Zoeken op "Acquisitie"

Zoek op trefwoord:
 
A t/m I  -  J t/m L  -  M t/m S  -  T t/m Z

 
Meest gezochte trefwoorden
Zoek op auteur:
 
Auteurslijst
Uw zoekwoord:


meer dan 100 zoekresultaten voor "Acquisitie"
Wat te doen als u koud belt en de receptioniste wil u geen naam geven? (7,5)
Victor Bonke
Soms stuit u bij telefonische acquisitie op een receptionist(e) die u geen naam wil of kan geven: de no-name policy. Hoe zorgt u ervoor dat u tóch in contact komt met een relevant persoon? Soms stuit u bij telefonische acquisitie op een receptionist(e) die u geen naam wil of ...
Meer succes met de LinkedIn Sales Navigator! 
Redactie Verkopersonline.nl
Wie zit er nog op koude acquisitie te wachten in deze tijd? Ruim 90% van de mensen heeft er een hekel aan, dus hoogste tijd om een nieuwe weg in te slaan naar het vinden van nieuwe klanten. Wie zit er nog op koude acquisitie te wachten in deze tijd? Ruim 90% van de mensen ...
Omgaan met bezwaren is niet verkopen (9,0)
Rene Knecht
Krijgt u vaak te maken met bezwaren en tegenwerpingen. Dan is het tijd om uw salesaanpak te evalueren. Lees hier wat niet en wel te doen bij weerstand. Krijgt u vaak te maken met bezwaren en tegenwerpingen. Dan is het tijd om uw salesaanpak te evalueren. Lees hier wat niet ...
Klanten komen van Venus en verkopers van Mars (7,7)
Michel Hoetmer
Er zijn regelmatig grote verschillen tussen wat u zegt en wat de klant hoort. Welke uitspraken lokken ongewild verkeerde reacties uit? Er zijn regelmatig grote verschillen tussen wat u zegt en wat de klant hoort. Welke uitspraken lokken ongewild verkeerde reacties uit?  ...
Hoe houdt u de regie van het verkoopgesprek in handen (7,9)
Toine Simons
Wie de regie voert over het verkoopgesprek maakt meer kans een deal te sluiten, maar hoe krijgt u die regie? Ontdek de SUPERB vraagstructuur voor meer verkoopsucces. Wie de regie voert over het verkoopgesprek maakt meer kans een deal te sluiten, maar hoe krijgt u die regie? ...
Human2Human: de nieuwe klantrelatie 
Danielle de Jonge
Vergeet Business2Business en Business2Consumer. Zakendoen in de nieuwe economie vraagt om een eigentijdse manier van verkopen. Klanten verwachten steeds meer van leveranciers, of het nu gaat om kantoorartikelen, (zakelijke) etentjes of advies van bijvoorbeeld een advocaat. ...
De Par5 methode 
Harro Willemsen
Het is tijd voor een nieuwe acquisitieaanpak: de Par5 methode. Speciaal ontwikkeld voor iedereen die op een professionele en persoonlijke manier afspraken wil maken met potentiële klanten. Hoe kom ik bij nieuwe klanten aan tafel? Dit is een van de belangrijkste vragen voor ...
Wees aantrekkelijk als verkoper! (8,8)
Rene Knecht
Aantrekkelijk zijn is meer dan wat spiegels en glossy’s ons tonen. Mensen die aantrekkelijk worden gevonden vertonen bepaalde patronen in hun gedrag. Wat kunnen we daar als verkopers van leren? Aantrekkelijk zijn is meer dan wat spiegels en glossy’s ons tonen. Mensen die ...
Naast schieten en toch scoren bij koud bellen (8,4)
Victor Bonke
Uw primaire doel bij koude acquisitie is aan tafel komen. Maar als u die afspraak niet kunt inschieten, hoe kunt u dan toch scoren? Wanneer u een zakelijke propositie in de markt wilt zetten die meer kost dan een paar honderd euro, dan is meestal het doel van uw ...
De perfecte LinkedIn update voor Sales Professionals (8,9)
Harro Willemsen
Iedere salesprofessional heeft tegenwoordig een eigen marketingverantwoordelijkheid. Een onderdeel hiervan is content voor LinkedIn. Maak gebruik van deze vijf tips voor de perfecte Linkedin update. Iedere salesprofessional heeft tegenwoordig een eigen ...
Een leugentje om de deur te openen, dat moet toch kunnen? (8,1)
Michel Hoetmer
Er zijn verkopers die denken slim te zijn. Ze proberen mensen via de telefoon met een leugentje over te halen om zaken met ze doen. Het lijkt slim. Maar is het ook verstandig? Er zijn verkopers die denken slim te zijn. Ze proberen mensen via de telefoon met een leugentje over ...
Acquireren is een werkwoord  
Marcel Hoefman
Succesvolle acquisitie is de levensader van elke organisatie. Toch worstelen veel salesprofessionals met de vraag hoe ze dit het best kunnen aanpakken. Enerzijds doordat klantgedrag verandert, de invloed van technologie toeneemt, en concurrentie en prijsdruk heviger worden. ...
Wat is de echte reden dat u een deal binnenhaalt? (9,4)
Rene Knecht
Een goed verkoopgesprek leiden is een kunst. Maar het succes ervan wordt 9 van de 10 keer buiten het gesprek bepaald! Lees waar dan en ontdek hoe u ook dat proces kunt (leren) dirigeren. Een goed verkoopgesprek leiden is een kunst. Maar het succes ervan wordt 9 van de 10 ...
Zelfmanagement voor verkopers en ondernemers (E-book)  
Redactie Verkopersonline.nl
Haal het maximale uit uw verkoop en optimaliseer uw aanpak. Zelfmanagement voor verkopers en ondernemers is het eerste boek dat verkopers en ondernemers leert hoe ze hun eigen salesmanagers worden. Haal het maximale uit uw verkoop en optimaliseer uw aanpak Zelfmanagement voor ...
3 redenen waarom marktsegmentatie ook voor u cruciaal is (8,5)
Victor Bonke
Marktsegmentatie bij (koude) acquisitie zorgt voor meer succes voor sales. 3 argumenten waarom het voor verkopers zo belangrijk is hier oog voor te hebben, met tips uit de praktijk. Marktsegmentatie bij (koude) acquisitie zorgt voor meer succes voor sales. 3 argumenten waarom ...
Persoonlijke kracht in acquisitiegesprekken 
Redactie Verkopersonline.nl
Acquireren roept weerstand op. Professionals willen niet gezien worden als 'agressieve verkoper die komt leuren om een klus'. 'Persoonlijke kracht in acquisitiegesprekken' laat zien dat het anders kan. Acquireren roept bij professionals nogal eens weerstand op. Ze willen  ...
Groeien van binnenuit (9,5)
Rene Knecht
Veranderen is voor een mens één van de aller moeilijkste dingen in het leven. Toch is verandering precies wat u van de klant vraagt. Hoe pakt u dit dan het beste aan? U kunt uzelf voornemen te stoppen met slechte gewoontes, maar met dat voornemen bent u er nog niet. Maar al ...
Acquisitie voor professionals 
Redactie Verkopersonline.nl
Ben je een professional, heb je jarenlange ervaring en een imposant portfolio en bellen er toch geen nieuwe klanten? In dit praktische boek lees je hoe je nieuwe klanten en opdrachten kunt verwerven. Bent u een professional, heeft u jarenlange ervaring en een imposant portfolio ...
Uw invloed vergroten? Organiseer eens een seminar (9,7)
Rene Knecht
Klanten en prospects bij elkaar brengen kan uw invloed enorm vergroten. Lees hier waarom, met tips hoe u het aanpakt. Klanten en prospects bij elkaar brengen kan uw invloed enorm vergroten. Lees hier waarom, met tips hoe u het aanpakt. Wanneer u dingen gedaan moet krijgen ...
Koud bellen: br.... 
Victor Bonke
Koude acquisitie behoort tot één van de meest lastige, meest gevreesde onderdelen van het verkoopvak. Vooral omdat u aan de telefoon vaker dan u lief is, wordt afgewezen. 

