Zoeken op "Acquisitie"

Zoek op trefwoord:
 
A t/m I  -  J t/m L  -  M t/m S  -  T t/m Z

 
Meest gezochte trefwoorden
Zoek op auteur:
 
Auteurslijst
Uw zoekwoord:


meer dan 100 zoekresultaten voor "Acquisitie"
Een goed telefoongesprek levert meer op dan alleen een afspraak (9,1)
Marianne van de Water
Bellen naar potentiële klanten levert meer op dan uitsluitend sales. Wist je dat koude acquisitie ook werkt voor je imago, je marketing, je branding en je klantbeleving? Gebruik deze tips en laat dit ook voor jou werken. Bellen naar potentiële klanten levert meer op dan ...
'Ik had toch "nee" gezegd...?!!' (8,1)
André Hagelen
Wat doe je als een interessante prospect geen interesse heeft? Hoe houd je toch zinvol contact? En vooral: hoe voorkom je een ‘Nee’? Wat doe je als een interessante prospect geen interesse heeft? Hoe houd je toch zinvol contact? En vooral: hoe voorkom je een ‘Nee’?  ...
Vanille ijs marketing (8,4)
Rene Knecht
Tenzij je jachten of Ferrari’s verkoopt heeft het weinig zin om excentriek te zijn. Maar “gewoon normaal” zijn en toch verkopen is een kunst. Doe je voordeel met deze tips. Tenzij je jachten of Ferrari’s verkoopt heeft het weinig zin om excentriek te zijn. Maar ...
De kracht van de herhaling! (8,4)
Marianne van de Water
Is koude acquisitie bellen met een bord voor je kop? Nee, tien keer dezelfde bellen hoort erbij! Lees hier waarom, met tips om je effectiviteit te verhogen. Is koude acquisitie bellen met een bord voor je kop? Nee, tien keer dezelfde bellen hoort erbij! Lees hier waarom, met ...
Praat jij over je concurrenten? (9,2)
Rene Knecht
Je hoeft je concurrenten niet te negeren of te verzwijgen. Ze kunnen zelfs een hefboom zijn naar jouw diensten. Ontdek hier hoe dat in zijn werk gaat. Je hoeft je concurrenten niet te negeren of te verzwijgen. Ze kunnen zelfs een hefboom zijn naar jouw diensten. Ontdek hier ...
De 3 meest gehoorde weerstanden ontrafeld (6,0)
Marianne van de Water
In het land van koude acquisitie is het vooral een kwestie van volhouden. Waar anderen afhaken begint het pas. Lees hier hoe je dat aanpakt. In het land van koude acquisitie is het vooral een kwestie van volhouden. Waar anderen afhaken begint het pas. Lees hier hoe je dat ...
Hoe bouw je een hitlist met scorende adressen? (9,4)
Harro Willemsen
Wie ga je benaderen en waarom? Waar maak je de meeste kans? Welke adressen mogen door de shredder? Lees alle antwoorden en doe je voordeel met deze tips voor een optimale hitlist. Wie ga je benaderen en waarom? Waar maak je de meeste kans? Welke adressen mogen door de ...
Meer succes met de LinkedIn Sales Navigator! 
Redactie Verkopersonline.nl
Wie zit er nog op koude acquisitie te wachten in deze tijd? Ruim 90% van de mensen heeft er een hekel aan, dus hoogste tijd om een nieuwe weg in te slaan naar het vinden van nieuwe klanten. De Sales Navigator van LinkedIn is hier uitstekend geschikt voor. Een tool waarmee je ...
Jouw klant wil spanning in de relatie (10,0)
Rene Knecht
Echte verleiders doorbreken de voorspelbaarheid. Lees hier hoe je net als zij zorgt voor gezonde spanning in je relaties - dat wekt de belangstelling! Echte verleiders doorbreken de voorspelbaarheid. Lees hier hoe je net als zij zorgt voor gezonde spanning in je relaties - ...
Maak van je LinkedIn account een leadkanon 
Jorg Hartog
Acquisitie via LinkedIn is een kunst die velen (nog) niet verstaan. Gebruik deze 9 tips om je social selling een boost te geven. Acquisitie via LinkedIn is een kunst die velen (nog) niet verstaan. Gebruik deze 9 tips om je social selling een boost te geven. We zijn op het ...
Alweer dezelfde klant bellen?! (8,7)
Marianne van de Water
Wanneer haak je af als een prospect niet in beweging komt? Vooral niet te snel. Veel contactmomenten zijn noodzaak. Lees hier waarom en doe je voordeel met de tips. Wanneer haak je af als een prospect niet in beweging komt? Vooral niet te snel. Veel contactmomenten zijn ...
Verkopen als rouwbegeleiding (9,6)
Rene Knecht
Afscheid nemen van een oude manier van werken (lees: jou als nieuwe leverancier aanvaarden!) is voor organisaties een rouwproces. Ontdek hier hoe je daar succesvol mee om gaat. Afscheid nemen van een oude manier van werken (lees: jou als nieuwe leverancier aanvaarden!) is ...
Creëer een ijzersterke propositie 
André Hagelen
Waarom willen prospects maar niet inzien dat jullie de oplossing zijn? Omdat ze die zelf willen bedenken. Lees hier hoe je daar succesvol mee om gaat. Waarom willen prospects maar niet inzien dat jullie de oplossing zijn? Omdat ze die zelf willen bedenken. Lees hier hoe je ...
Acquisitie is leuk! 
Marianne van de Water
De gunfactor maakt acquisitie veel leuker dan vaak wordt gedacht. Maar hoe kom je in de gunst bij toekomstige klanten? Je zal versteld staan van wat oprechte aandacht kan doen! De gunfactor maakt acquisitie veel leuker dan vaak wordt gedacht. Maar hoe kom je in de gunst bij ...
