Alle artikelen over Creativiteit in de verkoop

‘Dat doen wij al jaren zo!’ Creativiteit in de verkoop - 9,3 (6 stemmen) - 1 reacties Strategieën, regels en playbooks, ze kunnen geweldige resultaten boeken. Maar soms is het nodig om een uitzondering te (mogen) maken. Lees hier wat een beetje flexibiliteit voor u kan doen.
Lees verder..
Wat verkoopt ú eigenlijk? Klantbehoefte - 8,6 (24 stemmen) Uw product of dienst op zich is nooit datgene wat een klant koopt, ze kopen iets heel anders. Een groep accountmanagers komt daarachter als ze op een trainingsdag ineens limomade moeten verkopen. Doe ook uw voordeel met deze shock therapy.
Lees verder..
Help uw klant over de streep Offertes - 8,6 (5 stemmen) Heeft u net een offerte verstuurd? Uw klant is nu met uw aanbod bezig in zijn hoofd. Lees hier hoe u uw klant kan helpen kiezen door juist nu op meer plekken zichtbaar te zijn!
Lees verder..
Verhoog uw afsluitkansen met een haalbaarheidsonderzoek Afsluittechnieken - 8,0 (4 stemmen) Als een prospect twijfelt over uw product of dienst, trek hem dan over de streep met een onderzoek naar de haalbaarheid ervan. Hoe u dat het beste kunt doen en wat het oplevert, leest u hier.
Lees verder..
Schors het verkoopgesprek Creativiteit in de verkoop - 8,6 (19 stemmen) - 2 reacties U wordt tijdens een verkoopgesprek onverwacht overladen met klachten, irritatie en onvrede van uw klant. Hoe redt u zich goed uit deze benarde situatie? Met deze tips.
Lees verder..
We houden (te veel) van eenvoud Begeleiden van verkopers - 8,8 (6 stemmen) 'Eenvoud is het kenmerk van het ware', zo luidt het spreekwoord. Maar bij iets complex als verkopen kost eenvoud vooral geld. Ga maar na...
Lees verder..
Het verkoopgeheim van de veilingmeester Verkoopstrategie - 7,8 (19 stemmen) - 1 reacties Een duwtje naar succes kan uit onverwachte hoek komen. Vertel nooit meer een standaard verhaal. Maak van uw passie uw verkoopgeheim met deze 4 tips.
Lees verder..
Cijfers: de sambal in uw verkoopgesprek Presenteren - 6,6 (7 stemmen) - 2 reacties U kunt niet om de getallen heen. En u weet dat ze uw gesprek kunnen maken of breken. Gebruik deze 4 uitgangspunten voor een succesvolle dosering.
Lees verder..
Op = op; het werkt ook in B2B verkoop Verkoopstrategie - 7,7 (19 stemmen) - 1 reacties Het schaarstebeginsel lijkt vooral te werken in retail, maar niets is minder waar. Het is een begrip waar u met wat creativiteit veel voordeel uit kan behalen.
Lees verder..
Red de vlag van Zutphen Marketing - 9,3 (24 stemmen) - 3 reacties Hoe kunt u uw SalesPitch een mooie boost geven? Maak van een mooie lokale actie een mooi verhaal. Volg het voorbeeld van dit schildersbedrijf uit Zutphen.
Lees verder..
Onorthodoxe binnenkomers Creativiteit in de verkoop - 7,8 (28 stemmen) - 4 reacties In de verkoop is creativiteit belangrijk. Het kan de aandacht van uw klant trekken zodat u niet snel meer wordt vergeten. Maar hoe komt u nou met iets wat zij nog niet eerder hebben meegemaakt?
Lees verder..
Presenteren – met een kapstok Presenteren - 7,9 (11 stemmen) - 4 reacties Wist u dat een bezem, een kruiswoordpuzzel of een stadskaart helemaal geen vreemde attributen zijn bij een presentatie? Ontdek hoe creatieve kapstokken u effectiever en met meer plezier laten presenteren.
Lees verder..
Creativiteit versus structuur in de verkoop Creativiteit in de verkoop - 8,0 (2 stemmen) Creativiteit en verkoopsucces gaan hand in hand, maar kunnen creativiteit en onze gestructureerde verkoopmethodes wel door één deur?
Lees verder..
Tijd om de mannen van de jongens te scheiden Verkoopkansen - 8,8 (31 stemmen) - 12 reacties Ah de crisis. Een mooie tijd voor de echte salesmensen. De klagers (salesjongens) hangen gezamenlijk aan de bar en praten hun naargeestige mantra over de crisis. De recessie...
Lees verder..
De meest succesvolle deal ooit die ik heb gemist Creativiteit in de verkoop - 7,9 (53 stemmen) - 2 reacties Een verloren verkoop die toch winst oplevert, vanwege de talloze leermomenten. Hoe je met creativiteit en doorzettingsvermogen de kansen kunt doen keren en toch aan het kortste eind trekt.
Lees verder..
Durft u ook ANDERS te zijn? Creativiteit in de verkoop - 4,5 (2 stemmen) - 3 reacties Communicatiedeskundige David Bloch neemt een les uit het boekje van 'de Prins de Lignac' in het voordeel van creatiever verkopen!
Lees verder..
Waarom creativiteit belangrijik is Creativiteit in de verkoop - 7,3 (23 stemmen) - 3 reacties "De bedrijven in deze wereld die goed presteren, onderscheiden zich van de gemiddelde onderneming door de mate van emotionele intelligentie (EQ) van de werknemers.''
Lees verder..
Oh, wat zijn we creatief! Creativiteit in de verkoop - 7,1 (16 stemmen) - 7 reacties Verkopen betekent meer dan ooit dat u uw prospects moet verrassen. Maar als het 'moeten' blijft voor u, dan bent u hoogstwaarschijnlijk niet geschikt voor bijzondere prestaties.
Lees verder..
Minder is meer Verkoopbevordering - 4,8 (6 stemmen) - 1 reacties Ondanks economische perikelen hebben evenementenorganisatiebureaus het nog steeds aardig druk. Verkoopactiviteiten en medewerkersbijeenkomsten zijn vaak evenementenfestivals.
Lees verder..
Persoonlijke Sales Ontwikkeling