Dit praktische, vijftien hoofdstukken tellende 'doe-boek' geeft u structuur, voorbeelden, ...
Hoeveel tijd besteedt u aan acquisitie-voorbereiding? (7,9)
Victor Bonke
De ene verkoper steekt er (te) veel tijd in. De andere doet er juist bijna niets aan. Deze 4 factoren bepalen hoeveel tijd u dient te besteden aan voorbereiding op koude acquisitie. Verkopen is geweldig, maar het verkopen voorbereiden vindt niet iedereen even leuk werk. Wat ...
De klant heeft zijn geloof verloren (8,8)
Rene Knecht
U weet zeker dat u de klant kunt helpen met het oplossen van een probleem. Alleen, de klant werkt niet mee. Hoe kunt u een klant helpen die niet geholpen wil worden? Tien, vijftien jaar geleden maakte ik deze trainersfout, die ook een verkopersfout is: vanuit mijn logica ...
Spontaan acquisitiegesprek of ‘scripted’? (7,0)
Victor Bonke
Werkt het bij telefonische acquisitie beter om een spontaan gesprek met een prospect te hebben of een gesprek dat is uitgewerkt in een ‘belscript’? Lees hier wat het allerbeste werkt. Werkt het bij telefonische acquisitie beter om een spontaan gesprek met een prospect te ...
Verkopen met een “glazen bol” (9,7)
Rene Knecht
Beleidsmakers die deals tekenen zoeken eerder een trusted advisor dan een verkoper. Hoe wordt u dat in de hun ogen? Ontdek hier hoe u hen de toekomst kan voorspellen. Beleidsmakers die deals tekenen zoeken eerder een trusted advisor dan een verkoper. Hoe wordt u dat in hun ...
Hoe zit/staat/ligt u erbij als u belt? (7,9)
Victor Bonke
Hoe voert u telefonische acquisitiegesprekken? Zit u achter uw bureau? Staat u op, loopt u rond, gebaart u veelvuldig? Lees hier wat het belang is van uw fysieke houding tijdens telefonische acquisitie. Hoe voert u telefonische acquisitiegesprekken? Zit u achter uw bureau? ...
Breng uw klant in trance (9,4)
Rene Knecht
Hoe krijgen we een emotioneel proces rationeel onder controle? Ontdek hier het antwoord en verhoog uw closing rates. Hoe krijgen we een emotioneel proces rationeel onder controle? Ontdek hier het antwoord en verhoog uw closing rates. Waarom houdt u van uw partner?, of ...
Maak van de telefoon je vriend 
Redactie Verkopersonline.nl
Acquisitie is niet ieders hobby. En koude acquisitie al helemaal niet. Menig verkoper, ondernemer of zzp'er kan zich er pas toe zetten als er echt geen alternatief is. Sommigen beweren zelfs dat koud bellen een achterhaalde methode is in deze tijd van netwerkborrels en sociale ...
Gebruikt u pressiemiddelen om de klant te overtuigen?  (9,2)
Rene Knecht
Onvoorspelbare klanten en dus onvoorspelbare resultaten, dat is waar u dagelijks mee wordt geconfronteerd. Hoe kunt u meer samenwerking met de klant creëren en daarmee meer voorspelbaarheid? Als u het verkoopproces beter wil leiden dan kan dat op twee manieren: leiding over ...
Vijf redenen om te voldoen aan de AVG bij acquisitie (7,1)
Harro Willemsen
De AVG is sinds mei 2018 van kracht, maar lang niet iedereen houdt zich aan deze wetgeving. Hoe zit dat in B2B en wat kunt u doen? De AVG is sinds mei 2018 van kracht, maar lang niet iedereen houdt zich aan deze wetgeving. Hoe zit dat in B2B en wat kunt u doen? Sinds 25 mei ...
Omarm het onvoorspelbare en scoor! (9,5)
Rene Knecht
Onvoorspelbare klanten en dus onvoorspelbare resultaten: verkopers liggen er dagelijks mee overhoop. Maar dat hoeft niet. Ontdek hoe u het onvoorspelbare een andere rol geeft, met betere resultaten. Geen grip hebben op de toekomst is de grootste pijn voor veel organisaties en ...
“Bel ik gelegen?” (8,0)
Victor Bonke
Is de vraag "Bel ik gelegen?" een belangrijke beleefdheidsformule of schreeuwen om afwijzing? Is de vraag "Bel ik gelegen?" een belangrijke beleefdheidsformule of schreeuwen om afwijzing? Eén van de meest gestelde vragen tijdens trainingen over koude acquisitie, is of u als ...
De kracht van een goede mailing (7,4)
Harro Willemsen
Wie in beeld wil komen bij prospects heeft tegenwoordig een batterij aan kanalen ter beschikking. Hierbij wordt een oeroud marketingkanaal wel eens vergeten: de papieren mailing. Tijd voor een revival met tips voor het beste resultaat. Wie in beeld wil komen bij prospects heeft ...
Geef uw telefonische acquisitie een flinke duw in de rug (4,9)
Michel Hoetmer
Telefonische acquisitiegesprekken komen voor de prospect vaak onverwacht en soms ook ongelegen. Lees hier hoe u het gesprek kunt voorbereiden zodat u toch nog in een warm bad duikt. Telefonische acquisitiegesprekken komen voor de prospect vaak onverwacht en soms ook ...