From Call to Close  (5,5)
Jorg Hartog
6 principes die iedere Software as a Service (SaaS) Sales Development Representative (SDR) uit het hoofd moet leren. Lees verder en doe er je voordeel mee. 6 principes die iedere Software as a Service (SaaS) Sales Development Representative (SDR) uit het hoofd moet leren. ...
Hardlopen is doodlopen bij acquisitie (8,0)
Harro Willemsen
Je hebt bij social selling steeds meer geautomatiseerde tools die claimen te kunnen helpen bij leadgeneratie. Maar moet je die wel inzetten? Je hebt bij social selling steeds meer geautomatiseerde tools die claimen te kunnen helpen bij leadgeneratie. Maar moet je die wel ...
Professionals & acquisitie 
Redactie Verkopersonline.nl
Verwerven van opdrachten is een vak apart. In de zakelijke dienstverlening is de professional echter zelf zijn product en wordt geacht het acquisitievak te beheersen. Het verwerven van opdrachten is een vak apart. Daarom zien we dat acquisitie in de meeste organisaties een ...
Contact maken met het veranderbrein (9,2)
Rene Knecht
Voor echt succesvolle marketing of sales zal je de klant moeten aanspreken in zijn veranderbrein, zodat hij zijn status quo brein verlaat. Lees hier hoe je dat effectief aanpakt. Voor echt succesvolle marketing of sales zal je de klant moeten aanspreken in zijn ...
6 stappen om de reacties op je mail gigantisch te verhogen! (9,1)
Jorg Hartog
Veel salesmensen klagen dat ze zo weinig reacties krijgen op hun mails. Maar reageer je zelf ooit op een standaard salesmail? Precies. Met deze tips zorg je ervoor dat mensen wel gaan reageren. Veel salesmensen klagen dat ze zo weinig reacties krijgen op hun mails. Maar ...
Acquisitie en je CRM (9,0)
Marianne van de Water
Acquisitie en CRM, twee ondergeschoven kindjes in het land van de sales. Er is altijd wel iets wat meer haast heeft. Maar ‘doen we straks wel’ kost klanten, en veel ook. Acquisitie en CRM, twee ondergeschoven kindjes in het land van de sales. Er is altijd wel iets wat meer ...
Asynchrone communicatie: wat je kan leren van Tinder (9,3)
Rene Knecht
Communicatie verloopt anders dan vroeger, maar op LinkedIn zal je net als op Tinder op moeten vallen tussen de 100-en concurrenten. Hoe pak je dat effectief aan? Communicatie verloopt anders dan vroeger, maar op LinkedIn zal je net als op Tinder op moeten vallen tussen de ...
Acquisitie met Zoom of MS Teams - hoe doe je dat? (8,4)
Harro Willemsen
Video is niet meer weg te denken als instrument voor salesprofessionals. Maar wat is de beste manier om videogesprekken in te zetten bij acquisitie? Lees deze longread met antwoorden en tips. Video is niet meer weg te denken als instrument voor salesprofessionals. Maar wat ...
Bezoekafspraak? Zeker! Bellen! (8,3)
Herman Meijer
Je kan weer fysiek bij klanten en prospects langs. En daarmee keert het belang van je telefonisch gemaakte afspraken terug. Lees hier hoe je dit effectief aanpakt. Je kan weer fysiek bij klanten en prospects langs. En daarmee keert het belang van je telefonisch gemaakte ...
Hoe ga je om met klant die even komen 'shoppen'? (9,3)
Rene Knecht
Een prospect benadert jou. Je springt een gat in de lucht. Maar, is dit eenzijdig contactverzoek echt zo gunstig? Lees dit en maak het gunstig. Een prospect benadert jou. Je springt een gat in de lucht. Maar, is dit eenzijdig contactverzoek echt zo gunstig? Lees dit en maak ...
Nieuwe Klanten, hoe dan? (8,4)
Marianne van de Water
Waarom wachten op klanten als je zelf proactief aan de slag kunt? Lees hier wat een goede start en aandacht voor je kunnen doen. Waarom wachten op klanten als je zelf proactief aan de slag kunt? Lees hier wat een goede start en aandacht voor je kunnen doen. Het viel me ...
Dit is waarom we targets niet halen!  (8,7)
Chris de Graaf
Het overgrote deel van de bedrijven heeft niet voldoende inbound leads of referenties om structureel te groeien of hun targets te halen. Hoe breng je hier verandering in? Het overgrote deel van de bedrijven heeft niet voldoende inbound leads of referenties om structureel te ...
Wat als je mensen geen verkoper zijn? (7,8)
André Hagelen
Niet alle bedrijven hebben een volwaardige salesafdeling. Maar ze zijn wel afhankelijk van verkoop. Lees hier hoe je dat succesvol aanpakt. Niet alle bedrijven hebben een volwaardige salesafdeling. Maar ze zijn wel afhankelijk van verkoop. Lees hier hoe je dat succesvol ...
5 Krachtige manieren om een afspraak te realiseren (7,4)
Marianne van de Water
Bellen is je lust en je leven. Alles draait om sales en customer relations management, of beter gezegd: customer succes management. Je bent ambitieus en vraagt je af hoe het nog beter kan. Zo: Bellen is je lust en je leven. Alles draait om sales en customer relations ...
Sales Navigator bij acquisitie (9,3)
Harro Willemsen
