Zoeken op "Acquisitie"

Zoek op trefwoord:
 
A t/m I  -  J t/m L  -  M t/m S  -  T t/m Z

 
Meest gezochte trefwoorden
Zoek op auteur:
 
Auteurslijst
Uw zoekwoord:


meer dan 100 zoekresultaten voor "Acquisitie"
Waarom voorsorteren in je telefoongesprek handig is (8,6)
Marianne van de Water
Waarom zou je anticiperen in het telefoongesprek? Je wilt toch gewoon je ding doen?! Ontdek hier hoe een vooruitziende blik je succesvoller maakt. Waarom zou je anticiperen in het telefoongesprek? Je wilt toch gewoon je ding doen?! Ontdek hier hoe een vooruitziende blik je ...
Start-up Sales: a different cookie (9,4)
Richard van Houten
Start-ups hebben gemeenschappelijk dat er een specifieke sales strategie nodig is: de investeringen moeten worden gerechtvaardigd. Lees hier hoe je dit succesvol aanpakt. Start-ups hebben gemeenschappelijk dat er een specifieke sales strategie nodig is: de investeringen ...
Expert- verkoop: vertrouwen verkopen zonder relatie (9,1)
Rene Knecht
Topverkopers zitten niet continu te posten op LinkedIn, of te netwerken, of met klanten koffie te drinken. Wat doen ze dan anders en wat kan jij daarvan leren? Topverkopers zitten niet continu te posten op LinkedIn, of te netwerken, of met klanten koffie te drinken. Wat doen ...
De Par5 methode 
Harro Willemsen
Het is tijd voor een nieuwe acquisitieaanpak: de Par5 methode. Speciaal ontwikkeld voor iedereen die op een professionele en persoonlijke manier afspraken wil maken met potentiële klanten. Hoe kom ik bij nieuwe klanten aan tafel? Dit is een van de belangrijkste vragen voor ...
In 6 stappen meer reactie op je mail (8,7)
Jorg Hartog
Veel sales mensen klagen dat ze weinig tot geen reacties krijgen op hun mails. Zou dat ook aan die mails zelf kunnen liggen? 6 tips om wel binnen te komen met je mailbericht. Veel sales mensen klagen dat ze weinig tot geen reacties krijgen op hun mails.  Zou dat ook aan die ...
De doorslaggevende factor bij acquisitie (8,8)
Harro Willemsen
Wilskracht, motivatie en discipline zijn belangrijk bij acquisitie, maar wat echt werkt zijn goede gewoontes. Hoe je die krijgt, lees je in deze longread. Wilskracht, motivatie en discipline zijn belangrijk bij acquisitie, maar wat echt werkt zijn goede gewoontes . Hoe je die ...
Telefonisch acquisitie met een (te?) warm gevoel (4,8)
Marianne van de Water
Het loont de moeite om eens met hele andere ogen naar koude acquisitie kijken. Lees hier waarom en doe er je voordeel mee. Het loont de moeite om eens met hele andere ogen naar koude acquisitie kijken. Lees hier waarom en doe er je voordeel mee. Telefonisch communicatie ...
Vertrouwen winnen in 5 stappen (8,5)
Jorg Hartog
Het is voor veel accountmanagers, ZZP’ers en ondernemers enorm lastig om in gesprek te komen met prospects. Ontdek hier de tools die je helpen om het perfecte gesprek te voeren. Het is voor veel accountmanagers, ZZP’ers en ondernemers enorm lastig om in gesprek te komen ...
Beslist uw klant optiegericht of met een procedure? (9,3)
Rene Knecht
Uw oplossing kan heel geschikt zijn voor uw klant, terwijl uw verhaal toch niet aankomt. Dan is de kans groot dat u niet de juiste motivatiefilters gebruikt. Lees hier wat te doen. Uw oplossing kan heel geschikt zijn voor uw klant, terwijl uw verhaal toch niet aankomt. Dan is ...
5 vrolijke vakantie voorbeelden voor zomerse acquisitie (7,3)
Marianne van de Water
Acquisitie in de zomer? Zinloos! Dat is het gangbare idee. Maar net als met alles wat je aandacht geeft, kan ook de zomer je sales vooruit helpen. Lees hier hoe. Acquisitie in de zomer? Zinloos! Dat is het gangbare idee. Maar net als met alles wat je aandacht geeft, kan ook de ...
De opmars van video bij acquisitie (8,6)
Harro Willemsen
Creativiteit is doorslaggevend bij acquisitie. Een nieuwe manier om creatief contact te maken is de inzet van videoboodschappen. Hoe je dat aanpakt lees je in dit artikel. Creativiteit is doorslaggevend bij acquisitie. Een nieuwe manier om creatief contact te maken is de inzet ...
De vele wegen naar nieuwe orders (7,8)
Herman Meijer
De tijden van vijf à zes verkoopbezoeken per dag in de industriële sector van het bedrijfsleven zijn allang voorbij.
Hoe bereiken we dan al onze klanten? De tijden van vijf à zes verkoopbezoeken per dag in de industriële sector van het bedrijfsleven zijn allang ...
Blinde vlekken als competitief voordeel (9,9)
Rene Knecht
Logica wordt in het zakenleven meer gewaardeerd dan verbeelding. Dit leidt tot blinde vlekken en daar liggen jouw verkoopkansen! Lees hier waarom en hoe. Logica wordt in het zakenleven meer gewaardeerd dan verbeelding. Dit leidt tot blinde vlekken en daar liggen jouw ...
Cold calling: 3 principes die van jou een baas maken (8,3)
Chris de Graaf
Sales is gedragsverandering, iets waar alle mensen grote moeite mee hebben. Hoe neem je prospects hierin mee? Volg deze drietraps-strategie. Sales is gedragsverandering, iets waar alle mensen grote moeite mee hebben. Hoe neem je prospects hierin mee? Volg deze ...