Koud, Kouder, Koudst - Warm of koud, wat heeft jouw voorkeur? 
Redactie Verkopersonline.nl
De wereld van koude acquisitie is een hele mooie. Leer de fijne kneepjes van het vak en beoordeel of koud, kouder, koudst past bij uw persoonlijkheid. Dit boek gaat in op alle facetten die horen bij koude acquisitie. De wereld van koude acquisitie is een hele mooie. Leer de ...
Referrals: de makkelijkste manier om aan nieuwe klanten te komen (9,2)
Harro Willemsen
Voor iedereen die op een makkelijke manier aan nieuwe klanten willen komen is er een goed tip: vraag uw klanten om referrals. Lees hier hoe u dit doet en wat de voorwaarden zijn. Voor iedereen die op een makkelijke manier aan nieuwe klanten willen komen is er een goed tip: ...
Hoe voorkom ik irritatie aan de andere kant van de lijn? (8,2)
Victor Bonke
Na de eerste paar seconden irriteert u dit koude acquisitiegesprek al; uw nekharen gaan recht overeind staan, alle alarmbellen gaan rinkelen. Maar waarom gebeurt dat en hoe kunt u dat zelf vermijden? Na de eerste paar seconden irriteert u dit koude acquisitiegesprek al; uw ...
Zomer slappe tijd voor acquisitie? Onzin! (6,9)
Richard van Houten
Het is zomer. Iedereen is op vakantie. Het is een slappe tijd voor de commercie. Fout! Hier de redenen waarom ik dat echt enorme onzin vind. Het is voor velen onder ons een rechtvaardiging om niets te doen of om zichzelf aan te praten dat de verkoopinspanningen logischerwijs ...
Een nieuwe standaard in BtoB acquisitie (6,9)
Harro Willemsen
Professionele acquisitie is aan een grondig herziening toe. Bestaande methoden zijn niet meer effectief en de AVG-wetgeving legt allerlei restricties op. Tijd dus voor een nieuwe aanpak. Begin met deze long read over de Par5 methode. Professionele acquisitie is aan een ...
‘Hoor ik u nu ‘je’ zeggen tegen mij???!!’  (8,1)
Victor Bonke
In Nederland vinden we tutoyeren heel gewoon, maar dat is het niet altijd. 1 keer teveel 'je' en u heeft uw acquisitie verbruid! Ontdek waar het mis gaat en hoe het beter kan. De vakkenvuller van 16 vraagt aan de mevrouw van 81 die ergens niet bij kan: 'Kan ik je helpen?"… ...
Opdrachtgever gezocht 
Redactie Verkopersonline.nl
Opdrachtgever gezocht is een boek over acquireren voor professionals. ‘Ze hebben het gevoel dat ze zich opdringen als ze iets proberen te verkopen, dat is niet terecht. Zij hebben juist de beste contacten met klanten.’ Wat veel professionals remt bij het actief verwerven van ...
Wie betaalt bepaalt... of toch niet?! (8,4)
Rene Knecht
Wie verkoopt aan klanten die Geld en Macht hebben weet dat er soms wel tig keer meer onderhandelingservaring aan tafel zit dan u mee kunt brengen. Hoe verkoopt u aan deze beslissers met invloed? De reden dat verkopen voor de meeste mensen moeilijk is, is omdat ze de 'macht' of ...
Mijn prospect herkent de ‘pijnbeschrijving’ niet… (6,6)
Victor Bonke
Tijdens een koud acquisitiegesprek probeert u de prospect te triggeren door de ‘pijn’ te beschrijven. Maar stel nou dat de prospect die pijn niet herken, wat dan? Ophangen? In paniek raken? Probeer dit eens! Tijdens een koud acquisitiegesprek probeert u de prospect te ...
De demo die geen demo was (8,3)
Rene Knecht
Onlangs had ik een software demo die over iets heel anders dan de software bleek te gaan. Ik realiseerde me: hier kunnen we iets van leren. Deals sluiten in de pre-salesfase! Onlangs had ik een software demo die over iets heel anders dan de software bleek te gaan. Ik ...
Tien antwoorden over koude acquisitie en de AVG (9,2)
Harro Willemsen
De nieuw AVG wetgeving houdt de gemoederen bezig en koud acquireren wordt er zeker niet makkelijker op. Ontdek in deze long read wat wel mag, en wat niet (meer). Het zal je niet ontgaan zijn dat vanaf 25 mei 2018 de nieuwe Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) van ...
Een acquisitie scorebord: meerwaarde of onruststoker? (5,8)
Victor Bonke
Een scorebord met daarop de gemaakte acquisitie-afspraken per salespersoon; is dat een waardevolle toevoeging of jaagt het salesmensen op de kast, met als gevolg een averechts effect? Een scorebord met daarop de gemaakte acquisitie-afspraken per salespersoon; is dat een ...
Hebt u dat killerinstinct? (8,7)
Rene Knecht
Verkopers worden regelmatig geselecteerd op hoe goed ze 'nee' kunnen zeggen of hun tanden durven laten zien. Maar is dat wel altijd zo effectief? Een tip om het anders aan te pakken, met meer succes. Onlangs kreeg ik deze feedback: 'Ik ga stoppen met jullie opleiding.' Waarop ...
