Alle artikelen over Cold Calling

5 vrolijke vakantie voorbeelden voor zomerse acquisitie Cold calling - 7,3 (4 stemmen) Acquisitie in de zomer? Zinloos! Dat is het gangbare idee. Maar net als met alles wat je aandacht geeft, kan ook de zomer je sales vooruit helpen. Lees hier hoe.
Lees verder..
Cold calling: 3 principes die van jou een baas maken Acquisitie - 8,3 (10 stemmen) Sales is gedragsverandering, iets waar alle mensen grote moeite mee hebben. Hoe neem je prospects hierin mee? Volg deze drietraps-strategie.
Lees verder..
Acquisitie… veel meer dan alleen de telefoon pakken. Acquisitie - 7,9 (14 stemmen) - 1 reacties In de matrix voor de sales professional staat het prachtig omschreven. Acquisitie - voorbereiding - bellen - vragen stellen en follow up. Wat mij betreft komt er nog wel wat meer bij kijken.
Lees verder..
Waarom koude acquisitie wel van deze tijd is Koude acquisitie - 8,2 (17 stemmen) - 2 reacties Koude acquisitie is uit de mode, morsdood, dat doe je niet meer. Iedereen is tegenwoordig online. Vraag jij je stiekem ook af of dat waar is? – VO auteur Marianne van de Water presenteert haar expertise.
Lees verder..
De kracht van de herhaling! Cold calling - 8,2 (10 stemmen) - 3 reacties Is koude acquisitie bellen met een bord voor je kop? Nee, tien keer dezelfde bellen hoort erbij! Lees hier waarom, met tips om je effectiviteit te verhogen.
Lees verder..
Een goed telefoongesprek levert meer op dan alleen een afspraak Koude acquisitie - 9,2 (10 stemmen) Bellen naar potentiële klanten levert meer op dan uitsluitend sales. Wist je dat koude acquisitie ook werkt voor je imago, je marketing, je branding en je klantbeleving? Gebruik deze tips en laat dit ook voor jou werken.
Lees verder..
Hoe reageert u op assertieve secretaresses? Cold Calling - 6,4 (89 stemmen) - 64 reacties U wilt een afspraak maken met een nieuwe klant. Welke strategieën kunt u gebruiken om langs de secretaresse te komen?
Lees verder..
Cold calling is morsdood: 5 redenen om te stoppen Cold Calling - 6,2 (170 stemmen) - 38 reacties Koude acquisitie is nog steeds erg populair in de B2B verkoop. Maar het is nu echt tijd om ermee te stoppen en dit zijn de belangrijkste 5 redenen waarom.
Lees verder..
Zeven ingrediënten voor effectieve koude acquisitie Koude Acquisitie - 8,3 (169 stemmen) - 35 reacties Koude acquisitie behoort tot één van de minst geliefde activiteiten binnen organisaties. Met deze zeven cruciale ingrediënten kunt u er toch een succes van maken.
Lees verder..
Stop met zeuren, ga bellen Cold Calling - 8,1 (89 stemmen) - 15 reacties Koude acquisitie is voor veel salesmensen hun grootste nachtmerrie. Overwin uw innerlijke weerstand met deze adviezen.
Lees verder..
De openingszin als opwarmer bij koude acquisitie Cold Calling - 7,1 (397 stemmen) - 114 reacties De openingszin bij telefonische koude acquisitie bepaalt of de prospect u uitnodigt meer te vertellen of dat-ie eenvoudigweg ophangt. Het is dan ook zaak dat u zich goed voorbereid wilt u uw doel halen: de afspraak maken.
Lees verder..
“Bel ik gelegen?” Koude Acquisitie - 8,0 (153 stemmen) - 17 reacties Is de vraag "Bel ik gelegen?" een belangrijke beleefdheidsformule of schreeuwen om afwijzing?
Lees verder..
Geef uw telefonische acquisitie een flinke duw in de rug Acquisitie - 4,9 (7 stemmen) Telefonische acquisitiegesprekken komen voor de prospect vaak onverwacht en soms ook ongelegen. Lees hier hoe u het gesprek kunt voorbereiden zodat u toch nog in een warm bad duikt.
Lees verder..
Een nieuwe standaard in BtoB acquisitie Cold Calling - 7,8 (32 stemmen) - 3 reacties Professionele acquisitie is aan een grondig herziening toe. Bestaande methoden zijn niet meer effectief en de AVG-wetgeving legt allerlei restricties op. Tijd dus voor een nieuwe aanpak. Begin met deze long read over de Par5 methode.
Lees verder..
Tien antwoorden over koude acquisitie en de AVG Cold Calling - 9,5 (24 stemmen) De nieuw AVG wetgeving houdt de gemoederen bezig en koud acquireren wordt er zeker niet makkelijker op. Ontdek in deze long read wat wel mag en wat niet (meer).