Bij LinkedIn is ook een betaalde variant beschikbaar: Sales Navigator. Maar heb je hier wat aan als je acquisitie pleegt? Ontdek hier of deze investering de moeite waard is. Bij LinkedIn is ook een betaalde variant beschikbaar: Sales Navigator.  Maar heb je hier wat ...
Start niet met verkopen zonder deze nieuwe salesmethode! (7,0)
Jorg Hartog
De saleservaring bepaalt voor meer dan 50% de klantloyaliteit. Lees hier met welke methode je die ervaring optimaal inzet voor meer verkoopsucces. De saleservaring bepaalt voor meer dan 50% de klantloyaliteit. Lees hier met welke methode je die ervaring optimaal inzet voor ...
Jezelf niet identificeren met je product of oplossing  (8,1)
Rene Knecht
Kan je jezelf loslaten in een verkoopgesprek? Kan je de klant loslaten? Daar zit jouw sleutel tot verkoopsucces. Ontdek hoe dit werkt. Kan je jezelf loslaten in een verkoopgesprek? Kan je de klant loslaten? Daar zit jouw sleutel tot verkoopsucces. Ontdek hoe dit werkt.  ...
De voordelen van een vooruitziende blik 
Marianne van de Water
Je wil gewoon je ding doen, zeggen waar het op staat, zorgen dat je de afspraak maakt. Zo simpel is het. Waarom zou je moeten anticiperen in het telefoongesprek? Lees het hier. Je wil gewoon je ding doen, zeggen waar het op staat, zorgen dat je de afspraak maakt. Zo simpel ...
Acquireren is een werkwoord  
Marcel Hoefman
Succesvolle acquisitie is de levensader van elke organisatie. Toch worstelen veel salesprofessionals met de vraag hoe ze dit het best kunnen aanpakken. Enerzijds doordat klantgedrag verandert, de invloed van technologie toeneemt, en concurrentie en prijsdruk heviger worden. ...
Pas op voor code 3 klanten (7,2)
André Hagelen
Er zijn klanten, die belemmeren groei, zorgen voor onnodige veel kosten en maken dat je van je focus wegglijdt. Lees hier hoe je ze herkent en wat je ermee kan doen. Er zijn klanten, die belemmeren groei, zorgen voor onnodige veel kosten en maken dat je van je focus wegglijdt. ...
Moeilijk bereikbare prospects benaderen (8,6)
Harro Willemsen
Social selling is een mooie manier om in contact te komen met prospects, maar niet al je contactpersonen zijn actief op social media. Lees hier welke andere kanalen effectief zijn om toch aan tafel te komen. Social selling is een mooie manier om in contact te komen met ...
“Voor Steffan is iederéén een potentiële klant” (8,3)
Marianne van de Water
Optimisme is een groot goed als je acquisitie of sales medewerker bent. Maar moet je het zijn? Kan je het leren? Lees er hier alles over. Optimisme is een groot goed als je acquisitie of sales medewerker bent. Maar moet je het zijn of kan je het ook worden ? Lees er hier ...
Van Klik naar Conflict? (9,8)
Rene Knecht
Gebeurt het wel eens dat je een goed contact hebt met de klant en ineens wordt het toch stil of ontstaat er uit het niets weerstand? Lees hier wat je dan kan doen. Gebeurt het wel eens dat je een goed contact hebt met de klant en ineens wordt het toch stil of ontstaat er uit ...
De Par5 methode 
Harro Willemsen
Het is tijd voor een nieuwe acquisitieaanpak: de Par5 methode. Speciaal ontwikkeld voor iedereen die op een professionele en persoonlijke manier afspraken wil maken met potentiële klanten. Hoe kom ik bij nieuwe klanten aan tafel? Dit is een van de belangrijkste vragen voor ...
Zelfmanagement voor verkopers en ondernemers (E-book)  
Redactie Verkopersonline.nl
Haal het maximale uit uw verkoop en optimaliseer uw aanpak Zelfmanagement voor verkopers en ondernemers is het eerste boek dat verkopers en ondernemers leert hoe ze hun eigen salesmanagers worden. Het logische stappenplan, de handige - digitaal invulbare- - documenten en het ...
Laat de buitendienst niet binnen blijven. (6,6)
Marianne van de Water
Covid is weer overal. Buitendienst medewerkers zitten binnen, tegen al hun natuurlijke instincten in. Hoe zorg je dat ze met plezier klanten blijven binnenhalen? Covid is weer overal. Buitendienst medewerkers zitten binnen, tegen al hun natuurlijke instincten in. Hoe zorg je ...
Ben je als verkoper veilig voor je klant?  (10,0)
Rene Knecht
Je biedt iets wat je klanten echt nodig hebben, maar ze bewegen niet mee. Dan kan het zijn dat je niet "veilig" bent. Lees hier wat dat betekent en doe je voordeel met de tips. Je biedt iets wat je klanten echt nodig hebben, maar ze bewegen niet mee. Dan kan het zijn dat je ...
Nieuw leven in afgeschreven prospects (8,0)
Marianne van de Water
In de wereld van telefonische acquisitie blijven veel, heel veel kansen liggen. Ontdek hier hoe je van schijnbaar afgeschreven prospects een nieuwe kans kan maken. In de wereld van telefonische acquisitie blijven veel, heel veel kansen liggen. Ontdek hier hoe je van schijnbaar ...
Waar gaat het over? "Lastige" secretaresses? (5,0)
Herman Meijer