Hoe onzekerheid je sales kan boosten (9,3)
Rene Knecht
Als je in gesprek bent met een prospect is het een goed teken dat je een beetje onzekerheid voelt. Zo blijf je in contact met je klant. In dit artikel leg ik je uit hoe dit zit. Als je in gesprek bent met een prospect is het een goed teken dat je een beetje onzekerheid ...
Finance: Feiten en Fabels (7,0)
Marianne van de Water
De accountancy heeft het er deze maanden maar weer druk mee. Jaarafsluitingen, Btw-aangiftes die gewoon doorgaan. En dan ook nog je sales en marketing lekker laten lopen. Hoe dan? De accountancy heeft het er deze maanden maar weer druk mee. Jaarafsluitingen, Btw-aangiftes ...
De deal creëren of najagen?! (9,3)
Rene Knecht
Op deals jagen lijkt heel actief, maar brengt u in een passieve positie ten opzicht van de klant. Leert u deals te creëren, dan ligt dat anders. Doe het anders, met deze tips. Op deals jagen lijkt heel actief, maar brengt u in een passieve positie ten opzichte van de klant. ...
Deel uw kennis en maak meer kennissen (9,0)
Jan-Willem Seip
Een presentatie houden en kennis delen zijn niet hetzelfde. Het eerste kan u dwarszitten, uit het tweede kunt u duurzaam voordeel halen. Lees hier hoe. Een presentatie houden en kennis delen zijn niet hetzelfde. Het eerste kan u dwarszitten, uit het tweede kunt u duurzaam ...
Commerciële tijgers zijn geen geboren verkopers (9,8)
Rene Knecht
We worden allemaal geboren met mannelijke en vrouwelijke eigenschappen. Lees hier wat je ermee kan om succesvol te zijn in sales. We worden allemaal geboren met mannelijke en vrouwelijke eigenschappen. Lees hier wat je ermee kan om succesvol te zijn in sales. We vragen ...
Acquireren is een werkwoord  
Marcel Hoefman
Succesvolle acquisitie is de levensader van elke organisatie. Toch worstelen veel salesprofessionals met de vraag hoe ze dit het best kunnen aanpakken. Enerzijds doordat klantgedrag verandert, de invloed van technologie toeneemt, en concurrentie en prijsdruk heviger worden. ...
De waarheid achter 'beginnersgeluk' in sales (9,8)
Rene Knecht
Geen ervaring hebben kan een groot voordeel zijn. Je kan dan makkelijker net die creatieve spanning creëren die nodig is om een deal rond te krijgen. Lees hier hoe je dit aanpakt. Geen ervaring hebben kan een groot voordeel zijn. Je kan dan makkelijker net die creatieve ...
Dit is waarom we targets niet halen!  (8,9)
Chris de Graaf
Het overgrote deel van de bedrijven heeft niet voldoende inbound leads of referenties om structureel te groeien of hun targets te halen. Hoe breng je hier verandering in? Nieuwe VO auteur Chris de Graaf presenteert zijn expertisegebied. Het overgrote deel van de bedrijven ...
Wat heeft de Grand Prix Formule 1 van doen met acquisitie? (7,3)
Marianne van de Water
Over de vergelijking van topsport en acquisitie is het een en ander geschreven. Maar wat hebben 1000pk motoren met acquisitie te maken? Lees verder en laat je verrassen. Start the engines! Over de vergelijking van topsport en acquisitie is het een en ander geschreven. Maar ...
Hardlopen is doodlopen bij acquisitie (8,0)
Harro Willemsen
Je hebt bij social selling steeds meer geautomatiseerde tools die claimen te kunnen helpen bij leadgeneratie. Maar moet je die wel inzetten? Je hebt bij social selling steeds meer geautomatiseerde tools die claimen te kunnen helpen bij leadgeneratie. Maar moet je die wel ...
Wilskracht v. creativiteit: wat doet je omzet stijgen? (9,8)
Rene Knecht
Tegen het creatieve brein kan geen salesmethode op. Je bent altijd een stapje voor op de voorspelbare concurrentie. Ontdek hier hoe je meer marktaandeel kan pakken. Tegen het creatieve brein kan geen salesmethode op. Je bent altijd een stapje voor op de voorspelbare ...
Pas op voor code 3 klanten (8,3)
André Hagelen
Er zijn klanten, die belemmeren groei, zorgen voor onnodige veel kosten en maken dat je van je focus wegglijdt. Lees hier hoe je ze herkent en wat je ermee kan doen. Er zijn klanten, die belemmeren groei, zorgen voor onnodige veel kosten en maken dat je van je focus ...
6 stappen om de reacties op je mail gigantisch te verhogen! (9,2)
Jorg Hartog
Veel salesmensen klagen dat ze zo weinig reacties krijgen op hun mails. Maar reageer je zelf ooit op een standaard salesmail? Precies. Met deze tips zorg je ervoor dat mensen wel gaan reageren. Veel salesmensen klagen dat ze zo weinig reacties krijgen op hun mails. Maar ...
Acquisitie… veel meer dan alleen de telefoon pakken. (7,9)
Marianne van de Water
In de matrix voor de sales professional staat het prachtig omschreven. Acquisitie - voorbereiding - bellen - vragen stellen en follow up. Wat mij betreft komt er nog wel wat meer bij kijken. In de matrix voor de sales professional staat het prachtig omschreven. Acquisitie - ...