Lees verder..
De status quo openbreken bij de klant Acquisitie - 10,0 (32 stemmen) - 2 reacties Organisaties staan vaak niet open voor uw oplossing omdat u hen niet aanspreekt op hun onuitgesproken behoeften. Ontdek hoe u een organisatie in beweging brengt.
Lees verder..
In twee stappen bij de juiste contactpersoon Koude Acquisitie - 5,4 (18 stemmen) - 2 reacties Weten wie u precies moet hebben bij een prospect, is vaak de eerste slag bij koude acquisitie. Maar hoe komt u daar achter?
Lees verder..
Bezwaren en tegenwerpingen Acquisitie - 7,1 (45 stemmen) “Nee dank u, we zijn tevreden met de huidige leverancier...” Vast herkenbaar, maar niet het einde. In vier stappen kunt u verder met uw gesprek.
Lees verder..
3 voorwaarden voor succesvolle acquisitie Acquisitie - 8,1 (26 stemmen) - 6 reacties Verkopers praten veel over acquisitie, het blijft een uitdaging. Ligt dit aan uw zelfdiscipline? Zo ja, daag uzelf dan uit met deze 3 succesfactoren.
Lees verder..
"Doe ff normaal" - drie tips voor een natuurlijker telefoongesprek Cold Calling - 8,6 (21 stemmen) - 3 reacties Telefonische acquisitie is best spannend, maar teveel spanning kan succes blokkeren, zeker aan de telefoon. Dus hoe zorgt u ervoor dat u ontspannen overkomt?
Lees verder..
Neuro Sales werkt bij Cold Calling, want … Neuro Sales - 8,2 (62 stemmen) - 8 reacties
Adressenbestanden: kopen/huren of zelf verzamelen? Adressen verzamelen - 8,1 (29 stemmen) - 27 reacties
Gebruik deze simpele tip voor meer succes met uw acquisitie Neuro Sales - 8,4 (82 stemmen) - 11 reacties
Grote accounts? Die moet u bellen! Cold Calling - 8,1 (43 stemmen) - 3 reacties
Interactie die denkt voor de klant Koude Acquisitie - 8,2 (23 stemmen) - 3 reacties
Laat Steve Jobs u helpen bij koude acquisitie Neuro Sales - 7,8 (16 stemmen) - 4 reacties
Zit er al muziek in uw organisatie? Cold Calling - 7,2 (6 stemmen)
Waarom is die openingszin toch zo belangrijk? Koude Acquisitie - 6,5 (17 stemmen)
Wat heb ik eraan? Cold Calling - 7,5 (22 stemmen) - 8 reacties
Goede tijden, slechte tijden voor koude acquisitie Cold Calling - 7,6 (40 stemmen) - 8 reacties
Kies de juiste doelgroep Acquisitie - 7,1 (14 stemmen) - 5 reacties
0900-Belons Prospects - 6,7 (9 stemmen) - 3 reacties
De 3 basisregels voor het telefonische verkoopgesprek Verkoopgesprek - 6,8 (146 stemmen) - 4 reacties
Bel-fit worden! Cold Calling - 7,8 (21 stemmen) - 3 reacties
Rapport verkrijgen bij koude acquisitie; van Koud naar Warm contact Cold Calling - 7,6 (16 stemmen) - 6 reacties
Mobiel bellen? Niet bij acquisitie! Koude Acquisitie - 7,0 (58 stemmen) - 6 reacties
Optimale telefonische acquisitie - wat u niet in de boekjes leest Acquisitie - 8,3 (67 stemmen) - 7 reacties
Scoren met scripts Gesprekstechniek - 8,2 (12 stemmen) - 1 reacties
De elevator-pitch bij koude acquisitie: meat on the bones Cold Calling - 7,2 (37 stemmen) - 6 reacties
Snel afgepoeierd? Eigen schuld! Acquisitie - 7,1 (55 stemmen) - 13 reacties
Verkoop de afspraak Cold Calling - 7,8 (39 stemmen) - 11 reacties
De ander centraal Cold Calling - 7,5 (16 stemmen) - 5 reacties
Wat moet je weten van telefonische acquisitie? Telefoontechniek - 7,6 (182 stemmen) - 22 reacties
Belangst? Acquisitie - 6,2 (31 stemmen) - 2 reacties
De angst voor Koud bellen Cold Calling - 6,2 (10 stemmen) - 16 reacties
Tien openingszinnen als opwarmer bij koude acquisitie Cold Calling - 5,1 (45 stemmen) - 16 reacties
Zo jaagt u prospects meteen in de gordijnen Cold Calling - 5,0 (8 stemmen) - 9 reacties
Koud bellen moet een warme douche zijn Cold Calling - 7,6 (129 stemmen) - 21 reacties
Cold Calling? Motiveer u met deze tips Telefoontechniek - 7,6 (71 stemmen) - 4 reacties
Lichaamstaal tijdens het telefoneren Telefoontechniek - 7,3 (26 stemmen)
Werkt CC bij u ook niet meer? Telefoontechniek - 6,8 (4 stemmen)
Persoonlijke Sales Ontwikkeling


