géén druk uit te oefenen? Geen van beide! Hier 7 tips voor een zinvolle, moderne inzet van de aloude afsluittechnieken. Leidt Old school afsluiten zoals ABC - Always Be Closing ...
Een echte sales professional kan zich niet meer verbeteren (8,9)
Richard van Houten
De perfecte sales professional bestaat. Alleen duurt die perfectie maar even, want de saleswereld ontwikkelt zich intussen rustig verder. Zo zorg je dat je mee gaat. De perfecte sales professional bestaat. Alleen duurt die perfectie maar even, want de saleswereld ontwikkelt ...
Een millennial als klant (8,8)
Harro Willemsen
Millenials denken en werken anders dan voorgaande generaties. Steeds vaker maken ze deel uit van de DMU. Hoe ga je daar als salesprofessional mee om? Millenials denken en werken anders dan voorgaande generaties. Steeds vaker maken ze deel uit van de DMU. Hoe ga je daar als ...
Wilskracht v. creativiteit: wat doet je omzet stijgen? (9,8)
Rene Knecht
Tegen het creatieve brein kan geen salesmethode op. Je bent altijd een stapje voor op de voorspelbare concurrentie. Ontdek hier hoe je meer marktaandeel kan pakken. Tegen het creatieve brein kan geen salesmethode op. Je bent altijd een stapje voor op de voorspelbare ...
Sluit de deal 
Michel Hoetmer
Ze zeggen wel eens 'always be closing'. Is het verstandig dit verkoop-abc'tje toe te passen? Het antwoord zal u verbazen. In dit boek leest u alles over wat de beste manier is om instemming van de klant te krijgen en orders af te sluiten. Uiteraard vindt u nog veel meer tips ...
Spin verkooptechniek - Hoe haal je grote orders binnen? 
Redactie Verkopersonline.nl
Wat leidt tot succes bij grote orders? Waardoor zijn sommige verkopers voortdurend beter dan hun concurrenten? Waarom werken bepaalde afsluittechnieken wel bij kleine orders maar niet bij grote? Hoe kunnen verkopers hun omzet bij grote klanten aanzienlijk verhogen? Het antwoord ...
Hoe gaat u om met ‘nadenkende klanten’? (8,4)
Michel Hoetmer
U bent er bijna maar de klant wil toch nog 'even nadenken'. Vaak is het de doodssteek voor uw deal. Lees hier wat u kunt doen om alsnog af te sluiten. U bent er bijna maar de klant wil toch nog 'even nadenken'. Vaak is het de doodssteek voor uw deal. Lees hier wat u kunt ...
Help! Mijn klant wil nadenken (8,3)
Michel Hoetmer
Het komt regelmatig voor dat klanten twijfelen en willen nadenken. Is dan alles verloren? Of zijn er nog volop kansen? Het komt regelmatig voor dat klanten twijfelen en willen nadenken. Is dan alles verloren? Of zijn er nog volop kansen? Het is me, toen ik nog zo groen ...
Competentietraining sales 
Redactie Verkopersonline.nl
Is verkopen nu een vak of zit het gewoon in u? Een ding is zeker: verkopen is te leren! In dit boek komen alle basisvaardigheden aan de orde die iedere verkoper nodig heeft. Is verkopen nu een vak of zit het gewoon in u? Een ding is zeker: verkopen is te leren! In dit boek ...
Persoonlijke verkoop 
Redactie Verkopersonline.nl
Persoonlijke verkoop richt zich op technieken die verkopers in de zakelijke markt gebruiken om waarde toe te voegen. Zo daagt u de klant uit samen tot een oplossing te komen die meer waarde toevoegt dan standaardoplossingen. 'Persoonlijke Verkoop' richt zich op de technieken die ...
Closing-skills coachen, hoe doe je dat? (9,5)
Rene Knecht
Effectief een deal sluiten is een vaardigheid waarmee veel verkopers worstelen. Hier ligt een taak voor het sales management. Gebruik deze tips en ga 300% meer verkopen! Effectief een deal sluiten is een vaardigheid waarmee veel verkopers worstelen. Hier ligt een taak voor het ...
Doelen stellen: topverkopers leren van topsporters (9,0)
Marcel Hoefman
Iedereen weet dat doelen stellen goed is voor verkoopsucces, maar weinig verkopers hebben effectieve doelen. Topsporters kunnen niet zonder, volg hun goede voorbeeld. Sales heeft veel interessante én leerzame overeenkomsten met topsport. Neem nu het werven van nieuwe klanten: ...
De beste remedie tegen angst? Actie! (5,5)
Redactie Verkopersonline.nl
Angst is de grootste vijand van de sales professional. Faalangst. Wat kun je er tegen doen? > > > Angst is de grootste vijand van de sales professional. Faalangst. Wat kun je er tegen doen? Iedereen die werkzaam is in de verkoop kent momenten van onzekerheid, zenuwen, angst. ...
Wees scherp, verzilver die koopsignalen!  (5,6)
Redactie Verkopersonline.nl
Koopsignalen zijn fantastisch! De klant geeft aan een stap verder te willen. Maar welke signalen geeft hij dan af? Koopsignalen zijn fantastisch! De klant geeft aan een stap verder te willen. Maar welke signalen geeft hij dan af?   En ... hoe zetten we deze koopsignalen ...
Van verkoper tot generaal (7,9)
Redactie Verkopersonline.nl
Het imago van de verkoper is niet gelijk aan die van de generaal. Velen zien de verkoper immers als een “gladde prater” die zijn producten of diensten bij een ander probeert op te dringen. De verkoper zelf denkt er heel anders over, maar hij gedraagt zich niet als een ...
Hork of Buddha? (8,1)
Vladan Soldat
Vaak komen verkopers onbewust 'laaghangend fruit' tegen in hun werkterrein. Het missen van deze quick wins heeft meestal met onwetendheid of met hun houding te maken. Hoe de juiste grondhouding het verschil maakt! Vaak komen verkopers onbewust 'laaghangend fruit' tegen in hun ...
Aan wie de schuld? (7,4)
Richte Lommert
Laten we één punt duidelijk stellen: “U bent te duur” is het meeste gebruikte en misbruikte argument om van een verkoper af te komen. Er zijn gevallen bekend, dat een inkoper deze woorden al sprak nog voordat de verkoper een duidelijk aanbod had gedaan. Eén van de leukste ...
Persoonlijke Sales Ontwikkeling


