|
|
|
Durf een klant af te wijzen
Verwachtingsmanagement - 7,9 (26 stemmen) - 3 reacties
Veel leveranciers zeggen snel JA als iemand bij hen aanklopt. En als ze NEE zeggen doen ze dat vaak door geen reactie te geven. Maar er valt iets te winnen door actief en netjes af te wijzen - lees hier wat, en hoe precies.
|
Lees verder..
|
|
|
Durft u deze 3 vragen te stellen?
Kwalificeren - 9,0 (22 stemmen)
Wilt u ook graag serieus genomen worden door uw prospects? Dat heeft u zelf in de hand! Schat uw kansen beter in met deze 3 cruciale vragen.
|
Lees verder..
|
|
|
Consultative Selling 2.0: voorbij het Hamer-en-Spijkers Dilemma
Vraagtechniek - 8,8 (8 stemmen) - 4 reacties
Salesprofessionals vragen niet snel naar zaken waarvoor hun portfolio geen oplossing biedt. Het lijkt niet niet logisch. Waarom zouden ze??! Lees het hier.
|
Lees verder..
|
|
|
Kwalificeren van prospects moet!
Koude Acquisitie - 7,5 (52 stemmen) - 6 reacties
Het aan de telefoon kwalificeren van prospects verhoogt uw conversiekansen. Maar hoe doet u dat precies?
|
Lees verder..
|
|
|
Herken het kaf tussen het koren
Kwalificeren - 8,2 (17 stemmen) - 2 reacties
Alle dingen die te mooi lijken om waar te zijn, kosten uiteindelijk alleen maar geld. Zes signalen die aangeven dat uw koper wel eens niet serieus zou kunnen zijn, en zes gepaste reacties!
|
Lees verder..
|
|
|
Wie kwalificeert wie?
Kwalificeren - 7,1 (17 stemmen) - 1 reacties
Het kwalificeren van klanten is essentie in de verkoop: bij acquisitie en bij bestaande klanten. Hoe gaat het kwalificatieproces in zijn werk?
|
Lees verder..
|
|
|
Kwalificeren is (g)een kunst
Kwalificeren - 8,1 (8 stemmen) - 5 reacties
Zou je zomaar € 100,- of meer uitgeven zonder te weten wat je ervoor krijgt? Natuurlijk niet! Het is heel normaal dat we eerst goed kijken naar de geboden dienst of goederen.
|
Lees verder..
|
|
|
|