|
19
zoekresultaten voor "Afspraken Maken"
‘Dat doen wij al jaren zo!’ (9,3)
Jos Burgers
Strategieën, regels en playbooks, ze kunnen geweldige resultaten boeken. Maar soms is het nodig om een uitzondering te (mogen) maken. Lees hier wat een beetje flexibiliteit voor u kan doen. Strategieën, regels en playbooks, ze kunnen geweldige resultaten boeken. Maar soms ...
Sales beter de baas
Redactie Verkopersonline.nl
In dit boek deelt Edwin de Haas zijn visie op sales. Op een prikkelende manier stelt hij problemen aan de orde en geeft hij direct toepasbare adviezen en oplossingen. Meer klanten en meer omzet. Voor veel directeuren, ondernemers en verkopers is het een ware uitdaging. Zeker nu ...
Zo word je digitaal persoonlijk met je klant (9,5)
Rene Knecht
Als je persoonlijke privé communicatie kan vertalen naar zakelijke communicatie heb je daar direct profijt van. Lees hier hoe je dit aanpakt. Als je persoonlijke privé communicatie kan vertalen naar zakelijke communicatie heb je daar direct profijt van. Lees hier hoe je ...
De doorslaggevende factor bij acquisitie (8,8)
Harro Willemsen
Wilskracht, motivatie en discipline zijn belangrijk bij acquisitie, maar wat echt werkt zijn goede gewoontes. Hoe je die krijgt, lees je in deze longread. Wilskracht, motivatie en discipline zijn belangrijk bij acquisitie, maar wat echt werkt zijn goede gewoontes . Hoe je die ...
Tien ideeën voor succesvolle salesmeetings (8,8)
Marcel Hoefman
Salesmeetings zijn een krachtig middel om uw salesteam een boost te geven. Maar weet wat u doet! 3 don'ts en 10 do's voor een effectieve verkoopvergadering. Salesmeetings zijn een krachtig middel om uw salesteam een boost te geven. Maar weet wat u doet! 3 don'ts en 10 do's ...
Cold calling is morsdood: 5 redenen om te stoppen (6,2)
Harro Willemsen
Koude acquisitie is nog steeds erg populair in de B2B verkoop. Maar het is nu echt tijd om ermee te stoppen en dit zijn de belangrijkste 5 redenen waarom. Koude acquisitie is nog steeds erg populair in de B2B verkoop. Maar het is nu echt tijd om ermee te stoppen en dit ...
10 Lessen voor de beginnende salesmanager (8,6)
Harro Willemsen
De overstap van verkoper naar salesmanager zet uw wereld op zijn kop. Om u te helpen een zachte landing te maken, deze 10 essentiële lessen. U bent altijd een bovengemiddeld productieve en hoogst winstgevende salesprofessional geweest en u wilde een stap hoger. Gefeliciteerd, ...
Scoren met e-mail: grijp direct de aandacht van uw prospect! (6,4)
David Bloch
Een volle Inbox is tegenwoordig meer regel dan uitzondering. Het is een continue uitdaging om door te dringen bij uw relaties. Gebruik deze tips om úw bericht eruit te laten springen. Een volle Inbox is tegenwoordig meer regel dan uitzondering. Het is een continue uitdaging ...
Gij zult niet Liegen (8,4)
Rene Knecht
Waarom is het maatschappelijk aanvaard dat je tegen een verkoper mag liegen? En, belangrijker, hoe gaan wij daarmee om? Waarom is het maatschappelijk aanvaard dat je tegen een verkoper mag liegen? En, belangrijker, hoe gaan wij daarmee om? Samenlevingen en organisaties ...
Doelen stellen of doelloos bellen? (7,5)
Victor Bonke
Voetballen zonder dat 'scoren' het doel is – vreemd hè?! Dat kunnen we ons niet goed voorstellen. Toch doen we dat als verkopers regelmatig: doelloos bezig zijn. Alsof koude acquisitie wel zonder 'scoren' kan. Voetballen zonder dat 'scoren' het doel is – vreemd hè?! Dat ...
Zit er al muziek in uw organisatie? (7,2)
André Hagelen
Muziek is niets zonder cadans. Sporters hebben ritme nodig om te excelleren. In het bedrijfsleven is het niet anders: zonder ritme geen groei. Zo zorgt u voor cadans in uw processen en organisatie. Muziek is niets zonder cadans. Sporters hebben ritme nodig om te ...
Hoe houd ik mijn salesteam aan het bellen? (6,5)
Victor Bonke
Koude acquisitie is voor menig verkoper niet bepaald een hobby. Drie tips voor salesmanagers die hun teams willen motiveren om regelmatig te blijven bellen. Koude acquisitie is voor menig verkoper niet bepaald een hobby. Drie tips voor salesmanagers die hun teams willen ...
Tunnelen of lummelen (7,6)
Vladan Soldat
Doe uzelf een plezier en plan tien procent van uw totale tijd in als lummeltijd om uw creativiteit te faciliteren. Doet u ook voortaan aan lummelen in plaats van tunnelen? Doe uzelf een plezier en plan tien procent van uw totale tijd in als lummeltijd om uw creativiteit ...
De 3 basisregels voor het telefonische verkoopgesprek (6,8)
Michel Hoetmer
Het is zaak de nieuwsgierigheid van de prospect te prikkelen. Zorg dat u niet behoort tot een van de vele verkopers met ongelukkige gespreksopeningen. De eerste opgave bij telefonische verkoop is de nieuwsgierigheid van de prospect prikkelen. Helaas bedienen veel verkopers en ...
Vakantie en omzetplanning (7,4)
Harrie van Heck
Mijn drukste tijd is vlak na de vakanties. Mijn (sales)patiënten voelen zich dan geroepen om even een nieuw dopamineshot te halen om zo de rest van het jaar makkelijker te overleven. Mijn drukste tijd is vlak na de vakanties. Mijn (sales)patiënten voelen zich dan geroepen om ...
De klant is geen koning (7,3)
Herman Meijer
U behandelt uw klant als een koning. Maar waarom is dat niet meer genoeg? U behandelt uw klant als een koning. Maar waarom is dat niet meer genoeg? Leveranciers van producten en diensten hebben uiteraard hun verplichtingen en verantwoordelijkheden tegenover hun relaties. ...
Wie durft er nog te bellen? (5,5)
Enno van Kersen
Koud bellen, een uitdaging en tegelijk een obstakel voor veel verkopers. Hieronder een aantal argumenten waarom u toch ooit tot koud bellen moet overgaan. Het behoort tot uw basisvaardigheden. Een hele goedemorgen, spreek ik met meneer of mevrouw Pieters? U spreekt met Enno ...
Stop het wij- en zij-denken
Roeland Schweitzer
Sales bestaat niet op zichzelf, maar is een buitenkantje. Onlangs sprak ik een sales manager in electrotechnische apparaten. Zijn team ging een presentatietraining volgen en we spraken van te voren een uurtje met elkaar. Hij was eigenlijk logisticus. Operational manager. ...
Verhoog uw efficiëncy (7,0)
Redactie Verkopersonline.nl
Recent onderzoek laat zien dat Sales medewerkers maar 10% van hun tijd echt met verkopen bezig zijn. Slechts 10%, dat is wel heel weinig. Maar dat verkopers niet efficiënt genoeg (kunnen) werken, daar zullen de meeste sales managers en ook verkopers het over eens zijn. Hoe ...
|
|
|