Zoeken op "Elevator Pitch"

Zoek op trefwoord:
 
A t/m I  -  J t/m L  -  M t/m S  -  T t/m Z

 
Meest gezochte trefwoorden
Zoek op auteur:
 
Auteurslijst
Uw zoekwoord:


19 zoekresultaten voor "Elevator Pitch"
De openingszin als opwarmer bij koude acquisitie (7,1)
Victor Bonke
De openingszin bij telefonische koude acquisitie bepaalt of de prospect u uitnodigt meer te vertellen of dat-ie eenvoudigweg ophangt. Het is dan ook zaak dat u zich goed voorbereid wilt u uw doel halen: de afspraak maken. De openingszin bij telefonische koude acquisitie ...
De Elevator Pitch (7,7)
Jan-Willem Seip
U krijgt geen tweede kans voor een eerste indruk, daarom is het paraat hebben van diverse Elevator Pitches afgestemd op de doelgroep noodzakelijk. Maak uzelf onsterfelijk in de ogen van uw prospect met deze tips. U krijgt geen tweede kans voor een eerste indruk, daarom is het ...
Een ‘mind-blowing’ pitch in 30 seconden (8,5)
André Hagelen
Kort uitleggen wat u doet? Mijn advies: doe het niet! Daag uzelf eens uit om het helemaal anders te doen en pluk daar de vruchten van. U krijgt vast wel eens de vraag: 'Wat voor werk doe je?'. Ik wil u uitdagen om deze vraag eens heel anders te gaan beantwoorden. Sterker nog, ...
Een nieuwe kijk op de oude ‘elevator pitch (7,4)
David Bloch
Wanneer nam u voor het laatste uw elevator pitch onder de loep? Twee verfrissende invalshoeken voor uw kortste presentatie ooit. Wanneer nam u voor het laatste uw elevator pitch onder de loep? Twee verfrissende invalshoeken voor uw kortste presentatie ooit. Tijdens een of ...
Elevator pitch: een korte, snelle e-cursus (7,2)
David Bloch
De elevator pitch is een inmiddels bekend verschijnsel. Zoveel trainers, zoveel benaderingen, maar om deze vijf kernpunten kunt u sowieso niet heen bij deze belangrijke presentatievorm. De elevator pitch is een inmiddels bekend verschijnsel. Zoveel trainers, zoveel ...
Uzelf verkopen (7,5)
Hans Oelen
Het uitdragen van verkoopwaarde realiseert u door te verhalen over de problemen die u dagelijks voor klanten oplost. Maak het verschil met een andere insteek bij uw salespitch. Het uitdragen van verkoopwaarde realiseert u door te verhalen over de problemen die u dagelijks voor ...
Standaard elevator pitch? Niet doen! (8,6)
Arthur Sevenstern
Een elevator pitch is een ideaal middel om uzelf snel en bondig te presenteren. Maar wie er een voorgekookt praatje van maakt, slaat de plank mis. Wat is het belangrijkste aan een elevator pitch? Een elevator pitch is een ideaal middel om uzelf snel en bondig te presenteren. ...
De elevator-pitch bij koude acquisitie: meat on the bones (7,2)
Victor Bonke
De elevator-pitch bij (telefonische) koude acquisitie geeft de gelegenheid om kort en krachtig aan te geven wat je de klant te bieden hebt, gebaseerd op zijn behoeften. De elevator-pitch bij (telefonische) koude acquisitie geeft de gelegenheid om kort en krachtig aan te geven ...
U bent eigenlijk een Homo Ludens... (7,4)
Jan-Willem Seip
Staat u wel eens bewust stil bij de ervaring van uw klanten met uw organisatie? Hoe ervaren zij de producten en dienstverlening? En hoe ervaren zij de mensen? Klanten voor wie deze ervaring een belevenis is, komen terug en zijn uw ambassadeurs. Staat u wel eens bewust stil bij ...
Personal Branding (6,1)
Marvin Sutherland
Personal Branding kenmerkt de associaties, beelden en emoties die je naam bij anderen oproept. Personal branding is een manier om jezelf duidelijk op de kaart te zetten. Ja, zelfs als medewerker is het belangrijk dat potentiële opdrachtgevers, leidinggevenden en ...
Case stories: de beste manier om een klant te overtuigen (9,8)
Harro Willemsen
Als u een klant wilt overtuigen, kunt u beter geen standaard USP’s gebruiken. Case stories zijn veel krachtiger. Wat dit zijn en hoe ze werken leest u in dit artikel. Als u een klant wilt overtuigen, kunt u beter geen standaard USP’s gebruiken. Case stories zijn veel ...
De commerciële vakspecialist (8,3)
Harro Willemsen
Iedere organisatie heeft een groot onbenut verkooppotentieel: vakspecialisten. Ontdek hoe niet-verkoopmedewerkers een waardevolle bijdrage aan een betere omzet kunnen leveren. Iedere organisatie heeft een groot onbenut verkooppotentieel: vakspecialisten. Ontdek hoe ...
Zes manieren om uw netwerktijd beter te besteden (8,1)
Harro Willemsen
Het bezoeken van netwerkevents levert meestal weinig resultaat op. Hoe kunt u uw tijd commercieel beter besteden? Het is tijd om de balans op te maken. Wat heeft het aflopen van netwerkevents in die vele jaren daadwerkelijk opgeleverd? Hoeveel netwerkbijeenkomsten heeft u ...
Hoe kunt u overheidsopdrachten winnen? (8,0)
Roelf Houwing
De overheid geeft jaarlijks 73 miljard uit via aanbestedingen. Menig bedrijf dingt niet mee. Fout! Pak het zó aan en uw tijd is welbesteed! De overheid geeft jaarlijks 73 miljard uit via aanbestedingen. Menig bedrijf dingt niet mee. Fout! Pak het zó aan en uw tijd is ...
Lekke Opfalle om mir Clanten aan te Treccen? (7,5)
Sylvie van Tilburg
Dit is een onderdeel van de serie 'brand new tips over netwerken en personal branding'. Dit keer over het Von Restorff Effect. > > > Dit is het tweede deel van onze serie 'Networking tips fresh from New York City' met als thema  'personal branding'. Dit keer gaat het over ...
Tien tips om het netwerken te saboteren... (5,7)
Marvin Sutherland
Netwerken is essentieel in het vak. Zonder netwerk geen verkoop. Beheerst u de optimale techniek voor efficiënt netwerken? Hier een overzicht hoe het NIET moet. 1. Bereid u niet voor U hebt immers geen tijd om de deelnemerslijst door te nemen en uw ...
Verkoop Methodieken: AIDA (6,5)
Peter Stinckens
AIDA is een van de oudste systemen in marketing, voornamelijk gericht op het opzetten van reclame.  Later werd het ook toegepast op verkopen. (De doelstellingen zijn immers gelijklopend: verkopen). Maar waar komt het begrip vandaan en wat betekend het nu ook al weer? De ...
Networking Tips from NY (9,5)
Redactie Verkopersonline.nl
It is not who you are, it is who you know… dit aloude adagium geldt nog steeds. Zo kwam het dat ik zeven jaar na de ontmoeting met een New Yorkse wetenschapper, aan haar universiteit studenten in 'Presentation Skills' mocht trainen. Een geweldige en leuke ervaring. Tijdens ...
Een DAS in Schaapskleren (7,6)
Jan-Willem Seip
In de praktijk vinden veel verkopers het moeilijk om goed om te gaan met gesprekspartners met een ´afwijkend gedrag´. De typering van de gesprekspartner (de DAS-indeling) kan uitkomst bieden. De typering van de gesprekspartner (de DAS-indeling) In de praktijk vinden veel ...
Persoonlijke Sales Ontwikkeling


