Zoeken op "Creativiteit in de Verkoop"

Zoek op trefwoord:
 
A t/m I  -  J t/m L  -  M t/m S  -  T t/m Z

 
Meest gezochte trefwoorden
Zoek op auteur:
 
Auteurslijst
Uw zoekwoord:


22 zoekresultaten voor "Creativiteit in de Verkoop"
‘Dat doen wij al jaren zo!’ (9,4)
Jos Burgers
Strategieën, regels en playbooks, ze kunnen geweldige resultaten boeken. Maar soms is het nodig om een uitzondering te (mogen) maken. Lees hier wat een beetje flexibiliteit voor u kan doen. Strategieën, regels en playbooks, ze kunnen geweldige resultaten boeken. Maar soms is ...
Wat verkoopt ú eigenlijk? (9,1)
Harro Willemsen
Uw product of dienst op zich is nooit datgene wat een klant koopt, ze kopen iets heel anders. Een groep accountmanagers komt daarachter als ze op een trainingsdag ineens limomade moeten verkopen. Doe ook uw voordeel met deze shock therapy. Uw product of dienst op zich is nooit ...
Help uw klant over de streep  (8,6)
Natasja Hoogenboom
Heeft u net een offerte verstuurd? Uw klant is nu met uw aanbod bezig in zijn hoofd. Lees hier hoe u uw klant kan helpen kiezen door juist nu op meer plekken zichtbaar te zijn! Heeft u net een offerte verstuurd? Uw klant is nu met uw aanbod bezig in zijn hoofd. Lees hier hoe u ...
Verhoog uw afsluitkansen met een haalbaarheidsonderzoek (8,0)
Jan-Willem Seip
Als een prospect twijfelt over uw product of dienst, trek hem dan over de streep met een onderzoek naar de haalbaarheid ervan. Hoe u dat het beste kunt doen en wat het oplevert, leest u hier. Als een prospect twijfelt over uw product of dienst, trek hem dan over de streep met ...
Schors het verkoopgesprek (8,6)
Jan-Willem Seip
U wordt tijdens een verkoopgesprek onverwacht overladen met klachten, irritatie en onvrede van uw klant. Hoe redt u zich goed uit deze benarde situatie? Met deze tips. U wordt tijdens een verkoopgesprek onverwacht overladen met klachten, irritatie en onvrede van uw klant. Hoe ...
We houden (te veel) van eenvoud (8,8)
Peter Stinckens
'Eenvoud is het kenmerk van het ware', zo luidt het spreekwoord. Maar bij iets complex als verkopen kost eenvoud vooral geld. Ga maar na... Denk even terug aan de laatste training die u volgde, of het laatste management, marketing of sales boek dat u gelezen heeft. De kans is ...
Het verkoopgeheim van de veilingmeester (7,8)
Richard van Houten
Een duwtje naar succes kan uit onverwachte hoek komen.  Vertel nooit meer een standaard verhaal. Maak van uw passie uw verkoopgeheim met deze 4 tips. Laatst was ik op een bijeenkomst, waar ik eigenlijk helemaal niet wilde zijn. Maar zojuist had ik van een "goeroe" gelezen dat ...
Cijfers: de sambal in uw verkoopgesprek (6,6)
David Bloch
U kunt niet om de getallen heen. En u weet dat ze uw gesprek kunnen maken of breken. Gebruik deze 4 uitgangspunten voor een succesvolle dosering. Is het u ooit opgevallen hoe lastig het kan zijn om steeds de aandacht van uw gesprekspartner vast te houden en om het gesprek ...
Op = op; het werkt ook in B2B verkoop (7,7)
Jos Burgers
Het schaarstebeginsel lijkt vooral te werken in retail, maar niets is minder waar. Het is een begrip waar u met wat creativiteit veel voordeel uit kan behalen. Het schaarstebeginsel lijkt vooral te werken in retail, maar niets is minder waar. Het is een begrip waar u met wat ...
Red de vlag van Zutphen (9,3)
Richard van Houten
Hoe kunt u uw SalesPitch een mooie boost geven? Maak van een mooie lokale actie een mooi verhaal. Volg het voorbeeld van dit schildersbedrijf uit Zutphen. Hoe kunt u uw SalesPitch een mooie boost geven? Maak van een mooie lokale actie een mooi verhaal. Volg het voorbeeld van ...
Onorthodoxe binnenkomers  (7,8)
Richard van Houten
In de verkoop is creativiteit belangrijk. Het kan de aandacht van uw klant trekken zodat u niet snel meer wordt vergeten. Maar hoe komt u nou met iets wat zij nog niet eerder hebben meegemaakt? Creativiteit is ongelooflijk belangrijk in de verkoop. Raak klanten eens met iets ...
Presenteren – met een kapstok (7,9)
David Bloch
Wist u dat een bezem, een kruiswoordpuzzel of een stadskaart helemaal geen vreemde attributen zijn bij een presentatie? Ontdek hoe creatieve kapstokken u effectiever en met meer plezier laten presenteren. Wist u dat een bezem, een kruiswoordpuzzel of een stadskaart helemaal ...
Creativiteit versus structuur in de verkoop (8,0)
Piet Aarts
Creativiteit en verkoopsucces gaan hand in hand, maar kunnen creativiteit en onze gestructureerde verkoopmethodes wel door één deur? Creativiteit en verkoopsucces gaan hand in hand, maar kunnen creativiteit en onze gestructureerde verkoopmethodes wel door één deur? De ...
Los verkoopproblemen creatief op (8,6)
Harro Willemsen
Creativiteit is een belangrijk onderdeel van verkopen. Hoe zorgt u ervoor dat uw beste creatieve ingeving u op het juiste moment te binnen schiet? Creativiteit is een belangrijk onderdeel van verkopen. Hoe zorgt u ervoor dat uw beste creatieve ingeving u op het juiste moment ...
Tijd om de mannen van de jongens te scheiden (8,8)
Harro Willemsen
Ah de crisis. Een mooie tijd voor de echte salesmensen. De klagers (salesjongens) hangen gezamenlijk aan de bar en praten hun naargeestige mantra over de crisis. De recessie... Ah de crisis. Een mooie tijd voor de echte salesmensen. De klagers (salesjongens) hangen gezamenlijk ...
De meest succesvolle deal ooit die ik heb gemist (7,9)
Harro Willemsen
Een verloren verkoop die toch winst oplevert, vanwege de talloze leermomenten. Hoe je met creativiteit en doorzettingsvermogen de kansen kunt doen keren en toch aan het kortste eind trekt. Een verloren verkoop die toch winst oplevert, vanwege de talloze leermomenten. Hoe je ...
Durft u ook ANDERS te zijn? (4,5)
David Bloch
Communicatiedeskundige David Bloch neemt een les uit het boekje van 'de Prins de Lignac' in het voordeel van creatiever verkopen!   Bram van Leeuwen, Prins de Lignac, was zeker anders dan anderen. Goed, hij had meer geld dan u en ik, maar hij had er ook wat voor gedaan en ...
Waarom creativiteit belangrijik is (7,3)
Peter Stinckens
"De bedrijven in deze wereld die goed presteren, onderscheiden zich van de gemiddelde onderneming door de mate van emotionele intelligentie (EQ) van de werknemers." Dit schrijft Manfred Kets De Vries in het voorwoord van Wat leiders drijft . Volgens hem biedt een grotere ...
Oh, wat zijn we creatief! (7,1)
Richard van Houten
Verkopen betekent meer dan ooit dat u uw prospects moet verrassen. Maar als het 'moeten' blijft voor u, dan bent u hoogstwaarschijnlijk niet geschikt voor bijzondere prestaties.  U moet het echt leuk (leren) vinden om mensen te verrassen en een creatieve (= ...
Minder is meer (4,8)
David Bloch
Ondanks economische perikelen hebben evenementenorganisatiebureaus het nog steeds aardig druk. Verkoopactiviteiten en medewerkersbijeenkomsten zijn vaak evenementenfestivals. Maar wees voorzichtig: hoe meer u koopt, hoe hoger hun winsten! Hoe vaak heeft u reden gehad om aan ...
Creativiteit van de Verkoper 1 (8,0)
Richte Lommert
Is het ontwikkelen van creativiteit aan te leren?
Deze vraag is mij vaak gesteld en mijn antwoord was altijd een volmondig JA! Maar je moet er natuurlijk wel wat voor doen. Mijn webdesigner belde mij op en wees mij erop, dat de 50ste column aan de beurt was. Of hij deze ...
Creativiteit in de Verkoop 2 (3,0)
Richte Lommert
De vraag is al eerder gesteld: hoe kunnen we onze creativiteit ontwikkelen. Het antwoord is vrij simpel: langs de wetenschappelijke weg en volgens de JBF-methode (voor outsiders: de JanBoerenFluit-methode). Vele, vele jaren geleden heb ik ooit eens een aantal seminars gevolgd ...
Persoonlijke Sales Ontwikkeling


