Zoeken op "After Sales"

Zoek op trefwoord:
 
A t/m I  -  J t/m L  -  M t/m S  -  T t/m Z

 
Meest gezochte trefwoorden
Zoek op auteur:
 
Auteurslijst
Uw zoekwoord:


10 zoekresultaten voor "After Sales"
3 strategieën om van een Prijs een prijsje te maken (7,8)
Jos Burgers
Getallen lijken zo helder en duidelijk van zichzelf, maar niets is minder waar. Zeker als het getal uw prijs is, kunt u ervan uitgaan dat het hier een gevoelskwestie betreft. 3 technieken hoe daarmee om te gaan. Het leek wel alsof alles in een klap goedkoper geworden was. Met ...
Waarom duurder zijn een goed idee is (7,5)
Jos Burgers
Vaak wordt gedacht 'wie duur is, moet veel uitleggen', maar het omgekeerde is waar. Ontdek de voordelen van een hogere prijs voeren. Vaak wordt gedacht dat wie duur is veel moet uitleggen, maar het omgekeerde is waar. Ontdek de voordelen van een hogere prijs voeren. U weet ...
Acties als de verkopen even tegen zitten (7,8)
Richard van Houten
Vallen de resultaten tegen? Zit de omzet niet mee de laatste tijd? We geven u vier tips om snel uit het dal te komen. Vallen de resultaten tegen? Zit de omzet niet mee de laatste tijd? We geven u vier tips om snel uit het dal te komen. Eerst nadenken, dan pas tot ...
Uw klanten zijn bang... (4,5)
Redactie Verkopersonline.nl
Iedere klant is bang dat hij een foute aankoop doet. Welke angsten spelen bij hem een rol? > > > Iedere klant is bang dat hij een foute aankoop doet. Welke angsten spelen bij hem een rol?   Uw klanten zijn bang: dat ze het verkeerde product kopen  ...
Misser: te weinig aandacht voor de klant  (7,1)
Michel Hoetmer
Aandacht, dat is wat iedereen wil en zeker degene die van u wil kopen. Gebrek aan aandacht is de belangrijkste reden van de klant om af te zien van de koop. Laat dat u niet gebeuren en focus al uw aandacht op de klant. Aandacht, dat is wat iedereen wil en zeker degene die van ...
Overleef in steeds agressievere markten (6,6)
Redactie Verkopersonline.nl
Het gehele verkoopproces is een stuk complexer geworden. Veeleisender klanten, fellere competitie, hardere strijd. Wat zijn de beste strategieën om te overleven? Het gehele verkoopproces is een stuk complexer geworden dan nog niet zo lang geleden. Veeleisender klanten, ...
De klant is sneller vertrokken dan u denkt (5,0)
Redactie Verkopersonline.nl
Hoe kritisch is de klant? Zéér. Bij onvoldoende service is hij vertrokken naar de concurrent voor u het in de gaten heeft. Een groeiend aantal klanten ziet sales en service als onverbrekelijk met elkaar verbonden. Ga met behulp van de volgende vragen eens na of u voldoende ...
Verkoop VOODOO  (7,7)
Michel Hoetmer
Is verkopen toveren? Of zwarte magie? Je zou het haast denken bij het lezen van het woord VOODOO. Nou ja een beetje magie is nooit weg. En zeker in de verkoop kan het geen kwaad als u uw eigen magische krachten aanspreekt. Is verkopen toveren? Of zwarte magie? Je zou het haast ...
Verkoop niet hetzelfde (6,7)
Peter Stinckens
Verkoopt u een identiek of gelijkwaardig product als uw concurrent? Maak dan een totaal verschillend aanbod!  Zorg er voor dat uw klant het verschil tussen úw aanbod en dat van uw concurrent als zo groot mogelijk zal ervaren. Hoe doe u ...
Zen en de kunst van het verkopen (7,7)
Roeland Schweitzer
Als ik het gevoel krijg met een gladde verkoper te maken te hebben, dan haak ik af. Als ik het gevoel krijg met een authentieke bron te maken te hebben, iemand, of een organisatie, die met alle beschikbare talenten en toewijding het beste maakt dat ze kunnen, dan is me geen ...
Persoonlijke Sales Ontwikkeling


Abonneer
Onze auteurs
Jan-Willem  Seip

Jan-Willem Seip

Jan-Willem Seip (1968) is oefenmeester in klantcontact. Zijn motto is “Verkopen is mensenwerk”.. meer..

Rene  Knecht

Rene Knecht

Sinds 1999 ben ik continu op zoek gegaan naar betere manieren om mijn eigen diensten te verkopen. .. meer..

Natasja   Hoogenboom

Natasja Hoogenboom

De missie van Natasja Hoogenboom is kristalhelder: bedrijven helpen succesvoller te worden in hun .. meer..

Michel  Hoetmer

Michel Hoetmer

Michel Hoetmer helpt met zijn verkooptrainingen en publicaties bedrijven meer winstgevende omzet t.. meer..

Harro  Willemsen

Harro Willemsen

Harro Willemsen is commercieel trainer, publicist en partner van 3to1. "Mijn missie is simpel: Ik .. meer..

Richard van Houten

Richard van Houten

Richard van Houten was 15 jaar eigenaar/MD van Bron & Partners Sales- en Communicatieopleidingen.
Nu geeft hij met zijn bedrijf Blue Tree Consultancy BV advies op gebied van organisatiestrategie, .. meer..

Marianne van de Water

Marianne van de Water

Expert koude acquisitie | Trainen, schrijven en vertellen over succesvol bellen | Iedereen met een.. meer..

Toine  Simons

Toine Simons

Toine Simons is Consultative Selling specialist en oprichter van trainingsbureau Beerschot & Simon.. meer..

Jorg  Hartog

Jorg Hartog

Hoe bouw je een new business machine waarmee je iedere maand een constante flow van afspraken en n.. meer..

Jos  Burgers

Jos Burgers

Jos Burgers is veelgevraagd spreker en auteur van bestsellers zoals ‘Klanten zijn eigenlijk net .. meer..

André  Hagelen

André Hagelen

André Hagelen is ondernemer en heeft meerdere bedrijven opgericht in marketing en sales. Zijn spe.. meer..