|
|
|
Euforisch verkopen is meer verkopen
Behoeften bepalen - 8,7 (31 stemmen)
Bij de sales funnel methode wordt een scoringspercentage van 4% als normaal gezien. Dat moet beter! Volg deze twee tips en verhoog uw conversie! Aanzienlijk!
|
Lees verder..
|
|
|
Weet waarom klanten van u kopen
Communicatie - 8,1 (43 stemmen) - 10 reacties
Het mooiste product, de hoogste korting, allemaal sterke verkooppunten maar niet de reden waarom de klant koopt. Welke vijf dan wel?
|
Lees verder..
|
|
|
Zit uw klant in transformatie?
Behoeften bepalen - 9,9 (34 stemmen)
Besparingen of verhoogde effectiviteit alleen zijn onvoldoende redenen om te investeren in een oplossing. Klanten geven pas geld uit als ze een transformatie willen.
|
Lees verder..
|
|
|
Hoe verkoopt u uw meerwaarde?
Behoeften bepalen - 6,9 (14 stemmen)
In verkoop is meerwaarde een zwaar wegende factor: uw meerwaarde, die van uw product, die van uw advies in het verkoopproces. Leer afstemmen op de optimale inzet van uw meerwaarde met deze tips.
|
Lees verder..
|
|
|
Veranderangst: zo brengt u uw klant in beweging!
Verkoopbevordering - 8,8 (10 stemmen) - 1 reacties
U als verkoper weet vaak beter dan uw klant wat de risico’s en behoeften van de branche zijn. Doe daar uw voordeel mij en maak uw klant rijp voor verandering!
|
Lees verder..
|
|
|
Gouden bergen verkopen? Nee, dank u.
Behoeften bepalen - 7,5 (15 stemmen) - 2 reacties
Hoe maakt u uw klanten lekker, zonder dat u teveel belooft? Oftewel: hoe komt u tot een ijzersterke propositie?
|
Lees verder..
|
|
|
|