Veelal word je bij het bellen met prospects geconfronteerd met het feit dat je een ander dan de juiste gesprekspartner aan de lijn krijgt. Lees hier hoe je dat aanpakt. Veelal word je bij het bellen met prospects geconfronteerd met het feit dat je een ander dan de juiste ...
Waarom voorsorteren in je telefoongesprek handig is (8,6)
Marianne van de Water
Waarom zou je anticiperen in het telefoongesprek? Je wilt toch gewoon je ding doen?! Ontdek hier hoe een vooruitziende blik je succesvoller maakt. Waarom zou je anticiperen in het telefoongesprek? Je wilt toch gewoon je ding doen?! Ontdek hier hoe een vooruitziende blik je ...
Start-up Sales: a different cookie (9,4)
Richard van Houten
Start-ups hebben gemeenschappelijk dat er een specifieke sales strategie nodig is: de investeringen moeten worden gerechtvaardigd. Lees hier hoe je dit succesvol aanpakt. Start-ups hebben gemeenschappelijk dat er een specifieke sales strategie nodig is: de investeringen ...
Expert- verkoop: vertrouwen verkopen zonder relatie (9,2)
Rene Knecht
Topverkopers zitten niet continu te posten op LinkedIn, of te netwerken, of met klanten koffie te drinken. Wat doen ze dan anders en wat kan jij daarvan leren? Topverkopers zitten niet continu te posten op LinkedIn, of te netwerken, of met klanten koffie te drinken. Wat doen ...
In 6 stappen meer reactie op je mail (8,7)
Jorg Hartog
Veel sales mensen klagen dat ze weinig tot geen reacties krijgen op hun mails. Zou dat ook aan die mails zelf kunnen liggen? 6 tips om wel binnen te komen met je mailbericht. Veel sales mensen klagen dat ze weinig tot geen reacties krijgen op hun mails.  Zou dat ook aan die ...
De doorslaggevende factor bij acquisitie (8,8)
Harro Willemsen
Wilskracht, motivatie en discipline zijn belangrijk bij acquisitie, maar wat echt werkt zijn goede gewoontes. Hoe je die krijgt, lees je in deze longread. Wilskracht, motivatie en discipline zijn belangrijk bij acquisitie, maar wat echt werkt zijn goede gewoontes . Hoe je die ...
Telefonisch acquisitie met een (te?) warm gevoel (4,8)
Marianne van de Water
Het loont de moeite om eens met hele andere ogen naar koude acquisitie kijken. Lees hier waarom en doe er je voordeel mee. Het loont de moeite om eens met hele andere ogen naar koude acquisitie kijken. Lees hier waarom en doe er je voordeel mee. Telefonisch communicatie ...
Vertrouwen winnen in 5 stappen (8,5)
Jorg Hartog
Het is voor veel accountmanagers, ZZP’ers en ondernemers enorm lastig om in gesprek te komen met prospects. Ontdek hier de tools die je helpen om het perfecte gesprek te voeren. Het is voor veel accountmanagers, ZZP’ers en ondernemers enorm lastig om in gesprek te komen ...
Beslist uw klant optiegericht of met een procedure? (9,3)
Rene Knecht
Uw oplossing kan heel geschikt zijn voor uw klant, terwijl uw verhaal toch niet aankomt. Dan is de kans groot dat u niet de juiste motivatiefilters gebruikt. Lees hier wat te doen. Uw oplossing kan heel geschikt zijn voor uw klant, terwijl uw verhaal toch niet aankomt. Dan is ...
5 vrolijke vakantie voorbeelden voor zomerse acquisitie (7,3)
Marianne van de Water
Acquisitie in de zomer? Zinloos! Dat is het gangbare idee. Maar net als met alles wat je aandacht geeft, kan ook de zomer je sales vooruit helpen. Lees hier hoe. Acquisitie in de zomer? Zinloos! Dat is het gangbare idee. Maar net als met alles wat je aandacht geeft, kan ook de ...
De opmars van video bij acquisitie (8,6)
Harro Willemsen
Creativiteit is doorslaggevend bij acquisitie. Een nieuwe manier om creatief contact te maken is de inzet van videoboodschappen. Hoe je dat aanpakt lees je in dit artikel. Creativiteit is doorslaggevend bij acquisitie. Een nieuwe manier om creatief contact te maken is de inzet ...
De vele wegen naar nieuwe orders (7,8)
Herman Meijer
De tijden van vijf à zes verkoopbezoeken per dag in de industriële sector van het bedrijfsleven zijn allang voorbij.
Hoe bereiken we dan al onze klanten? De tijden van vijf à zes verkoopbezoeken per dag in de industriële sector van het bedrijfsleven zijn allang ...
Blinde vlekken als competitief voordeel (9,9)
Rene Knecht
Logica wordt in het zakenleven meer gewaardeerd dan verbeelding. Dit leidt tot blinde vlekken en daar liggen jouw verkoopkansen! Lees hier waarom en hoe. Logica wordt in het zakenleven meer gewaardeerd dan verbeelding. Dit leidt tot blinde vlekken en daar liggen jouw ...
Cold calling: 3 principes die van jou een baas maken (8,3)
Chris de Graaf
Sales is gedragsverandering, iets waar alle mensen grote moeite mee hebben. Hoe neem je prospects hierin mee? Volg deze drietraps-strategie. Sales is gedragsverandering, iets waar alle mensen grote moeite mee hebben. Hoe neem je prospects hierin mee? Volg deze ...
Hoe onzekerheid je sales kan boosten (9,6)
Rene Knecht
