Alle artikelen over Succes in de Verkoop

De vrouwelijke inbreng in de verkoop is veel belangrijker dan u denkt... Vrouwen in sales - 8,3 (39 stemmen) - 5 reacties Bij 80% van de aankopen spelen vrouwen een belangrijke rol. Maar verkopen gebeurt nog vrijwel altijd op de aloude, mannelijke manier: scoren en winnen. Tips om het anders aan te pakken.
Lees verder..
Intuïtie: kenmerk van leiders en topverkopers Intuïtie - 8,8 (42 stemmen) - 12 reacties Is het u weleens opgevallen dat topverkopers bepaalde eigenschappen voor succes hebben? Het loont om dat succes na te streven.
Lees verder..
Effectief carrière maken in sales Topverkopers - 8,7 (3 stemmen) De carrières van succesvolle sales professionals laten bepaalde trends zien. Bent u toe aan een volgende stap? Doe dan uw voordeel met deze tips.
Lees verder..
Verkoper m/v Vrouwen in sales - 8,0 (18 stemmen) - 1 reacties Vrouwen zijn vanwege de “bedrading” in hun hersenen bij uitstek geschikt voor het verkopersvak. Toch gaat het vrouwelijke verkopers niet zomaar van een leien dakje. 5 tips voor meer succes bij mannelijke klanten.
Lees verder..
Tegendraads verkopen Problemen met Verkopen - 7,9 (47 stemmen) - 8 reacties Als logica en fraaie argumenten het laten afweten, is het soms slim om drastische maatregelen te nemen. Zet bijvoorbeeld de klant eens op het verkeerde been.
Lees verder..
Direct meer verkopen aan verse klanten Klantbehoefte - 8,8 (25 stemmen) - 4 reacties Een goede ober kijkt twee keer als hij wil weten wie wat wil bestellen en biedt waar mogelijk meer dan gevraagd wordt: “Wilt u daar nog iets bij?” Dit kunt u toepassen in de verkoop.
Lees verder..
Hoe nuttig zijn targets? Doelen stellen - 8,1 (30 stemmen) - 5 reacties De populaire literatuur staat er vol mee: richt u op uw targets. Maar helpt dit nu echt? Een nuchter en praktisch antwoord.
Lees verder..
“Yves Gijrath verliest Badr Hari” – verkooplessen van een journalist Entree - 7,7 (13 stemmen) - 1 reacties Hoe kunt u opvallen in de informatie-overload waarmee uw klanten tegenwoordig worden geconfronteerd? Gebruik de Badr Hari techniek.
Lees verder..
De kracht van salescoaching Sales coaching - 7,8 (16 stemmen) - 2 reacties De complexiteit van het verkoopvak vraagt om voortdurende ontwikkeling van verkopers. Salescoaching is een van de meest effectieve manieren om verkopers te ontwikkelen en daarmee direct de kans op verkoopsucces te vergroten.
Lees verder..
De eigenschappen van uw product doen er NIET toe. Maar wat dan wel? Toegevoegde waarde - 7,0 (24 stemmen) - 4 reacties Wanneer u aan honderd verkopers vraagt wat hun organisatie te bieden heeft, zal 99% over hun hun producten beginnen. Een zal u vertellen over de waarde die ze hun klanten bieden. U mag raden wie het meeste succes heeft.
Lees verder..
Commerciële Innovatie Innovatie - 6,9 (7 stemmen) Kennis en vaardigheden zijn geen garantie voor duurzaam zakelijk succes. Soms eist de markt rigoureuze vernieuwingen en versnellingen. Welke rol speelt creativiteit hierin en wat is de relatie met innoveren?
Lees verder..
Vergroot de slagingskans van offertes Offertes - 8,2 (21 stemmen) - 1 reacties De slagingskans van offertes ligt meestal tussen de 10 en 30%. Verhoog deze kans aanzienlijk met gekwalificeerde leads en een nieuwe kijk op het begrip offerte.
Lees verder..
Leiderschap en beloningsstructuur Sales Management - 7,8 (17 stemmen) - 7 reacties In een verkooporganisatie beïnvloeden allerlei zaken succes in sales. Welke rol spelen beloningsstructuren en leiderschap daarbij?
Lees verder..
Verantwoordelijkheid = kijken over uw eigen muurtje Presenteren - 7,8 (13 stemmen) Velen begrijpen maar vaag het concept van 'verantwoordelijkheid'. Op weg naar betere verkoopprestaties is het een aanrader om hiermee uw voordeel te doen.
Lees verder..
Is het verkoopvak moeilijker geworden? Concurrenten - 8,3 (38 stemmen) - 13 reacties Waar of niet, het draait allemaal om het volgende: wat u kunt doen om u te onderscheiden van al die andere verkopers?
Lees verder..
Vlammen in de verkoop Succesfactoren - 6,9 (40 stemmen) - 3 reacties Vergroot uw verkoopkennis met deze 7 verrassende tips, goed te onthouden met behulp van een slim ezelsbruggetje.
Lees verder..
Leer van uw fouten in de verkoop Zelfontwikkeling - 5,3 (42 stemmen) - 3 reacties Iedereen kan u vertellen wat u beter had kunnen doen. Maar hier van leren is een ander verhaal. Met deze werkwijze stoot u zich niet twee keer aan dezelfde steen.
Lees verder..
Hoe reageert u op offerteaanvragen? Succesfactoren - 7,1 (41 stemmen) - 2 reacties Verkopers ontvangen regelmatig offerteaanvragen van onbekenden. Het groentje smult: een prachtige kans op makkelijke productie. De ervaren rot gruwt: weer veel werk zonder dat het iets oplevert.
Lees verder..
De 3 ingrediënten van alle succesvolle presentaties Presenteren - 7,7 (56 stemmen) - 9 reacties Ziet u tegen de presentatie op? Dat is niet meer nodig. Als u effectief wilt presenteren, is het belangrijk dat u de drie ingrediënten gebruikt die we hier behandelen. Het eenvoudige begrip InfMotEnt helpt u dit te onthouden.
Lees verder..
De V-factor Succesfactoren - 7,0 (5 stemmen) Nederland is op zoek naar dat kleine stukje meer dat mensen hebben om succesvol te kunnen zijn en dat hen doet slagen in hun vak. 'Hij is er voor in de wieg gelegd', zegt men vaak als het gaat over succesvolle mensen.
Lees verder..
Presteren, presteren, presteren! Voorbereiding - 7,4 (25 stemmen) - 2 reacties
Persoonlijke Sales Ontwikkeling