Abonneer
Onze auteurs
Jan-Willem  Seip

Jan-Willem Seip

Jan-Willem Seip (1968) is oefenmeester in klantcontact. Zijn motto is “Verkopen is mensenwerk”.. meer..

Rene  Knecht

Rene Knecht

Sinds 1999 ben ik continu op zoek gegaan naar betere manieren om mijn eigen diensten te verkopen. .. meer..

Natasja   Hoogenboom

Natasja Hoogenboom

De missie van Natasja Hoogenboom is kristalhelder: bedrijven helpen succesvoller te worden in hun .. meer..

Michel  Hoetmer

Michel Hoetmer

Michel Hoetmer helpt met zijn verkooptrainingen en publicaties bedrijven meer winstgevende omzet t.. meer..

Harro  Willemsen

Harro Willemsen

Harro Willemsen is commercieel trainer, publicist en partner van 3to1. "Mijn missie is simpel: Ik .. meer..

Richard van Houten

Richard van Houten

Richard van Houten is directeur/ eigenaar en trainer bij Bron & Partners. Hij adviseert bedrijven .. meer..

Marianne van de Water

Marianne van de Water

Expert koude acquisitie | Trainen, schrijven en vertellen over succesvol bellen | Iedereen met een.. meer..

Toine  Simons

Toine Simons

Toine Simons is Consultative Selling specialist en oprichter van trainingsbureau Beerschot & Simon.. meer..

Jorg  Hartog

Jorg Hartog

Hoe bouw je een new business machine waarmee je iedere maand een constante flow van afspraken en n.. meer..

Jos  Burgers

Jos Burgers

Jos Burgers is veelgevraagd spreker en auteur van bestsellers zoals ‘Klanten zijn eigenlijk net .. meer..

André  Hagelen

André Hagelen

André Hagelen is ondernemer en heeft meerdere bedrijven opgericht in marketing en sales. Zijn spe.. meer..