Als je in gesprek bent met een prospect is het een goed teken dat je een beetje onzekerheid voelt. Zo blijf je in contact met je klant. In dit artikel leg ik je uit hoe dit zit. Als je in gesprek bent met een prospect is het een goed teken dat je een beetje onzekerheid ...
Finance: Feiten en Fabels (7,0)
Marianne van de Water
De accountancy heeft het er deze maanden maar weer druk mee. Jaarafsluitingen, Btw-aangiftes die gewoon doorgaan. En dan ook nog je sales en marketing lekker laten lopen. Hoe dan? De accountancy heeft het er deze maanden maar weer druk mee. Jaarafsluitingen, Btw-aangiftes ...
De deal creëren of najagen?! (9,3)
Rene Knecht
Op deals jagen lijkt heel actief, maar brengt u in een passieve positie ten opzicht van de klant. Leert u deals te creëren, dan ligt dat anders. Doe het anders, met deze tips. Op deals jagen lijkt heel actief, maar brengt u in een passieve positie ten opzichte van de klant. ...
Deel uw kennis en maak meer kennissen (9,0)
Jan-Willem Seip
Een presentatie houden en kennis delen zijn niet hetzelfde. Het eerste kan u dwarszitten, uit het tweede kunt u duurzaam voordeel halen. Lees hier hoe. Een presentatie houden en kennis delen zijn niet hetzelfde. Het eerste kan u dwarszitten, uit het tweede kunt u duurzaam ...
Commerciële tijgers zijn geen geboren verkopers (9,7)
Rene Knecht
We worden allemaal geboren met mannelijke en vrouwelijke eigenschappen. Lees hier wat je ermee kan om succesvol te zijn in sales. We worden allemaal geboren met mannelijke en vrouwelijke eigenschappen. Lees hier wat je ermee kan om succesvol te zijn in sales. We vragen ...
De waarheid achter 'beginnersgeluk' in sales (9,8)
Rene Knecht
Geen ervaring hebben kan een groot voordeel zijn. Je kan dan makkelijker net die creatieve spanning creëren die nodig is om een deal rond te krijgen. Lees hier hoe je dit aanpakt. Geen ervaring hebben kan een groot voordeel zijn. Je kan dan makkelijker net die creatieve ...
Wat heeft de Grand Prix Formule 1 van doen met acquisitie? (7,3)
Marianne van de Water
Over de vergelijking van topsport en acquisitie is het een en ander geschreven. Maar wat hebben 1000pk motoren met acquisitie te maken? Lees verder en laat je verrassen. Start the engines! Over de vergelijking van topsport en acquisitie is het een en ander geschreven. Maar ...
Wilskracht v. creativiteit: wat doet je omzet stijgen? (9,8)
Rene Knecht
Tegen het creatieve brein kan geen salesmethode op. Je bent altijd een stapje voor op de voorspelbare concurrentie. Ontdek hier hoe je meer marktaandeel kan pakken. Tegen het creatieve brein kan geen salesmethode op. Je bent altijd een stapje voor op de voorspelbare ...
Acquisitie… veel meer dan alleen de telefoon pakken. (7,9)
Marianne van de Water
In de matrix voor de sales professional staat het prachtig omschreven. Acquisitie - voorbereiding - bellen - vragen stellen en follow up. Wat mij betreft komt er nog wel wat meer bij kijken. In de matrix voor de sales professional staat het prachtig omschreven. Acquisitie - ...
Het benaderen van CEO’s via Linkedin (9,1)
Rene Knecht
In de hype van verkopen en leads generen via LinkedIn vergeten we dat de klassieke marketingtechnieken NIET werken. Lees hier hoe het anders kan. In de hype van verkopen en leads generen via LinkedIn vergeten we dat de klassieke marketingtechnieken NIET werken. Lees hier hoe ...
Telesales en social media, een fantastisch huwelijk (8,0)
Herman Meijer
De mogelijkheden om klantbehoeften te kennen en erop in te spelen zijn in deze rare Coronatijd enorm toegenomen. Leer de mogelijkheden volop te benutten. De mogelijkheden om klantbehoeften te kennen en erop in te spelen zijn in deze rare Coronatijd enorm toegenomen. Leer de ...
Waarom koude acquisitie wel van deze tijd is (8,2)
Marianne van de Water
Koude acquisitie is uit de mode, morsdood, dat doe je niet meer. Iedereen is tegenwoordig online. Vraag jij je stiekem ook af of dat waar is? – VO auteur Marianne van de Water presenteert haar expertise. ' Koude acquisitie is uit de mode, morsdood, dat doe je niet meer. ...
Hoe kom je voorbij de secretaresse (6,9)
Marianne van de Water
Een van de grootste drempels in de acquisitie is het langs de secretaresse of receptioniste komen. Of als de organisatie groter is, langs allebei! Een van de grootste drempels in de acquisitie is het langs de secretaresse of receptioniste komen. Of als de organisatie groter ...
Leuker kan ik het niet maken, makkelijker wel 
Redactie Verkopersonline.nl
Direct meer resultaat met telefonische acquisitie! Wil jij meer resultaat met telefonische acquisitie? Wil jij een concreet belscript dat werkt? Dan is dit boek bestemd voor jou. 'Leuker kan ik het niet maken, makkelijker wel' is een werkboek voor telefonische acquisitie. Met ...
Van een online prospect een klant maken (9,6)
Rene Knecht
Social selling wordt vaak ingezet als leadgenerator, want als we eenmaal aan tafel zitten, dan lukt het wel. De praktijk wijst anders uit. Lees hier hoe je social selling in kunt zetten voor echt duurzaam rendement. Social selling wordt vaak ingezet als leadgenerator, want als ...