Het benaderen van CEO’s via Linkedin (9,1)
Rene Knecht
In de hype van verkopen en leads generen via LinkedIn vergeten we dat de klassieke marketingtechnieken NIET werken. Lees hier hoe het anders kan. In de hype van verkopen en leads generen via LinkedIn vergeten we dat de klassieke marketingtechnieken NIET werken. Lees hier hoe ...
Telesales en social media, een fantastisch huwelijk (8,0)
Herman Meijer
De mogelijkheden om klantbehoeften te kennen en erop in te spelen zijn in deze rare Coronatijd enorm toegenomen. Leer de mogelijkheden volop te benutten. De mogelijkheden om klantbehoeften te kennen en erop in te spelen zijn in deze rare Coronatijd enorm toegenomen. Leer de ...
Waarom koude acquisitie wel van deze tijd is (8,2)
Marianne van de Water
Koude acquisitie is uit de mode, morsdood, dat doe je niet meer. Iedereen is tegenwoordig online. Vraag jij je stiekem ook af of dat waar is? – VO auteur Marianne van de Water presenteert haar expertise. ' Koude acquisitie is uit de mode, morsdood, dat doe je niet meer. ...
Hoe kom je voorbij de secretaresse (6,9)
Marianne van de Water
Een van de grootste drempels in de acquisitie is het langs de secretaresse of receptioniste komen. Of als de organisatie groter is, langs allebei! Een van de grootste drempels in de acquisitie is het langs de secretaresse of receptioniste komen. Of als de organisatie groter ...
Leuker kan ik het niet maken, makkelijker wel 
Redactie Verkopersonline.nl
Direct meer resultaat met telefonische acquisitie! Wil jij meer resultaat met telefonische acquisitie? Wil jij een concreet belscript dat werkt? Dan is dit boek bestemd voor jou. 'Leuker kan ik het niet maken, makkelijker wel' is een werkboek voor telefonische acquisitie. Met ...
Van een online prospect een klant maken (9,6)
Rene Knecht
Social selling wordt vaak ingezet als leadgenerator, want als we eenmaal aan tafel zitten, dan lukt het wel. De praktijk wijst anders uit. Lees hier hoe je social selling in kunt zetten voor echt duurzaam rendement. Social selling wordt vaak ingezet als leadgenerator, want als ...
Meer succes met de LinkedIn Sales Navigator! 
Redactie Verkopersonline.nl
Wie zit er nog op koude acquisitie te wachten in deze tijd? Ruim 90% van de mensen heeft er een hekel aan, dus hoogste tijd om een nieuwe weg in te slaan naar het vinden van nieuwe klanten. De Sales Navigator van LinkedIn is hier uitstekend geschikt voor. Een tool waarmee je ...
De klant een nieuw verhaal laten schrijven (9,7)
Rene Knecht
Klanten creëren verhalen om hun status quo te rechtvaardigen. Aan u de taak om de klant dit verhaal te laten herschrijven, met u als leverancier in plaats van de concurrent. Ontdek hier hoe dat werkt. Klanten creëren verhalen om hun status quo te rechtvaardigen. Aan u de ...
De kracht van de herhaling! (8,2)
Marianne van de Water
Is koude acquisitie bellen met een bord voor je kop? Nee, tien keer dezelfde bellen hoort erbij! Lees hier waarom, met tips om je effectiviteit te verhogen. Is koude acquisitie bellen met een bord voor je kop? Nee, tien keer dezelfde bellen hoort erbij! Lees hier waarom, met ...
Sales Navigator bij acquisitie (9,3)
Harro Willemsen
Bij LinkedIn is ook een betaalde variant beschikbaar: Sales Navigator. Maar heb je hier wat aan als je acquisitie pleegt? Ontdek hier of deze investering de moeite waard is. Bij LinkedIn is ook een betaalde variant beschikbaar: Sales Navigator.  Maar heb je hier wat ...
Zonder pijn kun je niks verkopen (8,1)
Harro Willemsen
Wil je succesvol nieuwe klanten vinden en cross sellen bij bestaande klanten, dan moeten ze pijn ervaren. Het opstellen van een painlist is hierbij een handige tool. Lees er alles over en ga direct met de tips aan de slag. Wil je succesvol nieuwe klanten vinden en cross ...
‘Hoor ik u nu ‘je’ zeggen tegen mij???!!’  (8,1)
Victor Bonke
In Nederland vinden we tutoyeren heel gewoon, maar dat is het niet altijd. 1 keer teveel 'je' en u heeft uw acquisitie verbruid! Ontdek waar het mis gaat en hoe het beter kan. De vakkenvuller van 16 vraagt aan de mevrouw van 81 die ergens niet bij kan: 'Kan ik je helpen?"… ...
Acquisitie met Zoom of MS Teams - hoe doe je dat? (8,4)
Harro Willemsen
Video is niet meer weg te denken als instrument voor salesprofessionals. Maar wat is de beste manier om videogesprekken in te zetten bij acquisitie? Lees deze longread met antwoorden en tips. Video is niet meer weg te denken als instrument voor salesprofessionals. Maar wat ...
Een goed telefoongesprek levert meer op dan alleen een afspraak (9,2)
Marianne van de Water
Bellen naar potentiële klanten levert meer op dan uitsluitend sales. Wist je dat koude acquisitie ook werkt voor je imago, je marketing, je branding en je klantbeleving? Gebruik deze tips en laat dit ook voor jou werken. Bellen naar potentiële klanten levert meer op dan ...
Omzet met videoconferencing (9,3)