Abonneer
Onze auteurs
Rene  Knecht

Rene Knecht

Sinds 1999 ben ik continu op zoek gegaan naar betere manieren om mijn eigen diensten te verkopen. .. meer..

Marcel  Hoefman

Marcel Hoefman

Marcel Hoefman traint en adviseert organisaties en individuen die meer rendement uit commerciële .. meer..

Natasja   Hoogenboom

Natasja Hoogenboom

De missie van Natasja Hoogenboom is kristalhelder: bedrijven helpen succesvoller te worden in hun .. meer..

Michel  Hoetmer

Michel Hoetmer

Michel Hoetmer is oprichter van SalesQuest, een trainingsbureau gespecialiseerd in acquisitie- en .. meer..

Harro  Willemsen

Harro Willemsen

Harro Willemsen is commercieel trainer, publicist en partner van 3to1. "Mijn missie is simpel: Ik .. meer..

Richard van Houten

Richard van Houten

Richard van Houten is directeur/ eigenaar en trainer bij Bron & Partners. Hij adviseert bedrijven .. meer..

Toine  Simons

Toine Simons

Toine Simons is Consultative Selling specialist en oprichter van trainingsbureau Beerschot & Simon.. meer..

Jan-Willem  Seip

Jan-Willem Seip

Jan-Willem Seip (1968) is oefenmeester in klantcontact. Zijn motto is “Verkopen is mensenwerk”.. meer..

Victor  Bonke

Victor Bonke

Als bevlogen spreker, trainer en coach helpt Victor salesmensen bij (koude) acquisitie, gebaseerd .. meer..

Jos  Burgers

Jos Burgers

Jos Burgers is veelgevraagd spreker en auteur van bestsellers zoals ‘Klanten zijn eigenlijk net .. meer..

André  Hagelen

André Hagelen

André Hagelen is ondernemer en heeft meerdere bedrijven opgericht in marketing en sales. Zijn spe.. meer..