Cold calling is morsdood (6,3)
Harro Willemsen
Koude acquisitie is nog steeds erg populair in de BtoB verkoop, om afspraken te maken met potentiële klanten. Maar het is nu echt tijd om ermee te stoppen en dit zijn de belangrijkste vijf redenen waarom. Koude acquisitie is nog steeds erg populair in de BtoB verkoop, om ...
De status quo openbreken bij de klant (10,0)
Rene Knecht
Organisaties staan vaak niet open voor uw oplossing omdat u hen niet aanspreekt op hun onuitgesproken behoeften. Ontdek hoe u een organisatie in beweging brengt. Organisaties staan vaak niet open voor uw oplossing omdat u hen niet aanspreekt op hun onuitgesproken behoeften. ...
Waarom segmentatie u helpt om nog succesvoller te worden (9,0)
Victor Bonke
Moet u de moeite nemen om te segmenteren? En waarop kunt u dan segmenteren? Antwoorden en tips voor meer acquisitiesucces. Moet u de moeite nemen om te segmenteren? En waarop kunt u dan segmenteren? Antwoorden en tips voor meer acquisitiesucces. Wanneer prospects (of klanten) ...
Maak van ieder bezwaar een kans (7,8)
André Hagelen
Alle mogelijk vormen die bezwaren van prospects kunnen aannemen, hebben één ding gemeen: U kunt er anders tegenaan gaan kijken. Laatst raakte ik geïnspireerd door een goede bekende van mij: Petra Iuliano, een marketeer die zich ook bezighoudt met verkooptechnieken. Ze ...
Verkoopsucces? Maak 3 keuzes  (8,7)
André Hagelen
Er zijn drie zaken waar u zich voor de volle 100% aan moet binden, maar dan gaat de deur naar verkoopsucces ook gegarandeerd voor u open. Als er één boek over sales is, dat ik u kan aanraden, dan is het" The ultimate salesmachine" van Chet Holmes. Hierin staan drie keuzes die ...
Tijd maken voor acquisitie: hoe doet u dat? (7,8)
Victor Bonke
Verkopers zijn dagelijks zo druk met allerlei activiteiten, dat het benaderen van nieuwe klanten er vaak bij in schiet. Hoe kunt u zorgen dat u voldoende tijd en ruimte maakt om nieuwe klanten te werven? Dagelijkse hectiek U heeft zich voorgenomen om uw to-do lijst eens flink ...
Lastige inhoudelijke vragen van prospects (3,5)
Victor Bonke
‘Als ik geen goed antwoord heb op een technische vraag van de prospect, dan ga ik toch af?!’ Maar hoe gaat u dán om met dat soort momenten? En, is het wel waar? Ontdek antwoorden en tips. ‘ Als ik geen goed antwoord heb op een technische vraag van de prospect, dan ga ik ...
‘Ik ben nou eenmaal geen Hunter’ (8,5)
Toine Simons
Als verkoper zet u dagelijks uw talenten in. U weet ook waar u minder goed in bent. Het is alleen de vraag of dat wel klopt. Duik in uw onderbewuste en ontdek waar kansen liggen voor meer succes. Veel mensen hebben het idee dat we in een commerciële rol alleen duurzaam ...
Het betere spiekbriefje: open vragen bij acquisitie (7,4)
Victor Bonke
U weet dat u tijdens koude acquisitie vragen moet stellen en u weet dat open vragen beter werken dan gesloten vragen. Toch komen er steeds gesloten vragen uit uw mond… Hoe gaat u dat veranderen? U weet dat u tijdens koude acquisitie vragen moet stellen. U weet dat open ...
Nieuwe privacywetgeving nekslag voor koude acquisitie? (7,4)
Vladan Soldat
U zult ongetwijfeld al het een en ander hebben vernomen over de nieuwe privacywetgeving. Wat is precies de impact op uw werk als verkoper? U zult ongetwijfeld al het een en ander hebben vernomen over de nieuwe privacywetgeving. Wat is precies de impact op uw werk als verkoper? ...
In twee stappen bij de juiste contactpersoon (5,3)
Victor Bonke
Weten wie u precies moet hebben bij een prospect, is vaak de eerste slag bij koude acquisitie. Maar hoe komt u daar achter? Weten wie u precies moet hebben bij een prospect, is vaak de eerste slag bij koude acquisitie. Maar hoe komt u daar achter? U herkent de volgende ...
Zo doet u zaken met een gemeente – 8 tips (7,3)
Natasja Hoogenboom
Ambtelijke organisaties lijken ondoordringbaar om zaken mee te doen. Maar ambtenaren zijn ook net mensen! Ontdek hoe u binnenkomt bij een gemeente en vervolgens de opdracht wint. Regelmatig geef ik lezingen over het schrijven van onweerstaanbare offerteteksten voor ...
Pitchen is: Verlies van zelfvertrouwen (8,9)
Rene Knecht
Pitchen is om allerlei redenen gevaarlijk voor uw resultaat, zelfs in sectoren waar het de gangbare methode is. Doe het anders, en verzeker uzelf van resultaat. Het overkomt vrijwel alle verkopers wel eens, sommige regelmatig: u raakt geïntimideerd door een klant en verliest ...
Verborgen klantbehoeften: 3 praktijkvoorbeelden (8,4)
Rene Knecht