Rene Knecht
Doordat we noodgedwongen niet meer face-to-face kunnen samenzitten met onze klanten kunnen we onze verkoopgesprekken op een andere manier gaan managen. #covid19 Doordat we noodgedwongen niet meer face-to-face kunnen samenzitten met onze klanten kunnen we onze verkoopgesprekken ...
Zelfmanagement voor verkopers en ondernemers (E-book)  
Redactie Verkopersonline.nl
Haal het maximale uit uw verkoop en optimaliseer uw aanpak Zelfmanagement voor verkopers en ondernemers is het eerste boek dat verkopers en ondernemers leert hoe ze hun eigen salesmanagers worden. Het logische stappenplan, de handige - digitaal invulbare- - documenten en het ...
Hoe zit of staat u als u belt? (7,9)
Victor Bonke
Hoe voert u telefonische acquisitiegesprekken? Zit u achter uw bureau? Staat u op, loopt u rond, gebaart u veelvuldig? Lees hier wat het belang is van uw fysieke houding tijdens telefonische acquisitie. Hoe voert u telefonische acquisitiegesprekken? Zit u achter uw bureau? ...
De perfecte LinkedIn update voor Sales Professionals (9,4)
Harro Willemsen
Iedere salesprofessional heeft tegenwoordig een eigen marketingverantwoordelijkheid. Een onderdeel hiervan is content voor LinkedIn. Maak gebruik van deze vijf tips voor de perfecte Linkedin update. Iedere salesprofessional heeft tegenwoordig een eigen ...
Maak van de telefoon je vriend 
Redactie Verkopersonline.nl
Acquisitie is niet ieders hobby. En koude acquisitie al helemaal niet. Menig verkoper, ondernemer of zzp'er kan zich er pas toe zetten als er echt geen alternatief is. Sommigen beweren zelfs dat koud bellen een achterhaalde methode is in deze tijd van netwerkborrels en sociale ...
Moeilijk bereikbare prospects benaderen (8,6)
Harro Willemsen
Social selling is een mooie manier om in contact te komen met prospects, maar niet al je contactpersonen zijn actief op social media. Lees hier welke andere kanalen effectief zijn om toch aan tafel te komen. Social selling is een mooie manier om in contact te komen met ...
Waarom een goed belscript zo belangrijk is (8,4)
Marianne van de Water
Verkopers zijn doorgaans vlotte praters die niet om een woordje verlegen zitten. Dus hoezo dan een belscript??! Lees er alles over in dit artikel. Verkopers zijn doorgaans vlotte praters die niet om een woordje verlegen zitten. Dus hoezo dan een belscript??! Lees er alles ...
Zeven principes voor betere korte berichten (8,3)
Harro Willemsen
Door de opkomst van social media communiceren salesprofessionals steeds meer via korte teksten. Maar in weinig woorden helder en to-the-point schrijven gaat niet vanzelf. Doe je voordeel met deze tips. Door de opkomst van social media communiceren salesprofessionals steeds ...
De eerste seconde bij acquisitie is bepalend (7,4)
Victor Bonke
Onderzoek heeft aangetoond dat de eerste indruk al na een halve seconde ontsaat. Hoe gebruikt u deze wetenschap bij koude acquisitie? Salesmensen is in het verleden veelal geleerd dat het niet zoveel uitmaakt wat de eerste woorden zijn die uitgesproken worden aan de telefoon. ...
Human2Human: de nieuwe klantrelatie 
Danielle de Jonge
Vergeet Business2Business en Business2Consumer. Zakendoen in de nieuwe economie vraagt om een eigentijdse manier van verkopen. Klanten verwachten steeds meer van leveranciers, of het nu gaat om kantoorartikelen, (zakelijke) etentjes of advies van bijvoorbeeld een advocaat. ...
Hoeveel tijd besteedt u aan acquisitie-voorbereiding? (8,0)
Victor Bonke
De ene verkoper steekt er (te) veel tijd in. De andere doet er juist bijna niets aan. Deze 4 factoren bepalen hoeveel tijd u dient te besteden aan voorbereiding op koude acquisitie. Verkopen is geweldig, maar het verkopen voorbereiden vindt niet iedereen even leuk werk. Wat ...
Spontaan acquisitiegesprek of ‘scripted’? (7,5)
Victor Bonke
Werkt het bij telefonische acquisitie beter om een spontaan gesprek met een prospect te hebben of een gesprek dat is uitgewerkt in een ‘belscript’? Lees hier wat het allerbeste werkt. Werkt het bij telefonische acquisitie beter om een spontaan gesprek met een prospect te ...
Win verloren klant terug in 5 stappen (8,5)
Jan-Willem Seip
U weet dat het vaak veel tijd en moeite kost om nieuwe klanten over de streep te trekken. Er staat echter nog een andere groep op u te wachten: uw ex-klanten. Haal ze terug met deze tips. U weet dat het vaak veel tijd en moeite kost om nieuwe klanten over de streep te trekken. ...
Hoe houdt u de regie over het verkoopgesprek in handen (8,0)
Toine Simons
Wie de regie voert over het verkoopgesprek maakt meer kans een deal te sluiten, maar hoe krijgt u die regie? Ontdek de SUPERB vraagstructuur voor meer verkoopsucces. In de 30 jaar dat ik de commerciële resultaten van sales managers en sales consultants volg, heb ik gezien dat ...
Verkopen met een “glazen bol” (9,2)
Rene Knecht
