|
29
zoekresultaten voor "Creativiteit in de Verkoop"
De klant bepaalt wat ie betaalt?! (9,0)
Jan-Willem Seip
'Waardebepaling achteraf', bekend mee? Het kan u meer opleveren dan menigeen denkt. Ontdek hier waarom, en hoe. 'Waardebepaling achteraf', bekend mee? Het kan u meer opleveren dan menigeen denkt. Ontdek hier waarom, en hoe. Hoe weet u van tevoren óf u waardevol bent ...
Nutteloze oplossingen verkopen tegen hoge marges (8,6)
Rene Knecht
Het is vaak het nutteloze dat hoge marges creëert, niet het oplossend vermogen van het aanbod. Lees hier hoe dat werkt en wat je ermee kan in jouw verkooppraktijk. Het is vaak het nutteloze dat hoge marges creëert, niet het oplossend vermogen van het aanbod. Lees hier hoe ...
‘Dat doen wij al jaren zo!’ (9,3)
Jos Burgers
Strategieën, regels en playbooks, ze kunnen geweldige resultaten boeken. Maar soms is het nodig om een uitzondering te (mogen) maken. Lees hier wat een beetje flexibiliteit voor u kan doen. Strategieën, regels en playbooks, ze kunnen geweldige resultaten boeken. Maar soms ...
Help uw klant over de streep (8,5)
Natasja Hoogenboom
Heeft u net een offerte verstuurd? Uw klant is nu met uw aanbod bezig in zijn hoofd. Lees hier hoe u uw klant kan helpen kiezen door juist nu op meer plekken zichtbaar te zijn! Heeft u net een offerte verstuurd? Uw klant is nu met uw aanbod bezig in zijn hoofd. Lees hier hoe ...
Wacht even… - wat u kunt doen met wachttijd (8,0)
Jan-Willem Seip
Verrassende out-of-the-box service bieden kan u heel veel opleveren, maar het vereist ook zorgvuldige planning en inventieve ideeën. Ontdek hoe u zoiets aanpakt.. Verrassende out-of-the-box service bieden kan u heel veel opleveren, maar het vereist ook zorgvuldige planning ...
Schors het verkoopgesprek (8,6)
Jan-Willem Seip
U wordt tijdens een verkoopgesprek onverwacht overladen met klachten, irritatie en onvrede van uw klant. Hoe redt u zich goed uit deze benarde situatie? Met deze tips. U wordt tijdens een verkoopgesprek onverwacht overladen met klachten, irritatie en onvrede van uw klant. ...
De opmars van video bij acquisitie (8,8)
Harro Willemsen
Creativiteit is doorslaggevend bij acquisitie. Een goede manier om creatief contact te maken is de inzet van videoboodschappen. Hoe je dat aanpakt lees je in dit artikel. Creativiteit is doorslaggevend bij acquisitie. Een goede manier om creatief contact te maken is de inzet ...
De waarheid achter 'beginnersgeluk' in sales (9,8)
Rene Knecht
Geen ervaring hebben kan een groot voordeel zijn. Je kan dan makkelijker net die creatieve spanning creëren die nodig is om een deal rond te krijgen. Lees hier hoe je dit aanpakt. Geen ervaring hebben kan een groot voordeel zijn. Je kan dan makkelijker net die creatieve ...
Wilskracht v. creativiteit: wat doet je omzet stijgen? (9,8)
Rene Knecht
Tegen het creatieve brein kan geen salesmethode op. Je bent altijd een stapje voor op de voorspelbare concurrentie. Ontdek hier hoe je meer marktaandeel kan pakken. Tegen het creatieve brein kan geen salesmethode op. Je bent altijd een stapje voor op de voorspelbare ...
Ik heb je hulp nodig (9,0)
André Hagelen
Zoveel verkopers die barsten van de ervaring en de kennis op salesgebied. Wat gebeurt daarmee? Grijp je kans, begin met delen, en met leren van je collega’s. Zoveel verkopers die barsten van de ervaring en de kennis op salesgebied. Wat gebeurt daarmee? Grijp je kans, begin ...
Wat verkoopt ú eigenlijk? (9,1)
Harro Willemsen
Uw product of dienst op zich is nooit datgene wat een klant koopt, ze kopen iets heel anders. Een groep accountmanagers komt daarachter als ze op een trainingsdag ineens limomade moeten verkopen. Doe ook uw voordeel met deze shock therapy. Uw product of dienst op zich is nooit ...
Verhoog uw afsluitkansen met een haalbaarheidsonderzoek (8,0)
Jan-Willem Seip
Als een prospect twijfelt over uw product of dienst, trek hem dan over de streep met een onderzoek naar de haalbaarheid ervan. Hoe u dat het beste kunt doen en wat het oplevert, leest u hier. Als een prospect twijfelt over uw product of dienst, trek hem dan over de streep met ...
We houden (te veel) van eenvoud (8,8)
Peter Stinckens
'Eenvoud is het kenmerk van het ware', zo luidt het spreekwoord. Maar bij iets complex als verkopen kost eenvoud vooral geld. Ga maar na... Denk even terug aan de laatste training die u volgde, of het laatste management, marketing of sales boek dat u gelezen heeft. De kans is ...
Het verkoopgeheim van de veilingmeester (7,8)
Richard van Houten
Een duwtje naar succes kan uit onverwachte hoek komen. Vertel nooit meer een standaard verhaal. Maak van uw passie uw verkoopgeheim met deze 4 tips. Laatst was ik op een bijeenkomst, waar ik eigenlijk helemaal niet wilde zijn. Maar zojuist had ik van een "goeroe" gelezen dat ...