Zolang verborgen klantbehoeften niet ontmaskerd zijn zal u de deal niet sluiten. Leer van deze praktijkvoorbeelden. Stel: u hebt leren pitchen en u kan uw bedrijf en uw aanbod in 3 tot 10 zinnen omschrijven in termen van wat u kunt betekenen voor de klant. U kan dit misschien ...
Bezwaren en tegenwerpingen (7,1)
André Hagelen
“Nee dank u, we zijn tevreden met de huidige leverancier...” Vast herkenbaar, maar niet het einde. In vier stappen kunt u verder met uw gesprek. " Nee dank u, we zijn tevreden met de huidige leverancier... " Vast herkenbaar, maar niet het einde. In vier stappen kunt u verder ...
Koude acquisitie is Topsport: laat u niet afleiden (8,4)
Victor Bonke
Koude acquisitie werkt niet als er allerlei afleiding is. Concentratie is een belangrijke voorwaarde voor succes. Maar hoe doet u dat? Sommige verkopers kunnen prospects koud bellen, terwijl om hen heen een enorme kakofonie heerst. Pratende collega's, andere bellers, rinkelende ...
De paradox van beïnvloeden (9,3)
Rene Knecht
De klant lijkt geen oren te hebben naar uw USP's. Denkt u wel met de klant mee? Daar begint uw weg naar succes. U heeft alles gegeven om goed uit te leggen waarom u anders bent, wat uw unieke voordelen zijn - die bovendien nog waar zijn ook! En toch ... de klant antwoordt: ...
3 voorwaarden voor succesvolle acquisitie (8,3)
Marcel Hoefman
Verkopers praten veel over acquisitie, het blijft een uitdaging. Ligt dit aan uw zelfdiscipline? Zo ja, daag uzelf dan uit met deze 3 succesfactoren. Vraag: Wat is de overeenkomst tussen werkoverleg, relatiebeheer, administratie, binnenkomende telefoontjes, whitepapers lezen en ...
Zorgen dat uw klant echt luistert (9,0)
Rene Knecht
U hebt soms klanten die heel goed luisteren en toch voelt u zich niet op uw gemak, de klant lijkt niet te overtuigen... Kent u dat gevoel? Doe er wat aan! U hebt soms klanten die heel goed luisteren en toch voelt u zich niet op uw gemak, de klant lijkt niet te overtuigen... ...
Verkopen aan autoritaire klanten (9,1)
Rene Knecht
Stel u moet iets verkopen aan Donald Trump, bent u dan snel geïmponeerd? Verliest u gemakkelijk de leiding in het gesprek? Ontdek hoe u de bereidheid tot samenwerken creëert bij een autoritaire gesprekspartner. Stel u moet iets verkopen aan Donald Trump, bent u dan snel ...
Voorkom dat uw acquisitiegesprek eindigt in een kramp (7,6)
Harro Willemsen
Telefonische acquisitiegesprekken stranden vaak binnen een paar seconden. De reden hiervoor is telemarketeerskramp . Ontdek wat dit is en hoe u het kunt voorkomen. Vóór de invoering van het Bel-me-niet Register zijn we allemaal als consument lastiggevallen door onervaren, ...
Waar in de pipeline gaan leads verloren? (8,9)
Rene Knecht
Als u een deal niet kunt afsluiten is het interessant om na te gaan waar in de pipeline dit gebeurt. Mogelijk verliest u in de beginfase?! Bekijk deze tips en zorg dat u daarin meer zekerheid krijgt. De bottleneck van het salesproces kan voor iedere verkoper anders zijn. Soms ...
Helpt netwerken u bij de verkoop? (7,2)
Jan-Willem Seip
Als verkoper wordt u betaald om afgewezen te worden. Veel verkopers zoeken daarbij hun heil in netwerkbijeenkomsten. Bezint! Voor u begint! Vind mij aardig Afwijzingen zijn slecht voor het ego. Dat is niet nieuw. De gemiddelde mens wil nu eenmaal geaccepteerd en aardig ...
Hoe interacties met uw klant naar de verkoop leiden (8,6)
Rene Knecht
Pas op! Toont uw klant geen initiatief of neemt de inkoper de controle in het verkoopproces over? Dan staat uw order op het spel! Redt uw order; lees deze heldere waarschuwing. Deals komen vaak niet tot stand vanwege een gebrek aan gelijkheid in de relatie. Er moet een ...
"Doe ff normaal" - drie tips voor een natuurlijker telefoongesprek (8,5)
Marcel Hoefman
Telefonische acquisitie is best spannend, maar teveel spanning kan succes blokkeren, zeker aan de telefoon. Dus hoe zorgt u ervoor dat u ontspannen overkomt? Een veel voorkomend verschijnsel: verkoopprofessionals die zodra ze telefonisch acquireren hun 'sales-stem' van stal ...
Vijf voornemens voor verkopers (8,6)
Marcel Hoefman
Wie van goede voornemens goede gewoontes maakt, zal meer succes oogsten. Daarom vlak voor het nieuwe jaar 5 voornemens waar iedere verkoper bij gebaat is. Wie van goede voornemens goede gewoontes maakt,  zal meer succes oogsten. Daarom vlak voor het nieuwe jaar 5 ...
Hoe overwint u de weerstand van grote klanten? (8,5)
Rene Knecht