Beleidsmakers die deals tekenen zoeken eerder een trusted advisor dan een verkoper. Hoe wordt u dat in de hun ogen? Ontdek hier hoe u hen de toekomst kan voorspellen. Beleidsmakers die deals tekenen zoeken eerder een trusted advisor dan een verkoper. Hoe wordt u dat in hun ...
‘Ik ben nou eenmaal geen Hunter’ (8,6)
Toine Simons
Als verkoper zet u dagelijks uw talenten in. U weet ook waar u minder goed in bent. Het is alleen de vraag of dat wel klopt. Duik in uw onderbewuste en ontdek waar kansen liggen voor meer succes. Veel mensen hebben het idee dat we in een commerciële rol alleen duurzaam ...
6 Best Practices voor op de beurs (8,5)
André Hagelen
Gebruik deze 6 tips om op iedere beurs die je bezoekt een paar grote vissen te vangen. Gebruik deze 6 tips om op iedere beurs die je bezoekt een paar grote vissen te vangen. Een BtB beurs kan goede leads genereren. Maar helaas gebeurt het te vaak dat deze leads weinig ...
Hebt u dat killerinstinct? (8,8)
Rene Knecht
Verkopers worden regelmatig geselecteerd op hoe goed ze 'nee' kunnen zeggen of hun tanden durven laten zien. Maar is dat wel altijd zo effectief? Een tip om het anders aan te pakken, met meer succes. Onlangs kreeg ik deze feedback: 'Ik ga stoppen met jullie opleiding.' Waarop ...
Zes manieren om uw netwerktijd beter te besteden (8,9)
Harro Willemsen
Het bezoeken van netwerkevents levert meestal weinig resultaat op. Hoe kunt u uw tijd commercieel beter besteden? Het is tijd om de balans op te maken. Wat heeft het aflopen van netwerkevents in die vele jaren daadwerkelijk opgeleverd? Hoeveel netwerkbijeenkomsten heeft u ...
Hoe trekt u de aandacht van een prospect? (7,5)
Michel Hoetmer
De eerste 30 seconden zijn bepalend voor het verloop van een koud acquisitiegesprek via de telefoon. Wanneer het u lukt om de interesse te prikkelen heeft u een redelijke kans op een vruchtbaar gesprek. Maar hoe doet u dat? De eerste 30 seconden zijn bepalend voor het verloop ...
Gebruikt u pressiemiddelen om de klant te overtuigen?  (9,4)
Rene Knecht
Onvoorspelbare klanten en dus onvoorspelbare resultaten, dat is waar u dagelijks mee wordt geconfronteerd. Hoe kunt u meer samenwerking met de klant creëren en daarmee meer voorspelbaarheid? Als u het verkoopproces beter wil leiden dan kan dat op twee manieren: leiding over ...
Wat is de makkelijkste manier om aan nieuwe klanten te komen? (9,4)
Harro Willemsen
Voor alle verkopers die op een makkelijke manier aan nieuwe klanten willen komen heb ik de beste tip die er is. En toch is de kans groot dat u deze tip nog niet in de praktijk brengt! Welke tip is dit? Voor alle verkopers die op een makkelijke manier aan nieuwe klanten willen ...
Koud bellen: br.... 
Redactie Verkopersonline.nl
Koude acquisitie behoort tot één van de meest lastige, meest gevreesde onderdelen van het verkoopvak. Vooral omdat u aan de telefoon vaker dan u lief is, wordt afgewezen. Dit praktische, vijftien hoofdstukken tellende 'doe-boek' geeft u structuur, voorbeelden, inspiratie, ...
Persoonlijke kracht in acquisitiegesprekken 
Redactie Verkopersonline.nl
Acquireren roept bij professionals nogal eens weerstand op. Ze willen absoluut niet geassocieerd worden met 'de agressieve verkoper die komt leuren om een klus'. Bovendien brengt de druk om opdrachten binnen te halen veel onzekerheid met zich mee. In Persoonlijke kracht in ...
Gooi deze prospects gerust in de vuilnisbak (8,3)
Michel Hoetmer
Blijft u ook prospects bellen die potentie lijken te hebben maar stelselmatig blijven uitstellen? Mijn advies: doe het gewoon niet meer! Lees hier waarom niet. Blijft u ook prospects bellen die potentie lijken te hebben maar stelselmatig blijven uitstellen? Mijn advies: doe ...
Hoe krijgt u gegarandeerd de aandacht van uw klant? (8,3)
Victor Bonke
De manier om te zorgen dat uw prospect naar u luistert? Benoem de ‘pijn’ van de klant! Lees hier hoe u dat in de praktijk kan brengen. De structuur van een (koud) telefoongesprek met een prospect vertoont in grote lijnen steeds een zelfde patroon: Begroeting Openingszin ...
De order veilig stellen in de pre-sales fase (8,3)
Rene Knecht
Onlangs had ik een software demo die niet over de software bleek te gaan. Waarover dan wel? De deal sluiten in de pre-salesfase! Onlangs had ik een software demo die niet over de software bleek te gaan. Waarover dan wel?  De deal sluiten in de pre-salesfase! Het proces ...
Zomer slappe tijd voor acquisitie? Onzin! (7,1)
Richard van Houten
Het is zomer. Iedereen is op vakantie, een hele slappe tijd in de verkoop... FOUT! Hier de redenen waarom ik dat echt enorme onzin vind. Het is zomer. Velen zijn op vakantie en dus een hele slappe tijd in de verkoop... FOUT! Hier de redenen waarom ik dat echt enorme onzin ...
Cold calling is morsdood: 5 redenen om te stoppen (6,2)
Harro Willemsen