Abonneer
Onze auteurs
Rene  Knecht

Rene Knecht

Sinds 1999 ben ik continu op zoek gegaan naar betere manieren om mijn eigen diensten te verkopen. .. meer..

Marcel  Hoefman

Marcel Hoefman

Marcel Hoefman traint en adviseert organisaties en individuen die meer rendement uit commerciële .. meer..

Natasja   Hoogenboom

Natasja Hoogenboom

De missie van Natasja Hoogenboom is kristalhelder: bedrijven helpen succesvoller te worden in hun .. meer..

Michel  Hoetmer

Michel Hoetmer

Michel Hoetmer is oprichter van SalesQuest, een trainingsbureau gespecialiseerd in acquisitie- en .. meer..

Harro  Willemsen

Harro Willemsen

Harro Willemsen is commercieel trainer, publicist en partner van 3to1. "Mijn missie is simpel: Ik .. meer..

Richard van Houten

Richard van Houten

Richard van Houten is directeur/ eigenaar en trainer bij Bron & Partners. Hij adviseert bedrijven .. meer..

Toine  Simons

Toine Simons

Toine Simons is Consultative Selling specialist en oprichter van trainingsbureau Beerschot & Simon.. meer..

Jan-Willem  Seip

Jan-Willem Seip

Jan-Willem Seip (1968) is oefenmeester in klantcontact. Zijn motto is “Verkopen is mensenwerk”.. meer..

Victor  Bonke

Victor Bonke

Als bevlogen spreker, trainer en coach helpt Victor salesmensen bij (koude) acquisitie, gebaseerd .. meer..

Jos  Burgers

Jos Burgers

Jos Burgers is veelgevraagd spreker en auteur van bestsellers zoals ‘Klanten zijn eigenlijk net .. meer..

André  Hagelen

André Hagelen

André Hagelen is ondernemer en heeft meerdere bedrijven opgericht in marketing en sales. Zijn spe.. meer..