|
10
zoekresultaten voor "Cross Selling"
Cross Selling: verlies geen verkoop (7,0)
Peter Stinckens
Te vaak maken verkopers de fout om te veel ineens te willen en daardoor hun klanten af te schrikken. Te vaak maken verkopers de fout om te veel ineens te willen en daardoor hun klanten af te schrikken. U krijgt een telefoontje van een klant/prospect die interesse heeft ...
Telesales en Social Media - een prachtig huwelijk (8,0)
Herman Meijer
Negen van de tien relaties beschouwen 'telesales' niet als een verkoop-, maar als een servicegesprek. De mogelijkheden om daarop in te spelen zijn het afgelopen decennium enorm uitgebreid. Leer ze te benutten. Bedrijven zouden meer contacten moeten onderhouden met relaties ...
Meer verkopen aan dezelfde klant (5,3)
Redactie Verkopersonline.nl
Hoe kunt u zonder al te veel moeite de omzet bij uw bestaande klanten uitbreiden? Het antwoord: cross selling. > > > Hoe kunt u zonder al te veel moeite de omzet bij uw bestaande klanten uitbreiden? Het antwoord: cross selling. Eigenlijk moeten we ons zelf aanleren ...
Cross Selling? Dan zónder risico en verkoopverlies (6,8)
Peter Stinckens
Is cross selling ook bij u wel eens mislukt? Waarom gaat het zo váák fout? En hoe moet het dan wél? Vol enthousiasme begint u tegenover de klant uw verhaal te doen. U spreekt over de bijkomende mogelijkheden, andere diensten... En dan loopt het spaak. ...
Cross Selling (8,5)
Richte Lommert
Van alle vreemde woorden die de laatste jaren in het jargon van de verkopers zijn binnengeslopen heb ik de meeste moeite met het woord "CROSS-SELLING". Het woord "sale" in plaats van "verkopen", dat gaat nog, "target" in plaats van "doelstelling", is ook nog niet erg storend, de ...
8 tips voor de Retail nu klanten “alles” al weten (8,6)
Jan-Willem Seip
Hoe kunnen winkelmedewerkers extra informatie en waarde toevoegen als de klant “alles” al weet via internet?! Door deze 8 tips in praktijk te brengen! Hoe kunnen winkelmedewerkers extra informatie en waarde toevoegen als de klant “alles” al weet via internet?! Door ...
De commerciële vakspecialist (8,3)
Harro Willemsen
Iedere organisatie heeft een groot onbenut verkooppotentieel: vakspecialisten. Ontdek hoe niet-verkoopmedewerkers een waardevolle bijdrage aan een betere omzet kunnen leveren. Iedere organisatie heeft een groot onbenut verkooppotentieel: vakspecialisten. Ontdek hoe ...
Verkoopbeleving en doelstellingen: lessen uit de retail (8,5)
Jan-Willem Seip
Wat hebben doelstellingen en productbeleving met elkaar te maken? Ontdek de waarde van een marketingkalender. Wat hebben doelstellingen en productbeleving met elkaar te maken? Ontdek de waarde van een marketingkalender. Wat voor 'verhaal' vertelt u de klant over de producten ...
Waardevolle lessen uit de retail (8,6)
Jan-Willem Seip
Lessen uit de retail zijn voor alle verkopers toepasbaar. Ik mee met deze training aan winkelpersoneel. Lessen uit de retail zijn voor alle verkopers toepasbaar. Kijk mee met deze training aan winkelpersoneel. Het winkelpersoneel komt druppelsgewijs naar binnen. Het is na ...
Kies de juiste doelgroep (7,1)
Margot Houtaar
Wilt u scoren met koude acquisitie dan is het essentieel om uw doelgroep goed te onderzoeken. Voor welke bedrijven kunt u het meeste betekenen? Wilt u scoren met koude acquisitie dan is het essentieel om uw doelgroep goed te onderzoeken. Voor welke bedrijven kunt u het meeste ...
|
|
|