Koude acquisitie is nog steeds erg populair in de B2B verkoop. Maar het is nu echt tijd om ermee te stoppen en dit zijn de belangrijkste 5 redenen waarom. Koude acquisitie is nog steeds erg populair in de B2B verkoop.  Maar het is nu echt tijd om ermee te stoppen en dit ...
Zeven ingrediënten voor effectieve koude acquisitie (8,3)
Victor Bonke
Koude acquisitie behoort tot één van de minst geliefde activiteiten binnen organisaties. Met deze zeven cruciale ingrediënten kunt u er toch een succes van maken. Koude acquisitie behoort tot één van de minst geliefde activiteiten binnen organisaties. Met deze zeven ...
Zorg dat uw klant echt naar u luistert (9,6)
Rene Knecht
Kent u die klanten die heel goed luisteren en toch voelt u zich niet op uw gemak? De klant lijkt niet te overtuigen... Herkenbaar?  Doe er wat aan! Denk aan de klanten die u heeft binnengehaald: In welke sfeer verliep het gesprek? Welke vragen stelde de klant? Wat was de ...
De achterban: hoe kan u de DMU beïnvloeden? (9,7)
Rene Knecht
Uw gesprekspartner is doorgaans niet de enige beslisser. De achterban speelt een belangrijke rol bij de beslissing. Hoe kunnen wij hen beïnvloeden? Uw gesprekspartner is doorgaans niet de enige beslisser. De achterban speelt een belangrijke rol bij de beslissing. Hoe kunnen ...
Hoe bouw je een hitlist met scorende adressen? (9,4)
Harro Willemsen
Wie ga je benaderen en waarom? Waar maak je de meeste kans? Welke adressen mogen door de shredder? Lees alle antwoorden en doe je voordeel met deze tips voor een optimale hitlist. Wie ga je benaderen en waarom? Waar maak je de meeste kans? Welke adressen mogen door de ...
De openingszin als opwarmer bij koude acquisitie (7,1)
Victor Bonke
De openingszin bij telefonische koude acquisitie bepaalt of de prospect u uitnodigt meer te vertellen of dat-ie eenvoudigweg ophangt. Het is dan ook zaak dat u zich goed voorbereid wilt u uw doel halen: de afspraak maken. De openingszin bij telefonische koude acquisitie ...
Zit uw klant in transformatie?  (9,8)
Rene Knecht
Besparingen of verhoogde effectiviteit alleen zijn onvoldoende redenen om te investeren in een oplossing. Klanten geven pas geld uit als ze een transformatie willen. Verkopen is een changemanagement -proces met twee voorwaarden: 1.    De klant moet eerst een ...
Spelenderwijs verkopen; anders dan anderen (8,9)
Michel Hoetmer
Hoe groot acht u uw kans wanneer u precies hetzelfde klinkt als al die andere verkopers? Ontdek hoe het anders kan. Hoe groot acht u uw kans wanneer u precies hetzelfde klinkt als al die andere verkopers? Ontdek hoe het anders kan. Volgens Albert Einstein is de definitie van ...
Hoe werkt macht in verkooprelaties? (8,9)
Rene Knecht
Beïnvloeden betekent ook: de macht in het gesprek hebben. Maar wat doet macht met ons? En met de klant? Doe uw voordeel met deze tips en adviezen over de werking van macht in de verkoop. Beïnvloeden betekent ook: de macht in het gesprek hebben. Maar wat doet macht met ons? ...
Wat te doen als u koud belt en de receptioniste wil u geen naam geven? (7,3)
Victor Bonke
Soms stuit u bij telefonische acquisitie op een receptionist(e) die u geen naam wil of kan geven: de no-name policy. Hoe zorgt u ervoor dat u tóch in contact komt met een relevant persoon? Soms stuit u bij telefonische acquisitie op een receptionist(e) die u geen naam wil of ...
Omgaan met bezwaren is niet verkopen (8,8)
Rene Knecht
Krijgt u vaak te maken met bezwaren en tegenwerpingen. Dan is het tijd om uw salesaanpak te evalueren. Lees hier wat niet en wel te doen bij weerstand. Krijgt u vaak te maken met bezwaren en tegenwerpingen. Dan is het tijd om uw salesaanpak te evalueren. Lees hier wat niet ...
Klanten komen van Venus en verkopers van Mars (7,7)
Michel Hoetmer
Er zijn regelmatig grote verschillen tussen wat u zegt en wat de klant hoort. Welke uitspraken lokken ongewild verkeerde reacties uit? Er zijn regelmatig grote verschillen tussen wat u zegt en wat de klant hoort. Welke uitspraken lokken ongewild verkeerde reacties uit?  ...
Wees aantrekkelijk als verkoper! (8,8)
Rene Knecht
Aantrekkelijk zijn is meer dan wat spiegels en glossy’s ons tonen. Mensen die aantrekkelijk worden gevonden vertonen bepaalde patronen in hun gedrag. Wat kunnen we daar als verkopers van leren? Aantrekkelijk zijn is meer dan wat spiegels en glossy’s ons tonen. Mensen die ...
Naast schieten en toch scoren bij koud bellen (8,4)
Victor Bonke
Uw primaire doel bij koude acquisitie is aan tafel komen. Maar als u die afspraak niet kunt inschieten, hoe kunt u dan toch scoren? Wanneer u een zakelijke propositie in de markt wilt zetten die meer kost dan een paar honderd euro, dan is meestal het doel van uw ...
Een leugentje om de deur te openen, dat moet toch kunnen? (7,4)
Michel Hoetmer
Er zijn verkopers die denken slim te zijn. Ze proberen mensen via de telefoon met een leugentje over te halen om zaken met ze doen. Het lijkt slim. Maar is het ook verstandig? Er zijn verkopers die denken slim te zijn. Ze proberen mensen via de telefoon met een leugentje over ...
