|
9
zoekresultaten voor "Blunders in de Verkoop"
Taboe onderwerpen in de verkoop (9,1)
Harro Willemsen
In je gesprekken met klanten of in de content die je publiceert zijn er een paar onderwerpen die je het beste kunt vermijden. Lees hier welke dat zijn en waarom. In je gesprekken met klanten of in de content die je publiceert zijn er een paar onderwerpen die je het beste kunt ...
De kracht van de ontwapenende blunder (8,2)
Richard van Houten
De meeste verkopers vertellen succesverhalen, in de hoop dat zo'n verhaal blijft hangen. Maar draai de zaak eens om, want de klant onthoudt toch juist de blunder? De meeste verkopers vertellen succesverhalen, in de hoop dat zo'n verhaal blijft hangen. Maar draai de zaak eens ...
Vier missers bij koude acquisitie (7,8)
Victor Bonke
Welke dingen moet u vooral NIET doen bij koude acquisitie en wat WEL? Vier typische ‘missers’ en oplossingen voor hoe het beter kan, want ik neem aan dat u ook wel eens… Oeps, dat was de eerste misser al. Welke dingen moet u vooral NIET doen bij koude acquisitie en wat ...
7 Presentatie blunders (en ook 7 tips) (6,8)
Roeland Schweitzer
Blunders maken we allemaal. Wat zijn nu de meest voorkomende blunders? Tijdens de opkomst begint de spreker al te spreken. Spreker verstopt zich achter spreekgestoelte of laptop. Spreker maakt geen contact met het publiek. De hand-out ligt voor de voordracht op ...
Een auto (ver)kopen (2) (9,0)
Richte Lommert
Naar aanleiding van mijn documentatie aanvraag word ik opgebeld door Piet van Houten* van Automobielbedrijf Het Vijfde Wiel*. Een enthousiaste stem vraagt of ik iets meer wil weten over type XYZ. Op mijn bevestiging van de documentatieaanvraag zegt de verkoper letterlijk: ...
Een auto (ver)kopen (1) (7,7)
Richte Lommert
De grote lijnen van deze column stonden al op het scherm toen een e-mail binnenkwam van een mij onbekende Peter H. die mij een tikkeltje narrig schreef, dat hij nu wel wist dat ik alleen maar slechte autoverkopers ontmoet en dat mijn ervaringen daarmee hem geen fluit ...
Komt een verkoper bij de klant (8,7)
Herman Meijer
Eindelijk een afspraak! Al maanden liep hij achter deze prospect aan. Vele telefoontjes waren er aan besteed en een flink aantal brochures werd er afgeleverd. Nu was het zover. De verkoper mocht uiteindelijk op audiëntie. Eindelijk een afspraak! Al maanden liep hij achter ...
7 Presentatieblunders (en ook 7 tips) (7,1)
Roeland Schweitzer
Goed presenteren is geen eitje. De volgende blunders kom ik in mijn werk als trainer (te) vaak tegen. De presentatieblunders Tijdens de opkomst begint de spreker al te spreken. Spreker verstopt zich achter spreekgestoelte of laptop. Spreker maakt ...
Verbazing (7,8)
Richte Lommert
Autoverkopers(grr!). Dat mijn ervaringen elke keer zo wanhopig is, is dat mijn schuld? Ben ik nu werkelijk zo’n “pisse-vinaigre” of zou er toch iets voor verbetering vatbaar kunnen zijn? Ik durf in de kop van deze column niet eens meer te zetten iets in de trant van "Weer ...
|
|
|