De klant een nieuw verhaal laten schrijven (9,7)
Rene Knecht
Klanten creëren verhalen om hun status quo te rechtvaardigen. Aan u de taak om de klant dit verhaal te laten herschrijven, met u als leverancier in plaats van de concurrent. Ontdek hier hoe dat werkt. Klanten creëren verhalen om hun status quo te rechtvaardigen. Aan u de ...
Zonder pijn kun je niks verkopen (8,1)
Harro Willemsen
Wil je succesvol nieuwe klanten vinden en cross sellen bij bestaande klanten, dan moeten ze pijn ervaren. Het opstellen van een painlist is hierbij een handige tool. Lees er alles over en ga direct met de tips aan de slag. Wil je succesvol nieuwe klanten vinden en cross ...
‘Hoor ik u nu ‘je’ zeggen tegen mij???!!’  (8,1)
Victor Bonke
In Nederland vinden we tutoyeren heel gewoon, maar dat is het niet altijd. 1 keer teveel 'je' en u heeft uw acquisitie verbruid! Ontdek waar het mis gaat en hoe het beter kan. De vakkenvuller van 16 vraagt aan de mevrouw van 81 die ergens niet bij kan: 'Kan ik je helpen?"… ...
Omzet met videoconferencing (9,3)
Rene Knecht
Doordat we noodgedwongen niet meer face-to-face kunnen samenzitten met onze klanten kunnen we onze verkoopgesprekken op een andere manier gaan managen. #covid19 Doordat we noodgedwongen niet meer face-to-face kunnen samenzitten met onze klanten kunnen we onze verkoopgesprekken ...
Hoe zit of staat u als u belt? (7,9)
Victor Bonke
Hoe voert u telefonische acquisitiegesprekken? Zit u achter uw bureau? Staat u op, loopt u rond, gebaart u veelvuldig? Lees hier wat het belang is van uw fysieke houding tijdens telefonische acquisitie. Hoe voert u telefonische acquisitiegesprekken? Zit u achter uw bureau? ...
De perfecte LinkedIn update voor Sales Professionals (9,4)
Harro Willemsen
Iedere salesprofessional heeft tegenwoordig een eigen marketingverantwoordelijkheid. Een onderdeel hiervan is content voor LinkedIn. Maak gebruik van deze vijf tips voor de perfecte Linkedin update. Iedere salesprofessional heeft tegenwoordig een eigen ...
Maak van de telefoon je vriend 
Redactie Verkopersonline.nl
Acquisitie is niet ieders hobby. En koude acquisitie al helemaal niet. Menig verkoper, ondernemer of zzp'er kan zich er pas toe zetten als er echt geen alternatief is. Sommigen beweren zelfs dat koud bellen een achterhaalde methode is in deze tijd van netwerkborrels en sociale ...
Waarom een goed belscript zo belangrijk is (8,4)
Marianne van de Water
Verkopers zijn doorgaans vlotte praters die niet om een woordje verlegen zitten. Dus hoezo dan een belscript??! Lees er alles over in dit artikel. Verkopers zijn doorgaans vlotte praters die niet om een woordje verlegen zitten. Dus hoezo dan een belscript??! Lees er alles ...
Zeven principes voor betere korte berichten (8,3)
Harro Willemsen
Door de opkomst van social media communiceren salesprofessionals steeds meer via korte teksten. Maar in weinig woorden helder en to-the-point schrijven gaat niet vanzelf. Doe je voordeel met deze tips. Door de opkomst van social media communiceren salesprofessionals steeds ...
De eerste seconde bij acquisitie is bepalend (7,4)
Victor Bonke
Onderzoek heeft aangetoond dat de eerste indruk al na een halve seconde ontsaat. Hoe gebruikt u deze wetenschap bij koude acquisitie? Salesmensen is in het verleden veelal geleerd dat het niet zoveel uitmaakt wat de eerste woorden zijn die uitgesproken worden aan de telefoon. ...
Human2Human: de nieuwe klantrelatie 
Danielle de Jonge
Vergeet Business2Business en Business2Consumer. Zakendoen in de nieuwe economie vraagt om een eigentijdse manier van verkopen. Klanten verwachten steeds meer van leveranciers, of het nu gaat om kantoorartikelen, (zakelijke) etentjes of advies van bijvoorbeeld een advocaat. ...
Hoeveel tijd besteedt u aan acquisitie-voorbereiding? (7,8)
Victor Bonke
De ene verkoper steekt er (te) veel tijd in. De andere doet er juist bijna niets aan. Deze 4 factoren bepalen hoeveel tijd u dient te besteden aan voorbereiding op koude acquisitie. Verkopen is geweldig, maar het verkopen voorbereiden vindt niet iedereen even leuk werk. Wat ...
Spontaan acquisitiegesprek of ‘scripted’? (7,5)
Victor Bonke
Werkt het bij telefonische acquisitie beter om een spontaan gesprek met een prospect te hebben of een gesprek dat is uitgewerkt in een ‘belscript’? Lees hier wat het allerbeste werkt. Werkt het bij telefonische acquisitie beter om een spontaan gesprek met een prospect te ...
Win verloren klant terug in 5 stappen (8,4)
Jan-Willem Seip
U weet dat het vaak veel tijd en moeite kost om nieuwe klanten over de streep te trekken. Er staat echter nog een andere groep op u te wachten: uw ex-klanten. Haal ze terug met deze tips. U weet dat het vaak veel tijd en moeite kost om nieuwe klanten over de streep te trekken. ...