Wat is de echte reden dat u een deal binnenhaalt? (9,4)
Rene Knecht
Een goed verkoopgesprek leiden is een kunst. Maar het succes ervan wordt 9 van de 10 keer buiten het gesprek bepaald! Lees waar dan en ontdek hoe u ook dat proces kunt (leren) dirigeren. Een goed verkoopgesprek leiden is een kunst. Maar het succes ervan wordt 9 van de 10 ...
3 redenen waarom marktsegmentatie ook voor u cruciaal is (8,5)
Victor Bonke
Marktsegmentatie bij (koude) acquisitie zorgt voor meer succes voor sales. 3 argumenten waarom het voor verkopers zo belangrijk is hier oog voor te hebben, met tips uit de praktijk. Marktsegmentatie bij (koude) acquisitie zorgt voor meer succes voor sales. 3 argumenten waarom ...
Groeien van binnenuit (9,5)
Rene Knecht
Veranderen is voor een mens één van de aller moeilijkste dingen in het leven. Toch is verandering precies wat u van de klant vraagt. Hoe pakt u dit dan het beste aan? U kunt uzelf voornemen te stoppen met slechte gewoontes, maar met dat voornemen bent u er nog niet. Maar al ...
Uw invloed vergroten? Organiseer eens een seminar (9,7)
Rene Knecht
Klanten en prospects bij elkaar brengen kan uw invloed enorm vergroten. Lees hier waarom, met tips hoe u het aanpakt. Klanten en prospects bij elkaar brengen kan uw invloed enorm vergroten. Lees hier waarom, met tips hoe u het aanpakt. Wanneer u dingen gedaan moet krijgen ...
De klant heeft zijn geloof verloren (8,8)
Rene Knecht
U weet zeker dat u de klant kunt helpen met het oplossen van een probleem. Alleen, de klant werkt niet mee. Hoe kunt u een klant helpen die niet geholpen wil worden? Tien, vijftien jaar geleden maakte ik deze trainersfout, die ook een verkopersfout is: vanuit mijn logica ...
Breng uw klant in trance (9,4)
Rene Knecht
Hoe krijgen we een emotioneel proces rationeel onder controle? Ontdek hier het antwoord en verhoog uw closing rates. Hoe krijgen we een emotioneel proces rationeel onder controle? Ontdek hier het antwoord en verhoog uw closing rates. Waarom houdt u van uw partner?, of ...
Vijf redenen om te voldoen aan de AVG bij acquisitie (8,6)
Harro Willemsen
De AVG is sinds mei 2018 van kracht, maar lang niet iedereen houdt zich aan deze wetgeving. Hoe zit dat in B2B en wat kunt u doen? De AVG is sinds mei 2018 van kracht, maar lang niet iedereen houdt zich aan deze wetgeving. Hoe zit dat in B2B en wat kunt u doen? Sinds 25 mei ...
Omarm het onvoorspelbare en scoor! (9,5)
Rene Knecht
Onvoorspelbare klanten en dus onvoorspelbare resultaten: verkopers liggen er dagelijks mee overhoop. Maar dat hoeft niet. Ontdek hoe u het onvoorspelbare een andere rol geeft, met betere resultaten. Geen grip hebben op de toekomst is de grootste pijn voor veel organisaties en ...
“Bel ik gelegen?” (8,0)
Victor Bonke
Is de vraag "Bel ik gelegen?" een belangrijke beleefdheidsformule of schreeuwen om afwijzing? Is de vraag "Bel ik gelegen?" een belangrijke beleefdheidsformule of schreeuwen om afwijzing? Eén van de meest gestelde vragen tijdens trainingen over koude acquisitie, is of u als ...
De kracht van een goede mailing (9,1)
Harro Willemsen
Wie in beeld wil komen bij prospects heeft tegenwoordig een batterij aan kanalen ter beschikking. Hierbij wordt een oeroud marketingkanaal wel eens vergeten: de papieren mailing. Tijd voor een revival met tips voor het beste resultaat. Wie in beeld wil komen bij prospects heeft ...
Geef uw telefonische acquisitie een flinke duw in de rug (4,9)
Michel Hoetmer
Telefonische acquisitiegesprekken komen voor de prospect vaak onverwacht en soms ook ongelegen. Lees hier hoe u het gesprek kunt voorbereiden zodat u toch nog in een warm bad duikt. Telefonische acquisitiegesprekken komen voor de prospect vaak onverwacht en soms ook ...
Koud, Kouder, Koudst - Warm of koud, wat heeft jouw voorkeur? 
Redactie Verkopersonline.nl
De wereld van koude acquisitie is een hele mooie. Leer de fijne kneepjes van het vak en beoordeel of koud, kouder, koudst past bij uw persoonlijkheid. Dit boek gaat in op alle facetten die horen bij koude acquisitie. De wereld van koude acquisitie is een hele mooie. Leer de ...
Hoe voorkom ik irritatie aan de andere kant van de lijn? (8,2)
Victor Bonke
Na de eerste paar seconden irriteert u dit koude acquisitiegesprek al; uw nekharen gaan recht overeind staan, alle alarmbellen gaan rinkelen. Maar waarom gebeurt dat en hoe kunt u dat zelf vermijden? Na de eerste paar seconden irriteert u dit koude acquisitiegesprek al; uw ...
Een nieuwe standaard in BtoB acquisitie (7,8)
Harro Willemsen
Professionele acquisitie is aan een grondig herziening toe. Bestaande methoden zijn niet meer effectief en de AVG-wetgeving legt allerlei restricties op. Tijd dus voor een nieuwe aanpak. Begin met deze long read over de Par5 methode. Professionele acquisitie is aan een ...