Grote accounts tonen veel weerstand in hun aankoopproces. Hoe houdt u als verkoper het proces onder controle? Grote accounts tonen veel weerstand in hun aankoopproces. Hoe houdt u als verkoper het proces onder controle?   Bij verkoop aan large accounts wordt u ...
Hoe gebruikt u vaardigheden en aanbevelingen op LinkedIn? (9,1)
Victor Bonke
Een opvallend onderdeel van uw LinkedIn profiel is het overzicht met ‘vaardigheden’. Allemaal foto’s van mensen en ‘scores’. Wat kunt u daarmee als verkoper? Een opvallend onderdeel van uw LinkedIn profiel is het overzicht met 'vaardigheden'. Allemaal foto's van ...
Zes manieren om uw netwerktijd beter te besteden (8,1)
Harro Willemsen
Het bezoeken van netwerkevents levert meestal weinig resultaat op. Hoe kunt u uw tijd commercieel beter besteden? Het is tijd om de balans op te maken. Wat heeft het aflopen van netwerkevents in die vele jaren daadwerkelijk opgeleverd? Hoeveel netwerkbijeenkomsten heeft u ...
De klantgerichtheid bij mijn slager (8,7)
Richard van Houten
Wijst uw klant uw logische argumenten af probeer dan eens wat anders, wees ontwapenend. Wijst uw klant uw logische argumenten af probeer dan eens wat anders, wees ontwapenend. Ik stond bij mijn slager. De mij bekende verkoopster keek me aan met een blik van: "Als je nu effe ...
Hoe wordt uw klant beïnvloed? (9,1)
Rene Knecht
Harde voordelen zijn niet doorslaggevend voor een klant. Beslissers worden meer beïnvloed door mensen die ze vertrouwen. Hoe boort u dat potentieel aan? Zogenaamde harde voordelen zoals een ROI (return on investment) zijn niet de echt doorslaggevende argumenten voor een klant ...
Pijn benoemen is aandacht krijgen (7,9)
Victor Bonke
Hoe zorgt u dat de prospect luistert? Benoem de ‘pijn’ en u heeft gegarandeerd de aandacht te pakken. Hoe zorgt u dat de prospect luistert? Benoem de 'pijn' en u heeft gegarandeerd de aandacht te pakken. De structuur van een (koud) telefoongesprek met een prospect ...
Wat zijn de geheimen van uw klant? (8,5)
Rene Knecht
Begrijpt u soms helemaal niets van de beslissingen van uw klant? Pas dan op voor een verborgen agenda. Begrijpt u soms helemaal niets van de beslissingen van uw klant? Pas dan op voor een verborgen agenda. Als ik aan mijn vrouw vraag: 'Zullen we samen naar stad gaan ...
De eerste seconde is bij acquisitie bepalend (7,8)
Victor Bonke
Onderzoek heeft aangetoond dat de eerste indruk al na een halve seconde ontsaat. Hoe gebruikt u deze wetenschap bij koude acquisitie? Salesmensen is in het verleden veelal geleerd dat het niet zoveel uitmaakt wat de eerste woorden zijn die uitgesproken worden aan de telefoon. ...
LinkedIn bedrijfspagina optimaal inzetten (8,3)
Victor Bonke
De bedrijfspagina op LinkedIn kan verkopers goed van dienst zijn. Verbreed uw LinkedIn kennis en ontdek hoe de company-page u nieuwe prospects op kan leveren. De bedrijfspagina op LinkedIn kan verkopers goed van dienst zijn. Verbreed uw LinkedIn kennis en ontdek hoe de ...
Gooi deze prospects gerust in de vuilnisbak (8,2)
Michel Hoetmer
Weet u waarom u prospects blijft bellen die niet thuis geven of stelselmatig uitstellen? Mijn advies: doe het gewoon niet meer! Lees hier waarom niet. Weet u waarom u prospects blijft bellen die niet thuis geven of stelselmatig uitstellen? Mijn advies: doe het gewoon niet ...
Leer te dansen met kritische klanten (7,9)
Rene Knecht
Uw klant lijkt maar niet open te staan voor uw USP's, kennis en ervaring. Uw argumenten stuiten op een muur. Wat kunt u doen? Uw klant lijkt maar niet open te staan voor uw USP's, kennis en ervaring. Uw argumenten stuiten op een muur.  Wat kunt u doen? Hebt u ooit al ...
LinkedIn als lead-generator (8,7)
Victor Bonke
LinkedIn heeft in Nederland een grove 4 miljoen accounts. Hoe maakt u daar als verkoper optimaal gebruik van? LinkedIn heeft in Nederland een grove 4 miljoen accounts. Hoe maakt u daar als verkoper optimaal gebruik van? Waarschijnlijk zult u als verkoper LinkedIn wel kennen ...
Wat verkopers kunnen leren van Louis van Gaal (8,2)
Marcel Hoefman
Topsport en topverkoop �" Louis van Gaal heeft vaak  duidelijk laten zien waar deze disciplines op elkaar lijken. Deze drie mantra's brachten hem succes. Om maar meteen met de deur in huis te vallen: ik ben geen fan van Louis van Gaal. Zijn autoritaire gedrag vind ik ronduit ...
Neuro Sales werkt bij Cold Calling, want … (8,3)
André Hagelen
... hoe u dingen zegt kan belangrijker zijn dan wat u zegt. Leer verbindingswoorden strategisch in te zetten bij cold calling. ... hoe u dingen zegt kan belangrijker zijn dan wat u zegt. Leer verbindingswoorden strategisch in te zetten bij cold calling. Cold calling is een ...