Cijfers: de sambal in uw verkoopgesprek (6,6)
David Bloch
U kunt niet om de getallen heen. En u weet dat ze uw gesprek kunnen maken of breken. Gebruik deze 4 uitgangspunten voor een succesvolle dosering. Is het u ooit opgevallen hoe lastig het kan zijn om steeds de aandacht van uw gesprekspartner vast te houden en om het gesprek ...
Op = op; het werkt ook in B2B verkoop (7,7)
Jos Burgers
Het schaarstebeginsel lijkt vooral te werken in retail, maar niets is minder waar. Het is een begrip waar u met wat creativiteit veel voordeel uit kan behalen. Het schaarstebeginsel lijkt vooral te werken in retail, maar niets is minder waar. Het is een begrip waar u met wat ...
Red de vlag van Zutphen (9,3)
Richard van Houten
Hoe kunt u uw SalesPitch een mooie boost geven? Maak van een mooie lokale actie een mooi verhaal. Volg het voorbeeld van dit schildersbedrijf uit Zutphen. Hoe kunt u uw SalesPitch een mooie boost geven? Maak van een mooie lokale actie een mooi verhaal. Volg het voorbeeld van ...
Onorthodoxe binnenkomers (7,6)
Richard van Houten
In de verkoop is creativiteit belangrijk. Het kan de aandacht van uw klant trekken zodat u niet snel meer wordt vergeten. Maar hoe komt u nou met iets wat zij nog niet eerder hebben meegemaakt? Creativiteit is ongelooflijk belangrijk in de verkoop. Raak klanten eens met iets ...
Presenteren – met een kapstok (8,1)
David Bloch
Wist u dat een bezem, een kruiswoordpuzzel of een stadskaart helemaal geen vreemde attributen zijn bij een presentatie? Ontdek hoe creatieve kapstokken u effectiever en met meer plezier laten presenteren. Wist u dat een bezem, een kruiswoordpuzzel of een stadskaart helemaal ...
Creativiteit versus structuur in de verkoop (8,0)
Piet Aarts
Creativiteit en verkoopsucces gaan hand in hand, maar kunnen creativiteit en onze gestructureerde verkoopmethodes wel door één deur? Creativiteit en verkoopsucces gaan hand in hand, maar kunnen creativiteit en onze gestructureerde verkoopmethodes wel door één deur? De ...
Los verkoopproblemen creatief op (8,6)
Harro Willemsen
Creativiteit is een belangrijk onderdeel van verkopen. Hoe zorgt u ervoor dat uw beste creatieve ingeving u op het juiste moment te binnen schiet? Creativiteit is een belangrijk onderdeel van verkopen. Hoe zorgt u ervoor dat uw beste creatieve ingeving u op het juiste moment ...
Tijd om de mannen van de jongens te scheiden (8,8)
Harro Willemsen
Ah de crisis. Een mooie tijd voor de echte salesmensen. De klagers (salesjongens) hangen gezamenlijk aan de bar en praten hun naargeestige mantra over de crisis. De recessie... Ah de crisis. Een mooie tijd voor de echte salesmensen. De klagers (salesjongens) hangen gezamenlijk ...
De meest succesvolle deal ooit die ik heb gemist (7,9)
Harro Willemsen
Een verloren verkoop die toch winst oplevert, vanwege de talloze leermomenten. Hoe je met creativiteit en doorzettingsvermogen de kansen kunt doen keren en toch aan het kortste eind trekt. Een verloren verkoop die toch winst oplevert, vanwege de talloze leermomenten. Hoe je ...
Durft u ook ANDERS te zijn? (4,5)
David Bloch
Communicatiedeskundige David Bloch neemt een les uit het boekje van 'de Prins de Lignac' in het voordeel van creatiever verkopen! Bram van Leeuwen, Prins de Lignac, was zeker anders dan anderen. Goed, hij had meer geld dan u en ik, maar hij had er ook wat voor gedaan en ...
Waarom creativiteit belangrijik is (7,3)
Peter Stinckens
"De bedrijven in deze wereld die goed presteren, onderscheiden zich van de gemiddelde onderneming door de mate van emotionele intelligentie (EQ) van de werknemers." Dit schrijft Manfred Kets De Vries in het voorwoord van Wat leiders drijft . Volgens hem biedt een grotere ...
Oh, wat zijn we creatief! (7,1)
Richard van Houten
Verkopen betekent meer dan ooit dat u uw prospects moet verrassen. Maar als het 'moeten' blijft voor u, dan bent u hoogstwaarschijnlijk niet geschikt voor bijzondere prestaties. U moet het echt leuk (leren) vinden om mensen te verrassen en een creatieve (= ...
Minder is meer (4,4)
David Bloch
Ondanks economische perikelen hebben evenementenorganisatiebureaus het nog steeds aardig druk. Verkoopactiviteiten en medewerkersbijeenkomsten zijn vaak evenementenfestivals. Maar wees voorzichtig: hoe meer u koopt, hoe hoger hun winsten! Hoe vaak heeft u reden gehad om aan ...
Creativiteit van de Verkoper 1 (8,0)
Richte Lommert
Is het ontwikkelen van creativiteit aan te leren?
Deze vraag is mij vaak gesteld en mijn antwoord was altijd een volmondig JA! Maar je moet er natuurlijk wel wat voor doen. Mijn webdesigner belde mij op en wees mij erop, dat de 50ste column aan de beurt was. Of hij deze ...
Creativiteit in de Verkoop 2 (3,0)
Richte Lommert
De vraag is al eerder gesteld: hoe kunnen we onze creativiteit ontwikkelen. Het antwoord is vrij simpel: langs de wetenschappelijke weg en volgens de JBF-methode (voor outsiders: de JanBoerenFluit-methode). Vele, vele jaren geleden heb ik ooit eens een aantal seminars gevolgd ...
|
|