Abonneer
Onze auteurs
Rene  Knecht

Rene Knecht

Sinds 1999 ben ik continu op zoek gegaan naar betere manieren om mijn eigen diensten te verkopen. .. meer..

Marcel  Hoefman

Marcel Hoefman

Marcel Hoefman traint en adviseert organisaties en individuen die meer rendement uit commerciële .. meer..

Natasja   Hoogenboom

Natasja Hoogenboom

De missie van Natasja Hoogenboom is kristalhelder: bedrijven helpen succesvoller te worden in hun .. meer..

Michel  Hoetmer

Michel Hoetmer

Michel Hoetmer helpt met zijn verkooptrainingen en publicaties bedrijven meer winstgevende omzet t.. meer..

Harro  Willemsen

Harro Willemsen

Harro Willemsen is commercieel trainer, publicist en partner van 3to1. "Mijn missie is simpel: Ik .. meer..

Richard van Houten

Richard van Houten

Richard van Houten is directeur/ eigenaar en trainer bij Bron & Partners. Hij adviseert bedrijven .. meer..

Toine  Simons

Toine Simons

Toine Simons is Consultative Selling specialist en oprichter van trainingsbureau Beerschot & Simon.. meer..

Jan-Willem  Seip

Jan-Willem Seip

Jan-Willem Seip (1968) is oefenmeester in klantcontact. Zijn motto is “Verkopen is mensenwerk”.. meer..

Victor  Bonke

Victor Bonke

Als bevlogen spreker, trainer en coach helpt Victor salesmensen bij (koude) acquisitie, gebaseerd .. meer..

Jos  Burgers

Jos Burgers

Jos Burgers is veelgevraagd spreker en auteur van bestsellers zoals ‘Klanten zijn eigenlijk net .. meer..

André  Hagelen

André Hagelen

André Hagelen is ondernemer en heeft meerdere bedrijven opgericht in marketing en sales. Zijn spe.. meer..