Is koude acquisitie ook voor u een eeuwige strijd? (7,7)
Victor Bonke
Koude acquisitie is meestal niet onze grootste hobby. Hoe zorgt u ervoor dat u toch tijd maakt voor deze belangrijke taak? Koude acquisitie is meestal niet onze grootste hobby. Hoe zorgt u ervoor dat u toch tijd maakt voor deze belangrijke taak? Activiteiten die we niet zo ...
Koude acquisitie en de brief vooraf (7,5)
Victor Bonke
Ik krijg veel brieven waar ik niet om heb gevraagd. Soms belt een verkoper deze brief na. Heeft dit zin? Ik krijg veel brieven waar ik niet om heb gevraagd. Soms belt een verkoper deze brief na. Heeft dit zin? Waarschijnlijk herkent u het zelf ook wel, al die brieven en ...
Gij zult niet Liegen (8,5)
Rene Knecht
Waarom is het maatschappelijk aanvaard dat je tegen een verkoper mag liegen? En, belangrijker, hoe gaan wij daarmee om? Waarom is het maatschappelijk aanvaard dat je tegen een verkoper mag liegen? En, belangrijker, hoe gaan wij daarmee om? Samenlevingen en organisaties ...
Belscript: vloek of zegen? (8,4)
Victor Bonke
Wie belt als pratende computer verliest geheid klanten! Wat zegt dat over de waarde van belscripts voor B2B verkopers? Wie belt als pratende computer verliest geheid klanten! Wat zegt dat over de waarde van belscripts voor B2B verkopers? Het belscript is natuurlijk vooral ...
Met dit wapen verslaat u prijsvechters (8,4)
Marcel Hoefman
Ga niet meevechten met prijsvechters, daar wordt u alleen maar slechter van. Advies en 5 praktijktips om echt waardevol te worden voor uw klant. Ga niet meevechten tussen de prijsvechters, daar wordt u alleen maar slechter van. Advies en 5 praktijktips om echt waardevol te ...
Loop eens binnen bij uw prospect (7,7)
Richard van Houten
Als u binnen wilt komen bij een prospect, is het een goed idee om eens binnen te stappen. Uw opening is dan van levensbelang. Deze voorbeelden kunnen u helpen. Als u binnen wilt komen bij een prospect, is het een goed idee om eens binnen te stappen. Uw opening is dan van ...
Zet uw Unique Selling Points in voor meer succes bij uw acquisitie (8,0)
Victor Bonke
Weet u wat uw product uniek maakt? Datgene wat de klant er uniek aan vindt! Tips om uw USP’s optimaal in te zetten. Weet u wat uw product uniek maakt? Datgene wat de klant er uniek aan vindt! Tips om uw USP's optimaal in te zetten. Bij koude acquisitie, netwerkbijeenkomsten ...
Gebruik deze simpele tip voor meer succes met uw acquisitie (8,4)
André Hagelen
Kunnen dezelfde woorden in een andere volgorde uw succes vergroten? Meer dan u misschien denkt. Kunnen dezelfde woorden in een andere volgorde uw succes vergroten? Meer dan u misschien denkt. Hieronder staan twee rijtjes met woorden. Het betreffen de karaktereigenschappen van ...
Hoe wordt u als verkoper gevonden op LinkedIn? (8,3)
Victor Bonke
Zorg ervoor dat de prospect niet de concurrent maar ú vindt op LinkedIn. Tips over mogelijkheden om extra op te vallen. Zorg ervoor dat de prospect niet de concurrent maar ú vindt op LinkedIn. Tips over mogelijkheden om extra op te vallen. Om vaker en beter gevonden te ...
Ziet uw klant u als autoriteit? (8,6)
Rene Knecht
Moet u de status van expert hebben voordat u bij de klant binnenstapt, of kunt u dergelijke geloofwaardigheid creëren tijdens het verkoopproces? Vijf tips voor meer autoriteit. Moet u de status van expert hebben voordat u bij de klant binnenstapt, of kunt u dergelijke ...
Wel of niet koud bellen met een script? (8,6)
Michel Hoetmer
Veel verkopers willen niets weten van scripts. Ze zijn toch geen robots?! Daar beginnen ze dus niet aan! Is dat verstandig? Veel verkopers willen niets weten van scripts. Ze zijn toch geen robots?! Daar beginnen ze dus niet aan! Is dat verstandig? Wanneer ik bij de wastafel ...
Gouden bergen verkopen? Nee, dank u. (7,5)
André Hagelen
Hoe maakt u uw klanten lekker, zonder dat u teveel belooft? Oftewel: hoe komt u tot een ijzersterke propositie? Hoe maakt u uw klanten lekker, zonder dat u teveel belooft? Oftewel: hoe komt u tot een ijzersterke propositie? 'Glashelder'; bijna iedereen weet dat deze ...
De klant heeft een eigen willetje (8,8)
Rene Knecht
Wat u ook doet, een goede beslisser geeft de macht niet weg. Gebruik deze drie tips om uw doel te bereiken in plaats van “controle” over een gesprek te behouden. Wat u ook doet, een goede beslisser geeft de macht niet weg. Gebruik deze drie tips om uw doel te bereiken in ...