Hoe houdt u de regie over het verkoopgesprek in handen (8,0)
Toine Simons
Wie de regie voert over het verkoopgesprek maakt meer kans een deal te sluiten, maar hoe krijgt u die regie? Ontdek de SUPERB vraagstructuur voor meer verkoopsucces. In de 30 jaar dat ik de commerciële resultaten van sales managers en sales consultants volg, heb ik gezien dat ...
Verkopen met een “glazen bol” (9,2)
Rene Knecht
Beleidsmakers die deals tekenen zoeken eerder een trusted advisor dan een verkoper. Hoe wordt u dat in de hun ogen? Ontdek hier hoe u hen de toekomst kan voorspellen. Beleidsmakers die deals tekenen zoeken eerder een trusted advisor dan een verkoper. Hoe wordt u dat in hun ...
‘Ik ben nou eenmaal geen Hunter’ (8,6)
Toine Simons
Als verkoper zet u dagelijks uw talenten in. U weet ook waar u minder goed in bent. Het is alleen de vraag of dat wel klopt. Duik in uw onderbewuste en ontdek waar kansen liggen voor meer succes. Veel mensen hebben het idee dat we in een commerciële rol alleen duurzaam ...
6 Best Practices voor op de beurs (8,5)
André Hagelen
Gebruik deze 6 tips om op iedere beurs die je bezoekt een paar grote vissen te vangen. Gebruik deze 6 tips om op iedere beurs die je bezoekt een paar grote vissen te vangen. Een BtB beurs kan goede leads genereren. Maar helaas gebeurt het te vaak dat deze leads weinig ...
Hebt u dat killerinstinct? (8,8)
Rene Knecht
Verkopers worden regelmatig geselecteerd op hoe goed ze 'nee' kunnen zeggen of hun tanden durven laten zien. Maar is dat wel altijd zo effectief? Een tip om het anders aan te pakken, met meer succes. Onlangs kreeg ik deze feedback: 'Ik ga stoppen met jullie opleiding.' Waarop ...
Zes manieren om uw netwerktijd beter te besteden (8,9)
Harro Willemsen
Het bezoeken van netwerkevents levert meestal weinig resultaat op. Hoe kunt u uw tijd commercieel beter besteden? Het is tijd om de balans op te maken. Wat heeft het aflopen van netwerkevents in die vele jaren daadwerkelijk opgeleverd? Hoeveel netwerkbijeenkomsten heeft u ...
Hoe trekt u de aandacht van een prospect? (7,5)
Michel Hoetmer
De eerste 30 seconden zijn bepalend voor het verloop van een koud acquisitiegesprek via de telefoon. Wanneer het u lukt om de interesse te prikkelen heeft u een redelijke kans op een vruchtbaar gesprek. Maar hoe doet u dat? De eerste 30 seconden zijn bepalend voor het verloop ...
Gebruikt u pressiemiddelen om de klant te overtuigen?  (9,4)
Rene Knecht
Onvoorspelbare klanten en dus onvoorspelbare resultaten, dat is waar u dagelijks mee wordt geconfronteerd. Hoe kunt u meer samenwerking met de klant creëren en daarmee meer voorspelbaarheid? Als u het verkoopproces beter wil leiden dan kan dat op twee manieren: leiding over ...
Wat is de makkelijkste manier om aan nieuwe klanten te komen? (9,4)
Harro Willemsen
Voor alle verkopers die op een makkelijke manier aan nieuwe klanten willen komen heb ik de beste tip die er is. En toch is de kans groot dat u deze tip nog niet in de praktijk brengt! Welke tip is dit? Voor alle verkopers die op een makkelijke manier aan nieuwe klanten willen ...
Koud bellen: br.... 
Redactie Verkopersonline.nl
Koude acquisitie behoort tot één van de meest lastige, meest gevreesde onderdelen van het verkoopvak. Vooral omdat u aan de telefoon vaker dan u lief is, wordt afgewezen. Dit praktische, vijftien hoofdstukken tellende 'doe-boek' geeft u structuur, voorbeelden, inspiratie, ...
Persoonlijke kracht in acquisitiegesprekken 
Redactie Verkopersonline.nl
Acquireren roept bij professionals nogal eens weerstand op. Ze willen absoluut niet geassocieerd worden met 'de agressieve verkoper die komt leuren om een klus'. Bovendien brengt de druk om opdrachten binnen te halen veel onzekerheid met zich mee. In Persoonlijke kracht in ...
Gooi deze prospects gerust in de vuilnisbak (8,3)
Michel Hoetmer
Blijft u ook prospects bellen die potentie lijken te hebben maar stelselmatig blijven uitstellen? Mijn advies: doe het gewoon niet meer! Lees hier waarom niet. Blijft u ook prospects bellen die potentie lijken te hebben maar stelselmatig blijven uitstellen? Mijn advies: doe ...
Hoe krijgt u gegarandeerd de aandacht van uw klant? (8,3)
Victor Bonke
De manier om te zorgen dat uw prospect naar u luistert? Benoem de ‘pijn’ van de klant! Lees hier hoe u dat in de praktijk kan brengen. De structuur van een (koud) telefoongesprek met een prospect vertoont in grote lijnen steeds een zelfde patroon: Begroeting Openingszin ...
De order veilig stellen in de pre-sales fase (8,3)
Rene Knecht
Onlangs had ik een software demo die niet over de software bleek te gaan. Waarover dan wel? De deal sluiten in de pre-salesfase! Onlangs had ik een software demo die niet over de software bleek te gaan. Waarover dan wel?  De deal sluiten in de pre-salesfase! Het proces ...