Abonneer
Onze auteurs
Jan-Willem  Seip

Jan-Willem Seip

Jan-Willem Seip (1968) is oefenmeester in klantcontact. Zijn motto is “Verkopen is mensenwerk”.. meer..

Rene  Knecht

Rene Knecht

Sinds 1999 ben ik continu op zoek gegaan naar betere manieren om mijn eigen diensten te verkopen. .. meer..

Natasja   Hoogenboom

Natasja Hoogenboom

De missie van Natasja Hoogenboom is kristalhelder: bedrijven helpen succesvoller te worden in hun .. meer..

Michel  Hoetmer

Michel Hoetmer

Michel Hoetmer helpt met zijn verkooptrainingen en publicaties bedrijven meer winstgevende omzet t.. meer..

Harro  Willemsen

Harro Willemsen

Harro Willemsen is commercieel trainer, publicist en partner van 3to1. "Mijn missie is simpel: Ik .. meer..

Richard van Houten

Richard van Houten

Richard van Houten was 15 jaar eigenaar/MD van Bron & Partners Sales- en Communicatieopleidingen.
Nu geeft hij met zijn bedrijf Blue Tree Consultancy BV advies op gebied van organisatiestrategie, .. meer..

Marianne van de Water

Marianne van de Water

Expert koude acquisitie | Trainen, schrijven en vertellen over succesvol bellen | Iedereen met een.. meer..

Toine  Simons

Toine Simons

Toine Simons is Consultative Selling specialist en oprichter van trainingsbureau Beerschot & Simon.. meer..

Jorg  Hartog

Jorg Hartog

Hoe bouw je een new business machine waarmee je iedere maand een constante flow van afspraken en n.. meer..

Jos  Burgers

Jos Burgers

Jos Burgers is veelgevraagd spreker en auteur van bestsellers zoals ‘Klanten zijn eigenlijk net .. meer..

André  Hagelen

André Hagelen

André Hagelen is ondernemer en heeft meerdere bedrijven opgericht in marketing en sales. Zijn spe.. meer..