Meer dan 100 resultaten gevonden, verfijn uw zoekopdracht om de resultaten te beperken
Kan jij jezelf een HORLOGE verkopen?
Je houdt van mooie spullen. Je wilt er goed uitzien. Misschien wil je eens variëren? ZGAN-Horloges.nl maakt je het makkelijk...

✓ Horloges uit
   ‘60-70-80-90-2000-2010

✓ Zo Goed Als Nieuw -
   TipTop in orde

✓ Van € 15 tot € 250


Bekijk NU ons assortiment...
Interesse in een Sales Training?
RUIM 22.000 LEDEN! - WORD OOK LID...


Abonneer
Onze auteurs
Rene  Knecht

Rene Knecht

Sinds 1999 ben ik continu op zoek gegaan naar betere manieren om mijn eigen diensten te verkopen. .. meer..

Marcel  Hoefman

Marcel Hoefman

Marcel Hoefman traint en adviseert organisaties en individuen die meer rendement uit commerciële .. meer..

Natasja   Hoogenboom

Natasja Hoogenboom

De missie van Natasja Hoogenboom is kristalhelder: bedrijven helpen succesvoller te worden in hun .. meer..

Michel  Hoetmer

Michel Hoetmer

Michel Hoetmer is oprichter van SalesQuest, een trainingsbureau gespecialiseerd in acquisitie- en .. meer..

Harro  Willemsen

Harro Willemsen

Harro Willemsen is commercieel trainer, publicist en partner van 3to1. "Mijn missie is simpel: Ik .. meer..

Richard van Houten

Richard van Houten

Richard van Houten is directeur/ eigenaar en trainer bij Bron & Partners. Hij adviseert bedrijven .. meer..

Toine  Simons

Toine Simons

Toine Simons is Consultative Selling specialist en oprichter van trainingsbureau Beerschot & Simon.. meer..

Jan-Willem  Seip

Jan-Willem Seip

Jan-Willem Seip (1968) is oefenmeester in klantcontact. Zijn motto is “Verkopen is mensenwerk”.. meer..

Victor  Bonke

Victor Bonke

Als bevlogen spreker, trainer en coach helpt Victor salesmensen bij (koude) acquisitie, gebaseerd .. meer..

Jos  Burgers

Jos Burgers

Jos Burgers is veelgevraagd spreker en auteur van bestsellers zoals ‘Klanten zijn eigenlijk net .. meer..