Zoeken op "Cross Selling"

Zoek op trefwoord:
 
A t/m I  -  J t/m L  -  M t/m S  -  T t/m Z

 
Meest gezochte trefwoorden
Zoek op auteur:
 
Auteurslijst
Uw zoekwoord:


10 zoekresultaten voor "Cross Selling"
Cross Selling: verlies geen verkoop (7,0)
Peter Stinckens
Te vaak maken verkopers de fout om te veel ineens te willen en daardoor hun klanten af te schrikken. Te vaak maken verkopers de fout om te veel ineens te willen en daardoor hun klanten af te schrikken. U krijgt een telefoontje van een klant/prospect die interesse heeft ...
Telesales en Social Media - een prachtig huwelijk (8,0)
Herman Meijer
Negen van de tien relaties beschouwen 'telesales' niet als een verkoop-, maar als een servicegesprek. De mogelijkheden om daarop in te spelen zijn het afgelopen decennium enorm uitgebreid. Leer ze te benutten. Bedrijven zouden meer contacten moeten onderhouden met relaties ...
Meer verkopen aan dezelfde klant (5,3)
Redactie Verkopersonline.nl
Hoe kunt u zonder al te veel moeite de omzet bij uw bestaande klanten uitbreiden? Het antwoord: cross selling. > > > Hoe kunt u zonder al te veel moeite de omzet bij uw bestaande klanten uitbreiden? Het antwoord: cross selling. Eigenlijk moeten we ons zelf aanleren ...
Cross Selling? Dan zónder risico en verkoopverlies (6,8)
Peter Stinckens
Is cross selling ook bij u wel eens mislukt? Waarom gaat het zo váák fout? En hoe moet het dan wél? Vol enthousiasme begint u tegenover de klant uw verhaal te doen. U spreekt over de bijkomende mogelijkheden, andere diensten...  En dan loopt het spaak.  ...
Cross Selling (8,5)
Richte Lommert
Van alle vreemde woorden die de laatste jaren in het jargon van de verkopers zijn binnengeslopen heb ik de meeste moeite met het woord "CROSS-SELLING". Het woord "sale" in plaats van "verkopen", dat gaat nog, "target" in plaats van "doelstelling", is ook nog niet erg storend, de ...
8 tips voor de Retail nu klanten “alles” al weten (8,6)
Jan-Willem Seip
Hoe kunnen winkelmedewerkers extra informatie en waarde toevoegen als de klant “alles” al weet via internet?! Door deze 8 tips in praktijk te brengen! Hoe kunnen winkelmedewerkers extra informatie en waarde toevoegen als de klant “alles” al weet via internet?! Door ...
De commerciële vakspecialist (8,3)
Harro Willemsen
Iedere organisatie heeft een groot onbenut verkooppotentieel: vakspecialisten. Ontdek hoe niet-verkoopmedewerkers een waardevolle bijdrage aan een betere omzet kunnen leveren. Iedere organisatie heeft een groot onbenut verkooppotentieel: vakspecialisten. Ontdek hoe ...
Verkoopbeleving en doelstellingen: lessen uit de retail (8,5)
Jan-Willem Seip
Wat hebben doelstellingen en productbeleving met elkaar te maken? Ontdek de waarde van een marketingkalender. Wat hebben doelstellingen en productbeleving met elkaar te maken? Ontdek de waarde van een marketingkalender. Wat voor 'verhaal' vertelt u de klant over de producten ...
Waardevolle lessen uit de retail (8,6)
Jan-Willem Seip
Lessen uit de retail zijn voor alle verkopers toepasbaar. Ik mee met deze training aan winkelpersoneel. Lessen uit de retail zijn voor alle verkopers toepasbaar. Kijk mee met deze training aan winkelpersoneel. Het winkelpersoneel komt druppelsgewijs naar binnen. Het is na ...
Kies de juiste doelgroep (7,1)
Margot Houtaar
Wilt u scoren met koude acquisitie dan is het essentieel om uw doelgroep goed te onderzoeken. Voor welke bedrijven kunt u het meeste betekenen? Wilt u scoren met koude acquisitie dan is het essentieel om uw doelgroep goed te onderzoeken. Voor welke bedrijven kunt u het meeste ...
Persoonlijke Sales Ontwikkeling


Abonneer
Onze auteurs
Jan-Willem  Seip

Jan-Willem Seip

Jan-Willem Seip (1968) is oefenmeester in klantcontact. Zijn motto is “Verkopen is mensenwerk”.. meer..

Rene  Knecht

Rene Knecht

Sinds 1999 ben ik continu op zoek gegaan naar betere manieren om mijn eigen diensten te verkopen. .. meer..

Natasja   Hoogenboom

Natasja Hoogenboom

De missie van Natasja Hoogenboom is kristalhelder: bedrijven helpen succesvoller te worden in hun .. meer..

Michel  Hoetmer

Michel Hoetmer

Michel Hoetmer helpt met zijn verkooptrainingen en publicaties bedrijven meer winstgevende omzet t.. meer..

Harro  Willemsen

Harro Willemsen

Harro Willemsen is commercieel trainer, publicist en partner van 3to1. "Mijn missie is simpel: Ik .. meer..

Richard van Houten

Richard van Houten

Richard van Houten was 15 jaar eigenaar/MD van Bron & Partners Sales- en Communicatieopleidingen.
Nu geeft hij met zijn bedrijf Blue Tree Consultancy BV advies op gebied van organisatiestrategie, .. meer..

Marianne van de Water

Marianne van de Water

Expert koude acquisitie | Trainen, schrijven en vertellen over succesvol bellen | Iedereen met een.. meer..

Toine  Simons

Toine Simons

Toine Simons is Consultative Selling specialist en oprichter van trainingsbureau Beerschot & Simon.. meer..

Jorg  Hartog

Jorg Hartog

Hoe bouw je een new business machine waarmee je iedere maand een constante flow van afspraken en n.. meer..

Jos  Burgers

Jos Burgers

Jos Burgers is veelgevraagd spreker en auteur van bestsellers zoals ‘Klanten zijn eigenlijk net .. meer..

André  Hagelen

André Hagelen

André Hagelen is ondernemer en heeft meerdere bedrijven opgericht in marketing en sales. Zijn spe.. meer..