Abonneer
Onze auteurs
Rene  Knecht

Rene Knecht

Sinds 1999 ben ik continu op zoek gegaan naar betere manieren om mijn eigen diensten te verkopen. .. meer..

Marcel  Hoefman

Marcel Hoefman

Marcel Hoefman traint en adviseert organisaties en individuen die meer rendement uit commerciële .. meer..

Natasja   Hoogenboom

Natasja Hoogenboom

De missie van Natasja Hoogenboom is kristalhelder: bedrijven helpen succesvoller te worden in hun .. meer..

Michel  Hoetmer

Michel Hoetmer

Michel Hoetmer is oprichter van SalesQuest, een trainingsbureau gespecialiseerd in acquisitie- en .. meer..

Harro  Willemsen

Harro Willemsen

Harro Willemsen is commercieel trainer, publicist en partner van 3to1. "Mijn missie is simpel: Ik .. meer..

Richard van Houten

Richard van Houten

Richard van Houten is directeur/ eigenaar en trainer bij Bron & Partners. Hij adviseert bedrijven .. meer..

Toine  Simons

Toine Simons

Toine Simons is Consultative Selling specialist en oprichter van trainingsbureau Beerschot & Simon.. meer..

Jan-Willem  Seip

Jan-Willem Seip

Jan-Willem Seip (1968) is oefenmeester in klantcontact. Zijn motto is “Verkopen is mensenwerk”.. meer..

Victor  Bonke

Victor Bonke

Als bevlogen spreker, trainer en coach helpt Victor salesmensen bij (koude) acquisitie, gebaseerd .. meer..

Jos  Burgers

Jos Burgers

Jos Burgers is veelgevraagd spreker en auteur van bestsellers zoals ‘Klanten zijn eigenlijk net .. meer..

André  Hagelen

André Hagelen

André Hagelen is ondernemer en heeft meerdere bedrijven opgericht in marketing en sales. Zijn spe.. meer..