Meer dan 100 resultaten gevonden, verfijn uw zoekopdracht om de resultaten te beperken
Persoonlijke Sales Ontwikkeling


Abonneer
Onze auteurs
Jan-Willem  Seip

Jan-Willem Seip

Jan-Willem Seip (1968) is oefenmeester in klantcontact. Zijn motto is “Verkopen is mensenwerk”.. meer..

Rene  Knecht

Rene Knecht

Sinds 1999 ben ik continu op zoek gegaan naar betere manieren om mijn eigen diensten te verkopen. .. meer..

Natasja   Hoogenboom

Natasja Hoogenboom

De missie van Natasja Hoogenboom is kristalhelder: bedrijven helpen succesvoller te worden in hun .. meer..

Michel  Hoetmer

Michel Hoetmer

Michel Hoetmer helpt met zijn verkooptrainingen en publicaties bedrijven meer winstgevende omzet t.. meer..

Harro  Willemsen

Harro Willemsen

Harro Willemsen is commercieel trainer, publicist en partner van 3to1. "Mijn missie is simpel: Ik .. meer..

Richard van Houten

Richard van Houten

Richard van Houten was 15 jaar eigenaar/MD van Bron & Partners Sales- en Communicatieopleidingen.
Nu geeft hij met zijn bedrijf Blue Tree Consultancy BV advies op gebied van organisatiestrategie, .. meer..

Marianne van de Water

Marianne van de Water

Expert koude acquisitie | Trainen, schrijven en vertellen over succesvol bellen | Iedereen met een.. meer..

Toine  Simons

Toine Simons

Toine Simons is Consultative Selling specialist en oprichter van trainingsbureau Beerschot & Simon.. meer..

Jorg  Hartog

Jorg Hartog

Hoe bouw je een new business machine waarmee je iedere maand een constante flow van afspraken en n.. meer..

Jos  Burgers

Jos Burgers

Jos Burgers is veelgevraagd spreker en auteur van bestsellers zoals ‘Klanten zijn eigenlijk net .. meer..

André  Hagelen

André Hagelen

André Hagelen is ondernemer en heeft meerdere bedrijven opgericht in marketing en sales. Zijn spe.. meer..