Meer dan 100 resultaten gevonden, verfijn uw zoekopdracht om de resultaten te beperken
Persoonlijke Sales Ontwikkeling


Abonneer
Onze auteurs
Jan-Willem  Seip

Jan-Willem Seip

Jan-Willem Seip (1968) is oefenmeester in klantcontact. Zijn motto is “Verkopen is mensenwerk”.. meer..

Rene  Knecht

Rene Knecht

Sinds 1999 ben ik continu op zoek gegaan naar betere manieren om mijn eigen diensten te verkopen. .. meer..

Natasja   Hoogenboom

Natasja Hoogenboom

De missie van Natasja Hoogenboom is kristalhelder: bedrijven helpen succesvoller te worden in hun .. meer..

Michel  Hoetmer

Michel Hoetmer

Michel Hoetmer helpt met zijn verkooptrainingen en publicaties bedrijven meer winstgevende omzet t.. meer..

Harro  Willemsen

Harro Willemsen

Harro Willemsen is commercieel trainer, publicist en partner van 3to1. "Mijn missie is simpel: Ik .. meer..

Richard van Houten

Richard van Houten

Richard van Houten was 15 jaar eigenaar/MD van Bron & Partners Sales- en Communicatieopleidingen.
Nu geeft hij met zijn bedrijf Blue Tree Consultancy BV advies op gebied van organisatiestrategie, .. meer..

Marianne van de Water

Marianne van de Water

Expert koude acquisitie | Trainen, schrijven en vertellen over succesvol bellen | Iedereen met een.. meer..

Toine  Simons

Toine Simons

Toine Simons is Consultative Selling specialist en oprichter van trainingsbureau Beerschot & Simon.. meer..

Jorg  Hartog

Jorg Hartog

Hoe bouw je een new business machine waarmee je iedere maand een constante flow van afspraken en n.. meer..

Jos  Burgers

Jos Burgers

Jos Burgers is veelgevraagd spreker en auteur van bestsellers zoals ‘Klanten zijn eigenlijk net .. meer..

André  Hagelen

André Hagelen

André Hagelen is ondernemer en heeft meerdere bedrijven opgericht in marketing en sales. Zijn spe.. meer..